Unelte personale
Locatia curenta: Prima pagina Compartiment management Inspectori şcolari pentru managementul resurselor umane Mobilitatea personalului didactic 2024-2025 PRETRANSFERUL PERSONALULUI DIDACTIC DE PREDARE CONTESTAȚII CU PRIVIRE LA MODUL DE SOLUTIONARE A CERERILOR DE PRETRANSFER/MODIFICAREA REPARTIZARII CADRELOR DIDACTICE ANGAJATE PE VIABILITATEA POSTULUI
Navigare
Proiecte

cred.jpg

PROF.jpg

PROGRAM AUDIENŢE

INSPECTOR ŞCOLAR GENERAL, PROF. ANA-MARIA EGARMIN miercuri: 09:00-10:00

INSPECTOR ŞCOLAR GENERAL ADJUNCT, PROF. IDA VLAD luni: 11:00-13:00, miercuri: 14:00-16:00, vineri: 10:00-12:00

INSPECTOR ŞCOLAR GENERAL ADJUNCT, PROF. LAVINIA MISĂILĂ luni: 12:00-14:00; marti: 11:00-13:00, joi 9:00-11:00

Înscrierile se fac în fiecare luni, între orele 9.00 şi 15.00, la tel. +40 (0)754033700.

Edusal

edusal.jpg

Inspect

mru.jpg

curriculum.jpg

scoala.jpg

admin.jpg

retea.jpg

acte.jpg

admin_conta.png

Invitatie

Banner_200_ECN.jpg

Protectia consumatorilor

InfoCons2.png.png

« Mai 2024 »
Mai
LuMaMiJoViSaDu
12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031
 

CONTESTAȚII CU PRIVIRE LA MODUL DE SOLUTIONARE A CERERILOR DE PRETRANSFER/MODIFICAREA REPARTIZARII CADRELOR DIDACTICE ANGAJATE PE VIABILITATEA POSTULUI

by Inspector M.R.U Ultima modificare 2024-04-22 18:29
EVENTUALELE CONTESTAȚII CU PRIVIRE LA MODUL DE SOLUTIONARE A CERERILOR DE PRETRANSFER/MODIFICAREA REPARTIZARII CADRELOR DIDACTICE ANGAJATE PE VIABILITATEA POSTULUI SE POT DEPUNE ÎN ZILELE DE 22-23 APRILIE 20242024, ÎN INTERVALUL ORAR 9-14, LA REGISTRATURA I.S.J BACĂU SAU ONLINE LA ADRESA DE E-MAIL office@e-isjbacau.ro, în același interval orar. CONTESTAȚIILE DEPUSE ONLINE VOR FI ÎNSOȚITE OBLIGATORIU DE COPIA DUPĂ CARTEA DE IDENTITATE.