Unelte personale
Locatia curenta: Prima pagina Anunturi importante
Proiecte

prof.png

Adresa minister

cred.jpg

PROF.jpg

PROGRAM AUDIENŢE

INSPECTOR ŞCOLAR GENERAL, PROF. ANA-MARIA EGARMIN miercuri: 09:00-10:00

INSPECTOR ŞCOLAR GENERAL ADJUNCT, PROF. IDA VLAD luni: 11:00-13:00, miercuri: 14:00-16:00, vineri: 10:00-12:00

INSPECTOR ŞCOLAR GENERAL ADJUNCT, PROF. LAVINIA MISĂILĂ luni: 12:00-14:00; marti: 11:00-13:00, joi 9:00-11:00

Înscrierile se fac în fiecare luni, între orele 9.00 şi 15.00, la tel. +40 (0)754033700.

Edusal

edusal.jpg

Inspect

mru.jpg

curriculum.jpg

scoala.jpg

admin.jpg

retea.jpg

acte.jpg

admin_conta.png

Invitatie

Banner_200_ECN.jpg

Protectia consumatorilor

InfoCons2.png.png

Februarie 2024 »
Februarie
LuMaMiJoViSaDu
1234
567891011
12131415161718
19202122232425
26272829
 

Anunturi importante

by admin Ultima modificare 2011-02-08 09:29
File REACTUALIZAREA_LISTEI POSTURILOR_CATEDRELOR VACANTE_REZERVATE_JUDET BACAU_5 AUGUST 2025_AN SCOLAR 2025-2026.xls by Inspector M.R.U — Ultima modificare 2025-08-05 15:29
REPROGRAMARE_RIDICARE DECIZII_PENTRU SEDINȚELE DE REPARTIZARE DIN 31 IULIE, 1 AUGUST,4 AUGUST 2025 by Inspector M.R.U — Ultima modificare 2025-08-05 10:42
Candidații repartizați în data de 31 iulie 2025, 1 august 2025 și 4 august 2025 pot ridica deciziile după următorul program de la secretariatul Inspectoratului Școlar Județean Bacău ( doamna Roman) str. Oituz nr. 24 pe baza cărții de identitate: - 6 august 2025: interval orar 9.00-16.00 - 7 august 2025: interval orar 9.00-16.00 - 8 august 2025: interval orar 9.00-12.00
File BACALAUREAT 2025_ sesiunea a doua: numar candidati pe probe by Comunicare institutionala — Ultima modificare 2025-08-04 11:44
File Rezultatele repartizării elevilor din diaspora la liceu 2025-2026 by Inspector scolar IPT — Ultima modificare 2025-08-04 07:33
In atentia unităților de învățământ, În atenția elevilor repartizați din diaspora, Înmatricularea la studii preuniversitare în România se face în baza dosarului cu acte în original, pe care elevii îl prezintă la unitatea de învățământ repartizați, în perioada. Elevii care sunt repartizați pe locuri la care vor susține o probă de verificare la limba modernă sau care vor susține probe de aptitudini vor fi programați pentru probe în primele zile ale anului școlar 2025-2026. Informații despre cazare (sunt unități care nu oferă locuri în cămin) se vor obține direct de la unitatea de învățământ. Informații despre viză se pot obține de la ambasade/ consulate, după ce Ministerul Educației și Cercetării din România transmite la unitățile de învățământ lista nominală cu elevii admiși. Apreciem că aceste demersuri se fac după data de 18 august 2025. Alte informații se pot obține de la unitatea de învățământ repartizată. Alte informații: inspector școlar Corlade Iulia, tel. 0745.067.852, e-mail iulia.corlade@e-isjbacau.ro
File Informare ADMITERE - ETAPA a II-a (4 - 19 august 2025) by Inspector scolar IPT — Ultima modificare 2025-08-01 18:37
Invatamant liceal 11 - 13 august 2025 - Primirea cererilor de înscriere a candidaților - la REGISTRATURA INSPECTORATULUI ȘCOLAR JUDEȚEAN BACĂU- care au fost repartizați computerizat în prima etapă de admitere, dar care nu și-au depus dosarele de înscriere în termen, a candidaților care au fost respinși la liceele/clasele care au organizat probe de aptitudini și a candidaților care au susținut probe de verificare a cunoștințelor de limbă modernă sau de limbă maternă în etapa a doua, precum și a candidaților care nu au participat sau au participat la repartizarea computerizată în prima etapă de admitere, dar, din diferite motive, nu au fost repartizați computerizat, inclusiv a candidaților pe locurile speciale pentru rromi și a candidaților pentru locurile distinct alocate candidaților cu CES în unitățile de învățământ de masă. Primirea cererilor de înscriere a absolvenților clasei a VIII-a care nu au susținut evaluarea națională. Notă: Candidații pe locurile speciale pentru rromi și candidații pentru locurile distinct alocate candidaților cu CES în unitățile de învățământ de masă își păstrează prioritatea pe locurile destinate acestora care au rămas libere după soluționarea situațiilor speciale. Invatamant profesional 5 - 6 august eliberarea de către unitățile de învățământ gimnazial a fișelor de înscriere pentru învățământul profesional și depunerea dosarelor de către candidați la unitățile de învățământ care au ofertă educațională pentru învățământul profesional 6 august afișarea listelor candidaților înscriși de către unitățile de învățământ care au ofertă educațională pentru învățământul profesional
File Lista locurilor libere VOCATIONAL 01.08.2025 by Inspector scolar IPT — Ultima modificare 2025-08-01 17:30
File Lista locurilor libere PROFESIONALA 01.08.2025 by Inspector scolar IPT — Ultima modificare 2025-08-01 17:29
File Lista locurilor libere LICEU 01.08.2025 by Inspector scolar IPT — Ultima modificare 2025-08-01 17:26
File LISTA ELEVILOR REDISTRIBUITI IN ETAPA CAZURI SPECIALE 30 iulie - 1 august 2025 by Inspector scolar IPT — Ultima modificare 2025-08-01 17:22
Candidații repartizați vor primi adeverință personală ce va fi ridicată de la registratura ISJ Bacău începând de marți, 5 august 2025. De asemenea, aceștia vor ridica dosarul de înscriere de la școala unde au fost repartizați computerizat și îl vor depune la noua unitate de învățământ conform repartizării.
File Erata_Lista locurilor libere invatamant vocational etapa I_2025-2026_29.07.2025 by Inspector scolar IPT — Ultima modificare 2025-07-31 08:32
Erată transcriere pentru codul de specializare 111 - Educator-puericultor, conform adresei nr. 5468/30.07.2025. Nr. locuri libere 0.
File Lista locurilor libere învățământ profesional și învățământ profesional și dual etapa I_2025-2026_29.07.2025 by Inspector scolar IPT — Ultima modificare 2025-07-30 18:00
File GRAFIC_ SEDINTE DE REPARTIZRE_31 IULIE_1 AUGUST 2025.pdf by Inspector M.R.U — Ultima modificare 2025-07-30 15:18
Ședintele de repartizare vor avea loc la INSPECTORATUL ȘCOAR JUDEȚEAN BACĂU, str. Oituz nr. 25, Bacău sala de ședințe conform graficului atașat în baza Art. 74 (1) Posturile didactice/catedrele vacante/rezervate publicate pentru concurs se repartizează în şedinţă de repartizare organizată de comisia judeţeană/a municipiului Bucureşti de organizare şi desfăşurare a concursului. (3) Repartizarea candidaţilor se realizează conform prezentei Metodologii, în ordine, astfel: a) repartizarea candidaţilor care au obţinut media de repartizare minimum 7 (şapte), conform art. 64 alin. (8), la concursul naţional, sesiunea 2025, indiferent de statutul acestora, pe posturi didactice/catedre vacante publicate pentru angajare pe perioadă nedeterminată din unitățile de învățământ preuniversitar de stat, la nivelul judeţului în care au susţinut proba practică sau inspecţia specială la clasă în profilul postului, indiferent de judeţul în care au susţinut proba scrisă, ierarhizați pe o listă unică, în ordinea descrescătoare a mediilor de repartizare, în condiţiile prezentei Metodologii; situaţiile excepţionale se soluţionează cu avizul Comisiei naţionale de monitorizare a concursului; ART.64 alin (8) Pentru angajarea pe perioadă nedeterminată, candidații trebuie să obțină minimum nota 7 (șapte) atât la proba scrisă, cât și la proba practică/inspecția specială la clasă în profilul postului sau cel puțin media 8 (opt) la inspecțiile la clasă în profilul postului în cadrul examenului național de definitivare în învățământ, sesiunea 2025, pe parcursul anului şcolar 2024-2025, conform alin. (6), iar media de repartizare se calculează astfel: [(nota obținută la proba scrisa)*3+(nota obținută la proba practică/inspecția specială la clasă)]/4.
ȘEDINȚA DE REPARTIZARE_TOATE DISCIPLINELE_ 4 AUGUST 2025 by Inspector M.R.U — Ultima modificare 2025-07-30 13:37
Ședința de repartizare va începe în data de 4 august 2025 la ora 10, în sala de ședințe a Inspectoratului Școlar Județean Bacău în următoarea ordine a: (i) candidaților, conform prevederilor art. 74 alin. (3), lit. b) din Metodologie; (ii) cadrelor didactice, conform prevederilor art. 74 alin. (3), lit. c) din Metodologie; (iii) cadrelor didactice titulare, conform prevederilor art. 74 alin. (3), lit. d) din Metodologie; (iv) candidaţilor și cadrelor didactice, conform prevederilor art. 74 alin. (3), lit. e) din Metodologie; (v) cadrelor didactice angajate pe durata de viabilitate a postului/catedrei care au participat la concursul naţional, sesiunea 2025, conform prevederilor art. 74 alin. (3), lit. f) din Metodologie. RUGĂM cadrele didactice angajate de durata de viabilitate a postului să aibă asupra lor și adeverința eliberată de unitatea de învățământ în luna mai prin care atestă că postul are viabilitatea de 4 ani
File TITULARIZARE 2025_rezultate finale (dupa contestatii) by Comunicare institutionala — Ultima modificare 2025-07-30 13:16
File PROCEDURA_VIZUALIZARE_TEZE_TITULARIZARE_2025.pdf by Inspector M.R.U — Ultima modificare 2025-07-30 12:46
File REZULTATE FINALE_TITULARIZARE 2025.xls by Inspector M.R.U — Ultima modificare 2025-07-30 12:42
File Lista locurilor libere învățământ vocational etapa I_2025-2026_29.07.2025 by Inspector scolar IPT — Ultima modificare 2025-07-30 12:27
File Lista locurilor libere invatamant liceal etapa I 2025-2026_29.07.2025 by Inspector scolar IPT — Ultima modificare 2025-07-30 10:59
File CONCURS NATIONAL Democratie si toleranta_premiile competitiei by Comunicare institutionala — Ultima modificare 2025-07-29 16:41
File Repartizarea candidaților conform prevederilor art.74alin(3),lit.a) din metodologie by Inspector M.R.U — Ultima modificare 2025-07-28 16:03
Actiuni document