Anunturi in atentia directorilor
by
admin
—
Ultima modificare
2011-02-08 09:32
- Urgent! In atentia cadrelor didactice care au promovat examenul de gradul II cu media 10, sesiunea 2014! 2014-10-07 08:55 — by Inspector scolar
- Cadrele didactice care au promovat examenul de gradul II- sesiunea 2014 cu media 10 si doresc sa se inscrie la gradul didactic I- sesiunea 2017, sunt rugate sa depuna urgent la Registratura ISJ Bacau o cerere pentru efectuarea preinspectiei( inspectiei curente 1), insotita de documentul care atesta absolvirea examenului de grad II cu media 10, in sesiunea 2014( cu exceptia cadrelor didactice care au sustinut examenul de gradul II la Universitatea " Al.I. Cuza" Iasi, universitate care a transmis rezultatele pentru sesiunea 2014). Preinspectia(inspectia curenta 1) trebuie sustinuta pana la data de 31 octombrie 2014, data pana la care aceasta categorie de cadre didactice trebuie sa depuna si dosarul de inscriere la gradul I- sesiunea 2017, dosar in care trebuie sa introduca si copia xerox, certificata pentru conformitate cu originalul de catre conducerea unitatii de invatamant, alaturi de celelalte documente prevazute in metodologie. Rugam directorii unitatilor de invatamant sa informeze, in timp util, cadrele didactice aflate in aceasta situatie.
-
Adeverinte echivalare studii universitare scurta durata- ses. 2014, Universitatea de Vest Timisoara! — by Inspector scolar — Ultima modificare 2014-10-01 16:09
- Cadrele didactice care au depus dosar de echivalare a studiilor in anul scolar 2013-2014 pentru disciplina fizica, respectiv chimie si se regasesc in tabelele anexate anuntului, pot ridica adeverintele de echivalare, de la biroul Perfectionare, din cadrul ISJ Bacau, in zilele de marti si joi, in intervalul orar 10.00- 14.00(cu exceptia perioadei 21- 31 octombrie cand se desfasoara activitatea de inscriere a cadrelor didactice la grade didactice). Adeverintele se ridica numai personal, de catre cadrul didactic titular al adeverintei, pe baza actului de identitate.
- CATRE UNITATILE DIN INVATAMANTUL PARTICULAR SI ALTERNATIVE EDUCATIONALE – JUDEŢUL BACĂU — by Inspector scolar — Ultima modificare 2014-09-28 16:11
- Ca urmare a adresei, înregistrată la Inspectoratul Şcolar Judeţean Bacău cu nr. 56760 din 23.09.2014, va aducem la cunoștința ca trebuie sa predați in format letric si electronic portofoliul directorului unitatii de invatamant particular si / sau alternativ pentru a le preda domnului Inspector general Gheorghe FELEA, pana pe data de 1 octombrie 2014 in conformitate cu adresa menționata.(Solicitarea a fost trimisa si pe mailul personal al directorilor pe data de 24.09.2014) De asemenea va fi predata si situația statistica (conform modelului utilizat de ARACIP). Detalii inspector scolar Teona Codreanu, teonacodreanu@yahoo.com, 0740076440
- Povesti in miscare - cea mai frumoasa poveste de mobilitate(concurs cu premii) — by Inspector scolar — Ultima modificare 2014-09-27 09:49
- ANPCDEFP lansează concursul de povești privind cea mai frumoasă experiență de mobilitate. Concursul va avea următoarele secțiuni (sunt eligibile doar poveștile privind mobilități finanțate prin Programul de Învățare pe tot parcursul vieții și Programul Tineret în acțiune): 1. Impact la nivel instituțional 2. Impact la nivelul politicilor în domeniul educatiei si formării profesionale 3. Mobilitatea/Mobilitățile mi-au influențat cariera (numai pentru elevi sau foști elevi) 4. Mobilitatea/Mobilitățile mi-au influențat cariera (numai pentru studenți/foști studenți) Pentru fiecare secțiune se vor acorda trei premii: - premiul I - o tabletă - premiul II - un hard extern cu capacitate de stocare de 1 TB - premiul III - un rucsac pentru laptop ermenul limită de trimitere a poveștilor este 5 octombrie 2014, până la ora 24 (12 p.m.) Orice poveste trimisă după acest termen va fi considerată ineligibilă. Premiile vor fi acordate în cadrul unei Gale a mobilității, care se va desfașura ca parte a Conferinței de valorizare ce va avea loc în București în perioada 30-31 octombrie. Cheltuielile de transport, cazare și masă pentru premianții din afara Bucureștiului vor fi acoperite de ANPCDEFP. http://www.anpcdefp.ro/noutate.php?id=115
-
În atenţia directorilor: precizări privind organizarea activităţii în anul şcolar 2014 - 2015 — by Inspector scolar de specialitate — Ultima modificare 2014-09-26 15:00
- În ataşament veţi găsi informaţii referitoare la activităţile organizate în anul şcolar 2014-2015, la clasele a VIII-a, a XII-a şi a XIII-a. Inspectorii şcolari pentru implementarea descentralizării instituţionale
-
Echivalare studii universitare de scurta durata(conform OMECTS nr. 5553/2011, cu modificarile si completarile ulterioare), sesiunea 2014-2015! — by Inspector scolar — Ultima modificare 2014-11-13 10:28
- Prin nota MEN nr. 939M/24.09.2014 suntem informati privind organizarea unei noi sesiuni de echivalare a studiilor universitare de scurta durata, conform prevederilor OMECTS nr. 5553/2011, cu modificarile si completarile ulterioare. Directorii unitatilor de invatamant sunt rugati sa afiseze la loc vizibil documentele din arhiva atasata anuntului, in vederea intocmirii dosarelor de echivalare, de catre cadrele didactice interesate si care indeplinesc conditiile pentru echivalare. Cererea de inscriere este inclusa in arhiva atasata anuntului. Dosarele de echivalare, intocmite de cadrele didactice, se inregistrează şi se depun la Registratura ISJ Bacau, in perioada 1- 31 octombrie 2014.
-
Precizari si documente necesare pentru inscrierea cadrelor didactice la grade didactice(gradul II si gradul I)- an scolar 2014-2015! — by Inspector scolar — Ultima modificare 2014-09-25 12:22
- Inscrierea cadrelor didactice la grade didactice se desfasoara in perioada 1-31 octombrie 2014, in doua etape: 1-20 octombrie la nivelul unitatii de invatamant, 21-31 octombrie la nivelul ISJ Bacau(depunerea dosarelor de inscriere, cererilor de preinspectii si a celorlalte documente de inscriere, de catre directori/secretar). Arhiva, atasata anuntului, contine toate informatiile si documentele necesare inscrierii. CERERILE -TIP si FISELE DE INSCRIERE se descarca din arhiva atasata. Nu se distribuie documente de inscriere prin inspectoratul scolar.
-
În atenţia directorilor! — by Inspector scolar de specialitate — Ultima modificare 2014-09-24 16:39
- Doamnelor şi domnilor directori / directori adjuncţi! În momentul când primiţi pe telefonul dumneavoastră mobil un S.M.S. din partea I.Ş.J. Bacău, vă rugăm să NU CONFIRMAŢI primirea lui, ci doar să-l citiţi şi să vă conformaţi. Confirmarea mesajului primit ( prin mesaj sau telefon) întrerupe primirea mesajului de către ceilalţi colegi ai dumneavoastră. Vă mulţumim. Inspectorii şcolari pentru implementarea descentralizării instituţionale
- Juvenes Translatores(a VIII-a editie) — by Inspector scolar — Ultima modificare 2014-09-22 12:29
-
Rezultatele evaluării portofoliilor depuse la concursul de selecţie a cadrelor didactice în vederea constituirii Corpului Naţional de Experţi în Management Educaţional - înainte de contestaţii — by Inspector scolar de specialitate — Ultima modificare 2014-09-19 22:02
- In atentia directorilor si cadrelor didactice interesate-inscrierea la grade didactice! 2014-09-17 13:00 — by Inspector scolar
- Informatiile referitoare la inscrierea cadrelor didactice pentru obtinerea gradelor didactice(II si I) vor fi postate in cursul saptamanii viitoare. Potrivit metodologiei de formare continua, inscrierea cadrelor didactice se face in perioada 1- 31 octombrie, dosarele de inscriere si cererile de preinspectie urmand a fi depuse de cadrele didactice la unitatea de invatamant la care functioneaza in anul scolar 2014-2015. Informatiile referitoare la inscrierea cadrelor didactice la examenul national de definitivare in invatamant- sesiunea 2015 vor fi postate, dupa transmiterea de catre MEN a metodologiei de examen pentru anul scolar 2014- 2015, inscrierea urmand a se desfasura in perioada care va fi stabilita de minister, conform calendarului examenului, calendar care va constitui anexa la metodologia examenului de definitivat.
- Consfătuirea județeana a responsabililor Erasmus+ din județul Bacău — by Inspector scolar — Ultima modificare 2014-09-17 14:44
- Către , Unitățile de invatamant din județul Bacău In atenția directorilor si a responsabililor Erasmus+ Va informam ca joi, 25 septembrie, ora 13,00, in Sala de Conferințe din cadrul Colegiului Tehnic „Anghel Saligny” va avea loc Consfătuirea Județeana a responsabililor Erasmus+ din județul Bacău. Prezenta responsabilului Erasmus+ din instituția dvs. este obligatorie.
-
CONSFATUIREA JUDETEANA A CONSILIERILOR EDUCATIVI 2014, LUNI, 22 SEPTEMBRIE 2014, ORA 14:00, COLEGIUL TEHNIC "A. SALIGNY" BACAU — by Inspector scolar de specialitate — Ultima modificare 2014-09-16 12:46
- PREZENTA CONSILIERILOR EDUCATIVI ESTE OBLIGATORIE!
-
In atentia directorilor - informare de la DSVSA Bacau! — by Inspector scolar de specialitate — Ultima modificare 2014-09-12 11:06
-
REZULTATE ADMITERE ETAPA III — by Inspector scolar de specialitate informatică — Ultima modificare 2014-09-05 17:08
-
Important- Concurs pentru completarea corpului de metodisti ai ISJ Bacau, 8-22 septembrie 2014! — by Inspector scolar — Ultima modificare 2014-09-05 16:39
- Urmare adresei MEN nr.52898/august 2014, privind noua componenta a corpului de metodisti ai inspectoratelor scolare, care la pct. f) precizeaza ca metodistii nu trebuie sa ocupe functii de conducere/indrumare si control, ISJ Bacau organizeaza in perioada 8-22 septembrie 2014 concurs de selectie a metodistilor pentru completarea corpului de metodisti. Concursul vizeaza numai disciplinele/specialitatile mentionate in Anexa 1 a metodologiei concursului( atasata anuntului). Fisa completa de evaluare a CV-ului va fi postata de catre fiecare inspector scolar de la disciplina/specialitate, pe pagina sa de pe site-ul ISJ Bacau. Dosarele se depun la Registratura ISJ Bacau in perioada 8-10 septembrie 2014.
- Urgent! In atentia directorilor unitatilor de invatamant! 2014-09-05 11:05 — by Inspector scolar
- Incepand din sesiunea 2012, examenul de definitivat a devenit examen national, fiind organizat de catre minister prin inspectoratele scolare. Certificarea promovarii examenului s-a facut doar prin eliberarea unei adeverinte -tip, transmisa de minister sau generata de aplicatia nationala a examenului, fara ca ulterior adeverinta eliberata sa fie inlocuita cu un certificat de promovare a examenului. Intrucat, in acest moment, unele cadre didactice care au promovat examenul in sesiunile:2012, 2013 si 2014 nu si-au ridicat inca adeverintele de promovare a examenului, rugam toti directorii unitatilor de invatamant sa aprobe acordarea drepturilor salariale cuvenite, acestor cadre didactice, numai dupa depunerea la dosarul personal a copiei xerox dupa aceasta adeverinta si nu pe baza declaratiei pe proprie raspundere a cadrului didactic!
- Perfectionare- Modificare program de relatii cu publicul, an scolar 2014-2015! 2014-09-05 10:55 — by Inspector scolar
- Incepand cu data de 12.01.2015, urmare a demararii vizitelor de evaluare externa periodica, de catre ARACIP si a statutului meu de observator ISJ in cadrul comisiilor de evaluare externa periodica a unitatilor de invatamant, PROGRAMUL DE RELATII CU PUBLICUL se va desfasura NUMAI IN ZIUA DE MIERCURI, in intervalul orar 8.00- 16.00. Pentru probleme, referitoare la examenele de definitivat si grade didactice, care nu necesita deplasarea la ISJ Bacau, directorii unitatilor de invatamant si cadrele didactice interesate pot utiliza datele mele de contact: tel. 0754033712, e-mail: maria.dobroi@yahoo.com. Rugam directorii unitatilor de invatamant sa posteze la loc vizibil acest mesaj.
-
În atenţia cadrelor didactice - înscriere CNEME, seria 7 — by Inspector scolar de specialitate — Ultima modificare 2014-08-25 14:13
- Pentru cadrele didactice care doresc să se înscrie în CORPUL NAŢIONAL DE EXPERŢI ÎN MANAGEMENTUL EDUCAŢIONAL (CNEME) am ataşat metodologia, fişa de evaluare a portofoliului şi calendarul.
- Sedinta publica de tragere la sorti a comisiilor de bacalaureat — by Informatizare — Ultima modificare 2014-08-20 13:53