Unelte personale
Locatia curenta: Prima pagina Anunturi importante
Proiecte

prof.png

Adresa minister

cred.jpg

PROF.jpg

PROGRAM AUDIENŢE

INSPECTOR ŞCOLAR GENERAL, PROF. ANA-MARIA EGARMIN miercuri: 09:00-10:00

INSPECTOR ŞCOLAR GENERAL ADJUNCT, PROF. IDA VLAD luni: 11:00-13:00, miercuri: 14:00-16:00, vineri: 10:00-12:00

INSPECTOR ŞCOLAR GENERAL ADJUNCT, PROF. LAVINIA MISĂILĂ luni: 12:00-14:00; marti: 11:00-13:00, joi 9:00-11:00

Înscrierile se fac în fiecare luni, între orele 9.00 şi 15.00, la tel. +40 (0)754033700.

Edusal

edusal.jpg

Inspect

mru.jpg

curriculum.jpg

scoala.jpg

admin.jpg

retea.jpg

acte.jpg

admin_conta.png

Invitatie

Banner_200_ECN.jpg

Protectia consumatorilor

InfoCons2.png.png

« Iunie 2025 »
Iunie
LuMaMiJoViSaDu
1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30
 

Anunturi importante

by admin Ultima modificare 2011-02-08 09:29
File EduSAL versiunea 2.14 by Informatizare — Ultima modificare 2018-07-20 14:01
După instalarea versiunii 2.14, vă rugăm să nu interveniţi asupra aplicaţiei până la finalizarea actualizării! După instalarea noii versiuni statele de personal şi plată la luna IULIE se vor invalida. După instalarea versiunii 2.14 vă rugăm să aveţi în vedere următoarele verificări de date: - Drepturile personalului de conducere - Drepturile personalului încadrat pe coeficient conform Legii cadru nr. 153/2017 - Drepturile personalului nedidactic Modificările aduse la versiunea 2.14 faţă de versiunea 2.13.3 constau în: 1. Optimizări ale bazei de date 2. Implementarea elementului [b]“Indemnizaţie examen conf. Ordin 3913/2018”[/b] conform Ordinului nr. 3913/07.06.2018 privind aprobarea normelor de plată a personalului din cadrul comisiilor desemnate în cadrul examenului naţional de bacalaureat, evaluării naţionale, concursului naţional de ocupare a posturilor vacante / rezervate, examenului national de definitivare, admitere în învăţământul liceal şi profesional, calificări profesionale) De reţinut: Pentru personalul propriu angajat nu se face nicio setare specială de încadrare Pentru personalul care nu aparţine unităţii se vor efectua următoarele setări de încadrare: a) În stat de personal: - Data de angajare: 01.07.2018 - Data de plecare: 02.07.2018 - Tip asigurat: (1000) Conveţii civile - Dacă persoana este scutită de impozit, se setează câmpul „Este scutit de impozit”: DA - Statut persoană: HJ - Se setează nivelul de învățământ şi sursa de finanţare pe care au fost cuprinse în buget sumele necesare acestor plăți - Scoateţi bifa la cei ce au contractul de muncă suspendat - Norma de calcul = Norma de bază = Norma de cumul = Norma plata cu ora =0 - Verificați modul de plată - card sau numerar, să fie cel corect Informaţiile de pe celelalte forme, respectiv câmpuri, nu sunt relevante în acest proces de adăugare, ele rămânând cu valorile propuse implicit de aplicaţie. b) În stat de plată: înregistrați suma aferentă Indemnizaţiei de examen pe aceeaşi sursă de finanţare şi pe același nivel de învățământ pe care au fost setate persoanele în statul de personal Din suma de Indemnizaţie examen se va reţine doar Impozit 10% Sumele vor fi declarate în formularul D100 care va fi livrat într-o versiune ulterioară şi nu prin D112 Sumele privind plata Indemnizaţiei de examen nu vor apărea pe rapoartele de evidenţă a cheltuielilor salariale 3. A fost definit [b]raportul “Indemnizaţie examen”[/b] în modulul Managementul salarizării / Rapoarte. 4. A fost implementat fluxul de lucru pentru înregistrarea şi plata voucherelor persoanelor care nu mai sunt în unitate conform Ordinul nr. 3751/2018 pentru modificarea Ordinului ministrului educației naționale nr. 3.560/2018 privind stabilirea modalității de acordare a voucherelor de vacanță pentru unitățile/instituțiile de învățământ de stat, Ministerul Educației Naționale și alte unități din subordinea/coordonarea acestuia De reţinut: - se vor realiza setările de încadrare conform fluxului de lucru deja cunoscut pentru persoanele de la Hotărâri judecătoreşti (Tip asigurat – 18) - Se vor genera ordine de plată pentru suma de impozit virată deja de foştii angajaţi în conturile unităţii dvs pe surse de finanţare şi niveluri de învăţământ - Pentru cei care au virat deja aceste sume către bugetul de stat nu se vor mai da la plată respectivele ordine de plată - Persoanele vor fi preluate în D112 cu informaţiile aferente plătii voucherului de vacanţă 5. Actualizarea salariilor grilă OUG nr. 17/2017 cu 25% pentru personalul nedidactic începând cu luna iulie 2018, mutându-se astfel majorarea de la 1 ianuarie 2018 din salariul brut în salariul grilă. 6. Rezolvarea problemei de tipărire a rapoartelor pe anul 2017 7. Blocarea plăţii orelor la plata cu ora în perioada iulie-august 2018 NOTĂ! Pentru cei care au încă stagii de pregătire practică în luna iulie 2018 se vor plăti direct în stat de plată în “Număr ore plata cu ora suplimentare” cu motiv “Stagiu de pregătire practică” și selectarea angajatului respectiv. 8. Actualizarea algoritmului de calcul al pensiei începând cu luna iulie 2018 conform OUG 8/2018 Pentru utilizatorii care au instalate versiunile anterioare v.2.14, vă informăm că nu puteţi trimite către aplicaţia centrală state şi nici primi răspuns până nu instalaţi noua versiune (v.2.14). Echipa EduSAL
File Rezultate soluţionare situaţii speciale apărute după repartizarea computerizată 2018 by Inspector scolar IPT — Ultima modificare 2018-07-19 13:00
Rezultate solutionare situatii speciale aparute dupa repartizarea computerizata. Adeverintele elevilor vor fi ridicate de la Registratura ISJ Bacau incepand de vineri 20 iulie 2018.
File Important ! În atenţia tuturor unităţilor de învăţământ cu formatiuni de studiu clasa a VI-a by Informatizare — Ultima modificare 2018-07-19 12:02
Va atasam nota privind asigurarea manualelor scolare pentru clasa a VI-a, FIZICĂ pentru anul scolar 2018-2019. Manualele sunt noi si se vor face comenzi integral, respectand intocmai efectivele de elevi, clasa a VI-a şi coreland aceste comenzi cu datele din SIIIR, an scolar 2018-2019. Termen 20.07.2018, ora 16.
File Rezultate soluţionare situaţii speciale ale absolvenţilor învăţământului gimnazial care au studiat în străinatate by Inspector scolar IPT — Ultima modificare 2018-07-18 20:36
Rezultate soluţionare situaţii speciale ale absolvenţilor învăţământului gimnazial care au studiat în străinatate. Adeverintele elevilor vor fi ridicate de la Registratura ISJ Bacau incepand de vineri 20 iulie 2018.
File Repartizare candidati proba scrisa definitivat-18 iulie 2018 by Inspector scolar — Ultima modificare 2018-07-17 11:09
File Depunerea contestatiilor pentru concursul de titularizare 2018 by Inspector M.R.U — Ultima modificare 2018-07-17 08:30
File Cerere pentru contestarea notei de la concursul national de titularizare - sesiunea iulie 2018 by Inspector M.R.U — Ultima modificare 2018-07-17 08:29
Cererea se depune la registratura ISJ Bacau (parter-prima camera pe dreapta). Candidatul se va legitima la depunerea cererii cu cartea de identitate. Cererile se depun pe 17 iulie pana la ora 21.00 sau pe 18 iulie intre orele 9.00-15.00.
Rezultatele concursului national de ocupare a posturilor didactice/catedrelor sesiunea iulie 2018 by Inspector M.R.U — Ultima modificare 2018-07-17 08:29
Rezultatele se vor afisa la sediul ISJ Bacau, la centrele de concurs si pe pagina http://www.titularizare.edu.ro/ in ziua de 17.07.2018. Rezultatele finale ale concursului se vor afisa in data de 24.07.2018 si vor ramane afisate pana la data de 26.07.2018.
File REZOLVAREA SITUAȚIILOR SPECIALE_ELEVI ÎNSCRIȘI ÎN CLASA A IX-A by Inspector scolar IPT — Ultima modificare 2018-07-16 08:52
DEPUNEREA CERERILOR SE FACE LA REGISTRATURA INSPECTORATULUI JUDEȚEAN BACĂU, STR. OITUZ NR. 24, BACAU, ÎN INTERVALUL ORAR 9- 15 IN PERIOADA 16 – 18 IULIE 2018. DISCUTAREA ȘI REZOLVAREA CAZURILOR SPECIALE SE FACE ÎN ZIUA DE 18 IULIE 2018 ȘI SE VA TINE CONT DE Art.54. (1) din Metodologia de oganizare a admiterii in licee. În perioada 16 – 18 iulie 2018, comisia de admitere judeţeană/a municipiului Bucureşti rezolvă situaţiile speciale apărute după repartizarea computerizată: situaţii medicale speciale, schimburi de elevi, redistribuirea candidaţilor gemeni, distribuire sau redistribuire pe locuri rămase libere, pentru apropiere de domiciliu, corectarea unor erori de transcriere greşită în baza de date computerizată a opţiunilor exprimate de elevi etc. (2) NU SE VA DEPĂŞI NUMĂRUL MAXIM DE 30 DE ELEVI LA CLASĂ ŞI SE VA RESPECTA, ÎN TOATE CAZURILE, CRITERIUL REFERITOR LA MEDIA DE ADMITERE. Deciziile se iau în plenul comisiei de admitere judeţene/a municipiului Bucureşti, după inventarierea tuturor cazurilor existente la nivelul judeţului/municipiului Bucureşti. Aveți atașat cererea
Depunerea dosarelor pentru completarea normei didactice sau detasare in interesul invatamantului pentru restrangere nesolutionata by Inspector M.R.U — Ultima modificare 2018-07-12 14:52
Dosarele se depun la inspectorii scolari de specialitate pe data de 23.07.2018.
File Important ! În atenţia tuturor unităţilor de învăţământ cu formatiuni de studiu clasa a VI-a, an scolar 2018-2019 by Informatizare — Ultima modificare 2018-07-12 11:16
Va atasam nota privind asigurarea manualelor scolare pentru clasa a VI-a, Limba si literatura romana pentru anul scolar 2018-2019. Manualele sunt noi si se vor face comenzi integral, respectand intocmai efectivele de elevi, clasa a VI-a, an scolar 2018-2019. Termen 13.07.2018, ora 12.
File Subiecte si bareme - titularizare 2018 by Inspector M.R.U — Ultima modificare 2018-07-11 16:27
File URGENT IN ATENTIA CONTABILILOR SEFI - INCARCARE DATE FINANCIARE I SIIIR by Contabilitate — Ultima modificare 2018-07-10 13:36
In fisierul atasat gasiti adresa privind Date Financiare din SIIIR
File Lista disciplinelor pe centre de concurs pentru concursul de ocupare a posturilor didactice/catedrelor sesiunea iulie 2018 by Inspector M.R.U — Ultima modificare 2018-07-10 12:34
Lista a fost afisata pe 25.05. 2018 pe site-ul ISJ la adresa http://www.isjbacau.ro/compartiment-management/inspectori-scolari-managementul-resurselor-umane/mobilitatea-personalului-didactic-2018-2019/concursul-national-de-ocupare-a-posturilor-didactice-catedrelor-declarate-vacante-rezervate-in-invatamantul-preuniversitar/centrele-de-concurs-si-disciplinele-asociate-concurs-national-de-ocupare-a-posturilor-didactice-catedrelor-sesiunea-iulie-2018/view. Reafisam aceasta lista si precizam ca toate anunturile pentru candidati sunt afisate la centrele de concurs. Intrarea candidatilor in centrul de concurs se va face in ziua de 11.07.2018, intre orele 08.00-09.00.
File SITUATIA LOCURILOR LIBERE PENTRU ETAPA A II-A, ÎNVĂŢĂMÂNT PROFESIONAL by Inspector scolar IPT — Ultima modificare 2018-07-09 09:06
Situaţia admiterii în învăţământul profesional, pentru anul şcolar 2018-2019, Etapa I de admitere. Locuri libere pentru etapa a II-a.
File VIZUALIZAREA DE CĂTRE CANDIDAȚII MAJORI ȘI PĂRINȚI/REPREZENTANȚI LEGALI AI CANDIDAȚILOR MINORI A LUCRĂRILOR PROPRII, CORESPUNZĂTOARE PROBELOR SUSȚINUTE ÎN CADRUL EVALUĂRII NAȚIONALE PENTRU ABSOLVENȚII CLASEI A VIII-A ÎN ANUL ȘCOLAR 2017-2018 by Inspector scolar de specialitate — Ultima modificare 2018-07-06 13:30
Luni, 9.07.2018, în sala de ședințe a Inspectoratului Școlar Județean Bacău, se va desfășura activitatea de vizualizare a lucrărilor proprii, corespunzătoare probelor susținute în cadrul Evaluării Naționale pentru absolvenții clasei a VIII-a în anul școlar 2017-2018. Vizualizarea lucrărilor se va face în intervalul orar 9-13, conform planificării transmise telefonic fiecărui solicitant.
File SITUAŢIA REPARTIZĂRII PE LOCURILE SPECIALE PENTRU ROMI, by Inspector scolar IPT — Ultima modificare 2018-07-06 09:52
Comisia judeţeană de organizare şi desfăşurare a admiterii în învăţământul liceal şi profesional de stat pentru anul şcolar 2018 – 2019, constituită prin Decizia inspectorului şcolar general nr. 3/05.01.2018, a realizat Repartizarea candidaţilor pe locurile speciale pentru romi, situaţia finală fiind în fişierul ataşat.
File Important ! În atenţia tuturor unităţilor de învăţământ-Ordin 4005/2018 by Informatizare — Ultima modificare 2018-07-05 10:06
Modificare Regulament privind regimul actelor de studii si al documentelor ;colare gestionate de unităţile de învăţământ preuniversitar.
File EduSAL versiunea 2.13.3 by Informatizare — Ultima modificare 2018-07-04 15:09
După instalarea versiunii 2.13.3, vă rugăm să nu interveniţi asupra aplicaţiei până la finalizarea actualizării! După instalarea noii versiunii statele de personal şi plată NU se vor invalida. Modificările aduse la versiunea 2.13.3 constau în: - Optimizări ale bazei de date - Actualizarea D112 cu modificările aduse pe structura de date din 22 mai 2018 - Rezolvarea problemelor privind înregistrarea voucherelor - Actualizarea Anexelor 4/5 din D112 - Actualizarea nomenclatorului de bănci prin adăugarea Patria Bank
File În atenţia unităţilor de învăţământ cu nivel grădiniţe by Informatizare — Ultima modificare 2018-07-04 08:52
Procedura pentru înregistrarea prezenţei la grădinită în unităţile de învăţământ care se supun prevederilor Legii 248/2015 privind stimularea participării în învăţământul preşcolar a copiilor provenind din familii defavorizate.
Actiuni document