Unelte personale
Locatia curenta: Prima pagina Compartiment management Inspectori şcolari pentru managementul resurselor umane Mobilitate 2021-2022 Sedinte de repartizare dupa 13.09.2021
Navigare
Proiecte

cred.jpg

PROF.jpg

PROGRAM AUDIENŢE

INSPECTOR ŞCOLAR GENERAL, PROF. ANA-MARIA EGARMIN miercuri: 09:00-10:00

INSPECTOR ŞCOLAR GENERAL ADJUNCT, PROF. IDA VLAD luni: 11:00-13:00, miercuri: 14:00-16:00, vineri: 10:00-12:00

INSPECTOR ŞCOLAR GENERAL ADJUNCT, PROF. LAVINIA MISĂILĂ luni: 12:00-14:00; marti: 11:00-13:00, joi 9:00-11:00

Înscrierile se fac în fiecare luni, între orele 9.00 şi 15.00, la tel. +40 (0)754033700.

Edusal

edusal.jpg

Invitatie

Banner_200_ECN.jpg

Protectia consumatorilor

InfoCons2.png.png

« Iulie 2022 »
Iulie
LuMaMiJoViSaDu
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
 

Sedinte de repartizare dupa 13.09.2021

by Inspector scolar de specialitate Ultima modificare 2021-09-15 13:58

Nu exista inca albume sau fotografii incarcate.

File Repartizarea candidatilor dupa 13.09.2021 - art. 104 alin (3) din Metodologia-cadru by Inspector scolar de specialitate — Ultima modificare 2021-09-15 13:59
File Reactualizare-lista posturilor pentru ședința de repartizare din data de 16.09.2021 by Inspector scolar de specialitate — Ultima modificare 2021-09-15 20:21
Sedinta va avea loc la sediul ISJ Bacau, pe 16.09.2021, incepand cu ora 14. Intrarea se va face pe la Palatul Copiilor in ordinea precizata la art. 104, alin. (3) din Metodologia cadru.
File Lista posturilor pentru sedinta de repartizare din 23.09.2021 by Inspector scolar de specialitate — Ultima modificare 2021-09-22 16:40
Sedinta va avea loc in sistem online. Cei care doresc sa se inscrie la sedinta vor trimite pana pe 23.09.2021, ora 12.00, la adresele de e-mail:tarasa.daniela@e-isjbacau.ro si olaru.nicoleta@e-isjbacau.ro, un email in care va preciza postul pentru care se inscrie la sedinta si va atasa copia cartii de identitate. Link-ul pentru sedinta noi il vom trimite pe adresele dumneavoastra de e-mail la ora 13.50 iar sedinta va incepe la ora 14.00.
File Lista posturilor pentru sedinta de repartizare din 07.10.2021 by Inspector scolar de specialitate — Ultima modificare 2021-10-06 15:36
Sedinta va avea loc in sistem online. Cei care doresc sa se inscrie la sedinta vor trimite pana pe 07.10.2021, ora 12.00, la adresele de e-mail:tarasa.daniela@e-isjbacau.ro si olaru.nicoleta@e-isjbacau.ro, un email in care va preciza postul pentru care se inscrie la sedinta si va atasa copia cartii de identitate. Link-ul pentru sedinta noi il vom trimite pe adresele dumneavoastra de e-mail la ora 13.50 iar sedinta va incepe la ora 14.00.
File LISTA POSTURILOR PENTRU SEDINTA DE REPARTIZARE DIN 21.10.2021 by Inspector scolar de specialitate — Ultima modificare 2021-10-20 12:59
Sedinta va avea loc in sistem online. Cei care doresc sa se inscrie la sedinta vor trimite pana pe 21.10.2021, ora 12.00, la adresele de e-mail:tarasa.daniela@e-isjbacau.ro si olaru.nicoleta@e-isjbacau.ro, un email in care va preciza postul pentru care se inscrie la sedinta si va atasa copia cartii de identitate. Link-ul pentru sedinta noi il vom trimite pe adresele dumneavoastra de e-mail pe data de 21.10.2021, la ora 13.50 iar sedinta va incepe la ora 14.00.
File Reactualizare -Posturi pentru sedinta de repartizare din 04.11.2021 by Inspector scolar de specialitate — Ultima modificare 2021-11-03 15:38
Sedinta va avea loc in sistem online. Cei care doresc sa se inscrie la sedinta vor trimite pana pe 04.11.2021, ora 12.00, la adresele de e-mail:tarasa.daniela@e-isjbacau.ro si olaru.nicoleta@e-isjbacau.ro, un email in care va preciza postul pentru care se inscrie la sedinta si va atasa copia cartii de identitate. Link-ul pentru sedinta noi il vom trimite pe adresele dumneavoastra de e-mail pe data de 04.11.2021, la ora 13.50 iar sedinta va incepe la ora 14.00.
File Posturi nerepartizate in sedinta din 04.11.2021 by Inspector scolar de specialitate — Ultima modificare 2021-11-04 15:30
File Lista posturilor pentru sedinta de repartizare din 11.11.2021 by Inspector scolar de specialitate — Ultima modificare 2021-11-10 13:58
Sedinta va avea loc in sistem online. Cei care doresc sa se inscrie la sedinta vor trimite pana pe 11.11.2021, ora 12.00, la adresa de e-mail:tarasa.daniela@e-isjbacau.ro, un email in care va preciza postul pentru care se inscrie la sedinta si va atasa copia cartii de identitate. Link-ul pentru sedinta noi il vom trimite pe adresele dumneavoastra de e-mail pe data de 11.11.2021, la ora 13.50 iar sedinta va incepe la ora 14.00.
File Lista posturilor pentru sedinta de repartizare din 09.12.2021 by Inspector scolar de specialitate — Ultima modificare 2021-12-08 11:36
Sedinta va avea loc in sistem online. Cei care doresc sa se inscrie la sedinta vor trimite pana pe 09.12.2021, ora 12.00, la adresele de e-mail:tarasa.daniela@e-isjbacau.ro si olaru.nicoleta@e-isjbacau.ro, un email in care va preciza postul pentru care se inscrie la sedinta si va atasa copia cartii de identitate. Link-ul pentru sedinta noi il vom trimite pe adresele dumneavoastra de e-mail pe data de 09.12.2021, la ora 13.50 iar sedinta va incepe la ora 14.00.
File Lista posturilor nerepartizate in sedinta din 09.12.2021 by Inspector scolar de specialitate — Ultima modificare 2021-12-09 14:17
File Lista posturilor pentru sedinta de repartizare din 06.01.2022 by Inspector scolar de specialitate — Ultima modificare 2022-01-05 15:19
Sedinta va avea loc in sistem online. Cei care doresc sa se inscrie la sedinta vor trimite pana pe 06.01.2022, ora 12.00, la adresele de e-mail:tarasa.daniela@e-isjbacau.ro si olaru.nicoleta@e-isjbacau.ro, un email in care va preciza postul pentru care se inscrie la sedinta si va atasa copia cartii de identitate. Link-ul pentru sedinta noi il vom trimite pe adresele dumneavoastra de e-mail pe data de 06.01.2021, la ora 13.50 iar sedinta va incepe la ora 14.00.
File Lista posturilor nerepartizate in sedinta din 06.01.2022 by Inspector scolar de specialitate — Ultima modificare 2022-01-06 16:16
File Reactualizare - Lista posturilor pentru sedinta de repartizare din 13.01.2022 by Inspector scolar de specialitate — Ultima modificare 2022-01-12 16:03
Sedinta va avea loc in sistem online. Cei care doresc sa se inscrie la sedinta vor trimite pana pe 13.01.2022, ora 12.00, la adresele de e-mail:tarasa.daniela@e-isjbacau.ro si olaru.nicoleta@e-isjbacau.ro, un email in care va preciza postul pentru care se inscrie la sedinta si va atasa copia cartii de identitate. Link-ul pentru sedinta noi il vom trimite pe adresele dumneavoastra de e-mail pe data de 13.01.2022, la ora 13.50 iar sedinta va incepe la ora 14.00.
File Lista posturilor nerepartizate in sedinta din 13.01.2022 by Inspector scolar de specialitate — Ultima modificare 2022-01-14 08:46
File Lista posturilor pentru sedinta de repartizare din 20.01.2022 by Inspector scolar de specialitate — Ultima modificare 2022-01-19 17:48
Sedinta va avea loc in sistem online. Cei care doresc sa se inscrie la sedinta vor trimite pana pe 20.01.2022, ora 12.00, la adresele de e-mail:tarasa.daniela@e-isjbacau.ro si olaru.nicoleta@e-isjbacau.ro, un email in care va preciza postul pentru care se inscrie la sedinta si va atasa copia cartii de identitate. Link-ul pentru sedinta noi il vom trimite pe adresele dumneavoastra de e-mail pe data de 20.01.2022, la ora 13.50 iar sedinta va incepe la ora 14.00.
File Lista posturilor nerepartizate in sedinta din 20.01.2022 by Inspector scolar de specialitate — Ultima modificare 2022-01-20 14:30
File Sedinta de repartizare pentru posturi/catedre valabile in anul scolar 2021-2022 by Inspector scolar de specialitate — Ultima modificare 2022-04-14 13:28
Sedinta va avea loc pe 15.04.2022. la sediul ISJ Bacau, in sala de sedinte de la etajul I, la ora 12.00.