Unelte personale
Locatia curenta: Prima pagina Anunturi importante
Proiecte

prof.png

Adresa minister

cred.jpg

PROF.jpg

PROGRAM AUDIENŢE

INSPECTOR ŞCOLAR GENERAL, PROF. ANA-MARIA EGARMIN miercuri: 09:00-10:00

INSPECTOR ŞCOLAR GENERAL ADJUNCT, PROF. IDA VLAD luni: 11:00-13:00, miercuri: 14:00-16:00, vineri: 10:00-12:00

INSPECTOR ŞCOLAR GENERAL ADJUNCT, PROF. LAVINIA MISĂILĂ luni: 12:00-14:00; marti: 11:00-13:00, joi 9:00-11:00

Înscrierile se fac în fiecare luni, între orele 9.00 şi 15.00, la tel. +40 (0)754033700.

Edusal

edusal.jpg

Inspect

mru.jpg

curriculum.jpg

scoala.jpg

admin.jpg

retea.jpg

acte.jpg

admin_conta.png

Invitatie

Banner_200_ECN.jpg

Protectia consumatorilor

InfoCons2.png.png

« Mai 2025 »
Mai
LuMaMiJoViSaDu
1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031
 

Anunturi importante

by admin Ultima modificare 2011-02-08 09:29
File Dezbaterea online cu tema „Meseria face diferenţa. Plus şi minus în parteneriatul şcoală comunitate” by Inspector scolar IPT — Ultima modificare 2021-03-17 17:23
Joi, 18 martie 2021, intre orele 13 - 15, Inspectoratul Şcolar Judeţean Bacău, alături de C.L.D.P.S. (Comitetul Local de Dezvoltarea a Parteneriatului în Învăţământul Profesional şi Tehnic) Bacău organizează activitatea de promovare a învăţământului profesional şi tehnic „Meseria face diferenţa. Plus şi minus în parteneriatul şcoală comunitate”. Invitati reprezentanţii operatorilor economici Aerostar S.A., OMV Petrom, directorii unităţilor de învăţământul profesional şi tehnic, precum şi directorii şcolilor gimnaziale.
File LISTA PUNCTAJELOR OBTINUTE DE CADRELE DIDACTICE CARE AU SOLICITAT SOLUTIONAREA RESTRANGERII DE ACTIVITATE by Inspector M.R.U — Ultima modificare 2021-03-15 13:56
Contestatiile la punctajele acordate se pot depune la ISJ, la regitratura în zilele de 15-16.03.2021, interval orar 09.00-16.00.
File Procedura asigurarea conditiilor de egalizare a sanselor.pdf by Lavinia Misaila — Ultima modificare 2021-03-12 18:05
File Posturi didactice/catedre vacante/rezervate pentru sedinta din 11.03.2021- pentru anul scolar 2020-2021 by Inspector M.R.U — Ultima modificare 2021-03-10 15:29
Ședința se va ține online. Cadrul didactic care dorește să participe la ședință va trimite până mâine (11.03.2021), ora 12.00, un email la adresele tarasa.daniela@e-isjbacau.ro și olaru.nicoleta@e-isjbacau.ro, care să conțină atașată poza cărții de identitate și un mesaj din care să reiasă pe ce post/catedră dorește să fie repartizat. Va preciza și anul concursului de titularizare la care a obținut notă peste 5 sau dacă a participat în acest an școlar la concursul/testarea județeană. În cazul în care nu a participat la niciun concurs va trimite atașate la email copiile actelor de studii inclusiv dovada DPPD. Toți cei care se vor înscrie pentru a participa la ședință, vor primi pe e-mail în intervalul 13.30-13.45 link-ul pentru videoconferința care va începe la ora 14.00.
File OME_3449_2021_simulare_EN+BAC.pdf by Lavinia Misaila — Ultima modificare 2021-03-09 11:43
File Procedura desfasurare simulari examene nationale.pdf by Lavinia Misaila — Ultima modificare 2021-03-09 11:42
File Listă școli Program național Școala după Școală.pdf by Lavinia Misaila — Ultima modificare 2021-03-05 17:22
Școlile care NU vor organiza activități remediale în Programul național pilot „Școala după școală” vor trimite până luni, 08.03.2021, ora 14.00 pe adresa de email office@e-isjbacau.ro, solicitare scrisă de relocare a elevilor în alte centre după consultarea elevilor și părinților.
File Lista posturilor didactice/catedrelor vacante/rezervate după etapa de completare normă - pentru etapele de mobilitate organizate conform Metodologiei-cadru pentru anul școlar 2021-2022 by Inspector M.R.U — Ultima modificare 2021-03-04 16:08
File 3337_Ordin modificare OMEC 5449 din 2020 Calendar admitere prof. si dual _26 febr 2021 by Inspector scolar IPT — Ultima modificare 2021-03-04 15:52
Ordin modificare calendar admitere inv. profesional si dual referitoare la locurile speciale pentru rromi.
File Condiții specifice pentru ocuparea posturilor/catedrelor aprobate de ISJ by Inspector M.R.U — Ultima modificare 2021-03-04 13:09
Aplicarea condițiilor specifice se suspendă pe durata stării de alertă, în contextul situației epidemiologice determinate de răspândirea coronavirusului SARS-CoV-2, până la eliminarea restricțiilor privind adunările publice de către autorităţile de resort. (art. 30 alin. (5) din Metodologia-cadru)
File Calendar pentru etapa de transfer by Inspector M.R.U — Ultima modificare 2021-03-04 09:08
Dosarele se depun la registratura ISJ în perioada 05-11.03.2021. Ședința de repartizare va fi organizată în sistem online pe data de 25.03.2021. Vă rugăm ca pe cerere să scrieți citeț cu litere de tipar adresa de e-mail pe care veți primi link-ul pentru ședință.
File MODELE FISE ADMITERE LICEU SI INVATAMANT PROFESIONAL, LOCURI SPECIALE RROMI, ELEV CES by Inspector scolar IPT — Ultima modificare 2021-02-26 13:39
2021 - 2022
File ACTIVITĂŢI DE PROMOVARE A OFERTEI EDUCAŢIONALE A ÎNVĂŢĂMÂNTULUI PROFESIONAL ŞI TEHNIC by Inspector scolar IPT — Ultima modificare 2021-02-25 16:56
ÎN PERIOADA 22 FEBRUARIE - 26 MARTIE 2021, ACŢIUNEA „Săptămâna meseriilor“
Comunicat de presă by Ida Vlad — Ultima modificare 2021-02-24 16:45
Ministerul Educației nu a transmis și nu va transmite către unitățile și instituțiile de învățământ nicio interdicție expresă cu privire la oferirea de flori și mărțișoare
File Reactualizare -Lista posturilor pentru sedinta de repartizare din 25.02.2021 - posturi pentru anul scolar 2020-2021 by Inspector M.R.U — Ultima modificare 2021-02-24 16:05
Ședința se va ține online. Cadrul didactic care dorește să participe la ședință va trimite până mâine (25.02.2021), ora 12.00, un email la adresele tarasa.daniela@e-isjbacau.ro și olaru.nicoleta@e-isjbacau.ro, care să conțină atașată poza cărții de identitate și un mesaj din care să reiasă pe ce post/catedră dorește să fie repartizat. Va preciza și anul concursului de titularizare la care a obținut notă peste 5 sau dacă a participat în acest an școlar la concursul/testarea județeană. În cazul în care nu a participat la niciun concurs va trimite atașate la email copiile actelor de studii inclusiv dovada DPPD. Toți cei care se vor înscrie pentru a participa la ședință, vor primi pe e-mail în intervalul 13.30-13.45 link-ul pentru videoconferința care va începe la ora 14.00.
File Lista posturilor didactice/catedrelor vacante/rezervate pentru etapele de mobilitate organizate conform Metodologiei-cadru pentru anul școlar 2021-2022 by Inspector M.R.U — Ultima modificare 2021-02-18 14:29
File Reactualizare - Posturi pentru sedinta de repartizare din 18.02.2021 - pentru anul scolar 2020-2021 by Inspector M.R.U — Ultima modificare 2021-02-17 16:23
Ședința se va ține online. Cadrul didactic care dorește să participe la ședință va trimite până mâine (18.02.2021), ora 12.00, un email la adresele tarasa.daniela@e-isjbacau.ro și olaru.nicoleta@e-isjbacau.ro, care să conțină atașată poza cărții de identitate și un mesaj din care să reiasă pe ce post/catedră dorește să fie repartizat. Va preciza și anul concursului de titularizare la care a obținut notă peste 5 sau dacă a participat în acest an școlar la concursul/testarea județeană. În cazul în care nu a participat la niciun concurs va trimite atașate la email copiile actelor de studii inclusiv dovada DPPD. Toți cei care se vor înscrie pentru a participa la ședință, vor primi pe e-mail în intervalul 13.30-13.45 link-ul pentru videoconferința care va începe la ora 14.00.
File LISTA FINALA, DUPA CONTESTATII, A CADRELOR DIDACTICE CARORA NU LI S-A APROBAT MENTINEREA CA TITULAR IN 2021-2022 by Inspector M.R.U — Ultima modificare 2021-02-17 14:14
File LISTA FINALA, DUPA CONTESTATII, A CADRELOR DIDACTICE CARE INDEPLINESC CONDITIILE DE LA ART. 29 DIN METODOLOGIA-CADRU SI CARORA LI S-A APROBAT MENTINEREA IN ACTIVITATE CA TITULAR IN FUNCTIA DIDACTICA IN ANUL SCOLAR 2021-2022 by Inspector M.R.U — Ultima modificare 2021-02-17 14:11
File Campania pentru profesori ECDL by Inspector scolar de specialitate informatică — Ultima modificare 2021-02-17 11:52
Actiuni document