Anunturi importante
by
admin
—
Ultima modificare
2011-02-08 09:29
-
Posturi didactice/catedre vacante/rezervate pentru sedinta din 17.12.2020 — by Inspector M.R.U — Ultima modificare 2020-12-16 14:18
- Ședința se va ține online. Cadrul didactic care dorește să participe la ședință va trimite până mâine (17.12.2020), ora 12.00, un email la adresele tarasa.daniela@e-isjbacau.ro și olaru.nicoleta@e-isjbacau.ro, care să conțină atașată poza cărții de identitate și un mesaj din care să reiasă pe ce post/catedră dorește să fie repartizat. Va preciza și anul concursului de titularizare la care a obținut notă peste 5 sau dacă a participat în acest an școlar la concursul/testarea județeană. În cazul în care nu a participat la niciun concurs va trimite atașate la email copiile actelor de studii inclusiv dovada DPPD. Toți cei care se vor înscrie pentru a participa la ședință, vor primi pe e-mail în intervalul 13.30-13.45 link-ul pentru videoconferința care va începe la ora 14.00.
-
PROCEDURĂ OPERAȚIONALĂ PRIVIND ELABORAREA ȘI APROBAREA CURRICULUMULUI ADAPTAT PENTRU ELEVII CU CES — by Lavinia Misaila — Ultima modificare 2020-12-16 13:42
-
OMEC 5915 din 2 noiem 2020 Metodologie dezv. CDS.pdf — by Lavinia Misaila — Ultima modificare 2020-12-10 15:01
-
OMEC 5765 din 15 oct 2020 REPERE PT PROIECTAREA CURRICULUMULUI NATIONAL.pdf — by Lavinia Misaila — Ultima modificare 2020-12-10 14:58
-
Modificarea programelor pentru titularizare 2021 — by Inspector M.R.U — Ultima modificare 2020-12-10 12:24
- Programele se găsesc la adresa: https://rocnee.eu/examene/anunt-programe-def-titu.html
-
Posturi didactice/catedre vacante/rezervate pentru sedinta din 10.12.2020 — by Inspector M.R.U — Ultima modificare 2020-12-09 15:20
- Ședința se va ține online. Cadrul didactic care dorește să participe la ședință va trimite până mâine (10.12.2020), ora 12.00, un email la adresele tarasa.daniela@e-isjbacau.ro și olaru.nicoleta@e-isjbacau.ro, care să conțină atașată poza cărții de identitate și un mesaj din care să reiasă pe ce post/catedră dorește să fie repartizat. Va preciza și anul concursului de titularizare la care a obținut notă peste 5 sau dacă a participat în acest an școlar la concursul/testarea județeană. În cazul în care nu a participat la niciun concurs va trimite atașate la email copiile actelor de studii inclusiv dovada DPPD. Toți cei care se vor înscrie pentru a participa la ședință, vor primi pe e-mail în intervalul 13.30-13.45 link-ul pentru videoconferința care va începe la ora 14.00.
-
Metodologie mobilitate 2021-2022 — by Inspector M.R.U — Ultima modificare 2020-12-03 10:41
-
Posturi didactice/catedre vacante/rezervate pentru sedinta de repartizare din 03.12.2020 — by Inspector M.R.U — Ultima modificare 2020-12-02 15:18
- Ședința se va ține online. Cadrul didactic care dorește să participe la ședință va trimite până mâine (03.12.2020), ora 12.00, un email la adresele tarasa.daniela@e-isjbacau.ro și olaru.nicoleta@e-isjbacau.ro, care să conțină atașată poza cărții de identitate și un mesaj din care să reiasă pe ce post/catedră dorește să fie repartizat. Va preciza și anul concursului de titularizare la care a obținut notă peste 5 sau dacă a participat în acest an școlar la concursul/testarea județeană. În cazul în care nu a participat la niciun concurs va trimite atașate la email copiile actelor de studii inclusiv dovada DPPD. Toți cei care se vor înscrie pentru a participa la ședință, vor primi pe e-mail în intervalul 13.30-13.45 link-ul pentru videoconferința care va începe la ora 14.00.
- Scratch Coding CHRISTMAS Challenge 2020 — by Lavinia Misaila — Ultima modificare 2020-12-02 15:05
- Inscrierile la Scratch Coding CHRISTMAS Challenge 2020 au inceput pe 1 decembrie 2020. Se pot depune proiecte pana pe data de 31 decembrie 2020, iar castigatorii vor fi afisati pe 15 ianuarie 2021! Participantii vor crea proiectele cu subiectul competitiei direct pe contul de Scratch 3.0 deschis pe www.scratch.mit.edu. Participarea la competitiile IKCC este absolut gratuita !
-
IN ATENTIA TUTUROR PROFESORILOR DE FRANCEZA : 26 NOIEMBRIE-ZIUA MONDIALA A PROFESORULUI DE FRANCEZA — by Inspector scolar de specialitate — Ultima modificare 2020-11-25 22:49
- MESAJUL D-LUI MICHEL MONSAURET- ATASATUL CU COOPERAREA EDUCATIVA AL AMBASADEI FRANTEI PT. TOTI PROFESORII DE FRANCEZA DIN JUD. BACAU
-
Posturi didactice/catedre vacante/rezervate pentru sedinta de repartizare din 26.11.2020 — by Inspector M.R.U — Ultima modificare 2020-11-25 15:10
- Ședința se va ține online. Cadrul didactic care dorește să participe la ședință va trimite până mâine (26.11.2020), ora 12.00, un email la adresele tarasa.daniela@e-isjbacau.ro și olaru.nicoleta@e-isjbacau.ro, care să conțină atașată poza cărții de identitate și un mesaj din care să reiasă pe ce post/catedră dorește să fie repartizat. Va preciza și anul concursului de titularizare la care a obținut notă peste 5 sau dacă a participat în acest an școlar la concursul/testarea județeană. În cazul în care nu a participat la niciun concurs va trimite atașate la email copiile actelor de studii inclusiv dovada DPPD. Toți cei care se vor înscrie pentru a participa la ședință, vor primi pe e-mail în intervalul 13.30-13.45 link-ul pentru videoconferința care va începe la ora 14.00.
-
Rezultate Concurs Selectie Consiliul Consultativ, după contestaţii-Etapa a II-a.pdf — by Lavinia Misaila — Ultima modificare 2020-11-23 16:51
-
Rezultate Concurs Selecție Consiliul Consultativ pe Discipline/Domenii, Etapa a II-a, înainte de contestații — by Lavinia Misaila — Ultima modificare 2020-11-19 14:17
- Contestaţiile se pot depune online în data de 20.11.2020, pe adresa: office@isjbc.ro, între orele 9 - 13.
-
Posturi didactice/catedre vacante/rezervate pentru ședința de repartizare din 19.11.2020 — by Inspector M.R.U — Ultima modificare 2020-11-18 14:19
- Ședința se va ține online. Cadrul didactic care dorește să participe la ședință va trimite până mâine (19.11.2020), ora 12.00, un email la adresele tarasa.daniela@e-isjbacau.ro și olaru.nicoleta@e-isjbacau.ro, care să conțină atașată poza cărții de identitate și un mesaj din care să reiasă pe ce post/catedră dorește să fie repartizat. Va preciza și anul concursului de titularizare la care a obținut notă peste 5 sau dacă a participat în acest an școlar la concursul/testarea județeană. În cazul în care nu a participat la niciun concurs va trimite atașate la email copiile actelor de studii inclusiv dovada DPPD. Toți cei care se vor înscrie pentru a participa la ședință, vor primi pe e-mail în intervalul 13.30-13.45 link-ul pentru videoconferința care va începe la ora 14.00.
- COMPARTIMENT AUDIT INTERN — by admin — Ultima modificare 2020-11-17 10:01
- Auditori interni: ec.Adelina Cercel, ec.Lucica Cucu cercel.adelina@e-isjbacau.ro , mobil: 0754033736; cucu.lucica@e-isjbacau.ro, mobil: 0754033737.
-
OMEC_5977_2020.pdf — by Lavinia Misaila — Ultima modificare 2020-11-13 11:31
- Ordinul nr. 5977/2020 privind suspendarea aplicării unor prevederi ale Regulamentului-cadru de organizare și funcționare a unităților de învățământ preuniversitar, aprobat prin Ordinul ministrului educației și cercetării nr. 5.447/2020, publicat în Monitorul Oficial, Partea I nr. 1063 din 11 noiembrie 2020.
-
OMEC_5924_2020.pdf — by Lavinia Misaila — Ultima modificare 2020-11-13 11:08
- Ordin nr. 5.924/3.11.2020 pentru suspendarea prevederilor ordinului ministrului educației, cercetării, tineretului și sportului nr. 3.035/2012 privind aprobarea Metodologiei-cadru de organizare și desfășurare a competițiilor școlare și a Regulamentului de organizare a activităților cuprinse în calendarul activităților educative, școlare și extrașcolare
-
Concurs selecție Consiliul Consultativ - Etapa a II-a — by Lavinia Misaila — Ultima modificare 2020-11-12 08:37
-
Posturi didactice/catedre vacante/rezervate pentru ședința de repartizare din 12.11.2020 — by Inspector M.R.U — Ultima modificare 2020-11-11 15:30
- Ședința se va ține online. Cadrul didactic care dorețte să participe la ședință va trimite până mâine (12.11.2020), ora 12.00, un email la adresele tarasa.daniela@e-isjbacau.ro și olaru.nicoleta@e-isjbacau.ro, care să conțină atașată poza cărții de identitate și un mesaj din care să reiasă pe ce post/catedră dorește să fie repartizat. Va preciza și anul concursului de titularizare la care a obținut notă peste 5 sau dacă a participat în acest an școlar la concursul/testarea județeană. În cazul în care nu a participat la niciun concurs va trimite atașate la email copiile actelor de studii inclusiv dovada DPPD. Toți cei care se vor înscrie pentru a participa la ședință, vor primi pe e-mail link-ul pentru videoconferință.
-
Procedură pentru organizarea ședințelor de repartizare a cadrelor didactice începând cu 12.11.2020 — by Inspector M.R.U — Ultima modificare 2020-11-10 10:48
- Vă anunțăm că ședințele de repartizare a cadrelor didactice pe posturile/catedrele care se vacantează în anul școlar 2020-2021, se vor desfășura numai în sistem online, conform procedurii atașate, începând cu ședința din 12.11.2020.