Unelte personale
Locatia curenta: Prima pagina Anunturi importante
Proiecte

cred.jpg

PROF.jpg

PROGRAM AUDIENŢE

INSPECTOR ŞCOLAR GENERAL, PROF. ANA-MARIA EGARMIN miercuri: 09:00-10:00

INSPECTOR ŞCOLAR GENERAL ADJUNCT, PROF. IDA VLAD luni: 11:00-13:00, miercuri: 14:00-16:00, vineri: 10:00-12:00

INSPECTOR ŞCOLAR GENERAL ADJUNCT, PROF. LAVINIA MISĂILĂ luni: 12:00-14:00; marti: 11:00-13:00, joi 9:00-11:00

Înscrierile se fac în fiecare luni, între orele 9.00 şi 15.00, la tel. +40 (0)754033700.

Edusal

edusal.jpg

Inspect

mru.jpg

curriculum.jpg

scoala.jpg

admin.jpg

retea.jpg

acte.jpg

admin_conta.png

Invitatie

Banner_200_ECN.jpg

Protectia consumatorilor

InfoCons2.png.png

Decembrie 2015 »
Decembrie
LuMaMiJoViSaDu
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031
 

Anunturi importante

by admin Ultima modificare 2011-02-08 09:29
File Eveniment Editura Publishing House by Informatizare — Ultima modificare 2019-03-29 14:02
File ETAPA JUDEŢEANĂ CONCURS "ŞTIU ŞI APLIC", APRILIE 2019 by Inspector scolar IPT — Ultima modificare 2019-03-26 13:45
Către colegiile/liceele din judeţul Bacău. În atenţia direcţiunii. Având în vedere Protocolul de parteneriat încheiat între Inspectoratul Şcolar Judeţean Bacău (nr. 635/16.02.2016) şi Inspectoratul Teritorial de Muncă şi Metodologia pentru Campania naţională „Valenţele culturale ale securităţii şi sănătăţii în muncă pentru formarea unei culturi de prevenire în rândul tinerilor din licee şi şcoli profesionale, vă informăm că, pe 12.04.2019, va avea loc la Colegiul Tehnic „Dumitru Mangeron” Bacău, faza judeţeană a Concursului naţional „Ştiu şi aplic”. Înscrierea participanţilor se va realiza până la data de 5 aprilie 2019, completând formularul de înscriere anexat prezentei şi transmis la adresa: mangeron2002@yahoo.com, subiectul e-mail-ului: concurs „Ştiu şi aplic”.
Sedinta de repartizare pentru transferarea personalului didactic titular disponibilizat prin restrangere de activitate by Inspector M.R.U — Ultima modificare 2019-03-26 11:23
Sedinta va avea loc in ziua de miercuri (27.03.2019), ora 13.00, la ISJ Bacau, etajul I, in sala de sedinte. Sunt asteptate la ora 13.00 toate cadrele didactice care au depus dosar de transfer. Fiecare cadru didactic va avea asupra lui cartea de identitate. Cadrul didactic care nu poate participa la şedinţa de repartizare pentru soluţionarea cererilor de transfer are dreptul să desemneze, prin procură notarială în original, un împuternicit care să îi reprezinte interesele. În cazul în care cadrul didactic nu este prezent personal sau printr-un împuternicit la şedinţa de repartizare, comisia îi atribuie din oficiu un post didactic/catedră din lista afişată, conform punctajului.
File Refacerea dosarelor pentru grad II- sesiunea 2019 by Inspector scolar — Ultima modificare 2019-03-22 09:01
Fisierul contine precizari pentru candidatii care au translatat dosarul de inscriere la gradul didactic II, 25-29 martie 2019
File Precizări încărcare date SIIIR, afișare note etc - simulare EVALUARE NAȚIONALĂ 2019 by Ana-Maria Egarmin — Ultima modificare 2019-03-21 15:05
Precizări încărcare date SIIIR, afișare note etc - simulare EVALUARE NAȚIONALĂ 2019
File În atenția directorilor și a profesorilor de educație muzicală by Inspector scolar de specialitate — Ultima modificare 2019-03-20 15:23
File In atentia directorilor unitatilor de invatamant preuniversitar care au cantina scolara by Inspector scolar de specialitate — Ultima modificare 2019-03-19 12:33
File Lista finala cu punctajele cadrelor didactice care solicita solutionarea restrangerii de activitate by Inspector M.R.U — Ultima modificare 2019-03-18 10:32
File Rezultatele obtinute la inspectiile speciale la clasa/probe practice - etapa de transfer pentru solutionarea restrangerii de activitate by Inspector M.R.U — Ultima modificare 2019-03-15 15:32
File Actualizare lista posturi pentru sedinta din 18.03.2019 by Inspector M.R.U — Ultima modificare 2019-03-15 13:37
Sedinta de reaprtizare va avea loc luni 18.03.2019, ora 14.00, la sediul ISJ, in sala de sedinte de la etajul I.
File Lista posturilor vacante/rezervate pentru sedinta de repartizare din 18.03.2019 by Inspector M.R.U — Ultima modificare 2019-03-14 10:11
Aceasta lista va fi reactualizata pana maine (15.03.2019) ora 13.00 in cazul in care vom primi adrese de la unitatile de invatamant. Sedinta de reaprtizare va avea loc luni 18.03.2019, ora 14.00, la sediul ISJ, in sala de sedinte de la etajul I.
File Lista cu punctajele cadrelor didactice care solicita solutionarea restrangerii de activitate by Inspector M.R.U — Ultima modificare 2019-03-14 09:27
Eventualele contestatii vor fi depuse la registratura ISJ pe data de 14.03.2019 pana la ora 16.00 sau pe data de 15.03.2019 in intervalul orar 9.00-14.00.
File GRAFICUL DESFĂŞURĂRII PROBELOR PRACTICE PENTRU DISCIPLINELE DIN ARIA CURRICULARĂ TEHNOLOGII by Inspector scolar IPT — Ultima modificare 2019-03-12 16:28
GRAFICUL DESFĂŞURĂRII PROBELOR PRACTICE PENTRU DISCIPLINELE DIN ARIA CURRICULARĂ TEHNOLOGII, ETAPA TRANSFER PENTRU SOLUTIONAREA RESTRANGERII DE ACTIVITATE PENTRU ANUL SCOLAR 2019-2020
File PROBA PRACTICA_TRANSFER PENTRU SOLUTIONAREA RESTRANGERII DE ACTIVITATE by Inspector scolar de specialitate informatică — Ultima modificare 2019-03-12 15:06
Aveti atasat data, locatia si ora de desfasurare a probei practice la disciplina INFORMATICA SI TEHNOLOGIA INFORMATIEI, in etapa de mobilitate: transfer pentru solutionarea restrangerii de activitate pentru anul scolar 2019-2020
File Program de antreprenoriat şi programare intitulat Technovation Challenge by Inspector scolar IPT — Ultima modificare 2019-03-12 11:33
MEN împreună cu Asociaţia ADFABER – Technology for Social Change implementează, în perioada februarie – mai 2019, un program de antreprenoriat şi programare intitulat Technovation Challenge, sub forma unei competiţii dedicate în exclusivitate unor echipe de elevi de la ciclul gimnazial şi liceal. În cadrul competiţiei, echipe de elevi, sub indrumarea profesorilor coordonatori vor putea realiza o aplicaţie de mobil parcurgând toate etapele dezvoltării unui produs. Ultima zi de înscriere este 20 martie 2019. Informaţii suplimentare în documentul atasat.
Etapa județeană a Olimpiadei de matematică, clasele V-XII by Inspector scolar de specialitate — Ultima modificare 2019-03-11 16:27
Etapa județeană a Olimpiadei de matematică, clasele V-XII, se va desfășura în data de 16.03.2019 la Școala Gimnazială ”Mihai Drăgan” Bacău. Intrarea elevilor în săli se va face între 9.00-9.30. Elevii calificați vor avea asupra lor carnetul de note vizat/cartea de identitate. Proba va începe la ora 10.00. Profesorii evaluatori sunt așteptați la ora 13.30.
File Reactualizarea listei posturilor didactice/catedrelor vacante/rezervate complete si incomplete pentru anul scolar 2019-2020 by Inspector M.R.U — Ultima modificare 2019-03-11 16:23
File Rezultate initiale olimpiada de stiinte socio-umane, faza judeteana, 2019 by Inspector scolar de specialitate socio-umane — Ultima modificare 2019-03-09 18:32
Contestaţiile se depun luni, 11.03.2019, în intervalul orar 12.00 - 14.00, la secretariatul Şcolii Gimnaziale „Constantin Platon” Bacău. Cererile tip se pot procura de la secretariatul unităţii de învăţământ organizatoare.
Etapa judeteana a Olimpiadei Nationale de Istoria si Traditiile Minoritatii Maghiare din Romania by Informatizare — Ultima modificare 2019-03-07 10:07
Sambata, 9 martie, intre orele 10 si 12 se va desfasura, la Scoala Gimnaziala Dany Gergely Ghimes, etapa judeteana a Olimpiadei Nationale de Istoria si Traditiile Minoritatii Maghiare din Romania, adresata elevilor din clasele a VI-a - a VII-a. Inscrierile se fac pana vineri, 8 marie, ora 12, pe e-mailul scolii-gazda. Tabelul de inscriere va contine numele copilului, clasa, scoala de provenienta si numele profesorului sau. E-mail pentru inscriere: scoaladanigergely@yahoo.com
File Reactualizare listei conditiilor specifice pentru etapele de transfer si pretransfer by Inspector M.R.U — Ultima modificare 2019-03-06 16:04
Actiuni document