Unelte personale
Navigare
Proiecte

prof.png

Adresa minister

cred.jpg

PROF.jpg

PROGRAM AUDIENŢE

INSPECTOR ŞCOLAR GENERAL, PROF. ANA-MARIA EGARMIN miercuri: 09:00-10:00

INSPECTOR ŞCOLAR GENERAL ADJUNCT, PROF. IDA VLAD luni: 11:00-13:00, miercuri: 14:00-16:00, vineri: 10:00-12:00

INSPECTOR ŞCOLAR GENERAL ADJUNCT, PROF. LAVINIA MISĂILĂ luni: 12:00-14:00; marti: 11:00-13:00, joi 9:00-11:00

Înscrierile se fac în fiecare luni, între orele 9.00 şi 15.00, la tel. +40 (0)754033700.

Edusal

edusal.jpg

Inspect

mru.jpg

curriculum.jpg

scoala.jpg

admin.jpg

retea.jpg

acte.jpg

admin_conta.png

Invitatie

Banner_200_ECN.jpg

Protectia consumatorilor

InfoCons2.png.png

« Mai 2025 »
Mai
LuMaMiJoViSaDu
1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031
 

CALENDAR_DETASARE INTERESUL ÎNVĂȚĂMÂNTULUI

by Inspector M.R.U Ultima modificare 2025-05-04 17:46

Detașarea în interesul învățământului:

a)         înregistrarea acordurilor pentru detașare în interesul învățământului, la unităţile de învăţământ şi la inspectoratele şcolare;

Perioada: 5-16 mai 2025

b)         organizarea și desfășurarea probelor practice/orale în profilul postului;

Perioada: 30 mai-13 iunie 2025

c)         discutarea şi soluţionarea propunerilor pentru detaşare în interesul învăţământului în consiliile de administraţie ale unităţilor de învăţământ;

Până la data de 16 iunie 2025

d)         transmiterea listei cadrelor didactice titulare pentru care s-a propus detaşarea în interesul învăţământului, însoţite de acordurile acestora, la inspectoratele şcolare;

Până la data de 19 iunie 2025

 

e)         numirea, prin detaşare în interesul învăţământului, în funcţiile de conducere, îndrumare şi control neocupate prin concurs şi stabilirea obligaţiei de predare;

f)           ocuparea posturilor didactice, rămase vacante/rezervate, de către cadrele didactice care beneficiază de prelungirea contractului individual de muncă pe perioadă determinată conform prevederilor art. 63 din Metodologie, precum şi de către cadrele didactice titulare pentru care s-a propus detaşarea în interesul învăţământului, în anul școlar 2025-2026 şi reactualizarea listei posturilor didactice/catedrelor vacante/rezervate;

g)         înregistrarea cererilor cadrelor didactice titulare, a căror reducere de activitate nu a fost soluționată prin transfer/completare de normă didactică de predare, a cererilor cadrelor didactice angajate pe durata de viabilitate a postului/catedrei rămase cu norma didactică incompletă din etapele anterioare, pentru completarea normei didactice de predare/modificarea repartizării, conform prevederilor Metodologiei, precum şi a cadrelor didactice şi candidaţilor prevăzuţi la art. 53 alin. (5), art. 61 alin. (16) şi art. 89 alin. (2) din Metodologie care au participat la concursul național, sesiunea 2025;

Până la data de 18 august 2025

h)         organizarea și desfășurarea probelor practice/orale în profilul postului;

Perioada: 18-19 august 2025

i)            soluționarea în ședință de repartizare, conform prevederilor Metodologiei, în ordine, a:

(i)        cererilor de completare a normei didactice de predare pe perioadă nedeterminată/determinată a cadrelor didactice titulare,  respectiv a cererilor de completare a normei didactice de predare pe perioadă determinată cadrelor didactice debutante prevăzute la art. 24 alin. (4) şi (6) din Metodologie;

(ii)     cererilor cadrelor didactice titulare aflate în restrângere de activitate prin transfer sau detașare în interesul învățământului pentru restrângere nesoluționată;

Termen: 20 august 2025

j)            emiterea și comunicarea deciziilor de repartizare pe post/catedră.

Perioada: 20-25 august 2025