Unelte personale
Locatia curenta: Prima pagina Compartiment management Inspectori şcolari pentru managementul resurselor umane Mobilitatea personalului didactic 2025-2026 MODIFICAREA REPARTIZĂRII DIN PERIOADA DETERMINATA_PE DURATA DE VIABILITATE A POSTULUI CALENDAR_ Modificarea duratei contractului individual de muncă din durată determinată de un an în contract individual de muncă pe durata de viabilitate a postului/catedrei:
Navigare
Proiecte

prof.png

Adresa minister

cred.jpg

PROF.jpg

PROGRAM AUDIENŢE

INSPECTOR ŞCOLAR GENERAL, PROF. ANA-MARIA EGARMIN miercuri: 09:00-10:00

INSPECTOR ŞCOLAR GENERAL ADJUNCT, PROF. IDA VLAD luni: 11:00-13:00, miercuri: 14:00-16:00, vineri: 10:00-12:00

INSPECTOR ŞCOLAR GENERAL ADJUNCT, PROF. LAVINIA MISĂILĂ luni: 12:00-14:00; marti: 11:00-13:00, joi 9:00-11:00

Înscrierile se fac în fiecare luni, între orele 9.00 şi 15.00, la tel. +40 (0)754033700.

Edusal

edusal.jpg

Inspect

mru.jpg

curriculum.jpg

scoala.jpg

admin.jpg

retea.jpg

acte.jpg

admin_conta.png

Invitatie

Banner_200_ECN.jpg

Protectia consumatorilor

InfoCons2.png.png

« Mai 2025 »
Mai
LuMaMiJoViSaDu
1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031
 

CALENDAR_ Modificarea duratei contractului individual de muncă din durată determinată de un an în contract individual de muncă pe durata de viabilitate a postului/catedrei:

by Inspector M.R.U Ultima modificare 2025-03-05 13:26

1)      Modificarea duratei contractului individual de muncă din durată determinată de un an în contract individual de muncă pe durata de viabilitate a postului/catedrei:

a)      reactualizarea listei posturilor didactice/catedrelor vacante/rezervate;

Termen: 17 martie 2025

b)      depunerea, înregistrarea cererilor însoțite de documentele justificative la secretariatele unităților de învățământ/CJRAE/CMBRAE, analizarea cererilor în consiliile de administrație ale unităților de învățământ/CJRAE/CMBRAE și comunicarea acordului/refuzului motivat privind modificarea duratei contractului individual de muncă din durată determinată de un an în contract individual de muncă pe durata de viabilitate a postului;

Perioada: 18-19 martie 2025

c)      transmiterea listelor cuprinzând cadrele didactice care au primit acordul/refuzul consiliilor de administrație ale unităților de învățământ/CJRAE/CMBRAE privind modificarea duratei contractului individual de muncă din durată determinată de un an în contract individual de muncă pe durata de viabilitate a postului/catedrei la inspectoratele școlare, la care se anexează, în copie, cererile depuse de cadrele didactice însoţite de documentele menţionate în cerere;

d)      înregistrarea contestaţiilor la inspectoratele școlare;

Perioada: 19-20 martie 2025

e)      verificarea listelor cuprinzând cadrele didactice care au primit acordul/refuzul consiliilor de administrație ale unităților de învățământ/CJRAE/CMBRAE privind modificarea duratei contractului individual de muncă din durată determinată de un an în contract individual de muncă pe durata de viabilitate a postului/catedrei de către comisia judeţeană/a municipiului Bucureşti de mobilitate şi remedierea eventualelor abateri constatate de inspectoratul şcolar;

Perioada: 19-25 martie 2025

f)       soluționarea contestațiilor de către consiliul de administrație al inspectoratului școlar şi validarea listelor finale cuprinzând cadrele didactice pentru care se propune modificarea duratei contractului individual de muncă din durată determinată de un an în contract individual de muncă pe durata de viabilitate a postului/catedrei;

Termen: 26 martie 2025

g)      emiterea și comunicarea deciziilor privind modificarea duratei contractului individual de muncă din durată determinată de un an în contract individual de muncă pe durata de viabilitate a postului/catedrei, ţinând seama de prevederile art. 5 alin (5) din Metodologie.

Perioada: 26 martie-3 aprilie 2025