Unelte personale
Locatia curenta: Prima pagina Compartiment management Inspectori şcolari pentru managementul resurselor umane Mobilitatea personalului didactic 2014-2015 Ocuparea posturilor didactice/catedrelor eliberate după 15.09.2014 Ședință publică pentru repartizarea posturilor didactice/catedrelor din fișierul atașat
Navigare
Proiecte

cred.jpg

PROF.jpg

PROGRAM AUDIENŢE

INSPECTOR ŞCOLAR GENERAL, PROF. ANA-MARIA EGARMIN miercuri: 09:00-10:00

INSPECTOR ŞCOLAR GENERAL ADJUNCT, PROF. IDA VLAD luni: 10:00-14:00, miercuri: 12:00-16:00, vineri: 9:00-13:00

INSPECTOR ŞCOLAR GENERAL ADJUNCT, PROF. LAVINIA MISĂILĂ luni: 12:00-14:00; marti: 11:00-13:00, joi 9:00-11:00

Înscrierile se fac în fiecare luni, între orele 9.00 şi 15.00, la tel. +40 (0)754033700.

Edusal

edusal.jpg

Invitatie

Banner_200_ECN.jpg

Protectia consumatorilor

InfoCons2.png.png

« August 2022 »
August
LuMaMiJoViSaDu
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031
 

Ședință publică pentru repartizarea posturilor didactice/catedrelor din fișierul atașat

by Inspector scolar de specialitate Ultima modificare 2014-09-25 16:49
Filed under:
Luni, 29.09.2014, ora 10:00, în sala de ședințe a ISJ Bacău. Comisia județeană de mobilitate repartizează posturile didactice/catedrele din fișierul atașat conform prevederilor art. 96 alin. 4 din Metodologia-cadru anexă la OMEN nr. 5451/2013, cu modificările și completările ulterioare.

POSTURI_PENTRU_SEDINTA_PUBLICA_29_09_2014_ORA_10.xls — Excel spreadsheet, 33 kB (33792 bytes)