Unelte personale
Locatia curenta: Prima pagina Compartiment management Inspectori şcolari pentru managementul resurselor umane Mobilitatea personalului didactic 2019-2020 Transferarea personalului didactic titular disponibilizat prin restrangere de activitate
Navigare
CRED

cred.jpg

PROGRAM AUDIENŢE

INSPECTOR ŞCOLAR GENERAL, PROF. IDA VLAD miercuri: 11:00-13:00

INSPECTOR ŞCOLAR GENERAL ADJUNCT, PROF. IDA VLAD luni: 10:00-12:00; miercuri: 13:00-15:00, vineri: 10:00-12:00

INSPECTOR ŞCOLAR GENERAL ADJUNCT, PROF. ANA-MARIA EGARMIN marti: 10:00 - 12:00; joi: 13:00-15:00, vineri: 11:00-13:00


Înscrierile se fac în fiecare luni, între orele 9.00 şi 15.00, la tel. 0234/511899  sau 0754033740.

Invitatie

Banner_200_ECN.jpg

« Noiembrie 2019 »
Noiembrie
LuMaMiJoViSaDu
123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930
 

Transferarea personalului didactic titular disponibilizat prin restrangere de activitate

by Inspector scolar de specialitate Ultima modificare 2019-03-06 14:45

Nu exista inca albume sau fotografii incarcate.

File Cerere pentru transfer by Inspector scolar de specialitate — Ultima modificare 2019-02-14 11:10
File Cerere pentru obtinerea acordului by Inspector scolar de specialitate — Ultima modificare 2019-02-14 11:11
File Fisa de evaluare by Inspector scolar de specialitate — Ultima modificare 2019-02-14 11:11
File Extras din calendar by Inspector scolar de specialitate — Ultima modificare 2019-02-14 11:16
File Extras din Metodologia-Cadru by Inspector scolar de specialitate — Ultima modificare 2019-02-14 11:17
File Lista conditiilor specifice pentru etapele de transfer si pretransfer by Inspector scolar de specialitate — Ultima modificare 2019-02-28 13:33
Depunerea dosarelor pentru transfer (restrangere de activitate) by Inspector scolar de specialitate — Ultima modificare 2019-03-06 14:45
Dosarele se vor depune la inspectorii scolari de specialitate in zilele de luni (11 martie 2019) si marti (12 martie 2019) in intervalul orar 12.30-16.30.
File Reactualizare listei conditiilor specifice pentru etapele de transfer si pretransfer by Inspector scolar de specialitate — Ultima modificare 2019-03-06 16:04
File Lista cadrelor didactice care vor participa la etapa de transfer by Inspector scolar de specialitate — Ultima modificare 2019-03-11 13:29
File Reactualizarea listei posturilor didactice/catedrelor vacante/rezervate complete si incomplete pentru anul scolar 2019-2020 by Inspector scolar de specialitate — Ultima modificare 2019-03-11 16:23
File Lista cu punctajele cadrelor didactice care solicita solutionarea restrangerii de activitate by Inspector scolar de specialitate — Ultima modificare 2019-03-14 09:27
Eventualele contestatii vor fi depuse la registratura ISJ pe data de 14.03.2019 pana la ora 16.00 sau pe data de 15.03.2019 in intervalul orar 9.00-14.00.
File Rezultatele obtinute la inspectiile speciale la clasa/probe practice - etapa de transfer pentru solutionarea restrangerii de activitate by Inspector scolar de specialitate — Ultima modificare 2019-03-15 15:32
File Lista finala cu punctajele cadrelor didactice care solicita solutionarea restrangerii de activitate by Inspector scolar de specialitate — Ultima modificare 2019-03-18 10:32
Sedinta de repartizare pentru transferarea personalului didactic titular disponibilizat prin restrangere de activitate by Inspector scolar de specialitate — Ultima modificare 2019-03-26 11:23
Sedinta va avea loc in ziua de miercuri (27.03.2019), ora 13.00, la ISJ Bacau, etajul I, in sala de sedinte. Sunt asteptate la ora 13.00 toate cadrele didactice care au depus dosar de transfer. Fiecare cadru didactic va avea asupra lui cartea de identitate. Cadrul didactic care nu poate participa la şedinţa de repartizare pentru soluţionarea cererilor de transfer are dreptul să desemneze, prin procură notarială în original, un împuternicit care să îi reprezinte interesele. În cazul în care cadrul didactic nu este prezent personal sau printr-un împuternicit la şedinţa de repartizare, comisia îi atribuie din oficiu un post didactic/catedră din lista afişată, conform punctajului.