Unelte personale
Locatia curenta: Prima pagina Compartiment management Inspectori şcolari pentru managementul resurselor umane Mobilitatea personalului didactic 2024-2025 PENSIONAREA PERSONALULUI DIDACTIC DE PREDARE STABILIREA PERSONALULUI DIDACTIC PENSIONAT CARE SOLICITĂ REÎNCADRAREA ÎN FUNCŢIA DE PERSONAL DIDACTIC DE PREDARE, ÎN ANUL ŞCOLAR 2024-2025
Navigare
Proiecte

cred.jpg

PROF.jpg

PROGRAM AUDIENŢE

INSPECTOR ŞCOLAR GENERAL, PROF. ANA-MARIA EGARMIN miercuri: 09:00-10:00

INSPECTOR ŞCOLAR GENERAL ADJUNCT, PROF. IDA VLAD luni: 11:00-13:00, miercuri: 14:00-16:00, vineri: 10:00-12:00

INSPECTOR ŞCOLAR GENERAL ADJUNCT, PROF. LAVINIA MISĂILĂ luni: 12:00-14:00; marti: 11:00-13:00, joi 9:00-11:00

Înscrierile se fac în fiecare luni, între orele 9.00 şi 15.00, la tel. +40 (0)754033700.

Edusal

edusal.jpg

Inspect

mru.jpg

curriculum.jpg

scoala.jpg

admin.jpg

retea.jpg

acte.jpg

admin_conta.png

Invitatie

Banner_200_ECN.jpg

Protectia consumatorilor

InfoCons2.png.png

« Mai 2024 »
Mai
LuMaMiJoViSaDu
12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031
 

STABILIREA PERSONALULUI DIDACTIC PENSIONAT CARE SOLICITĂ REÎNCADRAREA ÎN FUNCŢIA DE PERSONAL DIDACTIC DE PREDARE, ÎN ANUL ŞCOLAR 2024-2025

by Inspector M.R.U Ultima modificare 2024-04-04 20:03

Stabilirea personalului didactic pensionat care solicită reîncadrarea în funcţia de personal didactic de predare, în anul şcolar 2024-2025, sub condiția suspendării pensiei pe durata reîncadrării, conform art. 82 din Metodologie, precum şi stabilirea personalului didactic care îndeplineşte condiţiile prevăzute la art. 31 alin. (4) şi (5) din Metodologie, care se menține în activitate ca titular în funcţia didactică, la cerere, în anul şcolar 2024-2025, conform art. 83 din Metodologie:

a)         depunerea și înregistrarea cererilor la secretariatele unităților de învățământ;

Perioada: 3-11 aprilie 2024

b)         discutarea și analizarea de către consiliile profesorale ale unităților de învățământ/consiliile de administraţie, a cererilor depuse;

c)         comunicarea, de către consiliile de administrație ale unităților de învățământ, inspectoratului școlar și cadrelor didactice, a acordului de principiu/refuzului privind reîncadrarea în funcția de personal didactic de predare în anul școlar 2024-2025, în condiţiile prevăzute la art. 82 din Metodologie, respectiv a acordului de principiu/refuzului privind menţinerea în activitate, în anul școlar 2024-2025, a personalului didactic prevăzut la art. 83 din Metodologie;

Termen: 15 aprilie 2024

d)         validarea de către consiliul de administrație al inspectoratului școlar a listelor finale cuprinzând personalul didactic titular pensionat care îndeplineşte condiţiile prevăzute la art. 82 alin. (1) din Metodologie şi a solicitat reîncadrarea în funcția de personal didactic de predare, respectiv a listelor finale cuprinzând personalul didactic prevăzut la art. 83 din Metodologie, conform hotărârii comisiei paritare;

Termen: 24 aprilie 2024

e)         depunerea şi înregistrarea contestaţiilor la inspectoratele şcolare;

Perioada: 24-25 aprilie 2024

f)           soluţionarea contestaţiilor de către consiliul de administrație al inspectoratului școlar;

Termen: 26 aprilie 2024

g)         ocuparea posturilor didactice/catedrelor, rămase vacante, de către cadrele didactice care au primit acordul de principiu privind reîncadrarea în funcția de personal didactic de predare, în anul școlar 2024-2025, respectiv de către cadrele didactice care au primit acordul de principiu pentru menținerea în activitate ca titular în funcţia didactică, la cerere, în anul şcolar 2024-2025, conform art. 82 şi 83 din Metodologie, precum şi de către cadrele didactice care beneficiază de prelungirea contractului individual de muncă pe perioadă determinată conform prevederilor art. 63 din Metodologie şi reactualizarea listei posturilor didactice/catedrelor vacante/rezervate;

Termen: 27 august 2024

h)         emiterea și comunicarea deciziilor.

Perioada: 27-28 august 2024