Unelte personale
Navigare
Proiecte

cred.jpg

PROF.jpg

PROGRAM AUDIENŢE

INSPECTOR ŞCOLAR GENERAL, PROF. ANA-MARIA EGARMIN miercuri: 09:00-10:00

INSPECTOR ŞCOLAR GENERAL ADJUNCT, PROF. IDA VLAD luni: 11:00-13:00, miercuri: 14:00-16:00, vineri: 10:00-12:00

INSPECTOR ŞCOLAR GENERAL ADJUNCT, PROF. LAVINIA MISĂILĂ luni: 12:00-14:00; marti: 11:00-13:00, joi 9:00-11:00

Înscrierile se fac în fiecare luni, între orele 9.00 şi 15.00, la tel. +40 (0)754033700.

Edusal

edusal.jpg

Inspect

mru.jpg

curriculum.jpg

scoala.jpg

admin.jpg

retea.jpg

acte.jpg

admin_conta.png

Invitatie

Banner_200_ECN.jpg

Protectia consumatorilor

InfoCons2.png.png

« Aprilie 2024 »
Aprilie
LuMaMiJoViSaDu
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
 

CALENDARUL ACTIVITATILOR

by Inspector M.R.U Ultima modificare 2024-04-04 19:58

1)                  Stabilirea prelungirii duratei contractelor individuale de muncă, în anul şcolar 2024-2025, pentru cadrele didactice angajate cu contract individual de muncă pe perioadă determinată, în baza notei/mediei de repartizare minimum 5 (cinci) obţinute la concursurile de ocupare a posturilor didactice/catedrelor vacante/rezervate în învăţământul preuniversitar, sesiunile 2023 şi/sau 2022, respectiv 2023, 2022, 2021şi/sau 2020 pentru  învăţători/profesori pentru învăţământ primar, pentru finalizarea învăţământului primar la aceeaşi clasă de elevi, conform prevederilor art. 63 și 87 din Metodologie:

a)         depunerea și înregistrarea la secretariatele unităților de învățământ, a cererilor personalului didactic angajat cu contract individual de muncă pe perioadă determinată, în vederea prelungirii duratei contractului individual de muncă pe perioadă determinată în anul şcolar             2024-2025, conform prevederilor art. 63 și 87 din Metodologie;

Perioada: 3-11 aprilie 2024

b)         discutarea și analizarea de către consiliile de administrație ale unităților de învățământ, a cererilor depuse;

Termen: 15 aprilie 2024

c)         reactualizarea dosarelor personale, la inspectoratele şcolare, a cadrelor didactice care au primit acordul de principiu privind prelungirea duratei contractului individual de muncă pe perioadă determinată în anul şcolar 2024-2025, conform prevederilor art. 63 şi 87 din Metodologie; verificarea dosarelor şi a situațiilor transmise de unitățile de învățământ, de către comisia judeţeană/a municipiului Bucureşti de mobilitate;

Perioada: 8-17 mai 2024

d)         verificarea și avizarea dosarelor cadrelor didactice de către comisia judeţeană/a municipiului Bucureşti de mobilitate;

Perioada: 9-21 mai 2024

 

Notă. În mod excepţional, cadrele didactice care au primit acorduri de principiu şi nu au depus cereri de prelungire a duratei contractelor individuale de muncă pe perioadă determinată în anul școlar 2024-2025, în perioada 8-17 mai 2024, mai pot depune cereri la inspectoratele şcolare în data de 19 august 2024.

e)         repartizarea cadrelor didactice care îndeplinesc condiţiile privind prelungirea duratei contractelor individuale de muncă, în anul şcolar 2024-2025, conform art. 63 şi 87 din Metodologie şi reactualizarea listei posturilor didactice/catedrelor vacante/rezervate;

Perioada: 22-23 august 2024

f)           emiterea și comunicarea deciziilor de repartizare pe post/catedră.

Până la data de 28 august 2024