-
-
Conducere
-
Inspector scolar general
-
Inspector scolar general adjunct - curriculum
-
Arhivă 2016 - 2023
-
Rezultatele selectării dosarelor de înscriere la concursul în vederea ocupării funcției contractuale de execuție de consilier juridic
-
Structura anului școlar 2016-2017
-
Concurs de selecție a cadrelor didactice pentru dobândirea calității de membru al corpului național de experți în management educațional, seria a 10-a
-
Lista cuprinzând candidaţii admişi în urma introducerii informaţiilor în formularul de selecţie on-line, în cadrul concursului de selecție pentru dobândirea calității de membru al corpului național de experți în management educațional, seria a 10-a
-
Concurs pentru ocuparea funcțiilor de inspector școlar general adjunct în cadrul ISJ Bacău, respectiv director Casa Corpului Didactic
-
Curriculum vitae
-
Concurs directori/directori adjuncți - septembrie-decembrie 2016
-
În atenția cadrelor didactice - selecție membri în consiliul consultativ
-
Număr locuri scoase la concurs pentru constituirea consiliilor consultative
-
Rezultatele înregistrate în urma desfășurării probei scrise din cadrul concursului pentru ocuparea funcțiilor de director și director adjunct din unitățile de învățământ din județul Bacău
-
Lista cu punctajele cadrelor didactice care şi-au depus dosarul pentru concursul de selecţie a membrilor consiliului consultativ 2016 – 2018
-
Lista cu punctajele cadrelor didactice care şi-au depus dosarul pentru concursul de selecţie a membrilor consiliului consultativ 2016 – 2018
-
Graficul de desfășurare a analizei curriculumului vitae și a interviului din cadrul concursului pentru ocuparea funcțiilor de director și director adjunct din unitățile de învățământ
-
Adresa MENCȘ referitoare la comunicarea internă și la corespondența cu părinții preșcolarilor și elevilor din învățământul în limbile minorităților naționale
-
Rezultatele obținute de către candidații programați pentru susținerea probelor b) și c) din cadrul concursului pentru ocuparea funcțiilor de conducere din unitățile de învățământ preuniversitar - 7.XI.2016
-
Vineri, 2 decembrie 2016, zi liberă
-
Ordinul Ministrului Educației Naționale și Cercetării Științifice nr. 5784/22.XI.2016
-
Concurs de selecție a cadrelor didactice pentru dobândirea calității de membru al corpului național de experți în management educațional, seria a 11-a, ianuarie - februarie 2017
-
Anunț suspendare cursuri în unele unități de învățământ din municipiul Bacău
-
Ordinul Ministrului Educației Naționale nr. 3382/24.02.2017
-
Apel pentru selecția cadrelor didactice în grupurile de lucru constituite în vederea evaluării proiectelor de manuale școlare pentru clasa a V-a în anul școlar 2017-2018
-
APEL pentru selecția membrilor Comisiei specializate de acreditare
-
Concurs personal contractual
-
Nota Ministerului Educației Naționale privind reînscrierea/înscrierea în învățământul preșcolar pentru anul școlar 2017-2018
-
Concurs directori/directori adjuncți - sesiunea iunie-iulie 2017
-
Concurs de selecție a cadrelor didactice pentru dobândirea calității de membru al corpului național de experți în management educațional, seria a 12-a, iulie - august 2017
-
Lista funcțiilor de director și director adjunct din unitățile de învățământ preunversitar din județul Bacău rămase vacante după concursul din iulie 2017
-
Nota MEN nr. 1836/2017 privind ocuparea funcțiilor vacante de director și director adjunct din unitățile de învățământ preuniversitar
-
Metodologia privind managementul Sistemului Informatic Integrat al Invățământului din România (SIIIR)
-
Lista funcțiilor de director și director adjunct din unitățile de învățământ preunversitar din județul Bacău rămase vacante după concursul din iulie 2017
-
Programarea la interviu a cadrelor didactice care și-au exprimat, în scris, opțiunea privind ocuparea unei funcții de director sau director adjunct din unitățile de învățământ preuniversitar din județul Bacău
-
Rezultatele obținute la interviul susținut în 21.VIII.2017 de către cadrele didactice care și-au exprimat, în scris, opțiunea privind ocuparea unei funcții de director sau director adjunct din unitățile de învățământ preuniversitar din județul Bacău
-
Rezultatele obținute la interviul susținut în 22.VIII.2017 de către cadrele didactice care și-au exprimat, în scris, opțiunea privind ocuparea unei funcții de director sau director adjunct din unitățile de învățământ preuniversitar din județul Bacău
-
Ordinul ministrului educației naționale nr. 4802/31.08.2017
-
Calendarul de organizare și desfășurare a examenului național de definitivare în învățământ (2017-2018)
-
Ședință cu directorii unităților de învățământ preuniversitar de stat din județul Bacău
-
Ministerul Educației Naționale alocă un număr de 400 locuri pentru o nouă sesiune de selecție a Corpului de Experți ai Corpului de Control
-
[Consultare publică] Proiectul Metodologiei - cadru privind mobilitatea personalului didactic de predare din învățământul preuniversitar în anul școlar 2018-2019
-
[Consultare publică] – Proiectul de ordin de ministru privind aprobarea Calendarului etapelor şi acţiunilor pentru stabilirea cifrei de şcolarizare la învăţământul dual şi la învăţământul profesional pentru anul şcolar 2018-2019
-
[Consultare publică] Proiectul Metodologiei privind fundamentarea cifrei de școlarizare pentru învățământul preuniversitar în anul școlar 2018-2019
-
OMEN nr. 5357 din 16.10.2017 privind constituirea unei comisii pentru acordarea Avizului Ministerului Educației Naționale privind oportunitatea realizării unor investiții finanțate prin Programul Operațional Regional – POR/2016/4
-
Procedura operațională - Managementul de caz pentru copiii cu CES orientați școlar și profesional
-
Aplicarea Hotărârii de Guvern nr. 691/2015
-
Consultare privind tipărirea manualelor din învățământul primar și gimnazial
-
55.000 de profesori vor fi abilitați curricular în următorii patru ani, în cel mai mare și important proiect de profil: „Curriculum relevant, educație deschisă pentru toți” (CRED)
-
EXTREM DE IMPORTANT! Referitor la costul standard pentru unitățile de învățământ în care elevii studiază limba minorității
-
EXTREM DE IMPORTANT! Revenire MEN referitor la costul standard pentru unitățile de învățământ în care elevii studiază limba minorității
-
Rezultatul obținut la proba de interviu la concursul în vederea ocupării funcţiei contactuale de execuţie vacante de consilier
-
Rezultatul final obținut la concursul în vederea ocupării funcţiei contactuale de execuţie vacante de consilier
-
Concurs de selecție a cadrelor didactice pentru dobândirea calității de membru al corpului național de experți în management educațional, seria a 13-a
-
Selecţia cadrelor didactice în vederea constituirii Corpului Naţional de Experţi în Management Educaţional, seria a 13-a, 2018
-
În atenția directorilor unităților de învățământ din Municipiul Bacău
-
PROGRAMARE DEPUNERE LA INSPECTORATUL ȘCOLAR JUDEȚEAN BACĂU A DOSARELOR PENTRU OBȚINEREA GRADAȚIEI DE MERIT, SESIUNEA 2018
-
Mesaj cu ocazia deschiderii anului școlar 2018-2019
-
În atenția directorilor unităților de învățământ
-
Ministerul Educației Naționale anunță organizarea selecției pentru ocuparea unor posturi de consilieri școlari în cadrul proiectului POCU - INTESPO „Înregistrarea tinerilor în evidențele serviciului public de ocupare”
-
În atenția directorilor unităților de învățământ de stat
-
Transparența decizională
-
MAXIMĂ URGENȚĂ! În atenția directorilor unităților de învățământ
-
Anunț privind rezultatele selecției dosarelor la concursul pentru ocuparea postului contractual de execuție consilier, I A
-
Anunț privind rezultatele soluționării contestațiilor privind selecția dosarelor la concursul pentru ocuparea postului contractual de execuție consilier, I A
-
Concurs ocupare posturi noiembrie-decembrie 2018
-
Rezultatele obținute la proba scrisă a concursului organizat la data de 20.11.2018 în vederea ocupării funcţiei contractuale de execuție vacante de consilier, studii superioare, grad profesional IA
-
Rezultatele obținute la interviul organizat la data de 22.11.2018 pentru concursul de ocupare a funcţiei contractuale de execuție vacante de consilier, studii superioare, grad profesional IA
-
Rezultatele finale ale concursului organizat în vederea ocupării funcţiei contractuale de execuție vacante de consilier, studii superioare, grad profesional IA
-
IMPORTANT! În atenția directorilor unităților de învățământ
-
MAXIMĂ URGENȚĂ! Ordinul ministrului educației naționale nr. 3097/23.01.2019
-
Concurs selecție CNEME seria a 14-a
-
Calendar înscrieri în învățământul antepreșcolar (creșă) pentru anul școlar 2019-2020
-
Adresa MEC informare modificarea tuturor calendarelor metodologiilor în vigoare și transmiterea lor după reluarea cursurilor
-
Recomandările Ministerului Sănătății privind conduita responsabilă în prevenirea răspândirii COVID-19
-
Apel comun la Calm, Responsabilitate și Solidaritate
-
Precizările Ministerul Educației și Cercetării cu privire la posibilitatea de înghețare a anului școlar
-
Informare privind acordarea ajutorului financiar în vederea stimulării achiziționării de calculatoare 2020
-
Ordinul Ministrul Educației și Cercetării nr. 4115/10.04.2020
-
Reînscrierea/înscrierea copiilor în învățământul preșcolar pentru anul școlar 2020-2021
-
Proiectele planurilor-cadru pentru învățământul liceal și profesional, lansate în dezbatere publică
-
Comunicat de presă
-
Apel pentru selecția cadrelor didactice din învățământul preuniversitar, a cadrelor didactice/ cercetătorilor din învățământul universitar
-
Ordinul ministrului educației și ministrului sănătății nr. 3755/560/29.04.2021 privind modificarea și completarea Ordinului ministrului educației și ministrului sănătății nr. 3235/93/2021
-
Prelungirea implementării Programului național „Sprijin la bacalaureat, acces la facultate”
-
Anunț privind publicarea reperelor metodologice pentru aplicarea curriculumului la clasa a IX-a în anul școlar 2021-2022
-
Concurs pentru ocuparea funcțiilor de director și director adjunct - sesiunea 2021
-
Ministerul Sănătății a validat chestionarul de exprimare a intenției de vaccinare în rândul elevilor minori. Ministerul Educației va disemina acest chestionar prin inspectoratele școlare județene.
-
Informare privind procentul angajaților vaccinați în Inspectoratul Școlar Județean Bacău
-
Ministerul Educației menține tezele ca formă de evaluare a nivelului de cunoștințe și competențe dobândite de elevi
-
Concurs de ocupare a funcțiilor vacante de director și director adjunct din unitățile de învățământ preuniversitar de stat, sesiunea ianuarie - aprilie 2022
-
Informații înscriere audienți elevi refugiați din Ucraina / Інформація про реєстрацію студентів-біженців в Україні
-
Decizie privind stabilirea vacanței școlare februarie 2023
-
Anul școlar 2023-2024
-
Inspector scolar general adjunct - management
-
Compartiment curriculum
-
Compartiment management
-
Alte compartimente
-
Programe minister
-
Proiecte fonduri structurale
-
Proiecte UNICEF
-
Examene nationale
-
Contact
-


-
INSPECTOR ŞCOLAR GENERAL, PROF. ANA-MARIA EGARMIN miercuri: 09:00-10:00
INSPECTOR ŞCOLAR GENERAL ADJUNCT, PROF. IDA VLAD luni: 11:00-13:00, miercuri: 14:00-16:00, vineri: 10:00-12:00
INSPECTOR ŞCOLAR GENERAL ADJUNCT, PROF. LAVINIA MISĂILĂ luni: 12:00-14:00; marti: 11:00-13:00, joi 9:00-11:00
Înscrierile se fac în fiecare luni, între orele 9.00 şi 15.00, la tel. +40 (0)754033700.
-
Noiembrie
Lu | Ma | Mi | Jo | Vi | Sa | Du |
| | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 |
13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 |
20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 |
27 | 28 | 29 | 30 | | | |
|
- Info
Concurs de ocupare a funcțiilor vacante de director și director adjunct din unitățile de învățământ preuniversitar de stat, sesiunea ianuarie - aprilie 2022
by
Ida Vlad
—
Ultima modificare
2022-01-31 10:57
-
Anunț concurs pentru ocuparea funcțiilor vacante de director și director adjunct din unitățile de învățământ de stat din județul Bacău
—
by
Ida Vlad
—
Ultima modificare
2022-01-18 17:49
-
Inspectoratul Școlar Județean Bacău anunță organizarea concursului pentru ocuparea a 73 funcții vacante de director și 30 funcții de director adjunct din unitățile de învățământ de stat din județul Bacău
-
Lista documentelor necesare înscrierii la concurs
—
by
Ida Vlad
—
Ultima modificare
2022-01-18 17:24
-
Dosarul de înscriere la concurs se încarcă în aplicația informatică dedicată şi trebuie să conțină obligatoriu documentele menționate în fișierul atașat (conform prevederilor art. 8, alin. (1) din Metodologia privind organizarea și desfășurarea concursului pentru ocuparea funcțiilor de director și director adjunct din unitățile de învățământ preuniversitar de stat, aprobată prin Ordinul Ministrului Educației nr. 4597/06.08.2021, cu modificările și completările ulterioare)
-
Procedura nr. 10/DTI/17.01.2022 privind utilizarea platformei de înscriere a candidaților la concursul pentru ocuparea funcțiilor de director și director adjunct din unitățile de învățământ preuniversitar de stat
—
by
Ida Vlad
—
Ultima modificare
2022-01-18 17:26
-
Bibliografia pentru ocuparea funcțiilor de director și director adjunct din unitățile de învățământ preuniversitar de stat, sesiunea ianuarie – aprilie 2022
—
by
Ida Vlad
—
Ultima modificare
2022-01-18 17:29
-
Metodologia privind organizarea și desfășurarea concursului pentru ocuparea funcțiilor de director și director adjunct din unitățile de învățământ preuniversitar de stat
—
by
Ida Vlad
—
Ultima modificare
2022-01-18 17:30
-
aprobată prin Ordinul Ministrului Educației nr. 4597/06.08.2021, cu modificările și completările ulterioare
-
Ordinul Ministrului Educației nr. 3026/2022
—
by
Ida Vlad
—
Ultima modificare
2022-01-18 17:33
-
pentru modificarea și completarea Metodologiei privind organizarea și desfășurarea concursului pentru ocuparea funcțiilor de director și director adjunct din unitățile de învățământ preuniversitar de stat, aprobată prin Ordinul Ministrului Educației nr. 4597/06.08.2021, cu modificările și completările ulterioare
-
Fișe de post pentru funcțiile vacante de director și director adjunct publicate pentru ocupare prin concurs, sesiunea ianuarie-aprilie 2022
—
by
Ida Vlad
—
Ultima modificare
2022-01-18 20:25
-
Adresa de e-mail a comisiei județene de organizare a concursului
—
by
Inspector M.R.U
—
Ultima modificare
2022-01-31 10:58
-
Adresa de e-mail a comisiei judetene de organizare a concursului de ocupare a functiilor de director/director adjunct este concursdirectori2022@e-isjbacau.ro. În listele ce vor fi afișate în cadrul acestui concurs, codul de anonimizare al fiecărui candidat reprezintă codul pe care l-a primit de la comisia națională pe adresa de e-mail declarată de candidat pe platforma de înscruere.
-
Lista candidaților admiși la evaluarea dosarelor 31.01.2022
—
by
Inspector M.R.U
—
Ultima modificare
2022-01-31 10:59
-
Lista candidaților respinși la evaluarea dosarelor cu motivele aferente. 31.01.2022
—
by
Inspector M.R.U
—
Ultima modificare
2022-01-31 11:05
-
Pe adresa de e-mail concursdirectori2022@e-isjbacau.ro sau la registratura ISJ Bacău, se vor trimite/depune solicitările de analiză a cauzelor și de remediere a erorilor de la etapa de înscriere în platforma informatică (însoțite de copia cărții de identitate). În zilele de 02-03.02.2022, candidații care au trimis cererea, vor avea posibilitatea de a remedia erorile prin încărcarea documentelor corespunzătoare. Încărcarea documentelor se va realiza prin respectarea etapelor descrise în procedura de înscriere.
-
Lista candidaților admiși la evaluarea dosarelor 04.02.2022
—
by
Inspector M.R.U
—
Ultima modificare
2022-02-04 08:53
-
Concurs directori/directori adjuncți, sesiunea ianuarie-aprilie 2022 - Informații despre centrul de concurs și detalii privind organizarea
—
by
Ida Vlad
—
Ultima modificare
2022-02-14 18:37
-
Centrul de concurs este la Colegiul „N.V. Karpen” Bacău situat în municipiul Bacău, str. Mioriței, nr. 76.
Intrarea candidaților în sălile de concurs se face în intervalul 8:00-8:45.
La intrarea în centru candidații vor avea supra lor numai cartea de identitate și un pix de culoare albastră sau neagră care nu se șterge.
Candidaților le este interzis accesul în sală cu genți, poșete, ziare, reviste, cărți, caiete, notițe sau alte materiale documentare, mijloace electronice, telefoane mobile sau alte mijloace de comunicare la distanță. Materialele vor fi depozitate în sala de depozitare a obiectelor personale din incinta cantinei colegiului.
Se interzice candidaților să comunice între ei sau cu exteriorul, să transmită sau să schimbe între ei ciorne, notițe sau alte materiale care ar putea fi utilizate pentru rezolvarea subiectelor. Încălcarea prevederilor anterioare va fi considerată tentativă de fraudă sau fraudă.
Proba scrisă începe la ora 10.00 și durează 120 de minute.
După finalizarea probei scrise și predarea foii de concurs, candidatul rămâne în sală în vederea participării la etapa de evaluare a testului. Candidații care vor participa la evaluarea probei scrise nu au dreptul să părăsească centrul de concurs până la finalizarea evaluării.
Candidatul care se retrage din proprie inițiativă poate solicita anularea testului, pe baza unei declarații, predă testul, foaia tipizată și ciorna și părăsește sala după cel puțin o oră de la deschiderea plicului cu subiecte. În acest caz, testul grilă nu este evaluat, iar candidatul respectiv este considerat RETRAS.
-
Candidați aflați în izolare sau carantină la data probei scrise
—
by
Inspector M.R.U
—
Ultima modificare
2022-02-15 12:46
-
Pe data de 17.02.2022, se depun pe adresa de e-mail concursdirectori2022@e-isjbacau.ro, documentele prevăzute la art. 33, alin. (4) sau declarația pe propria răspundere.
-
Tragerea la sorți a supraveghetorilor
—
by
Inspector M.R.U
—
Ultima modificare
2022-02-16 13:59
-
Vă informăm că în data de 17.02.2022, ora 9.00, la sediul ISJ Bacău, în sala de sedințe, se va realiza tragerea la sorți a supraveghetorilor de la concursul de ocupare a funcțiilor de director/director adjunct din data de 18.02.2022
-
Contestații la rezultatul evaluării probei scrise în cadrul concursului pentru ocuparea funcțiilor de director/director adjunct
—
by
Inspector M.R.U
—
Ultima modificare
2022-02-18 13:25
-
Eventualele contestații la nota obținută la proba scrisă, vor fi trimise după afișarea rezultatelor, în zilele de 18-19.02.2022, pe adresa de e-mail:concursdirectori2022@e-isjbacau.ro. Contestația va fi semnată, datată și scanată și va fi trimisă împreună cu o poză a cărții de identitate. Nu vor fi înregistrate contestațiile care nu conțin: data, semnătura și copia CI.
-
Rezultate la proba scrisa inainte de contestatii
—
by
Inspector M.R.U
—
Ultima modificare
2022-02-18 15:38
-
Rezultatele la proba scrisa din 18.02.2022 dupa rezolvarea contestatiilor
—
by
Inspector M.R.U
—
Ultima modificare
2022-02-22 14:40
-
Rezultate la proba scrisa din data de 04.03.2022
—
by
Inspector M.R.U
—
Ultima modificare
2022-03-04 13:24
-
Eventualele contestații la nota obținută la proba scrisă, vor fi trimise în ziua de 4.03.2022 pana la ora 16.00 sau 5.03.2022 pana la ora 12.00, pe adresa de e-mail:concursdirectori2022@e-isjbacau.ro. Contestația va fi semnată, datată și scanată și va fi trimisă împreună cu o poză a cărții de identitate. Nu vor fi înregistrate contestațiile care nu conțin: data, semnătura și copia CI.
-
Procedura operațională privind organizarea, desfășurarea și evaluarea probei de interviu din cadrul concursului pentru ocuparea funcțiilor vacante de director și director adjunct
—
by
Ida Vlad
—
Ultima modificare
2022-03-04 15:06
-
Lista cu situații problemă pentru proba de interviu din cadrul concursului de ocupare a funcțiilor de director și director adjunct din unitățile de învățământ
—
by
Ida Vlad
—
Ultima modificare
2022-03-04 18:39
-
sesiunea februarie - aprilie 2022
-
GRAFICUL DE DESFASURARE A PROBEI DE INTERVIU DIN CADRUL CONCURSULUI DE OCUPARE A FUNCTIILOR VACANTE DE DIRECTOR/DIRECTOR ADJUNCT
—
by
Inspector M.R.U
—
Ultima modificare
2022-03-14 12:37
-
REPROGRAMAREA PROBEI DE INTERVIU PENTRU COMISIILE C16, C21 SI C28
—
by
Inspector M.R.U
—
Ultima modificare
2022-03-14 17:12
-
Contestație la proba de interviu din cadrul concursului pentru ocuparea funcțiilor vacante de director și director adjunct
—
by
Ida Vlad
—
Ultima modificare
2022-03-16 10:40
-
REZULTATE INREGISTRATE IN URMA DESFASURARII IN DATA DE 16.03.2022 A PROBEI DE INTERVIU IN CADRUL CONCURSULUI PENTRU OCUPAREA FUNCTIILOR DE DIRECTOR/DIRECTOR ADJUNCT
—
by
Inspector M.R.U
—
Ultima modificare
2022-03-16 20:56
-
Eventualele contestatii se vor depune la registratura ISJ Bacau, conform modelului deja publicat în termen de maxim 24 de ore de la publicarea rezultatelor, in intervalul orar 8,00-16,00.
-
REZULTATE INREGISTRATE IN URMA DESFASURARII IN DATA DE 17.03.2022 A PROBEI DE INTERVIU IN CADRUL CONCURSULUI PENTRU OCUPAREA FUNCTIILOR DE DIRECTOR/DIRECTOR ADJUNCT
—
by
Inspector M.R.U
—
Ultima modificare
2022-03-17 17:21
-
Eventualele contestații se vor depune la registratura ISJ Bacău, conform modelului deja publicat în termen de maxim 24 de ore de la publicarea rezultatelor, in intervalul orar 8,00-14,00, sau pe adresa de email concursdirectori2022@e-isjbacau.ro, pana la ora 16. La contestație se va atașa și copia cărții de identitate.
-
REZULTATE INREGISTRATE IN URMA DESFASURARII IN DATA DE 18.03.2022 A PROBEI DE INTERVIU IN CADRUL CONCURSULUI PENTRU OCUPAREA FUNCTIILOR DE DIRECTOR/DIRECTOR ADJUNCT
—
by
Inspector M.R.U
—
Ultima modificare
2022-03-18 17:15
-
Eventualele contestații se vor depune conform modelului deja publicat în termen de maxim 24 de ore de la publicarea rezultatelor pe adresa de email concursdirectori2022@e-isjbacau.ro. La contestație se va atașa și copia cărții de identitate.
-
REZULTATE INREGISTRATE IN URMA DESFASURARII IN DATA DE 21.03.2022 A PROBEI DE INTERVIU IN CADRUL CONCUSRULUI PENTRU OCUPAREA FUNCTIILOR DE DIRECTOR/DIRECTOR ADJUNCT
—
by
Inspector M.R.U
—
Ultima modificare
2022-03-21 18:16
-
Eventualele contestatii se vor depune la registratura ISJ Bacau, conform modelului deja publicat în termen de maxim 24 de ore de la publicarea rezultatelor, in intervalul orar 8,00-16,00.
-
REZULTATE INREGISTRATE IN URMA DESFASURARII IN DATA DE 22.03.2022 A PROBEI DE INTERVIU IN CADRUL CONCURSULUI PENTRU OCUPAREA FUNCTIILOR DE DIRECTOR/DIRECTOR ADJUNCT
—
by
Inspector M.R.U
—
Ultima modificare
2022-03-22 17:38
-
Eventualele contestatii se vor depune la registratura ISJ Bacau, conform modelului deja publicat în termen de maxim 24 de ore de la publicarea rezultatelor, in intervalul orar 8,00-16,00.
-
REZULTATE INREGISTRATE IN URMA SOLUTIONARII CONTESTATIILOR LA PROBA DE INTERVIU DIN CADRUL CONCURSULUI PENTRU OCUPAREA FUNCTIILOR VACANTE DE DIRECTOR SI DIRECTOR ADJUNCT
—
by
Inspector M.R.U
—
Ultima modificare
2022-03-29 10:12
-
REZULTATE FINALE OBTINUTE LA CONCURSUL PENTRU OCUPAREA FUCTIILOR VACANTE DE DIRECTOR SI DIRECTOR ADJUNCT-SESIUNEA 2022
—
by
Inspector M.R.U
—
Ultima modificare
2022-03-29 11:47
-
În data de 30.03.2022, interval orar 9.00-15.00, candidații declarați PROMOVATI pentru mai multe funcții de conducere depun la registratura ISJ sau transmit (de pe adresa de e-mail cu care s-au înscris la concurs) electronic la adresa de email: concursdirectori2022@e-isjbacau.ro, opțiunea pentru o singură funcție conform art. 21, alin.(5) din Metodologia aprobată prin O.M.E. nr. 4597/2021, cu modificările și completările ulterioare. Documentul va fi semnat și însoțit de o copie a cărții de identitate.
-
SITUAȚIA FUNCȚIILOR DE DIRECTOR ȘI DIRECTOR ADJUNCT DIN UNITĂȚILE DE ÎNVĂȚĂMÂNT PREUNIVERSITAR DE STAT DUPĂ VALIDAREA REZULTATELOR FINALE ALE CONCURSULUI, SESIUNEA IANUARIE-APRILIE 2022
—
by
Ida Vlad
—
Ultima modificare
2022-03-31 16:13
|
|