-
-
Conducere
-
Inspector scolar general
-
Inspector scolar general adjunct - curriculum
-
Arhivă 2016 - 2023
-
Rezultatele selectării dosarelor de înscriere la concursul în vederea ocupării funcției contractuale de execuție de consilier juridic
-
Structura anului școlar 2016-2017
-
Concurs de selecție a cadrelor didactice pentru dobândirea calității de membru al corpului național de experți în management educațional, seria a 10-a
-
Lista cuprinzând candidaţii admişi în urma introducerii informaţiilor în formularul de selecţie on-line, în cadrul concursului de selecție pentru dobândirea calității de membru al corpului național de experți în management educațional, seria a 10-a
-
Concurs pentru ocuparea funcțiilor de inspector școlar general adjunct în cadrul ISJ Bacău, respectiv director Casa Corpului Didactic
-
Curriculum vitae
-
Concurs directori/directori adjuncți - septembrie-decembrie 2016
-
În atenția cadrelor didactice - selecție membri în consiliul consultativ
-
Număr locuri scoase la concurs pentru constituirea consiliilor consultative
-
Rezultatele înregistrate în urma desfășurării probei scrise din cadrul concursului pentru ocuparea funcțiilor de director și director adjunct din unitățile de învățământ din județul Bacău
-
Lista cu punctajele cadrelor didactice care şi-au depus dosarul pentru concursul de selecţie a membrilor consiliului consultativ 2016 – 2018
-
Lista cu punctajele cadrelor didactice care şi-au depus dosarul pentru concursul de selecţie a membrilor consiliului consultativ 2016 – 2018
-
Graficul de desfășurare a analizei curriculumului vitae și a interviului din cadrul concursului pentru ocuparea funcțiilor de director și director adjunct din unitățile de învățământ
-
Adresa MENCȘ referitoare la comunicarea internă și la corespondența cu părinții preșcolarilor și elevilor din învățământul în limbile minorităților naționale
-
Rezultatele obținute de către candidații programați pentru susținerea probelor b) și c) din cadrul concursului pentru ocuparea funcțiilor de conducere din unitățile de învățământ preuniversitar - 7.XI.2016
-
Vineri, 2 decembrie 2016, zi liberă
-
Ordinul Ministrului Educației Naționale și Cercetării Științifice nr. 5784/22.XI.2016
-
Concurs de selecție a cadrelor didactice pentru dobândirea calității de membru al corpului național de experți în management educațional, seria a 11-a, ianuarie - februarie 2017
-
Anunț suspendare cursuri în unele unități de învățământ din municipiul Bacău
-
Ordinul Ministrului Educației Naționale nr. 3382/24.02.2017
-
Apel pentru selecția cadrelor didactice în grupurile de lucru constituite în vederea evaluării proiectelor de manuale școlare pentru clasa a V-a în anul școlar 2017-2018
-
APEL pentru selecția membrilor Comisiei specializate de acreditare
-
Concurs personal contractual
-
Nota Ministerului Educației Naționale privind reînscrierea/înscrierea în învățământul preșcolar pentru anul școlar 2017-2018
-
Concurs directori/directori adjuncți - sesiunea iunie-iulie 2017
-
Concurs de selecție a cadrelor didactice pentru dobândirea calității de membru al corpului național de experți în management educațional, seria a 12-a, iulie - august 2017
-
Lista funcțiilor de director și director adjunct din unitățile de învățământ preunversitar din județul Bacău rămase vacante după concursul din iulie 2017
-
Nota MEN nr. 1836/2017 privind ocuparea funcțiilor vacante de director și director adjunct din unitățile de învățământ preuniversitar
-
Metodologia privind managementul Sistemului Informatic Integrat al Invățământului din România (SIIIR)
-
Lista funcțiilor de director și director adjunct din unitățile de învățământ preunversitar din județul Bacău rămase vacante după concursul din iulie 2017
-
Programarea la interviu a cadrelor didactice care și-au exprimat, în scris, opțiunea privind ocuparea unei funcții de director sau director adjunct din unitățile de învățământ preuniversitar din județul Bacău
-
Rezultatele obținute la interviul susținut în 21.VIII.2017 de către cadrele didactice care și-au exprimat, în scris, opțiunea privind ocuparea unei funcții de director sau director adjunct din unitățile de învățământ preuniversitar din județul Bacău
-
Rezultatele obținute la interviul susținut în 22.VIII.2017 de către cadrele didactice care și-au exprimat, în scris, opțiunea privind ocuparea unei funcții de director sau director adjunct din unitățile de învățământ preuniversitar din județul Bacău
-
Ordinul ministrului educației naționale nr. 4802/31.08.2017
-
Calendarul de organizare și desfășurare a examenului național de definitivare în învățământ (2017-2018)
-
Ședință cu directorii unităților de învățământ preuniversitar de stat din județul Bacău
-
Ministerul Educației Naționale alocă un număr de 400 locuri pentru o nouă sesiune de selecție a Corpului de Experți ai Corpului de Control
-
[Consultare publică] Proiectul Metodologiei - cadru privind mobilitatea personalului didactic de predare din învățământul preuniversitar în anul școlar 2018-2019
-
[Consultare publică] – Proiectul de ordin de ministru privind aprobarea Calendarului etapelor şi acţiunilor pentru stabilirea cifrei de şcolarizare la învăţământul dual şi la învăţământul profesional pentru anul şcolar 2018-2019
-
[Consultare publică] Proiectul Metodologiei privind fundamentarea cifrei de școlarizare pentru învățământul preuniversitar în anul școlar 2018-2019
-
OMEN nr. 5357 din 16.10.2017 privind constituirea unei comisii pentru acordarea Avizului Ministerului Educației Naționale privind oportunitatea realizării unor investiții finanțate prin Programul Operațional Regional – POR/2016/4
-
Procedura operațională - Managementul de caz pentru copiii cu CES orientați școlar și profesional
-
Aplicarea Hotărârii de Guvern nr. 691/2015
-
Consultare privind tipărirea manualelor din învățământul primar și gimnazial
-
55.000 de profesori vor fi abilitați curricular în următorii patru ani, în cel mai mare și important proiect de profil: „Curriculum relevant, educație deschisă pentru toți” (CRED)
-
EXTREM DE IMPORTANT! Referitor la costul standard pentru unitățile de învățământ în care elevii studiază limba minorității
-
EXTREM DE IMPORTANT! Revenire MEN referitor la costul standard pentru unitățile de învățământ în care elevii studiază limba minorității
-
Rezultatul obținut la proba de interviu la concursul în vederea ocupării funcţiei contactuale de execuţie vacante de consilier
-
Rezultatul final obținut la concursul în vederea ocupării funcţiei contactuale de execuţie vacante de consilier
-
Concurs de selecție a cadrelor didactice pentru dobândirea calității de membru al corpului național de experți în management educațional, seria a 13-a
-
Selecţia cadrelor didactice în vederea constituirii Corpului Naţional de Experţi în Management Educaţional, seria a 13-a, 2018
-
În atenția directorilor unităților de învățământ din Municipiul Bacău
-
PROGRAMARE DEPUNERE LA INSPECTORATUL ȘCOLAR JUDEȚEAN BACĂU A DOSARELOR PENTRU OBȚINEREA GRADAȚIEI DE MERIT, SESIUNEA 2018
-
Mesaj cu ocazia deschiderii anului școlar 2018-2019
-
În atenția directorilor unităților de învățământ
-
Ministerul Educației Naționale anunță organizarea selecției pentru ocuparea unor posturi de consilieri școlari în cadrul proiectului POCU - INTESPO „Înregistrarea tinerilor în evidențele serviciului public de ocupare”
-
În atenția directorilor unităților de învățământ de stat
-
Transparența decizională
-
MAXIMĂ URGENȚĂ! În atenția directorilor unităților de învățământ
-
Anunț privind rezultatele selecției dosarelor la concursul pentru ocuparea postului contractual de execuție consilier, I A
-
Anunț privind rezultatele soluționării contestațiilor privind selecția dosarelor la concursul pentru ocuparea postului contractual de execuție consilier, I A
-
Concurs ocupare posturi noiembrie-decembrie 2018
-
Rezultatele obținute la proba scrisă a concursului organizat la data de 20.11.2018 în vederea ocupării funcţiei contractuale de execuție vacante de consilier, studii superioare, grad profesional IA
-
Rezultatele obținute la interviul organizat la data de 22.11.2018 pentru concursul de ocupare a funcţiei contractuale de execuție vacante de consilier, studii superioare, grad profesional IA
-
Rezultatele finale ale concursului organizat în vederea ocupării funcţiei contractuale de execuție vacante de consilier, studii superioare, grad profesional IA
-
IMPORTANT! În atenția directorilor unităților de învățământ
-
MAXIMĂ URGENȚĂ! Ordinul ministrului educației naționale nr. 3097/23.01.2019
-
Concurs selecție CNEME seria a 14-a
-
Calendar înscrieri în învățământul antepreșcolar (creșă) pentru anul școlar 2019-2020
-
Adresa MEC informare modificarea tuturor calendarelor metodologiilor în vigoare și transmiterea lor după reluarea cursurilor
-
Recomandările Ministerului Sănătății privind conduita responsabilă în prevenirea răspândirii COVID-19
-
Apel comun la Calm, Responsabilitate și Solidaritate
-
Precizările Ministerul Educației și Cercetării cu privire la posibilitatea de înghețare a anului școlar
-
Informare privind acordarea ajutorului financiar în vederea stimulării achiziționării de calculatoare 2020
-
Ordinul Ministrul Educației și Cercetării nr. 4115/10.04.2020
-
Reînscrierea/înscrierea copiilor în învățământul preșcolar pentru anul școlar 2020-2021
-
Proiectele planurilor-cadru pentru învățământul liceal și profesional, lansate în dezbatere publică
-
Comunicat de presă
-
Apel pentru selecția cadrelor didactice din învățământul preuniversitar, a cadrelor didactice/ cercetătorilor din învățământul universitar
-
Ordinul ministrului educației și ministrului sănătății nr. 3755/560/29.04.2021 privind modificarea și completarea Ordinului ministrului educației și ministrului sănătății nr. 3235/93/2021
-
Prelungirea implementării Programului național „Sprijin la bacalaureat, acces la facultate”
-
Anunț privind publicarea reperelor metodologice pentru aplicarea curriculumului la clasa a IX-a în anul școlar 2021-2022
-
Concurs pentru ocuparea funcțiilor de director și director adjunct - sesiunea 2021
-
Ministerul Sănătății a validat chestionarul de exprimare a intenției de vaccinare în rândul elevilor minori. Ministerul Educației va disemina acest chestionar prin inspectoratele școlare județene.
-
Informare privind procentul angajaților vaccinați în Inspectoratul Școlar Județean Bacău
-
Ministerul Educației menține tezele ca formă de evaluare a nivelului de cunoștințe și competențe dobândite de elevi
-
Concurs de ocupare a funcțiilor vacante de director și director adjunct din unitățile de învățământ preuniversitar de stat, sesiunea ianuarie - aprilie 2022
-
Informații înscriere audienți elevi refugiați din Ucraina / Інформація про реєстрацію студентів-біженців в Україні
-
Decizie privind stabilirea vacanței școlare februarie 2023
-
Anul școlar 2023-2024
-
Inspector scolar general adjunct - management
-
Compartiment curriculum
-
Compartiment management
-
Alte compartimente
-
Programe minister
-
Proiecte fonduri structurale
-
Proiecte UNICEF
-
Examene nationale
-
Contact
-


-
INSPECTOR ŞCOLAR GENERAL, PROF. ANA-MARIA EGARMIN miercuri: 09:00-10:00
INSPECTOR ŞCOLAR GENERAL ADJUNCT, PROF. IDA VLAD luni: 11:00-13:00, miercuri: 14:00-16:00, vineri: 10:00-12:00
INSPECTOR ŞCOLAR GENERAL ADJUNCT, PROF. LAVINIA MISĂILĂ luni: 12:00-14:00; marti: 11:00-13:00, joi 9:00-11:00
Înscrierile se fac în fiecare luni, între orele 9.00 şi 15.00, la tel. +40 (0)754033700.
-
Noiembrie
Lu | Ma | Mi | Jo | Vi | Sa | Du |
| | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 |
13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 |
20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 |
27 | 28 | 29 | 30 | | | |
|
- Info
Concurs pentru ocuparea funcțiilor de director și director adjunct - sesiunea 2021
by
Ida Vlad
—
Ultima modificare
2021-10-12 20:18
-
Concurs pentru ocuparea funcțiilor de director și director adjunct - sesiunea 2021
—
by
Ida Vlad
—
Ultima modificare
2021-09-14 18:06
-
Inspectoratul Școlar Județean Bacău anunță organizarea concursului pentru ocuparea a 166 funcții vacante de director și 72 funcții de director adjunct din unitățile de învățământ de stat din județul Bacău în baza Metodologiei privind organizarea și desfășurarea concursului pentru ocuparea funcțiilor de director și director adjunct din unitățile de învățământ preuniversitar de stat, aprobată prin Ordinul Ministrului Educației nr. 4597/06.08.2021, cu modificările și completările ulterioare.
Dosarul de înscriere la concurs se încarcă în aplicația informatică dedicată în perioada 15 septembrie (ora 7:00) - 26 septembrie (ora 23:59).
-
Procedură de utilizare a platformei de înscriere a candidaților la concursul pentru ocuparea funcțiilor de director și director adjunct
—
by
Ida Vlad
—
Ultima modificare
2021-09-15 11:06
-
din unitățile de învățământ preuniversitar de stat
-
Reafisarea listei candidatilor admisi la evaluarea dosarelor pentru concursul de ocupare a functiilor de director/director adjunct
—
by
Inspector M.R.U
—
Ultima modificare
2021-09-30 10:10
-
Id-ul fiecarui candidat contine indicativul de judet urmat de ultimele 9 cifre din CNP. Depunerea spolicitarilor de analiza a cauzelor si renedierea eventualelor erori la etapa de inscriere in platforma informatica se face pe 01.10.2021 la registratura ISJ Bacau.
-
Lista finală a candidaților admiși la evaluarea dosarelor pentru ocuparea funcțiilor de director și director adjunct din unitățile de învățământ preuniversitar de stat
—
by
Inspector M.R.U
—
Ultima modificare
2021-10-07 16:44
-
Id-ul fiecarui candidat contine indicativul de judet urmat de ultimele 9 cifre din CNP
-
Sesiune suplimentară în cadrul concursului de ocupare a posturilor de director în unitățile de învățământ dedicată candidaților înscriși care nu se pot prezenta în data de 15 octombrie din cauza infectării cu virusul SARS-CoV-2 sau din cauza carantinării
—
by
Ida Vlad
—
Ultima modificare
2021-10-12 20:18
-
Concurs directori/directori adjuncti- Informatii despre centrul de concurs si detalii privind organizarea
—
by
Inspector M.R.U
—
Ultima modificare
2021-10-13 11:37
-
Centrul de concurs este la Colegiul „N.V. Karpen” Bacău.
Înainte de a intra în centru candidații vor lăsa bagajele la sala de bagaje care se află în incinta cantinei.
Intrarea candidaților în sălile de concurs se face în intervalul 9.00-9.30.
Candidații la intrarea în centru vor avea supra lor numai cartea de identitate și un pix de culoare albastră sau neagră care nu se șterge.
Proba scrisă începe la ora 10.00 și durează 120 de minute.
După finalizarea probei scrise și predare foii de concurs, candidatul rămâne în sală în vederea participării la etapa de evaluare a testului.
Candidații care vor participa la evaluarea probei scrise nu au dreptul să părăsească centrul de concurs până la finalizarea evaluării.
Candidatul care se retrage din proprie inițiativă poate solicita anularea testului, pe baza unei declarații, predă testul, foaia tipizată și ciorna și părăsește sala după cel puțin o oră de la deschiderea plicului cu subiecte. În acest caz, testul grilă nu este evaluat, iar candidatul respectiv este considerat RETRAS.
-
Sedinta comisiei de organizare a concursului pentru tragerea la sorti a supraveghetorilor
—
by
Inspector M.R.U
—
Ultima modificare
2021-10-13 12:00
-
În data de 14.10.2021, ora 9.00, la ISJ Bacău, în sala de ședințe se va desfășura ședința comisiei de organizare a concursului pentru ocuparea funcțiilor de director/director adjunct, în vederea tragerii la sorti a supraveghetorilor pentru proba scrisă, fiind permis accesul persoanelor desemnate ca observatori în baza prevederilor art. 6 alin. (1) din Metodologie.
-
Contestații la rezultatul evaluării probei scrise în cadrul concursului pentru ocuparea funcțiilor de director/director adjunct
—
by
Inspector M.R.U
—
Ultima modificare
2021-10-13 15:12
-
Eventualele contestații la nota obținută la proba scrisă, vor fi trimise după afișarea rezultatelor, în zilele de 15-17.10.2021, pe adresa de e-mail:
contestatii.directori2021@e-isjbacau.ro.
Contestația va fi semnată, datată și scanată și va fi trimisă împreună cu o poză a cărții de identitate.
Nu vor fi înregistrate contestațiile care nu conțin: data, semnătura și copia CI.
-
Ordinul Ministrului Educației nr. 5454/13.10.2021
—
by
Ida Vlad
—
Ultima modificare
2021-10-13 21:16
-
privind modificarea și completarea Metodologiei privind organizarea și desfășurarea concursului pentru ocuparea funcțiilor de director și director adjunct din unitățile de învățământ preuniversitar de stat, aprobată prin OME nr. 4597/2021
-
REZULTATELE LA PROBA SCRISĂ ÎN CADRUL CONCURSULUI PENTRU OCUPAREA FUNCTIILOR DE DIRECTOR/DIRECTOR ADJUNCT
—
by
Inspector M.R.U
—
Ultima modificare
2021-10-15 16:51
-
Rezultate finale la proba scrisă după rezolvarea contestațiilor-concurs pentru ocuparea funcțiilor de director/director adjunct
—
by
Inspector M.R.U
—
Ultima modificare
2021-10-20 10:55
-
PROCEDURA OPERAȚIONALĂ privind organizarea, desfăşurarea și evaluarea probei de interviu din cadrul concursului pentru ocuparea funcțiilor vacante de director şi director adjunct din unitățile de învățământ preuniversitar de stat
—
by
Ida Vlad
—
Ultima modificare
2021-10-26 14:37
-
Înregistrarea opțiunilor candidaților pentru unitatea la care candidează
—
by
Inspector M.R.U
—
Ultima modificare
2021-10-27 12:45
-
Înregistrarea opțiunilor candidaților pentru unitatea la care candidează se realizează în aplicație până pe data de 01.11.2021 (inclusiv), pentru candidații care au obținut nota mai mare sau egală cu 7 (șapte) la proba scrisă. Dacă după finalizarea operației de înregistrare a opțiunilor, un candidat, dorește să le modifice, va trebui să trimită un email la adresa de suport concurs.directori@edu.gov.ro până pe data de 31.10.2021, pentru deblocarea depunerii opțiunilor.
-
PROVA DE INTERVIU - LISTA CANDIDATILOR VALIDATI PENTRU FIECARE UNITATE DE INVATAMANT SI PENTRU FIECARE CATEGORIE DE FUNCTII
—
by
Inspector M.R.U
—
Ultima modificare
2021-11-02 16:20
-
PROBA DE INTERVIU - LISTA CANDIDATILOR VALIDATI DUPĂ REZOLVAREA CONTESTATIEI -PENTRU FIECARE UNITATE DE INVATAMANT SI PENTRU FIECARE CATEGORIE DE FUNCTII
—
by
Inspector M.R.U
—
Ultima modificare
2021-11-05 13:52
-
LISTA CU SITUAȚII PROBLEMĂ
—
by
Inspector M.R.U
—
Ultima modificare
2021-11-08 17:09
-
ERATA - LISTA SITUATIILOR PROBLEMA AFISATA pe 08.11.2021
—
by
Inspector M.R.U
—
Ultima modificare
2021-11-09 08:36
-
UNITĂȚILE DE ÎNVĂȚĂMÂNT PENTRU ALE CĂROR FUNCȚII DE CONDUCERE S-AU DEPUS OPȚIUNI ȘI ARONDAREA ACESTORA LA CENTRELE DE INTERVIU
—
by
Ida Vlad
—
Ultima modificare
2021-11-10 19:52
-
Decizia de constituire a comisiilor de evaluare a probei de interviu din cadrul concursului pentru ocuparea funcțiilor de director/director adjunct la unitățile de învățământ preuniversitar de stat din județul Bacău
—
by
Ida Vlad
—
Ultima modificare
2021-11-10 20:14
-
Model contestatie concurs directori_sesiunea 2021
—
by
Inspector M.R.U
—
Ultima modificare
2021-11-12 13:36
-
Programarea candidaților pentru proba de interviu
—
by
Inspector M.R.U
—
Ultima modificare
2021-11-12 13:36
-
Reprogramarea comisiilor C66, 81, 97 și 100 pentru susținerea probei de interviu
—
by
Inspector M.R.U
—
Ultima modificare
2021-11-12 16:10
-
Rezultate proba de interviu 15.11.2021
—
by
Inspector M.R.U
—
Ultima modificare
2021-11-15 17:38
-
Eventualele contestații la punctajul obținut, se pot depune în termen de 48 de ore de la afișarea rezultatelor, la registratura ISJ, între orele 9-16.00.
-
Reprogramarea pentru proba de interviu a comisiilor C39 si C40
—
by
Inspector M.R.U
—
Ultima modificare
2021-11-15 17:54
-
Reprogramarea pentru interviu a comisiilor C46, C49 și C71
—
by
Inspector M.R.U
—
Ultima modificare
2021-11-16 09:52
-
REPROGRAMARE C71, C74 ȘI C49
—
by
Inspector M.R.U
—
Ultima modificare
2021-11-16 12:02
-
Reprogramare pentru interviu C85 si C94
—
by
Inspector M.R.U
—
Ultima modificare
2021-11-16 17:12
-
Motivul reprogramarii este modificarea membrului reprezentantului companiei.
-
Rezuluatele la proba de interviu din 16.11.2021
—
by
Inspector M.R.U
—
Ultima modificare
2021-11-16 17:42
-
Eventualele contestații la punctajul obținut, se pot depune în termen de 48 de ore de la afișarea rezultatelor, la registratura ISJ, între orele 9-16.00. Candidații pot contesta doar punctajul obținut la proba de interviu, nu și aspecte care vizează organizarea/desfășurarea probei. În situația în care contestația este însoțită de alte documente, acestea nu vor constitui obiectul soluționării contestației. Se va depune câte o contestație distinctă pentru fiecare funcție, respectiv unitate de învățământ pentru care doresc să conteste punctajul obținut la proba de interviu. Nu se poate contesta punctajul obținut de alți candidați.
-
Rezultate la proba de interviu 17.11.2021
—
by
Inspector M.R.U
—
Ultima modificare
2021-11-17 16:47
-
Eventualele contestații la punctajul obținut, se pot depune în termen de 48 de ore de la afișarea rezultatelor, la registratura ISJ, între orele 9-16.00. Candidații pot contesta doar punctajul obținut la proba de interviu, nu și aspecte care vizează organizarea/desfășurarea probei. În situația în care contestația este însoțită de alte documente, acestea nu vor constitui obiectul soluționării contestației. Se va depune câte o contestație distinctă pentru fiecare funcție, respectiv unitate de învățământ pentru care doresc să conteste punctajul obținut la proba de interviu. Nu se poate contesta punctajul obținut de alți candidați.
-
Rezultate la proba de interviu 18.11.2021
—
by
Inspector M.R.U
—
Ultima modificare
2021-11-18 16:48
-
Eventualele contestații la punctajul obținut, se pot depune în termen de 48 de ore de la afișarea rezultatelor, la registratura ISJ, între orele 9-16.00 (în zilele de luni-joi) și 9-14.00 (ziua de vineri). Candidații pot contesta doar punctajul obținut la proba de interviu, nu și aspecte care vizează organizarea/desfășurarea probei. În situația în care contestația este însoțită de alte documente, acestea nu vor constitui obiectul soluționării contestației. Se va depune câte o contestație distinctă pentru fiecare funcție, respectiv unitate de învățământ pentru care doresc să conteste punctajul obținut la proba de interviu. Nu se poate contesta punctajul obținut de alți candidați.
-
Rezultate la proba de interviu 19.11.2021
—
by
Inspector M.R.U
—
Ultima modificare
2021-11-19 18:03
-
Eventualele contestații la punctajul obținut, se pot depune în termen de 48 de ore de la afișarea rezultatelor, la registratura ISJ, între orele 9-16.00 (în zilele de luni-joi) și 9-14.00 (ziua de vineri), sâmbăta și duminica se pot depune pe adresa de email: contestatii.directori2021@e-isjbacau.ro în intervalul orar 9.00-14.00 . Candidații pot contesta doar punctajul obținut la proba de interviu, nu și aspecte care vizează organizarea/desfășurarea probei. În situația în care contestația este însoțită de alte documente, acestea nu vor constitui obiectul soluționării contestației. Se va depune câte o contestație distinctă pentru fiecare funcție, respectiv unitate de învățământ pentru care doresc să conteste punctajul obținut la proba de interviu. Nu se poate contesta punctajul obținut de alți candidați.
-
Contesatii pentru rezultatul probei de interviu
—
by
Inspector M.R.U
—
Ultima modificare
2021-11-20 10:15
-
În cazul în care ați trimis o contestație pe adresa de email contestatii.directori2021@e-isjbacau.ro și nu ați primit un email de confirmare a primirii contestației, vă rugăm să o retrimiteți sau să sunați la nr. 0745956080 pentru a verifica situația.
-
Rezultate la proba de interviu 22.11.2021
—
by
Inspector M.R.U
—
Ultima modificare
2021-11-22 16:03
-
Eventualele contestații la punctajul obținut, se pot depune în termen de 48 de ore de la afișarea rezultatelor, la registratura ISJ, între orele 9-16.00 (în zilele de luni-joi) și 9-14.00 (ziua de vineri). Candidații pot contesta doar punctajul obținut la proba de interviu, nu și aspecte care vizează organizarea/desfășurarea probei. În situația în care contestația este însoțită de alte documente, acestea nu vor constitui obiectul soluționării contestației. Se va depune câte o contestație distinctă pentru fiecare funcție, respectiv unitate de învățământ pentru care doresc să conteste punctajul obținut la proba de interviu. Nu se poate contesta punctajul obținut de alți candidați.
-
Rezultate obținute la proba de evaluare a interviului 23.11.2021
—
by
Inspector M.R.U
—
Ultima modificare
2021-11-23 15:36
-
Eventualele contestații la punctajul obținut, se pot depune în termen de 48 de ore de la afișarea rezultatelor, la registratura ISJ, între orele 9-16.00 (în zilele de luni-joi) și 9-14.00 (ziua de vineri). Candidații pot contesta doar punctajul obținut la proba de interviu, nu și aspecte care vizează organizarea/desfășurarea probei. În situația în care contestația este însoțită de alte documente, acestea nu vor constitui obiectul soluționării contestației. Se va depune câte o contestație distinctă pentru fiecare funcție, respectiv unitate de învățământ pentru care doresc să conteste punctajul obținut la proba de interviu. Nu se poate contesta punctajul obținut de alți candidați.
-
Rezultate obtinute la proba de interviu 24.11.2021
—
by
Inspector M.R.U
—
Ultima modificare
2021-11-24 13:30
-
Eventualele contestații la punctajul obținut, se pot depune în termen de 48 de ore de la afișarea rezultatelor, la registratura ISJ, între orele 9-16.00 (în zilele de luni-joi) și 9-14.00 (ziua de vineri). Candidații pot contesta doar punctajul obținut la proba de interviu, nu și aspecte care vizează organizarea/desfășurarea probei. În situația în care contestația este însoțită de alte documente, acestea nu vor constitui obiectul soluționării contestației. Se va depune câte o contestație distinctă pentru fiecare funcție, respectiv unitate de învățământ pentru care doresc să conteste punctajul obținut la proba de interviu. Nu se poate contesta punctajul obținut de alți candidați.
-
Rezultate la proba de interviu 25.11.2021
—
by
Inspector M.R.U
—
Ultima modificare
2021-11-25 15:47
-
Eventualele contestații la punctajul obținut, se pot depune în termen de 48 de ore de la afișarea rezultatelor, la registratura ISJ, între orele 9-16.00 (în zilele de luni-joi) și 9-14.00 (ziua de vineri), sâmbăta se pot depune pe adresa de email: contestatii.directori2021@e-isjbacau.ro în intervalul orar 9.00-14.00 . Candidații pot contesta doar punctajul obținut la proba de interviu, nu și aspecte care vizează organizarea/desfășurarea probei. În situația în care contestația este însoțită de alte documente, acestea nu vor constitui obiectul soluționării contestației. Se va depune câte o contestație distinctă pentru fiecare funcție, respectiv unitate de învățământ pentru care doresc să conteste punctajul obținut la proba de interviu. Nu se poate contesta punctajul obținut de alți candidați.
-
Procedura operationala privind declararea candidatului „reușit”
—
by
Inspector M.R.U
—
Ultima modificare
2021-12-10 13:07
-
REZULTATE INREGISTRATE IN URMA SOLUTIONARII CONTESTATIILOR LA PROBA DE INTERVIU DIN CADRUL CONCURSULUI PENTRU OCUPAREA FUNCTIILOR VACANTE DE DIRECTOR/DIRECTOR ADJUNCT
—
by
Inspector M.R.U
—
Ultima modificare
2021-12-11 11:30
-
LISTA CU REZULTATELE FINALE ALE TUTUROR CANDIDATILOR PARTICIPANTI LA PROBA DE INTERVIU DIN CADRUL CONCURSULUI DE OCUPARE A FUNCTIILOR DE DIRECTOR ȘI DIRECTOR ADJUNCT - 11 DECEMBRIE 2021
—
by
Inspector M.R.U
—
Ultima modificare
2021-12-11 11:32
-
În data de 13.12.2021, interval orar 9.00-15.00, candidații declarați PROMOVATI pentru mai multe funcții de conducere depun la registratura ISJ sau transmit (de pe adresa de e-mail cu care s-au înscris la concurs) electronic la adresa de email: concursdirectoribacau2021@gmail.com, opțiunea pentru o singură funcție conform art. 21, alin.(5) din Metodologia aprobată prin O.M.E. nr. 4597/2021. Documentul va fi semnat și însoțit de o copie a cărții de identitate. Toți acești candidați sunt invitați să participe la o ședință online pe data de 13.12.2021, ora 8.00, ședință pentru care vor primi invitația de participare pe adresa de e-mail cu care s-au înscris la concurs.
-
LISTA CANDIDATILOR DECLARATI REUSITI LA CONCURSUL DE OCUPARE A FUNCTIILOR VACANTE DE DIRECTOR SI DIRECTOR ADJUNCT-17 DECEMBRIE 2021
—
by
Inspector M.R.U
—
Ultima modificare
2021-12-17 14:12
-
LISTA FUNCTIILOR DE CONDUCERE DIN UNITATILE DE INVATAMANT PREUNIVERSITAR DE STAT RAMASE VACANTE DUPA CONCURS
—
by
Inspector M.R.U
—
Ultima modificare
2021-12-17 14:22
-
ANEXA 3_LISTA CANDIDATILOR INSCRISI LA CONCURS FARA OPTIUNI
—
by
Inspector M.R.U
—
Ultima modificare
2021-12-17 14:30
|
|