CRED-Curriculum relevant, educație deschisă pentru toți
by
admin
—
Ultima modificare
2019-11-06 16:28
Codul proiectului: SMIS 118327
-
Selectie cadre didactice din învăţământul gimnazial pentru proiectul CRED-Curriculum relevant, educație deschisă pentru toți, — by Inspector scolar IPT — Ultima modificare 2019-09-18 17:16
- Selecţia cadrelor didactice din învăţământul gimanzial pentru participarea la programul de formare din cadrul proiectului "CRED-Curriculum relevant, educație deschisă pentru toți" se va realiza conform adresei MEN din ataşament.
- Consultare publica - documentul de politici curriculare "Repere pentru proiectarea și actualizarea curriculumului național" — by Inspector scolar IPT — Ultima modificare 2019-11-06 16:30
- Participarea dumneavoastră la procesul de consultare este foarte importantă pentru a colecta propuneri concrete de îmbunătățire și completare a documentului. Feedback-ul poate fi transmis în două moduri: - prin completarea unui chestionar online: https://www.surveymonkey.com/r/EDUCRED (Notă: Completarea chestionarului durează aproximativ 15 minute.) - prin trimiterea unor opinii argumentate, propuneri și sugestii pe adresa de e-mail contact@educred.ro, menționând subiectul acestei consultări Toate mesajele vor fi analizate în vederea finalizării documentului de politici educaționale. Va multumim!
-
Selecție formatori pentru Regiunea Nord-Est, în cadrul proiectului CRED — by Inspector scolar IPT — Ultima modificare 2019-11-15 14:07
- Casa Corpului Didactic Botoşani, partener coordonator - Regiunea Nord-Est - al Ministerului Educației Naționale, organizează selecția pentru ocuparea unor posturi de experti formatori, în afara organigramei, în cadrul proiectului POCU “CURRICULUM RELEVANT, EDUCAȚIE DESCHISĂ PENTRU TOȚI - CRED”, finanțat prin POCU 2014-2020, în cadrul axei prioritare 6, prioritatea de investiții 10.i. Anunţul şi anexele acestuia sunt in fisierul atasat.
-
Corrigendum 1 - Anunţ 3 selecţie formatori Regiunea NE - Proiect CRED — by Inspector scolar IPT — Ultima modificare 2019-12-10 10:50
- Fata de calendarul initial de desfasurare a selectiei, prezentul calendar prelungeste perioada de depunere a dosarelor pana in data de 08.01.2020. Astfel, perioada initiala de depunere a dosarelor a fost 18.11.2019 - 09.12.2019, iar perioada stabilita prin acest corrigendum este 18.11.2019 - 08.01.2020. Termenul de finalizare a selectiei a ramas neschimbat.
-
Selectie cadre didactice din învăţământul gimnazial pentru proiectul "CRED-Curriculum relevant, educație deschisă pentru toți" — by Inspector scolar IPT — Ultima modificare 2020-01-23 09:23
- Adresa MEC precizare informatii legate de procesul de selectie.
-
Anunț privind revizuirea regulamentului Selecției naționale de bune practici în educație „Creatori de Educație” din cadrul proiectului „Curriculum relevant, educație deschisă pentru toți - CRED” – cod SMIS 2014+:118327 — by Inspector scolar IPT — Ultima modificare 2020-01-23 13:21
- Vă invităm să consultați regulamentul Selecției naționale de bune practici, în învățământul primar și gimnazial românesc, „Creatori de Educație”, și să ne transmiteți - până la data de 3 februarie 2020, la adresa contact@educred.ro - propuneri/sugestii de îmbunătățire. Scopul acestui demers este optimizarea regulamentului, noua formă a acestuia urmând să fundamenteze ediția de anul acesta a Selecției naționale de bune practici ”Creatori de Educație”. După data de 3 februarie, propunerile primite vor fi evaluate si integrate într-o nouă formă a regulamentului, urmând ca documentul actualizat să fie supus consultării publice. „Curriculum relevant, educație deschisă pentru toți - CRED” – cod SMIS 2014+:118327 este un proiect cofinanțat din Fondul Social European, prin Programul Operațional Capital Uman 2014-2020, iar Ministerul Educației și Cercetării este beneficiarul proiectului.
-
Selectie cadre didactice din învăţământul gimnazial pentru proiectul "CRED-Curriculum relevant, educație deschisă pentru toți" — by Inspector scolar IPT — Ultima modificare 2020-09-18 11:11
- Discipline: geografia, religia, stiinte sociale, arte, educatie fizica, tehnologii, TIC