Unelte personale
Locatia curenta: Prima pagina CRED-Curriculum relevant, educație deschisă pentru toți Anunț privind revizuirea regulamentului Selecției naționale de bune practici în educație „Creatori de Educație” din cadrul proiectului „Curriculum relevant, educație deschisă pentru toți - CRED” – cod SMIS 2014+:118327
CRED

cred.jpg

PROGRAM AUDIENŢE

INSPECTOR ŞCOLAR GENERAL, PROF. IDA VLAD miercuri: 11:00-13:00

INSPECTOR ŞCOLAR GENERAL ADJUNCT, PROF. CAMELIA STAMATE luni: 12:00-14:00; marti: 09:00-11:00, joi 12:00-14:00

Înscrierile se fac în fiecare luni, între orele 9.00 şi 15.00, la tel. +40 (0)754033700.

Invitatie

Banner_200_ECN.jpg

« Octombrie 2020 »
Octombrie
LuMaMiJoViSaDu
1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031
 

Anunț privind revizuirea regulamentului Selecției naționale de bune practici în educație „Creatori de Educație” din cadrul proiectului „Curriculum relevant, educație deschisă pentru toți - CRED” – cod SMIS 2014+:118327

by Inspector scolar IPT Ultima modificare 2020-01-23 13:21
Filed under:
Vă invităm să consultați regulamentul Selecției naționale de bune practici, în învățământul primar și gimnazial românesc, „Creatori de Educație”, și să ne transmiteți - până la data de 3 februarie 2020, la adresa contact@educred.ro - propuneri/sugestii de îmbunătățire. Scopul acestui demers este optimizarea regulamentului, noua formă a acestuia urmând să fundamenteze ediția de anul acesta a Selecției naționale de bune practici ”Creatori de Educație”. După data de 3 februarie, propunerile primite vor fi evaluate si integrate într-o nouă formă a regulamentului, urmând ca documentul actualizat să fie supus consultării publice. „Curriculum relevant, educație deschisă pentru toți - CRED” – cod SMIS 2014+:118327 este un proiect cofinanțat din Fondul Social European, prin Programul Operațional Capital Uman 2014-2020, iar Ministerul Educației și Cercetării este beneficiarul proiectului.

4_3_Regulament_selectie_site.docx — application/vnd.openxmlformats-officedocument.wordprocessingml.document, 126 kB (129916 bytes)