Unelte personale
Locatia curenta: Prima pagina Compartiment management Inspectori şcolari pentru managementul resurselor umane Mobilitatea personalului didactic 2020-2021 ȘEDINȚE DE REPARTIZARE ORGANIZATE DUPĂ DATA DE 14.09.2020
Navigare
Proiecte

cred.jpg

PROF.jpg

PROGRAM AUDIENŢE

INSPECTOR ŞCOLAR GENERAL, PROF. ANA-MARIA EGARMIN miercuri: 09:00-10:00

INSPECTOR ŞCOLAR GENERAL ADJUNCT, PROF. IDA VLAD luni: 11:00-13:00, miercuri: 14:00-16:00, vineri: 10:00-12:00

INSPECTOR ŞCOLAR GENERAL ADJUNCT, PROF. LAVINIA MISĂILĂ luni: 12:00-14:00; marti: 11:00-13:00, joi 9:00-11:00

Înscrierile se fac în fiecare luni, între orele 9.00 şi 15.00, la tel. +40 (0)754033700.

Edusal

edusal.jpg

Inspect

mru.jpg

curriculum.jpg

scoala.jpg

admin.jpg

retea.jpg

acte.jpg

admin_conta.png

Invitatie

Banner_200_ECN.jpg

Protectia consumatorilor

InfoCons2.png.png

« Martie 2024 »
Martie
LuMaMiJoViSaDu
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
 

ȘEDINȚE DE REPARTIZARE ORGANIZATE DUPĂ DATA DE 14.09.2020

by Inspector M.R.U Ultima modificare 2020-09-18 14:30

Nu exista inca albume sau fotografii incarcate.

File Reactualizare-lista posturilor pentru ședința de repartizare din data de 14.09.2020 by Inspector M.R.U — Ultima modificare 2020-09-11 18:16
Ședința va avea loc la ISJ Bacău conform graficului de programare afișat.
File Programare pentru ședința de repartizare din data de 14.09.2020 by Inspector M.R.U — Ultima modificare 2020-09-11 14:58
File Accept suplinire ore-pentru cadrele didactice care doresc plata cu ora sau încadrare pe perioadă determinată by Inspector M.R.U — Ultima modificare 2020-09-14 11:47
Modificare zi ședințe de repartizare by Inspector M.R.U — Ultima modificare 2020-09-18 14:30
Vă anunțăm că s-a modificat ziua pentru ședințele de repartizare. Acestea se vor ține în fiecare zi de joi pentru o listă de posturi publicată în fiecare zi de miercuri.
File Reactualizare -Posturi didactice/catedre vacante/rezervate pentru sedinta de repartizare din 24.09.2020 by Inspector M.R.U — Ultima modificare 2020-09-24 10:12
ART. 103 alin. (3) Posturile didactice/catedrele care se vacantează după începerea anului şcolar 2020-2021 se atribuie de inspectoratele şcolare, în ordine, după cum urmează: - cadrelor didactice titulare a căror restrângere de activitate a fost soluţionată prin detaşare în interesul învăţământului pentru nesoluţionarea restrângerii de activitate pe posturi didactice/catedre vacante/rezervate pentru care nu au studii corespunzătoare; NU AVEM CAZURI - ORA 14.00 pentru completarea catedrelor cadrelor didactice calificate angajate cu contract individual de muncă pe perioadă determinată sau pe perioada viabilităţii postului didactic/catedrei, repartizate pe catedre incomplete, cu respectarea prezentei Metodologii; CALIFICAȚI CU CONCURS NAȚIONAL SAU JUDEȚEAN - ORA 14.30 prin detaşare în interesul învăţământului sau la cerere cadrelor didactice titulare rămase nesoluționate după derularea etapelor mobilităţii personalului didactic de predare, potrivit Calendarului - ORA 15.00 candidaţii calificaţi CU CONCURS NAȚIONAL prevăzuţi la art. 90, rămaşi nerepartizaţi după derularea etapelor mobilităţii personalului didactic de predare, potrivit Calendarului, care îndeplinesc condiţiile de ocupare a posturilor didactice/catedrelor, cu respectarea prezentei Metodologii; - ORA 15.30 prin detaşare în interesul învăţământului sau la cerere personalului didactic de predare titular care solicită detaşare în afara Calendarului, cu respectarea prezentei Metodologii; - ORA 15.30 în regim de plata cu ora personalului didactic de predare calificat, în condiţiile prezentei Metodologii; - ORA 15.30 candidaţilor cu studii corespunzătoare postului, rămaşi nerepartizaţi după concursul organizat de inspectoratul şcolar la nivel judeţean/nivelul municipiului Bucureşti, în condiţiile prezentei Metodologii. - ORA 15.30 candidaţilor fără studii corespunzătoare postului, rămaşi nerepartizaţi după concursul organizat de inspectoratul şcolar la nivel judeţean/nivelul municipiului Bucureşti, în condiţiile prezentei Metodologii.
File Posturi neocupate in ședința din 24.09.2020 by Inspector M.R.U — Ultima modificare 2020-09-24 16:34
File Posturi didactice/catedre vacante/rezervate pentru sedinta de repartizare din 01.10.2020 by Inspector M.R.U — Ultima modificare 2020-09-30 17:21
ART. 103 alin. (3) Posturile didactice/catedrele care se vacantează după începerea anului şcolar 2020-2021 se atribuie de inspectoratele şcolare, în ordine, după cum urmează: - cadrelor didactice titulare a căror restrângere de activitate a fost soluţionată prin detaşare în interesul învăţământului pentru nesoluţionarea restrângerii de activitate pe posturi didactice/catedre vacante/rezervate pentru care nu au studii corespunzătoare; NU AVEM CAZURI - ORA 14.00 repartizarea pentru completarea catedrelor cadrelor didactice calificate angajate cu contract individual de muncă pe perioadă determinată sau pe perioada viabilităţii postului didactic/catedrei, repartizate pe catedre incomplete, cu respectarea prezentei Metodologii; CALIFICAȚI CU CONCURS NAȚIONAL SAU JUDEȚEAN - ORA 14.15 repartizarea prin detaşare în interesul învăţământului sau la cerere cadrelor didactice titulare rămase nesoluționate după derularea etapelor mobilităţii personalului didactic de predare, potrivit Calendarului - ORA 14.30 repartizarea candidaţilor calificaţi CU CONCURS NAȚIONAL prevăzuţi la art. 90, rămaşi nerepartizaţi după derularea etapelor mobilităţii personalului didactic de predare, potrivit Calendarului, care îndeplinesc condiţiile de ocupare a posturilor didactice/catedrelor, cu respectarea prezentei Metodologii; - ORA 14.45 repartizarea prin detaşare în interesul învăţământului sau la cerere personalului didactic de predare titular care solicită detaşare în afara Calendarului, cu respectarea prezentei Metodologii; - ORA 14.45 repartizarea în regim de plata cu ora personalului didactic de predare calificat, în condiţiile prezentei Metodologii; - ORA 14.45 repartizarea candidaţilor cu studii corespunzătoare postului, rămaşi nerepartizaţi după concursul organizat de inspectoratul şcolar la nivel judeţean/nivelul municipiului Bucureşti, în condiţiile prezentei Metodologii. - ORA 15.00 repartizarea candidaţilor fără studii corespunzătoare postului, rămaşi nerepartizaţi după concursul organizat de inspectoratul şcolar la nivel judeţean/nivelul municipiului Bucureşti, în condiţiile prezentei Metodologii.
File Posturi nerepartizate in sedinta din 01.10.2020 by Inspector M.R.U — Ultima modificare 2020-10-01 15:22
File Posturi didactice/catedre vacante/rezervate pentru sedinta de repartizare din 08.10.2020 by Inspector M.R.U — Ultima modificare 2020-10-07 15:07
Ședința de repartizare va începe la ora 14.00, la ISJ Bacău.
File Posturi nerepartizate in sedinta din 08.10.2020 by Inspector M.R.U — Ultima modificare 2020-10-08 15:14
File Posturi didactice/catedre vacante/rezervate pentru sedinta de repartizare din 22.10.2020 by Inspector M.R.U — Ultima modificare 2020-10-21 16:11
Sedinta incepe la ora 14.00 pentru cadrele didactice calificate si la ora 14.30 pentru cadrele didactice necalificate.
File Posturi didactice/catedre vacante/rezervate neocupate in sedinta din 22.10.2020 by Inspector M.R.U — Ultima modificare 2020-10-22 14:50
File Posturi didactice/catedre vacante/rezervate pentru sedinta de repartizare din 29.10.2020 by Inspector M.R.U — Ultima modificare 2020-10-28 16:02
Sedinta incepe la ora 14.00 pentru cadrele didactice calificate si la ora 14.30 pentru cadrele didactice necalificate.
File Posturi didactice/catedre vacante/rezervate neocupate in sedinta din 28.10.2020 by Inspector M.R.U — Ultima modificare 2020-10-29 14:44
File Posturi didactice/catedre vacante/rezervate pentru ședința de repartizare din 05.11.2020 by Inspector M.R.U — Ultima modificare 2020-11-04 15:13
Ședința va avea loc pe 05.11.2020, la ISJ Bacău, începând cu ora 14.00, în sala de ședințe de la etajul I.
File Posturi didactice/catedre vacante/rezervate neocupate în ședința din 05.11.2020 by Inspector M.R.U — Ultima modificare 2020-11-06 08:19
File Procedură pentru organizarea ședințelor de repartizare a cadrelor didactice începând cu 12.11.2020 by Inspector M.R.U — Ultima modificare 2020-11-10 10:48
Vă anunțăm că ședințele de repartizare a cadrelor didactice pe posturile/catedrele care se vacantează în anul școlar 2020-2021, se vor desfășura numai în sistem online, conform procedurii atașate, începând cu ședința din 12.11.2020.
File Posturi didactice/catedre vacante/rezervate pentru ședința de repartizare din 12.11.2020 by Inspector M.R.U — Ultima modificare 2020-11-11 15:30
Ședința se va ține online. Cadrul didactic care dorețte să participe la ședință va trimite până mâine (12.11.2020), ora 12.00, un email la adresele tarasa.daniela@e-isjbacau.ro și olaru.nicoleta@e-isjbacau.ro, care să conțină atașată poza cărții de identitate și un mesaj din care să reiasă pe ce post/catedră dorește să fie repartizat. Va preciza și anul concursului de titularizare la care a obținut notă peste 5 sau dacă a participat în acest an școlar la concursul/testarea județeană. În cazul în care nu a participat la niciun concurs va trimite atașate la email copiile actelor de studii inclusiv dovada DPPD. Toți cei care se vor înscrie pentru a participa la ședință, vor primi pe e-mail link-ul pentru videoconferință.
File Posturi didactice/catedre vacante/rezervate neocupate in sedinta din 12.11.2020 by Inspector M.R.U — Ultima modificare 2020-11-12 14:52
File Posturi didactice/catedre vacante/rezervate pentru ședința de repartizare din 19.11.2020 by Inspector M.R.U — Ultima modificare 2020-11-18 14:19
Ședința se va ține online. Cadrul didactic care dorește să participe la ședință va trimite până mâine (19.11.2020), ora 12.00, un email la adresele tarasa.daniela@e-isjbacau.ro și olaru.nicoleta@e-isjbacau.ro, care să conțină atașată poza cărții de identitate și un mesaj din care să reiasă pe ce post/catedră dorește să fie repartizat. Va preciza și anul concursului de titularizare la care a obținut notă peste 5 sau dacă a participat în acest an școlar la concursul/testarea județeană. În cazul în care nu a participat la niciun concurs va trimite atașate la email copiile actelor de studii inclusiv dovada DPPD. Toți cei care se vor înscrie pentru a participa la ședință, vor primi pe e-mail în intervalul 13.30-13.45 link-ul pentru videoconferința care va începe la ora 14.00.
File Posturi didactice/catedre vacante/rezervate neocupate în ședința din 19.11.2020 by Inspector M.R.U — Ultima modificare 2020-11-19 14:57
File Posturi didactice/catedre vacante/rezervate pentru sedinta de repartizare din 26.11.2020 by Inspector M.R.U — Ultima modificare 2020-11-25 15:10
Ședința se va ține online. Cadrul didactic care dorește să participe la ședință va trimite până mâine (26.11.2020), ora 12.00, un email la adresele tarasa.daniela@e-isjbacau.ro și olaru.nicoleta@e-isjbacau.ro, care să conțină atașată poza cărții de identitate și un mesaj din care să reiasă pe ce post/catedră dorește să fie repartizat. Va preciza și anul concursului de titularizare la care a obținut notă peste 5 sau dacă a participat în acest an școlar la concursul/testarea județeană. În cazul în care nu a participat la niciun concurs va trimite atașate la email copiile actelor de studii inclusiv dovada DPPD. Toți cei care se vor înscrie pentru a participa la ședință, vor primi pe e-mail în intervalul 13.30-13.45 link-ul pentru videoconferința care va începe la ora 14.00.
File Posturi didactice/catedre vacante/rezervate neocupate in sedinta din 26.11.2020 by Inspector M.R.U — Ultima modificare 2020-11-26 16:56
File Posturi didactice/catedre vacante/rezervate pentru sedinta de repartizare din 03.12.2020 by Inspector M.R.U — Ultima modificare 2020-12-02 15:18
Ședința se va ține online. Cadrul didactic care dorește să participe la ședință va trimite până mâine (03.12.2020), ora 12.00, un email la adresele tarasa.daniela@e-isjbacau.ro și olaru.nicoleta@e-isjbacau.ro, care să conțină atașată poza cărții de identitate și un mesaj din care să reiasă pe ce post/catedră dorește să fie repartizat. Va preciza și anul concursului de titularizare la care a obținut notă peste 5 sau dacă a participat în acest an școlar la concursul/testarea județeană. În cazul în care nu a participat la niciun concurs va trimite atașate la email copiile actelor de studii inclusiv dovada DPPD. Toți cei care se vor înscrie pentru a participa la ședință, vor primi pe e-mail în intervalul 13.30-13.45 link-ul pentru videoconferința care va începe la ora 14.00.
File Posturi didactice/catedre vacante/rezervate neocupate in sedinta din 3.12.2020 by Inspector M.R.U — Ultima modificare 2020-12-03 14:20
File Posturi didactice/catedre vacante/rezervate pentru sedinta din 10.12.2020 by Inspector M.R.U — Ultima modificare 2020-12-09 15:20
Ședința se va ține online. Cadrul didactic care dorește să participe la ședință va trimite până mâine (10.12.2020), ora 12.00, un email la adresele tarasa.daniela@e-isjbacau.ro și olaru.nicoleta@e-isjbacau.ro, care să conțină atașată poza cărții de identitate și un mesaj din care să reiasă pe ce post/catedră dorește să fie repartizat. Va preciza și anul concursului de titularizare la care a obținut notă peste 5 sau dacă a participat în acest an școlar la concursul/testarea județeană. În cazul în care nu a participat la niciun concurs va trimite atașate la email copiile actelor de studii inclusiv dovada DPPD. Toți cei care se vor înscrie pentru a participa la ședință, vor primi pe e-mail în intervalul 13.30-13.45 link-ul pentru videoconferința care va începe la ora 14.00.
File Posturi didactice/catedre vacante/rezervate neocupate in sedinta din 10.12.2020 by Inspector M.R.U — Ultima modificare 2020-12-10 14:49
File Posturi didactice/catedre vacante/rezervate pentru sedinta din 17.12.2020 by Inspector M.R.U — Ultima modificare 2020-12-16 14:18
Ședința se va ține online. Cadrul didactic care dorește să participe la ședință va trimite până mâine (17.12.2020), ora 12.00, un email la adresele tarasa.daniela@e-isjbacau.ro și olaru.nicoleta@e-isjbacau.ro, care să conțină atașată poza cărții de identitate și un mesaj din care să reiasă pe ce post/catedră dorește să fie repartizat. Va preciza și anul concursului de titularizare la care a obținut notă peste 5 sau dacă a participat în acest an școlar la concursul/testarea județeană. În cazul în care nu a participat la niciun concurs va trimite atașate la email copiile actelor de studii inclusiv dovada DPPD. Toți cei care se vor înscrie pentru a participa la ședință, vor primi pe e-mail în intervalul 13.30-13.45 link-ul pentru videoconferința care va începe la ora 14.00.
File Posturi didactice/catedre vacante/rezervate neocupate in sedinta din 17.12.2020 by Inspector M.R.U — Ultima modificare 2020-12-17 14:25
File Reactualizare-Posturi didactice/catedre vacante/rezervate pentru sedinta din 07.01.2021 by Inspector M.R.U — Ultima modificare 2021-01-06 17:42
Ședința se va ține online. Cadrul didactic care dorește să participe la ședință va trimite până mâine (07.01.2021), ora 12.00, un email la adresele tarasa.daniela@e-isjbacau.ro și olaru.nicoleta@e-isjbacau.ro, care să conțină atașată poza cărții de identitate și un mesaj din care să reiasă pe ce post/catedră dorește să fie repartizat. Va preciza și anul concursului de titularizare la care a obținut notă peste 5 sau dacă a participat în acest an școlar la concursul/testarea județeană. În cazul în care nu a participat la niciun concurs va trimite atașate la email copiile actelor de studii inclusiv dovada DPPD. Toți cei care se vor înscrie pentru a participa la ședință, vor primi pe e-mail în intervalul 13.30-13.45 link-ul pentru videoconferința care va începe la ora 14.00.
File Posturi didactice/catedre vacante/rezervate neocupate in sedinta din 07.01.2021 by Inspector M.R.U — Ultima modificare 2021-01-07 14:52
File Posturi didactice/catedre vacante/rezervate pentru sedinta din 14.01.2021 by Inspector M.R.U — Ultima modificare 2021-01-13 16:01
Ședința se va ține online. Cadrul didactic care dorește să participe la ședință va trimite până mâine (14.01.2021), ora 12.00, un email la adresele tarasa.daniela@e-isjbacau.ro și olaru.nicoleta@e-isjbacau.ro, care să conțină atașată poza cărții de identitate și un mesaj din care să reiasă pe ce post/catedră dorește să fie repartizat. Va preciza și anul concursului de titularizare la care a obținut notă peste 5 sau dacă a participat în acest an școlar la concursul/testarea județeană. În cazul în care nu a participat la niciun concurs va trimite atașate la email copiile actelor de studii inclusiv dovada DPPD. Toți cei care se vor înscrie pentru a participa la ședință, vor primi pe e-mail în intervalul 13.30-13.45 link-ul pentru videoconferința care va începe la ora 14.00.
File Posturi didactice/catedre vacante/rezervate neocupate in sedinta din 14.01.2021 by Inspector M.R.U — Ultima modificare 2021-01-14 15:16
File Posturi pentru sedinta din 04.02.2021 by Inspector M.R.U — Ultima modificare 2021-02-03 16:37
Ședința se va ține online. Cadrul didactic care dorește să participe la ședință va trimite până mâine (04.02.2021), ora 12.00, un email la adresele tarasa.daniela@e-isjbacau.ro și olaru.nicoleta@e-isjbacau.ro, care să conțină atașată poza cărții de identitate și un mesaj din care să reiasă pe ce post/catedră dorește să fie repartizat. Va preciza și anul concursului de titularizare la care a obținut notă peste 5 sau dacă a participat în acest an școlar la concursul/testarea județeană. În cazul în care nu a participat la niciun concurs va trimite atașate la email copiile actelor de studii inclusiv dovada DPPD. Toți cei care se vor înscrie pentru a participa la ședință, vor primi pe e-mail în intervalul 17.15-17.20 link-ul pentru videoconferința care va începe la ora 17.30.
File Posturi didactice/catedre vacante/rezervate neocupate in sedinta din 04.02.2021 by Inspector M.R.U — Ultima modificare 2021-02-05 08:27
File Reactualizare - Posturi pentru sedinta de repartizare din 18.02.2021 - pentru anul scolar 2020-2021 by Inspector M.R.U — Ultima modificare 2021-02-17 16:23
Ședința se va ține online. Cadrul didactic care dorește să participe la ședință va trimite până mâine (18.02.2021), ora 12.00, un email la adresele tarasa.daniela@e-isjbacau.ro și olaru.nicoleta@e-isjbacau.ro, care să conțină atașată poza cărții de identitate și un mesaj din care să reiasă pe ce post/catedră dorește să fie repartizat. Va preciza și anul concursului de titularizare la care a obținut notă peste 5 sau dacă a participat în acest an școlar la concursul/testarea județeană. În cazul în care nu a participat la niciun concurs va trimite atașate la email copiile actelor de studii inclusiv dovada DPPD. Toți cei care se vor înscrie pentru a participa la ședință, vor primi pe e-mail în intervalul 13.30-13.45 link-ul pentru videoconferința care va începe la ora 14.00.
File Posturi nerepartizate in sedinta din 18.02.2021 by Inspector M.R.U — Ultima modificare 2021-02-18 14:11
File Reactualizare -Lista posturilor pentru sedinta de repartizare din 25.02.2021 - posturi pentru anul scolar 2020-2021 by Inspector M.R.U — Ultima modificare 2021-02-24 16:05
Ședința se va ține online. Cadrul didactic care dorește să participe la ședință va trimite până mâine (25.02.2021), ora 12.00, un email la adresele tarasa.daniela@e-isjbacau.ro și olaru.nicoleta@e-isjbacau.ro, care să conțină atașată poza cărții de identitate și un mesaj din care să reiasă pe ce post/catedră dorește să fie repartizat. Va preciza și anul concursului de titularizare la care a obținut notă peste 5 sau dacă a participat în acest an școlar la concursul/testarea județeană. În cazul în care nu a participat la niciun concurs va trimite atașate la email copiile actelor de studii inclusiv dovada DPPD. Toți cei care se vor înscrie pentru a participa la ședință, vor primi pe e-mail în intervalul 13.30-13.45 link-ul pentru videoconferința care va începe la ora 14.00.
File Posturi didactice/catedre vacante/rezervate neocupate in sedinta din 25.02.2021 by Inspector M.R.U — Ultima modificare 2021-02-25 14:21
File Posturi didactice/catedre vacante/rezervate pentru sedinta din 11.03.2021- pentru anul scolar 2020-2021 by Inspector M.R.U — Ultima modificare 2021-03-10 15:29
Ședința se va ține online. Cadrul didactic care dorește să participe la ședință va trimite până mâine (11.03.2021), ora 12.00, un email la adresele tarasa.daniela@e-isjbacau.ro și olaru.nicoleta@e-isjbacau.ro, care să conțină atașată poza cărții de identitate și un mesaj din care să reiasă pe ce post/catedră dorește să fie repartizat. Va preciza și anul concursului de titularizare la care a obținut notă peste 5 sau dacă a participat în acest an școlar la concursul/testarea județeană. În cazul în care nu a participat la niciun concurs va trimite atașate la email copiile actelor de studii inclusiv dovada DPPD. Toți cei care se vor înscrie pentru a participa la ședință, vor primi pe e-mail în intervalul 13.30-13.45 link-ul pentru videoconferința care va începe la ora 14.00.
File Posturi didactice/catedre vacante/rezervate neocupate in sedinta din 11.03.2021 by Inspector M.R.U — Ultima modificare 2021-03-11 14:27
File Posturi didactice/catedre vacante/rezervate neocupate in sedinta din 25.03.2021 by Inspector M.R.U — Ultima modificare 2021-03-25 14:46
File Reactualizare-Lista posturilor pentru ședința de repartizare din data de 06.05.2021- pentru anul scolar in curs by Inspector M.R.U — Ultima modificare 2021-05-05 13:22
Ședința se va ține online. Cadrul didactic care dorește să participe la ședință va trimite până mâine (06.05.2021), ora 12.00, un email la adresele tarasa.daniela@e-isjbacau.ro și olaru.nicoleta@e-isjbacau.ro, care să conțină atașată poza cărții de identitate și un mesaj din care să reiasă pe ce post/catedră dorește să fie repartizat. Va preciza și anul concursului de titularizare la care a obținut notă peste 5 sau dacă a participat în acest an școlar la concursul/testarea județeană. În cazul în care nu a participat la niciun concurs va trimite atașate la email copiile actelor de studii inclusiv dovada DPPD. Toți cei care se vor înscrie pentru a participa la ședință, vor primi pe e-mail în intervalul 13.30-13.45 link-ul pentru videoconferința care va începe la ora 14.00.