Unelte personale
Locatia curenta: Prima pagina Compartiment management Inspectori şcolari pentru managementul resurselor umane Mobilitatea personalului didactic 2020-2021 ȘEDINȚE DE REPARTIZARE ORGANIZATE DUPĂ DATA DE 14.09.2020 Reactualizare -Lista posturilor pentru sedinta de repartizare din 25.02.2021 - posturi pentru anul scolar 2020-2021
Navigare
CRED

cred.jpg

PROGRAM AUDIENŢE

INSPECTOR ŞCOLAR GENERAL, PROF. IDA VLAD miercuri: 11:00-13:00

INSPECTOR ŞCOLAR GENERAL ADJUNCT, PROF. CAMELIA STAMATE luni: 12:00-14:00; marti: 09:00-11:00, joi 12:00-14:00

INSPECTOR ŞCOLAR GENERAL ADJUNCT, PROF. LAVINIA MISĂILĂ luni: 12:00-14:00; marti: 11:00-13:00, joi 9:00-11:00

Înscrierile se fac în fiecare luni, între orele 9.00 şi 15.00, la tel. +40 (0)754033700.

Edusal

edusal.jpg

Invitatie

Banner_200_ECN.jpg

« Aprilie 2021 »
Aprilie
LuMaMiJoViSaDu
1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930
 

Reactualizare -Lista posturilor pentru sedinta de repartizare din 25.02.2021 - posturi pentru anul scolar 2020-2021

by Inspector scolar de specialitate Ultima modificare 2021-02-24 16:05
Filed under:
Ședința se va ține online. Cadrul didactic care dorește să participe la ședință va trimite până mâine (25.02.2021), ora 12.00, un email la adresele tarasa.daniela@e-isjbacau.ro și olaru.nicoleta@e-isjbacau.ro, care să conțină atașată poza cărții de identitate și un mesaj din care să reiasă pe ce post/catedră dorește să fie repartizat. Va preciza și anul concursului de titularizare la care a obținut notă peste 5 sau dacă a participat în acest an școlar la concursul/testarea județeană. În cazul în care nu a participat la niciun concurs va trimite atașate la email copiile actelor de studii inclusiv dovada DPPD. Toți cei care se vor înscrie pentru a participa la ședință, vor primi pe e-mail în intervalul 13.30-13.45 link-ul pentru videoconferința care va începe la ora 14.00.

POSTURI PENTRU SEDINTA DIN 25.02.2021.xlsx — application/vnd.openxmlformats-officedocument.spreadsheetml.sheet, 8 kB (9181 bytes)