Reactualizare -Lista posturilor pentru sedinta de repartizare din 25.02.2021 - posturi pentru anul scolar 2020-2021
Ședința se va ține online. Cadrul didactic care dorește să participe la ședință va trimite până mâine (25.02.2021), ora 12.00, un email la adresele tarasa.daniela@e-isjbacau.ro și olaru.nicoleta@e-isjbacau.ro, care să conțină atașată poza cărții de identitate și un mesaj din care să reiasă pe ce post/catedră dorește să fie repartizat. Va preciza și anul concursului de titularizare la care a obținut notă peste 5 sau dacă a participat în acest an școlar la concursul/testarea județeană. În cazul în care nu a participat la niciun concurs va trimite atașate la email copiile actelor de studii inclusiv dovada DPPD. Toți cei care se vor înscrie pentru a participa la ședință, vor primi pe e-mail în intervalul 13.30-13.45 link-ul pentru videoconferința care va începe la ora 14.00.
POSTURI PENTRU SEDINTA DIN 25.02.2021.xlsx
—
application/vnd.openxmlformats-officedocument.spreadsheetml.sheet,
8 kB (9181 bytes)