Unelte personale
Locatia curenta: Prima pagina Anunturi importante
Proiecte

cred.jpg

PROF.jpg

PROGRAM AUDIENŢE

INSPECTOR ŞCOLAR GENERAL, PROF. ANA-MARIA EGARMIN miercuri: 09:00-10:00

INSPECTOR ŞCOLAR GENERAL ADJUNCT, PROF. IDA VLAD luni: 11:00-13:00, miercuri: 14:00-16:00, vineri: 10:00-12:00

INSPECTOR ŞCOLAR GENERAL ADJUNCT, PROF. LAVINIA MISĂILĂ luni: 12:00-14:00; marti: 11:00-13:00, joi 9:00-11:00

Înscrierile se fac în fiecare luni, între orele 9.00 şi 15.00, la tel. +40 (0)754033700.

Edusal

edusal.jpg

Inspect

mru.jpg

curriculum.jpg

scoala.jpg

admin.jpg

retea.jpg

acte.jpg

admin_conta.png

Invitatie

Banner_200_ECN.jpg

Protectia consumatorilor

InfoCons2.png.png

Ianuarie 2021 »
Ianuarie
LuMaMiJoViSaDu
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
 

Anunturi importante

by admin Ultima modificare 2011-02-08 09:29
Ridicarea deciziilor de repartizare/ocupare a cadrelor didactice care au participat in sedintele din 25,26 si 27 iulie 2018 by Inspector M.R.U — Ultima modificare 2018-08-06 14:13
Deciziile vor fi ridicate pe baza de carte de identitate de la ISJ Bacau, camera 1, etajul I, in zilele de 13-14 august 2018, interval orar 10.00-14.00.
File Sedinta de repartizare din 22.08.2018 by Inspector M.R.U — Ultima modificare 2018-08-06 13:11
Ședința se va desfășura la Inspectoratul Școlar Județean Bacău, în sala de ședințe, etajul I, după graficul din fisierul atasat.
File Modificarea Calendarului mobilitatii personalului didactic de predare din invatamantul preuniversitar pentru anul scolar 2018-2019 conform OMEN 3017/08.01.2018 by Inspector M.R.U — Ultima modificare 2018-08-03 10:10
File PROCEDURĂ OPERAȚIONALĂ privind numirea prin detașare în interesul învățământului, în funcțiile vacante de director și director adjunct din unitățile de învățământ preuniversitar din județul Bacău, în anul școlar 2018-2019 by Ana-Maria Egarmin — Ultima modificare 2018-08-01 20:56
File Reactualizarea listei posturilor 01.08.2018 by Inspector M.R.U — Ultima modificare 2018-08-01 18:53
File Precizarile nr.34072/6.07.2018 privind incadrarea in anul scolar 2018-2019 a personalului didactic care preda curriculum de specialitate din cadrul ariei curriculare ,,Tehnologii". by Inspector scolar de specialitate informatică — Ultima modificare 2018-08-01 11:59
Aveti atasat Precizarile nr.34072/6.07.2018 privind incadrarea in anul scolar 2018-2019 a personalului didactic care preda curriculum de specialitate din cadrul ariei curriculare ,,Tehnologii".
File Important ! În atenţia tuturor unităţilor de învăţământ - anunţ din partea DELGAZ-completare by Informatizare — Ultima modificare 2018-07-31 16:09
File Important ! În atenţia tuturor unităţilor de învăţământ - anunţ din partea DELGAZ by Informatizare — Ultima modificare 2018-07-31 14:35
File Important ! În atenţia tuturor unităţilor de învăţământ by Informatizare — Ultima modificare 2018-07-30 13:57
Va atasam adresa privind asigurarea manualelor scolare pentru anul scolar 2018-2019. Manualele sunt noi si se vor face comenzi integral, respectand intocmai efectivele de elevi, coreland aceste comenzi cu datele din SIIIR, an scolar 2018-2019. Termen 02.08.2018, ora 14.
File PROPUNERI_COMISII_CENTRE DE EXAMEN_CENTRE DE EVALUARE_BACALAUREAT 2018_AUGUST-SEPTEMBRIE by Inspector scolar de specialitate informatică — Ultima modificare 2018-07-30 09:34
Vă rugăm să completați machetele din fișierul atașat până la data de 14 august 2018, ora 12. Fișierele excel vor fi arhivate sub denumirea UNITATE SCOLARA_COMISII_BACALAUREAT_2018 și trimise la adresa de mail nechita.cora@isjbc.ro Adresa de înaintare din arhivă va fi trimisă Comisiei Județene de Bacalaureat. Vă mulțumim!
Depunerea contestatiilor la repartizarea cadrelor didactice prin pretransfer consimtit intre unitatile de invatamant preuniversitar by Inspector M.R.U — Ultima modificare 2018-07-28 10:22
Eventualele contestatii la hotararile comisie judetene luate in sedinta din 27.07.2018 cu privire la pretransferul consimtit intre unitatile de invatamant preuniversitar, la cerere, a personalului didactic titular, se pot depune pe 30.07.2018, la registratura ISJ Bacau, pana la ora 12.00.
File Reactualizarea listei posturilor 27.07.2018 by Inspector M.R.U — Ultima modificare 2018-07-27 17:54
File Repartizarea cadrelor didactice titulare care au depus cerere de pretransfer consimţit între unităţile de învăţământ și îndeplinesc condițiile din Metodologia-cadru by Inspector M.R.U — Ultima modificare 2018-07-26 17:23
Sedinta va incepe la ora 9.00 pentru toate disciplinele si va avea loc in sala de sedinte a ISJ Bacau, etajul 1.
File Reactualizarea listei posturilor dupa sedinta de repartizare din 25.07.2018 si dupa modificarea posturilor in urma nerealizarii planului de scolarizare by Inspector M.R.U — Ultima modificare 2018-07-25 18:07
Rezultatele repartizarii elevilor din Republica Moldova si diaspora pentru anul scolar 2018-2019 by Inspector scolar de specialitate informatică — Ultima modificare 2018-07-25 16:16
Rezultatele repartizarii se gasesc la adresa: http://www.isjiasi.ro/index.php/examene-si-concursuri2/admitere/admitere-elevi-din-republica-moldova/554-rezultatele-repartizarii-elevilor-din-r-moldova-si-diaspora-in-invatamantul-liceal-si-profesional-din-roromania-pentru-anul-scolar-2018-2019
File Repartizarea candidaților titulari anterior concursului care au participat la concursul național de titularizare – sesiunea iulie 2018 în ședința din 26 iulie 2018 și a cadrelor didactice titulare aflate în restrângere de activitate nesoluționată by Inspector M.R.U — Ultima modificare 2018-07-25 14:09
Sedinta va incepe la ora 9.00, la sediul ISJ Bacau, in sala mare de sedinte. Toate cadrele didactice titulare care nu au fost repartizate pe data de 25.07.2018 si cele aflate in restrangere de activitate nesolutionata, vor fi prezente la sedinta incepand cu ora 9.00 (pentru toate disciplinele).
File Sedinta de repartizare din 25.07.2018 by Inspector M.R.U — Ultima modificare 2018-07-24 15:06
REPARTIZAREA CANDIDAȚILOR CU MEDII DE REPARTIZARE MINIM 7(ȘAPTE) CALCULATE CF. ART. 53, ALIN. (8) DIN METODOLOGIA-CADRU, PE POSTURI DIDACTICE/CATEDRE VACANTE PUBLICATE PENTRU ANGAJARE CU CONTRACT INDIVIDUAL DE MUNCĂ PE PERIOADĂ NEDETERMINATĂ LA NIVELUL JUDEȚULUI ÎN CARE AU SUSȚINUT PROBA PRCATICĂ/INSPECȚIA LA CLASĂ 25.07.2018 ȘEDINȚA VA AVEA LOC LA ISJ BACĂU ETAJUL 1 – SALA MARE DE ȘEDINȚE CONFORM PROGRAMĂRII PE DISCIPLINE
Rezultatele finale ale concursului national de ocupare a posturilor didactice/catedrelor sesiunea iulie 2018 by Inspector M.R.U — Ultima modificare 2018-07-24 13:49
Au fost afisate la avizierul Inspectoratului Scolar Judetean Bacau si la centrele de concurs rezultatele finale dupa contestatii.
File Repartizarea candidaților care au participat la concursul național de titularizare – sesiunea iulie 2018 în ședințele din 25 și 26 iulie 2018 și a cadrelor didactice titulare aflate în restrângere de activitate nesoluționată by Inspector M.R.U — Ultima modificare 2018-07-23 16:17
Programarea pe ore si pe discipline va fi afisata pe 24.07.2018 dupa afisarea rezultatelor finale. Lista candidatilor care au dreptul sa participe la aceste sedinte va fi afisata numai in dimineata zilei respective.
File EduSAL versiunea 2.14 by Informatizare — Ultima modificare 2018-07-20 14:01
După instalarea versiunii 2.14, vă rugăm să nu interveniţi asupra aplicaţiei până la finalizarea actualizării! După instalarea noii versiuni statele de personal şi plată la luna IULIE se vor invalida. După instalarea versiunii 2.14 vă rugăm să aveţi în vedere următoarele verificări de date: - Drepturile personalului de conducere - Drepturile personalului încadrat pe coeficient conform Legii cadru nr. 153/2017 - Drepturile personalului nedidactic Modificările aduse la versiunea 2.14 faţă de versiunea 2.13.3 constau în: 1. Optimizări ale bazei de date 2. Implementarea elementului [b]“Indemnizaţie examen conf. Ordin 3913/2018”[/b] conform Ordinului nr. 3913/07.06.2018 privind aprobarea normelor de plată a personalului din cadrul comisiilor desemnate în cadrul examenului naţional de bacalaureat, evaluării naţionale, concursului naţional de ocupare a posturilor vacante / rezervate, examenului national de definitivare, admitere în învăţământul liceal şi profesional, calificări profesionale) De reţinut: Pentru personalul propriu angajat nu se face nicio setare specială de încadrare Pentru personalul care nu aparţine unităţii se vor efectua următoarele setări de încadrare: a) În stat de personal: - Data de angajare: 01.07.2018 - Data de plecare: 02.07.2018 - Tip asigurat: (1000) Conveţii civile - Dacă persoana este scutită de impozit, se setează câmpul „Este scutit de impozit”: DA - Statut persoană: HJ - Se setează nivelul de învățământ şi sursa de finanţare pe care au fost cuprinse în buget sumele necesare acestor plăți - Scoateţi bifa la cei ce au contractul de muncă suspendat - Norma de calcul = Norma de bază = Norma de cumul = Norma plata cu ora =0 - Verificați modul de plată - card sau numerar, să fie cel corect Informaţiile de pe celelalte forme, respectiv câmpuri, nu sunt relevante în acest proces de adăugare, ele rămânând cu valorile propuse implicit de aplicaţie. b) În stat de plată: înregistrați suma aferentă Indemnizaţiei de examen pe aceeaşi sursă de finanţare şi pe același nivel de învățământ pe care au fost setate persoanele în statul de personal Din suma de Indemnizaţie examen se va reţine doar Impozit 10% Sumele vor fi declarate în formularul D100 care va fi livrat într-o versiune ulterioară şi nu prin D112 Sumele privind plata Indemnizaţiei de examen nu vor apărea pe rapoartele de evidenţă a cheltuielilor salariale 3. A fost definit [b]raportul “Indemnizaţie examen”[/b] în modulul Managementul salarizării / Rapoarte. 4. A fost implementat fluxul de lucru pentru înregistrarea şi plata voucherelor persoanelor care nu mai sunt în unitate conform Ordinul nr. 3751/2018 pentru modificarea Ordinului ministrului educației naționale nr. 3.560/2018 privind stabilirea modalității de acordare a voucherelor de vacanță pentru unitățile/instituțiile de învățământ de stat, Ministerul Educației Naționale și alte unități din subordinea/coordonarea acestuia De reţinut: - se vor realiza setările de încadrare conform fluxului de lucru deja cunoscut pentru persoanele de la Hotărâri judecătoreşti (Tip asigurat – 18) - Se vor genera ordine de plată pentru suma de impozit virată deja de foştii angajaţi în conturile unităţii dvs pe surse de finanţare şi niveluri de învăţământ - Pentru cei care au virat deja aceste sume către bugetul de stat nu se vor mai da la plată respectivele ordine de plată - Persoanele vor fi preluate în D112 cu informaţiile aferente plătii voucherului de vacanţă 5. Actualizarea salariilor grilă OUG nr. 17/2017 cu 25% pentru personalul nedidactic începând cu luna iulie 2018, mutându-se astfel majorarea de la 1 ianuarie 2018 din salariul brut în salariul grilă. 6. Rezolvarea problemei de tipărire a rapoartelor pe anul 2017 7. Blocarea plăţii orelor la plata cu ora în perioada iulie-august 2018 NOTĂ! Pentru cei care au încă stagii de pregătire practică în luna iulie 2018 se vor plăti direct în stat de plată în “Număr ore plata cu ora suplimentare” cu motiv “Stagiu de pregătire practică” și selectarea angajatului respectiv. 8. Actualizarea algoritmului de calcul al pensiei începând cu luna iulie 2018 conform OUG 8/2018 Pentru utilizatorii care au instalate versiunile anterioare v.2.14, vă informăm că nu puteţi trimite către aplicaţia centrală state şi nici primi răspuns până nu instalaţi noua versiune (v.2.14). Echipa EduSAL
Actiuni document