Unelte personale
Locatia curenta: Prima pagina Anunturi importante
Proiecte

cred.jpg

PROF.jpg

PROGRAM AUDIENŢE

INSPECTOR ŞCOLAR GENERAL, PROF. ANA-MARIA EGARMIN miercuri: 09:00-10:00

INSPECTOR ŞCOLAR GENERAL ADJUNCT, PROF. IDA VLAD luni: 11:00-13:00, miercuri: 14:00-16:00, vineri: 10:00-12:00

INSPECTOR ŞCOLAR GENERAL ADJUNCT, PROF. LAVINIA MISĂILĂ luni: 12:00-14:00; marti: 11:00-13:00, joi 9:00-11:00

Înscrierile se fac în fiecare luni, între orele 9.00 şi 15.00, la tel. +40 (0)754033700.

Edusal

edusal.jpg

Inspect

mru.jpg

curriculum.jpg

scoala.jpg

admin.jpg

retea.jpg

acte.jpg

admin_conta.png

Invitatie

Banner_200_ECN.jpg

Protectia consumatorilor

InfoCons2.png.png

Decembrie 2014 »
Decembrie
LuMaMiJoViSaDu
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031
 

Anunturi importante

by admin Ultima modificare 2011-02-08 09:29
File Programare pentru sedinta de repartizare din data de 31.08.2018 by Inspector M.R.U — Ultima modificare 2018-08-30 09:04
Lista posturilor valabila pentru sedinta va fi postata pe site azi 30.08.2018 dupa ora 20.00.
File Reactualizarea listei posturilor 28.08.2018 by Inspector M.R.U — Ultima modificare 2018-08-29 00:22
File Declanşarea procedurii de constituire a noului consiliu de administraţie by Inspector scolar de specialitate — Ultima modificare 2018-08-28 16:34
Vă reamintim că în conformitate cu Art. 5., alin. (1) din Metodologia - cadru de organizare şi funcţionare a consiliului de administraţie din unităţile de învăţământ preuniversitar, aprobată prin OMEN 4619/2014, cu modificările şi completările ulterioare, la începutul fiecărui an şcolar, dar nu mai târziu de data începerii cursurilor, consiliul de administraţie în exerciţiu hotărăşte declanşarea procedurii de constituire a noului consiliu de administraţie.
File Sedinta de repartizare din 30 august 2018 by Inspector M.R.U — Ultima modificare 2018-08-28 10:38
File Sedinta de repartizare din 29 august 2018 by Inspector M.R.U — Ultima modificare 2018-08-28 10:37
Probe practice pentru ocuparea posturilor de la Palatul Copiilor by Inspector M.R.U — Ultima modificare 2018-08-25 11:30
Candidatii care au depus cerere pentru sustinerea probei practice la Dans modern si Electrotehnica vor fi prezenti la Colegiul Tehnic de Comunicatii "N. V. Karpen" Bacau, luni 27.08.2018, ora 9.00 pentru sustinerea probei practice. Precizam ca pentru ocuparea orelor in regim de plata cu ora nu se sustin probe practice.
Concursul/testarea la nivelul judetului pentru ocuparea posturilor didactice/catedrelor-sesiunea august 2018 by Inspector M.R.U — Ultima modificare 2018-08-25 11:30
File Programarea probelor practice - aria TEHNOLOGII by Inspector scolar IPT — Ultima modificare 2018-08-24 22:31
Susținerea probele practice în vederea ocupării posturilor didactice/catedrelor în învățământul preuniversitar – sesiunea august 2018 pentru disciplinele aferente ariei curriculare TEHNOLOGII se va realiza conform programarii din fisierul atasat.
PROBA PRACTICĂ - ARIA CURRICULARĂ ARTE VOCAȚIONAL - AUGUST 2018 by Inspector scolar de specialitate — Ultima modificare 2018-08-24 15:08
Susținerea probele practice în vederea ocupării posturilor didactice/catedrelor în învățământul preuniversitar – sesiunea august 2018 pentru disciplinele aferente ariei curriculare Arte din învățământul vocațional se vor desfășura în cadrul Colegiului Național de Artă "George Apostu" Bacău, luni, 27.VIII.2018, începând cu ora 11:00.
File PROBA PRACTICA_INFORMATICA SI TEHNOLOGIA INFORMATIEI_AUGUST 2018 by Inspector scolar de specialitate informatică — Ultima modificare 2018-08-24 09:07
Aveti atasat data, locatia si ora de desfasurare a probei practice la disciplina INFORMATICA SI TEHNOLOGIA INFORMATIEI. Candidatii care au fost inscrisi la Concursul national de titularizare 2018 si au sustinut PROBA PRACTICA obtinand note mai mari sau egale cu 5 nu mai sustin proba practica la concursul judetean daca se inscriu la concurs la disciplina care necesita aceeasi proba practica
File Reactualizarea listei posturilor 22.08.2018 by Inspector M.R.U — Ultima modificare 2018-08-22 20:46
File Reactualizarea listei posturilor 20.08.2018 by Inspector M.R.U — Ultima modificare 2018-08-20 22:59
Repartizarea posturilor didactice/catedrelor in regim plata cu ora by Inspector M.R.U — Ultima modificare 2018-08-09 13:16
Important ! In atentia tuturor unitatilor de invatamant-Completare/verificare/finalizare modul Date statistice-SC3b cap1 si SC3b cap2 in SIIIR by Informatizare — Ultima modificare 2018-08-09 09:57
File Sedintele de repartizare din 23 si 24 august 2018 by Inspector M.R.U — Ultima modificare 2018-08-09 09:30
Sedintele vor avea loc la Inspectoratul Scolar Judetean Bacau, in sala de sedinte de la etajul I, conform graficului din fisierul atasat. Repartizarea se va realiza pe baza prevederilor art. 90, alin. (1) din Metodologia-cadru articol care a fost inclus in fisierul atasat.
File Sedinta de repartizare din 21.08.2018 by Inspector M.R.U — Ultima modificare 2018-08-09 09:25
Ședința se va desfășura la Inspectoratul Școlar Județean Bacău, în sala de ședințe, etajul I, conform graficului din fisierul atasat.
File Important ! În atenţia tuturor unităţilor de învăţământ -Referitor transport feroviar intern pentru elevi by Informatizare — Ultima modificare 2018-08-08 09:33
Ridicarea deciziilor de repartizare/ocupare a cadrelor didactice care au participat in sedintele din 25,26 si 27 iulie 2018 by Inspector M.R.U — Ultima modificare 2018-08-06 14:13
Deciziile vor fi ridicate pe baza de carte de identitate de la ISJ Bacau, camera 1, etajul I, in zilele de 13-14 august 2018, interval orar 10.00-14.00.
File Sedinta de repartizare din 22.08.2018 by Inspector M.R.U — Ultima modificare 2018-08-06 13:11
Ședința se va desfășura la Inspectoratul Școlar Județean Bacău, în sala de ședințe, etajul I, după graficul din fisierul atasat.
File Modificarea Calendarului mobilitatii personalului didactic de predare din invatamantul preuniversitar pentru anul scolar 2018-2019 conform OMEN 3017/08.01.2018 by Inspector M.R.U — Ultima modificare 2018-08-03 10:10
Actiuni document