Unelte personale
Locatia curenta: Prima pagina Anunturi importante
Proiecte

cred.jpg

PROF.jpg

PROGRAM AUDIENŢE

INSPECTOR ŞCOLAR GENERAL, PROF. ANA-MARIA EGARMIN miercuri: 09:00-10:00

INSPECTOR ŞCOLAR GENERAL ADJUNCT, PROF. IDA VLAD luni: 11:00-13:00, miercuri: 14:00-16:00, vineri: 10:00-12:00

INSPECTOR ŞCOLAR GENERAL ADJUNCT, PROF. LAVINIA MISĂILĂ luni: 12:00-14:00; marti: 11:00-13:00, joi 9:00-11:00

Înscrierile se fac în fiecare luni, între orele 9.00 şi 15.00, la tel. +40 (0)754033700.

Edusal

edusal.jpg

Inspect

mru.jpg

curriculum.jpg

scoala.jpg

admin.jpg

retea.jpg

acte.jpg

admin_conta.png

Invitatie

Banner_200_ECN.jpg

Protectia consumatorilor

InfoCons2.png.png

« Aprilie 2024 »
Aprilie
LuMaMiJoViSaDu
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
 

Anunturi importante

by admin Ultima modificare 2011-02-08 09:29
File IMPORTANT! IN ATENTIA DIRECTORILOR SI CONTABILILOR SEFI DIN UNITATILE DE INVATAMANT PREUNIVERSITAR NOMINALIZATE by Contabilitate — Ultima modificare 2012-04-02 16:51
TERMEN: 04.04.2012
IMPORTANT! TITULARIZARE 2012 - LISTA POSTURILOR/CATEDRELOR DIDACTICE VACANTE/REZERVATE PENTRU CONCURS ; LISTA CENTRELOR DE CONCURS by Informatizare — Ultima modificare 2012-03-30 16:07
TITULARIZARE 2012 - LISTA FINALA REACTUALIZATA A POSTURILOR/CATEDRELOR DIDACTICE VACANTE/REZERVATE PENTRU CONCURS ; LISTA CENTRELOR DE CONCURS DIN JUDETUL BACAU
File Lista posturilor didactice/catedrelor ocupate la data de 30.03.2012 by Inspector M.R.U — Ultima modificare 2012-03-30 15:20
IMPORTANT! URGENT! IN ATENTIA DIRECTORILOR SI CONTABILILOR SEFI DIN UNITATILE DE INVATAMANT PREUNIVERSITAR DIN JUDETUL BACAU by Contabilitate — Ultima modificare 2012-03-30 13:08
TERMEN: 3 APRILIE 2012
IMPORTANT! FOARTE URGENT! IN ATENTIA DIRECTORILOR SI CONTABILILOR SEFI DIN UNITATILE DE INVATAMANT PREUNIVERSITAR DIN JUDETUL BACAU by Contabilitate — Ultima modificare 2012-03-26 14:23
TERMEN: 28.03.2012, ORA 16.00. ADRESA SI MACHETA DE COMPLETAT PRIVIND PLATILE LA TITLUL 57.
File Rezultate Olimpiada Judeteana de Astronomie si Astrofizica by Inspector scolar de specialitate fizica — Ultima modificare 2012-03-24 15:33
File Posturi didactice/catedre pentru şedinţa publică din 23.03.2012, ora 14,00 by Inspector M.R.U — Ultima modificare 2012-03-21 21:10
Personalul didactic NEREPARTIZAT în şedinţele publice organizate, conform Calendarului mişcării personalului didactic din învăţământul preuniversitar pentru anul şcolar 2011-2012, aprobat prin ordinul ministrului educaţiei, cercetării, tineretului şi sportului nr. 5615/2010, cu modificările şi completările ulterioare, VA FI REPARTIZAT ÎN ŞEDINŢA PUBLICĂ din 23.03.2012, ora 14,00, la sediul Inspectoratului Şcolar Judeţean Bacău, respectând ordinea de ocupare a posturilor didactice/catedrelor, prevăzută în Metodologia privind mişcarea personalului didactic din învăţământul preuniversitar, aprobată prin ordinul ministrului educaţiei, cercetării, tineretului şi sportului nr. 5616/2010, cu modificările şi completările ulterioare.
File Lista posturilor didactice/catedrelor rămase neocupate în urma şedinţei publice pentru soluţionarea restrângerilor de activitate, sesiunea martie 2012 by Inspector M.R.U — Ultima modificare 2012-03-21 13:17
Listă actualizată 21.03.2012
File Rezultate ale şedinţei publice pentru ocuparea posturilor didactice/catedrelor din 12.03.2012 by Inspector M.R.U — Ultima modificare 2012-03-20 22:23
Vă comunicăm că în şedinţa publică din 12.03.2012 organizată la sediul ISJ Bacău a fost atribuit un post/catedră din lista publicată! Pentru postul didactic nerepartizat conducerea unităţii şcolare le pot ocupa prin plata cu ora (titulari sau pensinari calificaţi) sau în conformitate cu prevederile INSTRUCŢIUNII NR. 5 consiliul de administraţie din unităţile de învăţământ care au posturi didactice/catedre vacante/rezervate, comunicate la inspectoratul şcolar şi neocupate conform art. 2 din instrucţiunea menţionată, sunt abilitate să organizeze şi să desfășoare individual, în consorţii şcolare sau în asocieri temporare la nivel local, concursuri de suplinire pentru ocuparea posturilor didactice/catedrelor, cu probe scrise şi practice/orale în profilul postului sau la limba de predare, cu personal didactic calificat, respectiv testări cu personal fără studii corespunzătoare postului.
File Rezultate ale şedinţei publice pentru ocuparea posturilor didactice/catedrelor din 20.03.2012 by Inspector M.R.U — Ultima modificare 2012-03-20 22:13
Vă comunicăm că în şedinţa publică din 20.03.2012 organizată la sediul ISJ Bacău nu a fost atribuit nici un post/catedră din lista publicată! Conducerile unităţilor şcolare le pot ocupa prin plata cu ora (titulari sau pensinari calificaţi) sau în conformitate cu prevederile INSTRUCŢIUNII NR. 5 consiliile de administraţie din unităţile de învăţământ care au posturi didactice/catedre vacante/rezervate, comunicate la inspectoratul şcolar şi neocupate conform art. 2 din instrucţiunea menţionată, sunt abilitate să organizeze şi să desfășoare individual, în consorţii şcolare sau în asocieri temporare la nivel local, concursuri de suplinire pentru ocuparea posturilor didactice/catedrelor, cu probe scrise şi practice/orale în profilul postului sau la limba de predare, cu personal didactic calificat, respectiv testări cu personal fără studii corespunzătoare postului.
File Lista posturilor didactice/catedrelor rămase neocupate în urma şedinţei publice pentru soluţionarea restrângerilor din 16.03.2012 by Inspector M.R.U — Ultima modificare 2012-03-19 20:22
În eventualitatea existenţei unor erori vă rugăm să le transmiteţi prin adresă scrisă!
File Lista posturilor didactice/catedrelor ocupate în urma şedinţei publice pentru soluţionarea restrângerilor de activitate, sesiunea martie 2012 by Inspector M.R.U — Ultima modificare 2012-03-17 20:30
File Posturi didactice/catedre pentru şedinţa publică din 20.03.2012, ora 14,00 by Inspector M.R.U — Ultima modificare 2012-03-17 08:43
Personalul didactic NEREPARTIZAT în şedinţele publice organizate, conform Calendarului mişcării personalului didactic din învăţământul preuniversitar pentru anul şcolar 2011-2012, aprobat prin ordinul ministrului educaţiei, cercetării, tineretului şi sportului nr. 5615/2010, cu modificările şi completările ulterioare, VA FI REPARTIZAT ÎN ŞEDINŢA PUBLICĂ din 20.03.2012, ora 14,00, la sediul Inspectoratului Şcolar Judeţean Bacău, respectând ordinea de ocupare a posturilor didactice/catedrelor, prevăzută în Metodologia privind mişcarea personalului didactic din învăţământul preuniversitar, aprobată prin ordinul ministrului educaţiei, cercetării, tineretului şi sportului nr. 5616/2010, cu modificările şi completările ulterioare.
File URGENT!!!Situatia pentru programul "Lapte si corn" -Unitati care nu au trimis situatia cu termen 14.03.2012 by Inspector scolar de specialitate — Ultima modificare 2012-03-16 09:25
In tabelul atasat sunt unitatile pentru care nu s-a primit situatia solicitata . Va rugam ca pana pe 16.03.2012 ora 10 sa trimiteti tabelul pe adresa lapte_corn_bc@yahoo.com
File Rezultate ale şedinţei publice pentru ocuparea posturilor didactice/catedrelor din 15.03.2012 by Inspector M.R.U — Ultima modificare 2012-03-16 00:40
Vă comunicăm că în şedinţa publică din 15.03.2012 organizată la sediul ISJ Bacău nu a fost atribuit nici un post/catedră din lista publicată! Conducerile unităţilor şcolare le pot ocupa prin plata cu ora (titulari sau pensinari calificaţi) sau în conformitate cu prevederile INSTRUCŢIUNII NR. 5 consiliile de administraţie din unităţile de învăţământ care au posturi didactice/catedre vacante/rezervate, comunicate la inspectoratul şcolar şi neocupate conform art. 2 din instrucţiunea menţionată, sunt abilitate să organizeze şi să desfășoare individual, în consorţii şcolare sau în asocieri temporare la nivel local, concursuri de suplinire pentru ocuparea posturilor didactice/catedrelor, cu probe scrise şi practice/orale în profilul postului sau la limba de predare, cu personal didactic calificat, respectiv testări cu personal fără studii corespunzătoare postului.
File MAXIMA URGENTA!!!!Catre unitatile scolare cu PJ by Inspector scolar de specialitate — Ultima modificare 2012-03-14 12:01
Va rugam sa completati tabelul atasat si sa-l trimiteti pana la ora 12 astazi 14.03.2012, pe adresa de email bdne_bc@yahoo.com Situatia se refera la anul scolar 2011-2012 Redenumiti tabelul cu numele unitatii
File Graficul soluţionării cererilor de transferare pentru restrângere de activitate 2012 by Inspector M.R.U — Ultima modificare 2012-03-13 17:12
Soluţionarea cererilor de transferare pentru restrângere de activitate se face în şedinţa publică organizată la sediul ISJ Bacău, în sala de şedinţe, conform graficului ataşat.
File Lista cu punctajele cadrelor didactice care solicită soluţionarea restrângerii de activitate by Inspector M.R.U — Ultima modificare 2012-03-13 15:08
Înregistrarea contestaţiilor la punctajele acordate se face la registratura ISJ Bacău în perioada 12-13 martie 2012, orele 10,00-15,00.
File Programul "EURO 200" pentru acordarea unui ajutor financiar in vederea stimularii achizitionarii de calculatoare anul 2012 by Inspector scolar de specialitate — Ultima modificare 2012-03-13 12:34
Va rugam sa preluati din atasament arhiva care cuprinde adresa MECTS cu privire la acordarea ajutorului financiar pentru achizitionarea de calculatoare si pagina din MO nr 858/6.12.2011,partea I, cu privire la configuratia minima recomandata, pentru care se acorda ajutor financiar in achizitionarea acestor calculatoare.
File IMPORTANT! IN ATENTIA DIRECTORILOR SI CONTABILILOR SEFI DIN UNITATILE DE INVATAMANT LICEAL DIN JUDETUL BACAU by Contabilitate — Ultima modificare 2012-03-13 12:01
DESCHIDERI DE CREDITE UNITATI DE INVATAMANT LICEAL
Actiuni document