Unelte personale
Locatia curenta: Prima pagina Anunturi importante
Proiecte

cred.jpg

PROF.jpg

PROGRAM AUDIENŢE

INSPECTOR ŞCOLAR GENERAL, PROF. ANA-MARIA EGARMIN miercuri: 09:00-10:00

INSPECTOR ŞCOLAR GENERAL ADJUNCT, PROF. IDA VLAD luni: 11:00-13:00, miercuri: 14:00-16:00, vineri: 10:00-12:00

INSPECTOR ŞCOLAR GENERAL ADJUNCT, PROF. LAVINIA MISĂILĂ luni: 12:00-14:00; marti: 11:00-13:00, joi 9:00-11:00

Înscrierile se fac în fiecare luni, între orele 9.00 şi 15.00, la tel. +40 (0)754033700.

Edusal

edusal.jpg

Inspect

mru.jpg

curriculum.jpg

scoala.jpg

admin.jpg

retea.jpg

acte.jpg

admin_conta.png

Invitatie

Banner_200_ECN.jpg

Protectia consumatorilor

InfoCons2.png.png

Mai 2014 »
Mai
LuMaMiJoViSaDu
1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031
 

Anunturi importante

by admin Ultima modificare 2011-02-08 09:29
File Lista posturilor pentru sedinta de repartizare din 11.11.2021 by Inspector M.R.U — Ultima modificare 2021-11-10 13:58
Sedinta va avea loc in sistem online. Cei care doresc sa se inscrie la sedinta vor trimite pana pe 11.11.2021, ora 12.00, la adresa de e-mail:tarasa.daniela@e-isjbacau.ro, un email in care va preciza postul pentru care se inscrie la sedinta si va atasa copia cartii de identitate. Link-ul pentru sedinta noi il vom trimite pe adresele dumneavoastra de e-mail pe data de 11.11.2021, la ora 13.50 iar sedinta va incepe la ora 14.00.
File Procedură operațională privind elaborarea și aprobarea curriculumului la decizia școlii by Lavinia Misaila — Ultima modificare 2021-11-10 09:20
Ministerul Educației menține tezele ca formă de evaluare a nivelului de cunoștințe și competențe dobândite de elevi by Ida Vlad — Ultima modificare 2021-11-09 21:45
File Bani europeni pentru siguranța sanitară a elevilor din mediul rural prin proiectul POIM_881/9/1 by Comunicare institutionala — Ultima modificare 2021-11-08 11:20
File Actualizare procent de vaccinare a personalului din unitățile de învățământ preuniversitar by Inspector scolar de specialitate — Ultima modificare 2021-11-05 20:10
File PROCENT VACCINARE PERSONAL 05.11 by Inspector scolar de specialitate — Ultima modificare 2021-11-05 17:19
File Precizari Teze - An școlar 2021-2022.pdf by Lavinia Misaila — Ultima modificare 2021-11-05 14:36
File Reactualizare -Posturi pentru sedinta de repartizare din 04.11.2021 by Inspector M.R.U — Ultima modificare 2021-11-03 15:38
Sedinta va avea loc in sistem online. Cei care doresc sa se inscrie la sedinta vor trimite pana pe 04.11.2021, ora 12.00, la adresele de e-mail:tarasa.daniela@e-isjbacau.ro si olaru.nicoleta@e-isjbacau.ro, un email in care va preciza postul pentru care se inscrie la sedinta si va atasa copia cartii de identitate. Link-ul pentru sedinta noi il vom trimite pe adresele dumneavoastra de e-mail pe data de 04.11.2021, la ora 13.50 iar sedinta va incepe la ora 14.00.
Informare privind procentul angajaților vaccinați în Inspectoratul Școlar Județean Bacău by Ida Vlad — Ultima modificare 2021-10-29 22:04
Potrivit datelor centralizate la nivelul instituției, procentul angajaților vaccinați din aparatul propriu al Inspectoratului Școlar Județean Bacău este 71,74%, 33 din totalul celor 46 angajați fiind vaccinați. Personalul ce deține funcții de conducere este vaccinat in procent de 100%.
File PROCEDURA OPERAȚIONALĂ privind organizarea, desfăşurarea și evaluarea probei de interviu din cadrul concursului pentru ocuparea funcțiilor vacante de director şi director adjunct din unitățile de învățământ preuniversitar de stat by Ida Vlad — Ultima modificare 2021-10-26 14:37
Apel înscriere burse pentru elevii performanți by Lavinia Misaila — Ultima modificare 2021-10-20 14:14
Academia Romana a pus recent bazele unui Program intitulat ,,Academia Română in dialog cu tinerii", care vizeaza sustinerea elevilor talentați, cu potențial cognitiv deosebit. Intre direcțiile principale de actiune ale acestui Program se afla acordarea de burse elevilor performanti, cu rezultate scolare exceptionale, care traiesc in medii defavorizate, cu deosebire spatiul rural. În anul 2022 vor fi acordate 10 burse in valoare de 1000 de lei lunar.
File LISTA POSTURILOR PENTRU SEDINTA DE REPARTIZARE DIN 21.10.2021 by Inspector M.R.U — Ultima modificare 2021-10-20 12:59
Sedinta va avea loc in sistem online. Cei care doresc sa se inscrie la sedinta vor trimite pana pe 21.10.2021, ora 12.00, la adresele de e-mail:tarasa.daniela@e-isjbacau.ro si olaru.nicoleta@e-isjbacau.ro, un email in care va preciza postul pentru care se inscrie la sedinta si va atasa copia cartii de identitate. Link-ul pentru sedinta noi il vom trimite pe adresele dumneavoastra de e-mail pe data de 21.10.2021, la ora 13.50 iar sedinta va incepe la ora 14.00.
File PS_Managementul de caz pentru copiii cu CES orientați școlar și preofesional by Lavinia Misaila — Ultima modificare 2021-10-18 20:41
File CONCURS DIRECTORI/DIRECTORI ADJUNCȚI 2021 - primele rezultate și număr de contestații by Comunicare institutionala — Ultima modificare 2021-10-18 15:47
File Ordinul Ministrului Educației nr. 5454/13.10.2021 by Ida Vlad — Ultima modificare 2021-10-13 21:16
privind modificarea și completarea Metodologiei privind organizarea și desfășurarea concursului pentru ocuparea funcțiilor de director și director adjunct din unitățile de învățământ preuniversitar de stat, aprobată prin OME nr. 4597/2021
Sedinta comisiei de organizare a concursului pentru tragerea la sorti a supraveghetorilor by Inspector M.R.U — Ultima modificare 2021-10-13 12:00
În data de 14.10.2021, ora 9.00, la ISJ Bacău, în sala de ședințe se va desfășura ședința comisiei de organizare a concursului pentru ocuparea funcțiilor de director/director adjunct, în vederea tragerii la sorti a supraveghetorilor pentru proba scrisă, fiind permis accesul persoanelor desemnate ca observatori în baza prevederilor art. 6 alin. (1) din Metodologie.
Concurs directori/directori adjuncti- Informatii despre centrul de concurs si detalii privind organizarea by Inspector M.R.U — Ultima modificare 2021-10-13 11:37
Centrul de concurs este la Colegiul „N.V. Karpen” Bacău. Înainte de a intra în centru candidații vor lăsa bagajele la sala de bagaje care se află în incinta cantinei. Intrarea candidaților în sălile de concurs se face în intervalul 9.00-9.30. Candidații la intrarea în centru vor avea supra lor numai cartea de identitate și un pix de culoare albastră sau neagră care nu se șterge. Proba scrisă începe la ora 10.00 și durează 120 de minute. După finalizarea probei scrise și predare foii de concurs, candidatul rămâne în sală în vederea participării la etapa de evaluare a testului. Candidații care vor participa la evaluarea probei scrise nu au dreptul să părăsească centrul de concurs până la finalizarea evaluării. Candidatul care se retrage din proprie inițiativă poate solicita anularea testului, pe baza unei declarații, predă testul, foaia tipizată și ciorna și părăsește sala după cel puțin o oră de la deschiderea plicului cu subiecte. În acest caz, testul grilă nu este evaluat, iar candidatul respectiv este considerat RETRAS.
Sesiune suplimentară în cadrul concursului de ocupare a posturilor de director în unitățile de învățământ dedicată candidaților înscriși care nu se pot prezenta în data de 15 octombrie din cauza infectării cu virusul SARS-CoV-2 sau din cauza carantinării by Ida Vlad — Ultima modificare 2021-10-12 20:18
File Scrisoare metodică pentru anul școlar 2021-2022 by Lavinia Misaila — Ultima modificare 2021-10-07 12:49
Profesorul - agent al schimbării - În vederea implementării unitare și coerente a prevederilor Curriculumului pentru educație timpurie, aprobat prin OMEN nr. 4694/02.08.2019, a Ordonanței de urgență nr. 100/2021, precum și a practicilor dezvoltate în educația timpurie din România, vă rugăm să respectați prevederile legale și să aplicați sugestiile și recomandările din Scrisoarea metodică pentru anul școlar 2021-2022.
File Concurs - Ora de net 2021 by Inspector scolar de specialitate informatică — Ultima modificare 2021-10-07 12:30
Actiuni document