Anunturi in atentia directorilor
by
admin
—
Ultima modificare
2011-02-08 09:32
-
Etapele calendaristice ale mişcării personalului didactic modificat 21.07.2011 — by Inspector scolar de specialitate — Ultima modificare 2011-07-21 23:24
- Modificarea s-a realizat conform O.M.E.C.T.S. nr. 4661 din 20.07.2011, pentru modificarea şi completarea Calendarului mişcării personalului didactic din învăţământul preuniversitar pentru anul şcolar 2011 – 2012
-
În atenţia directorilor unităţilor şcolare în care există cadre didactice cu completare de normă în alte unităţi şcolare — by Inspector scolar de specialitate — Ultima modificare 2011-03-17 18:55
- Descărcaţi modelul de cerere pentru completarea normei didactice în sesiunea martie 2011 şi o daţi pentru completare, cadrelor didactice, din unitatea dumeavoastră, care trebuie să completeze norma didactică în altă unitate şcolară. Dosarul, ce conţine cererea însoţită de actele justificative, se depune la registratura inspectoratului şcolar, în perioada 22-23 martie 2011, orele 09,00-15,00. Şedinţa publică va avea loc în data de 25 martie 2011 conform unei programări pe discipline ce va fi publicată ulterior.
- FOARTE, FOARTE URGENT! FOARTE IMPORTANT! IN ATENTIA UNITATILOR DE INVATAMANT - SCOLI CU CLASELE I-VIII — by Informatizare — Ultima modificare 2011-03-17 10:55
- RUGAM UNITATILE DE INVATAMANT - SCOLI CU CLASELE I-VIII - PJ, CARE NU AU CONEXIUNE INTERNET LA UNITATEA DE INVATAMANT - PJ SAU AU VITEZA CONEXIUNII EXISTENTE EGALA CU SAU SUB 4 Mbps, SA COMUNICE DE URGENTA ACEST LUCRU LA ADRESA DE MAIL: informatizarebc@gmail.com, PANA ASTAZI, 17.03.2011, ORA 15.00.
- APEL SELECTIE GRUP TINTA — by admin — Ultima modificare 2011-03-15 15:04
- TERMENULUI DE DEPUNERE A DOCUMENTELOR: 31.03.2011 LA ISJ BACAU
-
IMPORTANT! FISELE DE GRADATII PENTRU CONTABILITATE — by Contabilitate — Ultima modificare 2011-03-15 14:54
-
Rezultate după contestaţii - titularizare conform Instrucţiunii nr. 3 - lista validată — by Inspector scolar de specialitate — Ultima modificare 2011-03-11 22:52
-
Rezultate după contestaţii - titularizare conform Instrucţiunii nr. 3 - lista nevalidată — by Inspector scolar de specialitate — Ultima modificare 2011-03-11 22:51
-
Lista finală, validată de consiliul de administraţie în şedinţa din 07.03.2011, care cuprinde cadrele didactice netitulare propuse pentru a fi titulare începând cu 1 septembrie 2011 — by Inspector scolar de specialitate — Ultima modificare 2011-03-07 17:42
- Contestaţiile se depun la registratura inspectoratului şcolar în perioada 08-09.03.2011, orele 09,00-15,00.
-
Graficul predării anexelor privind privind constituirea, încadrarea şi vacantarea posturilor didactice/catedrelor pentru anul şcolar 2011-2012 — by Inspector scolar de specialitate — Ultima modificare 2011-03-06 10:47
- În tabelul ataşat găsiţi planificarea predării anexelor privind constituirea, încadrarea şi vacantarea posturilor didactice/catedrelor ca urmare a aplicării planurilor-cadru pentru anul şcolar 2011-2012. Vă rugăm să respectaţi, pe cât posibil, termenele, cu atât mai mult cu cât acestea sunt destul de strânse.
-
URGENT!!! SITUAŢIE ABSENŢE — by Inspector scolar de specialitate — Ultima modificare 2011-03-04 16:41
- Până luni, 07.03.2011, ora 9,30 conducerile unităţilor şcolare din judeţul Bacău transmit macheta ataşată în format electronic pe adresa de email: informatizarebc@gmail.com şi pe fax la nr.: 0234/571038.
-
Cerere tip - întregirea normei prin pretransfer într-o unitate şcolară/disciplină — by Inspector scolar de specialitate — Ultima modificare 2011-03-02 23:22
- Cadrele didactice titulare în două sau mai multe unităţi de învăţământ/specializări, conform art. 6 din Metodologia privind mişcarea personalului didactic din învăţământul preuniversitar, anexă la O.M.E.C.T.S. nr. 5616/11.11.2010, îşi pot întregi norma într-o singură unitate de învăţământ/specializare în baza cererii tip ataşate. Cererea şi documentele anexate se depun la registratura inspectoratului şcolar în perioada 14-15 martie 2011.
- Şedinţă cu directorii-28.02.2011. Tema: Promovarea politicilor de personal ca urmare a intrării în vigoare a Legii educaţiei naţionale nr. 1/2011 — by Inspector scolar de specialitate — Ultima modificare 2011-02-25 21:15
-
Instrucţiunea nr. 1 privind menţinerea în activitate ca titular peste vârsta standard de pensionare — by Inspector scolar de specialitate — Ultima modificare 2011-02-23 14:38
-
Fişa de evaluare, în conformitate cu anexa nr. 2 din Metodologia privind mişcarea personalului didactic din învăţământul preuniversitar anexă la O.M.E.C.T.S. nr. 5616/11.11.2010 — by Inspector scolar de specialitate — Ultima modificare 2011-03-02 23:26
-
Macheta privind punerea în aplicare a art. 253 din Legea educaţiei naţionale nr. 1/2011 — by Inspector scolar de specialitate — Ultima modificare 2011-02-22 17:42
-
Instructiunea nr. 3 pentru punerea în aplicare a art. 253 din Legea educaţiei naţionale nr. 1/2011 — by Inspector scolar de specialitate — Ultima modificare 2011-02-23 14:39
-
O.M.E.C.T.S. privind aprobarea unor măsuri tranzitorii în sistemul naţional de învăţământ — by Inspector scolar de specialitate — Ultima modificare 2011-02-10 13:00
- COMPARTIMENT AUDIT INTERN — by admin — Ultima modificare 2020-11-17 10:01
- Auditori interni: ec.Adelina Cercel, ec.Lucica Cucu cercel.adelina@e-isjbacau.ro , mobil: 0754033736; cucu.lucica@e-isjbacau.ro, mobil: 0754033737.
- INSPECTORI ŞCOLARI MANAGEMENT INSTITUȚIONAL — by admin — Ultima modificare 2021-03-16 11:36
- PROF. MARIANA IFRIM tel. 0754033704, e-mail: ifrim.mariana@e-isjbacau.ro, PROF. MIHAELA FRANȚ tel. 0754033706, e-mail: frant.mihaela@e-isjbacau.ro, PROF.MILON BOGDAN TRAIAN, tel. 0754033705, e-email: milon.bogdan@e-isjbacau.ro PROF. STOICESCU MIHAELA, tel. 0754033707, e-email: stoicescu.mihaela@e-isjbacau.ro Vă rugăm să accesați zilnic site-ul ISJ dar și e-mailul școlii dvs.
-
Catre toate unitatile de invatamant cu personalitate juridica. In atentia directorilor — by admin — Ultima modificare 2011-02-08 09:50
- Aveti obligatia ca pana pe data de 15 februarie 2011, sa prezentati la ISJ Bacau , compartimentul Retea scolara-salarizare, statele de personal pentru luna ianuarie 2011, pentru avizare. Avizarea, se va face de catre seful compartimentului Retea scolara-salarizare, auditor si inspectorul scolar general. In atasament , aveti macheta pentru completarea statelor de personal.