Unelte personale
Locatia curenta: Prima pagina Anunturi in atentia directorilor
Proiecte

cred.jpg

PROF.jpg

PROGRAM AUDIENŢE

INSPECTOR ŞCOLAR GENERAL, PROF. ANA-MARIA EGARMIN miercuri: 09:00-10:00

INSPECTOR ŞCOLAR GENERAL ADJUNCT, PROF. IDA VLAD luni: 11:00-13:00, miercuri: 14:00-16:00, vineri: 10:00-12:00

INSPECTOR ŞCOLAR GENERAL ADJUNCT, PROF. LAVINIA MISĂILĂ luni: 12:00-14:00; marti: 11:00-13:00, joi 9:00-11:00

Înscrierile se fac în fiecare luni, între orele 9.00 şi 15.00, la tel. +40 (0)754033700.

Edusal

edusal.jpg

Inspect

mru.jpg

curriculum.jpg

scoala.jpg

admin.jpg

retea.jpg

acte.jpg

admin_conta.png

Invitatie

Banner_200_ECN.jpg

Protectia consumatorilor

InfoCons2.png.png

Ianuarie 2020 »
Ianuarie
LuMaMiJoViSaDu
12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031
 

Anunturi in atentia directorilor

by admin Ultima modificare 2011-02-08 09:32
File Planificarea predarii machetelor rezultate în urma constituirii posturilor didactice/catedrelor, încadrării titularilor şi vacantării posturilor pentru anul şcolar 2012-2013 by Inspector M.R.U — Ultima modificare 2012-02-02 19:39
DIRECTORII unităţilor de învăţământ prezintă la inspectoratul şcolar spre analiză, corectare şi avizare Proiectul de încadrare; Oferta de posturi didactice/catedre vacante/rezervate complete/incomplete; Lista cadrelor didactice aflate în restrângere de activitate ; Macheta completărilor de normă, conform planificării ataşate. Nu se admit abateri de la planificare! Directorii vor avea asupra lor: un dosar cu copii a deciziilor de numire a titularilor, planurile-cadru în baza cărora au constituit catedrele, copia procesului-verbal de la şedinţa consiliului de administraţie în care s-a aprobat proiectul de încadrare şi lista posturilor didactice/catedrelor vacante/rezervate complete/incomplete.
File Posturi/catedre didactice neocupate pentru şedinţa publică din 31.01.2012 by Inspector M.R.U — Ultima modificare 2012-01-31 13:10
Personalul didactic NEREPARTIZAT în şedinţele publice organizate, conform Calendarului mişcării personalului didactic din învăţământul preuniversitar pentru anul şcolar 2011-2012, aprobat prin ordinul ministrului educaţiei, cercetării, tineretului şi sportului nr. 5615/2010, cu modificările şi completările ulterioare, VA FI REPARTIZAT ÎN ŞEDINŢA PUBLICĂ din 31.01.2012, ora 14,00, la sediul Inspectoratului Şcolar Judeţean Bacău, respectând ordinea de ocupare a posturilor didactice/catedrelor, prevăzută în Metodologia privind mişcarea personalului didactic din învăţământul preuniversitar, aprobată prin ordinul ministrului educaţiei, cercetării, tineretului şi sportului nr. 5616/2010, cu modificările şi completările ulterioare.
File Rezultate ale şedinţei publice pentru ocuparea posturilor didactice/catedrelor din 30.01.2012 by Inspector M.R.U — Ultima modificare 2012-01-30 18:25
Vă comunicăm că în şedinţa publică din 30.01.2012 organizată la sediul ISJ Bacău nu a fost atribuit nici un post/catedră din lista publicată! În conformitate cu prevederile INSTRUCŢIUNII NR. 5 consiliile de administraţie din unităţile de învăţământ care au posturi didactice/catedre vacante/rezervate, comunicate la inspectoratul şcolar şi neocupate conform art. 2 din instrucţiunea menţionată, sunt abilitate să organizeze şi să desfășoare individual, în consorţii şcolare sau în asocieri temporare la nivel local, concursuri de suplinire pentru ocuparea posturilor didactice/catedrelor, cu probe scrise şi practice/orale în profilul postului sau la limba de predare, cu personal didactic calificat, respectiv testări cu personal fără studii corespunzătoare postului.
IMPORTANT! IN ATENTIA DIRECTORILOR DIN UNITATILE DE INVATAMANT PREUNIVERSITAR DIN JUDETUL BACAU - INCLUSIV AI UNITATILOR CONEXE ISJ BACAU by Contencios — Ultima modificare 2012-01-30 14:22
TERMEN: 31.01.2011, ORA 14.00. VA RUGAM UTILIZATI MACHETA DIN FISIERUL EXCEL ATASAT.
File Posturi didactice/catedre pentru şedinţa publică din 30.01.2012, ora 14,00 by Inspector M.R.U — Ultima modificare 2012-01-27 06:35
Personalul didactic NEREPARTIZAT în şedinţele publice organizate, conform Calendarului mişcării personalului didactic din învăţământul preuniversitar pentru anul şcolar 2011-2012, aprobat prin ordinul ministrului educaţiei, cercetării, tineretului şi sportului nr. 5615/2010, cu modificările şi completările ulterioare, VA FI REPARTIZAT ÎN ŞEDINŢA PUBLICĂ din 30.01.2012, ora 14,00, la sediul Inspectoratului Şcolar Judeţean Bacău, respectând ordinea de ocupare a posturilor didactice/catedrelor, prevăzută în Metodologia privind mişcarea personalului didactic din învăţământul preuniversitar, aprobată prin ordinul ministrului educaţiei, cercetării, tineretului şi sportului nr. 5616/2010, cu modificările şi completările ulterioare.
File IN ATENTIA DIRECTORILOR SI CONTABILILOR SEFI DIN UNITATILE DE INVATAMANT PREUNIVERSITAR DE NIVEL LICEAL DIN JUDETUL BACAU by Contabilitate — Ultima modificare 2012-01-26 10:02
PRECIZARI PLATI BURSE "BANI DE LICEU".
File Extras din procedura operaţională privind încadrarea titularilor în anul şcolar 2012-2013 by Inspector M.R.U — Ultima modificare 2012-01-24 22:10
File Macheta proiect încadrare pentru anul şcolar 2012-2013 by Inspector M.R.U — Ultima modificare 2012-01-27 14:43
File Macheta cu completările de normă în unitate/la nivelul localităţii by Inspector M.R.U — Ultima modificare 2012-01-24 22:08
File Macheta cu lista posturilor didactice/catedrelor vacante/rezervate complete/incomplete by Inspector M.R.U — Ultima modificare 2012-01-24 22:06
File Extras din procedura operaţională privind restrângerea de activitate începând cu data de 01.09.2012 by Inspector M.R.U — Ultima modificare 2012-01-24 22:05
File Macheta restrangere de activitate incepand cu 01.09.2012 by Inspector M.R.U — Ultima modificare 2012-01-24 22:04
File Rezultate ale şedinţei publice pentru ocuparea posturilor didactice/catedrelor din 24.01.2012 by Inspector M.R.U — Ultima modificare 2012-01-24 22:01
Vă comunicăm că în şedinţa publică din 24.01.2012 organizată la sediul ISJ Bacău nu a fost atribuit nici un post/catedră din lista publicată! În conformitate cu prevederile INSTRUCŢIUNII NR. 5 consiliile de administraţie din unităţile de învăţământ care au posturi didactice/catedre vacante/rezervate, comunicate la inspectoratul şcolar şi neocupate conform art. 2 din instrucţiunea menţionată, sunt abilitate să organizeze şi să desfășoare individual, în consorţii şcolare sau în asocieri temporare la nivel local, concursuri de suplinire pentru ocuparea posturilor didactice/catedrelor, cu probe scrise şi practice/orale în profilul postului sau la limba de predare, cu personal didactic calificat, respectiv testări cu personal fără studii corespunzătoare postului.
File Posturi didactice/catedre pentru şedinţa publică din 24.01.2012, ora 12,00 by Inspector M.R.U — Ultima modificare 2012-01-23 16:40
Personalul didactic NEREPARTIZAT în şedinţele publice organizate, conform Calendarului mişcării personalului didactic din învăţământul preuniversitar pentru anul şcolar 2011-2012, aprobat prin ordinul ministrului educaţiei, cercetării, tineretului şi sportului nr. 5615/2010, cu modificările şi completările ulterioare, VA FI REPARTIZAT ÎN ŞEDINŢA PUBLICĂ din 24.01.2012, ora 12,00, la sediul Inspectoratului Şcolar Judeţean Bacău, respectând ordinea de ocupare a posturilor didactice/catedrelor, prevăzută în Metodologia privind mişcarea personalului didactic din învăţământul preuniversitar, aprobată prin ordinul ministrului educaţiei, cercetării, tineretului şi sportului nr. 5616/2010, cu modificările şi completările ulterioare.
File Rezultate ale şedinţei publice pentru ocuparea posturilor didactice/catedrelor din 20.01.2012 by Inspector M.R.U — Ultima modificare 2012-01-20 13:02
Vă comunicăm că în şedinţa publică din 20.01.2012 organizată la sediul ISJ Bacău a fost atribuit o catedră din lista publicată, aşa cu reiese din documentul ataşat! Pentru celelalte posturi/catedre, în conformitate cu prevederile INSTRUCŢIUNII NR. 5 consiliile de administraţie din unităţile de învăţământ care au posturi didactice/catedre vacante/rezervate, comunicate la inspectoratul şcolar şi neocupate conform art. 2 din instrucţiunea menţionată, sunt abilitate să organizeze şi să desfășoare individual, în consorţii şcolare sau în asocieri temporare la nivel local, concursuri de suplinire pentru ocuparea posturilor didactice/catedrelor, cu probe scrise şi practice/orale în profilul postului sau la limba de predare, cu personal didactic calificat, respectiv testări cu personal fără studii corespunzătoare postului.
File Posturi didactice/catedre pentru şedinţa publică din 20.01.2012, ora 12,00 by Inspector M.R.U — Ultima modificare 2012-01-19 21:22
Personalul didactic NEREPARTIZAT în şedinţele publice organizate, conform Calendarului mişcării personalului didactic din învăţământul preuniversitar pentru anul şcolar 2011-2012, aprobat prin ordinul ministrului educaţiei, cercetării, tineretului şi sportului nr. 5615/2010, cu modificările şi completările ulterioare, VA FI REPARTIZAT ÎN ŞEDINŢA PUBLICĂ din 20.01.2012, ora 12,00, la sediul Inspectoratului Şcolar Judeţean Bacău, respectând ordinea de ocupare a posturilor didactice/catedrelor, prevăzută în Metodologia privind mişcarea personalului didactic din învăţământul preuniversitar, aprobată prin ordinul ministrului educaţiei, cercetării, tineretului şi sportului nr. 5616/2010, cu modificările şi completările ulterioare.
File Rezultate ale şedinţei publice pentru ocuparea posturilor didactice/catedrelor din 17.01.2012 by Inspector M.R.U — Ultima modificare 2012-01-17 13:33
Vă comunicăm că în şedinţa publică din 17.01.2012 organizată la sediul ISJ Bacău a fost atribuit un singur post/catedră din lista publicată, aşa cu reiese din documentul ataşat! Pentru celelalte posturi/catedre, în conformitate cu prevederile INSTRUCŢIUNII NR. 5 consiliile de administraţie din unităţile de învăţământ care au posturi didactice/catedre vacante/rezervate, comunicate la inspectoratul şcolar şi neocupate conform art. 2 din instrucţiunea menţionată, sunt abilitate să organizeze şi să desfășoare individual, în consorţii şcolare sau în asocieri temporare la nivel local, concursuri de suplinire pentru ocuparea posturilor didactice/catedrelor, cu probe scrise şi practice/orale în profilul postului sau la limba de predare, cu personal didactic calificat, respectiv testări cu personal fără studii corespunzătoare postului.
File Lista unităţilor de învăţământ care nu au comunicat până la 13.01.2012 lista cuprinzând personalul didactic titular care îndeplineşte condiţiile legale de pensionare la 1 septembrie 2012 by Inspector M.R.U — Ultima modificare 2012-01-13 22:10
File Posturi/catedre didactice neocupate la data de 16.01.2012 by Inspector M.R.U — Ultima modificare 2012-01-16 17:50
Personalul didactic NEREPARTIZAT în şedinţele publice organizate, conform Calendarului mişcării personalului didactic din învăţământul preuniversitar pentru anul şcolar 2011-2012, aprobat prin ordinul ministrului educaţiei, cercetării, tineretului şi sportului nr. 5615/2010, cu modificările şi completările ulterioare, VA FI REPARTIZAT ÎN ŞEDINŢA PUBLICĂ din 17.01.2011, ora 12,00, la sediul Inspectoratului Şcolar Judeţean Bacău, respectând ordinea de ocupare a posturilor didactice/catedrelor, prevăzută în Metodologia privind mişcarea personalului didactic din învăţământul preuniversitar, aprobată prin ordinul ministrului educaţiei, cercetării, tineretului şi sportului nr. 5616/2010, cu modificările şi completările ulterioare.
File Extras din procedura operaţională privind întregirea normei didactice prin transfer începând cu data de 01.09.2012 by Inspector M.R.U — Ultima modificare 2012-01-13 21:23
Actiuni document