Unelte personale
Locatia curenta: Prima pagina Compartiment management Inspectori şcolari pentru managementul resurselor umane Arhiva mobilitate Mişcarea personalului didactic 2011-2012 Rezultate ale şedinţei publice pentru ocuparea posturilor didactice/catedrelor din 17.01.2012
Navigare
Proiecte

cred.jpg

PROF.jpg

PROGRAM AUDIENŢE

INSPECTOR ŞCOLAR GENERAL, PROF. ANA-MARIA EGARMIN miercuri: 09:00-10:00

INSPECTOR ŞCOLAR GENERAL ADJUNCT, PROF. IDA VLAD luni: 10:00-14:00, miercuri: 12:00-16:00, vineri: 9:00-13:00

INSPECTOR ŞCOLAR GENERAL ADJUNCT, PROF. LAVINIA MISĂILĂ luni: 12:00-14:00; marti: 11:00-13:00, joi 9:00-11:00

Înscrierile se fac în fiecare luni, între orele 9.00 şi 15.00, la tel. +40 (0)754033700.

Edusal

edusal.jpg

Invitatie

Banner_200_ECN.jpg

Protectia consumatorilor

InfoCons2.png.png

« August 2022 »
August
LuMaMiJoViSaDu
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031
 

Rezultate ale şedinţei publice pentru ocuparea posturilor didactice/catedrelor din 17.01.2012

by Inspector scolar de specialitate Ultima modificare 2012-01-17 13:33
Filed under: ,
Vă comunicăm că în şedinţa publică din 17.01.2012 organizată la sediul ISJ Bacău a fost atribuit un singur post/catedră din lista publicată, aşa cu reiese din documentul ataşat! Pentru celelalte posturi/catedre, în conformitate cu prevederile INSTRUCŢIUNII NR. 5 consiliile de administraţie din unităţile de învăţământ care au posturi didactice/catedre vacante/rezervate, comunicate la inspectoratul şcolar şi neocupate conform art. 2 din instrucţiunea menţionată, sunt abilitate să organizeze şi să desfășoare individual, în consorţii şcolare sau în asocieri temporare la nivel local, concursuri de suplinire pentru ocuparea posturilor didactice/catedrelor, cu probe scrise şi practice/orale în profilul postului sau la limba de predare, cu personal didactic calificat, respectiv testări cu personal fără studii corespunzătoare postului.

BC_17_01_2012_REZULTATE_SEDINTA_PUBLICA.xls — Excel spreadsheet, 28 kB (28672 bytes)