Unelte personale
Locatia curenta: Prima pagina Compartiment management Inspectori şcolari pentru managementul resurselor umane Arhiva mobilitate Mişcarea personalului didactic 2011-2012
Navigare
Proiecte

cred.jpg

PROF.jpg

PROGRAM AUDIENŢE

INSPECTOR ŞCOLAR GENERAL, PROF. ANA-MARIA EGARMIN miercuri: 09:00-10:00

INSPECTOR ŞCOLAR GENERAL ADJUNCT, PROF. IDA VLAD luni: 11:00-13:00, miercuri: 14:00-16:00, vineri: 10:00-12:00

INSPECTOR ŞCOLAR GENERAL ADJUNCT, PROF. LAVINIA MISĂILĂ luni: 12:00-14:00; marti: 11:00-13:00, joi 9:00-11:00

Înscrierile se fac în fiecare luni, între orele 9.00 şi 15.00, la tel. +40 (0)754033700.

Edusal

edusal.jpg

Inspect

mru.jpg

curriculum.jpg

scoala.jpg

admin.jpg

retea.jpg

acte.jpg

admin_conta.png

Invitatie

Banner_200_ECN.jpg

Protectia consumatorilor

InfoCons2.png.png

« Aprilie 2024 »
Aprilie
LuMaMiJoViSaDu
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
 

Mişcarea personalului didactic 2011-2012

by Inspector M.R.U Ultima modificare 2013-03-03 13:10
LEGISLAŢIE PENTRU MIŞCAREA PERSONALULUI DIDACTIC DIN ÎNVĂŢĂMÂNTUL PREUNIVERSITAR PENTRU ANUL ŞCOLAR 2011-2012 by Inspector M.R.U — Ultima modificare 2011-02-08 21:32
ÎN ATENŢIA DIRECTORILOR!!! SCHIMBAREA DECIZIILOR TITULARILOR by Inspector M.R.U — Ultima modificare 2011-02-08 21:40
Ca urmare a restructurării reţelei şcolare/schimbării denumirii unităţii de învăţământ/ transformării unităţii de învăţământ în unitate de alt nivel/trecerii de la nivel gimnazial la nivel liceal, inspectoratele şcolare vor revizui deciziile de restructurare a reţelei scolare şi în baza acestora şi a art. 11 alin. (5) din Legea nr. 128/1997 privind Statutul personalului didactic, cu modificările şi completările ulterioare, se emit noi documente de numire pentru personalul didactic titular afectat de aceste schimbări, în conformitate cu prevederile art. I din CALENDARUL mişcării personalului didactic din învăţământul preuniversitar pentru anul şcolar 2011–2012, anexă la ordinul ministrului educaţiei, cercetării, tineretului şi sportului, nr. 5615/11.11.2010.
Pensionare 2011 by Inspector M.R.U — Ultima modificare 2011-02-08 21:45
În atenţia directorilor şi a cadrelor didactice pensionabile. Anexele 1 şi 2 se transmit în format electronic pe adresa de email: informatizarebc@gmail.com, până vineri, 04.02.2011, ora 14:00.
File Lista cadrelor didactice care solicită menţinerea în activitate ca titular peste vârsta standard de pensionare, în anul şcolar 2011-2012 by Inspector M.R.U — Ultima modificare 2011-02-17 23:07
Cadrelor didactice titulare pentru care nu s-a aprobat menţinerea în funcţia didactică peste vârsta standard de pensionare la 1 septembrie 2011, şi care nu solicită pensionarea în condiţiile legii, li se aplică prevederile art. 58 şi ale art. 61 din Codul Muncii aprobat prin Legea nr. 53/2003 cu modificările şi completările ulterioare. Anunţ publicat în data de 17.02.2011, ora 16,00.
File Instructiunea nr. 3 pentru punerea în aplicare a art. 253 din Legea educaţiei naţionale nr. 1/2011 by Inspector M.R.U — Ultima modificare 2011-02-23 14:39
File Macheta privind punerea în aplicare a art. 253 din Legea educaţiei naţionale nr. 1/2011 by Inspector M.R.U — Ultima modificare 2011-02-22 17:42
File Fişa de evaluare, în conformitate cu anexa nr. 2 din Metodologia privind mişcarea personalului didactic din învăţământul preuniversitar anexă la O.M.E.C.T.S. nr. 5616/11.11.2010 by Inspector M.R.U — Ultima modificare 2011-03-02 23:26
File Instrucţiunea nr. 1 privind menţinerea în activitate ca titular peste vârsta standard de pensionare by Inspector M.R.U — Ultima modificare 2011-02-23 14:38
Şedinţă cu directorii-28.02.2011. Tema: Promovarea politicilor de personal ca urmare a intrării în vigoare a Legii educaţiei naţionale nr. 1/2011 by Inspector M.R.U — Ultima modificare 2011-02-25 21:15
File Cerere tip - întregirea normei prin pretransfer într-o unitate şcolară/disciplină by Inspector M.R.U — Ultima modificare 2011-03-02 23:22
Cadrele didactice titulare în două sau mai multe unităţi de învăţământ/specializări, conform art. 6 din Metodologia privind mişcarea personalului didactic din învăţământul preuniversitar, anexă la O.M.E.C.T.S. nr. 5616/11.11.2010, îşi pot întregi norma într-o singură unitate de învăţământ/specializare în baza cererii tip ataşate. Cererea şi documentele anexate se depun la registratura inspectoratului şcolar în perioada 14-15 martie 2011.
File Lista finală, validată de consiliul de administraţie în şedinţa din 07.03.2011, care cuprinde cadrele didactice netitulare propuse pentru a fi titulare începând cu 1 septembrie 2011 by Inspector M.R.U — Ultima modificare 2011-03-07 17:42
Contestaţiile se depun la registratura inspectoratului şcolar în perioada 08-09.03.2011, orele 09,00-15,00.
File Rezultate după contestaţii - titularizare conform Instrucţiunii nr. 3 - lista nevalidată by Inspector M.R.U — Ultima modificare 2011-03-11 22:51
File Rezultate după contestaţii - titularizare conform Instrucţiunii nr. 3 - lista validată by Inspector M.R.U — Ultima modificare 2011-03-11 22:52
File În atenţia directorilor unităţilor şcolare în care există cadre didactice cu completare de normă în alte unităţi şcolare by Inspector M.R.U — Ultima modificare 2011-03-17 18:55
Descărcaţi modelul de cerere pentru completarea normei didactice în sesiunea martie 2011 şi o daţi pentru completare, cadrelor didactice, din unitatea dumeavoastră, care trebuie să completeze norma didactică în altă unitate şcolară. Dosarul, ce conţine cererea însoţită de actele justificative, se depune la registratura inspectoratului şcolar, în perioada 22-23 martie 2011, orele 09,00-15,00. Şedinţa publică va avea loc în data de 25 martie 2011 conform unei programări pe discipline ce va fi publicată ulterior.
File Etapele calendaristice ale mişcării personalului didactic modificat 21.07.2011 by Inspector M.R.U — Ultima modificare 2011-07-21 23:24
Modificarea s-a realizat conform O.M.E.C.T.S. nr. 4661 din 20.07.2011, pentru modificarea şi completarea Calendarului mişcării personalului didactic din învăţământul preuniversitar pentru anul şcolar 2011 – 2012
File Lista posturilor/catedrelor şi fragmentelor vacante/rezervate pentru anul şcolar 2011-2012 by Inspector M.R.U — Ultima modificare 2011-03-24 18:19
Datele prezente în listă sunt în curs de actualizare. Rugăm directorii unităţilor de învăţământ să verifice zilnic corectitudinea listei.
File PROGRAMAREA DESFĂŞURĂRII ŞEDINTELOR PUBLICE PENTRU COMPLETAREA NORMEI DIDACTICE ÎN ALTE UNITĂŢI ŞCOLARE DIN 25.03.2011 by Inspector M.R.U — Ultima modificare 2011-03-24 17:33
File Planificarea depunerii dosarelor de transfer pentru restrângere de activitate şi pretransfer la cerere by Inspector M.R.U — Ultima modificare 2011-04-06 16:19
În documentul ataşat se găseşte planificarea depunerii dosarelor pe zile şi discipline. Atenţie la precizările cu privire la realizarea dosarului.
File Lista cu punctajele cadrelor didactice care solicită transferare pentru restrangere de activitate-sesiunea mai 2011 by Inspector M.R.U — Ultima modificare 2011-04-29 10:27
Înregistrarea contestaţiilor la punctajele acordate de comisia pentru mobilitate se depun la registratura inspectoratului şcolar în perioada 28-29 aprilie 2011, în intervalul orar 9,00-15,00.
File Lista cu punctajele cadrelor didactice care solicită pretransferare la cerere-sesiunea 2011 by Inspector M.R.U — Ultima modificare 2011-04-28 16:18
Înregistrarea contestaţiilor la punctajele acordate de comisia pentru mobilitate se depun la registratura inspectoratului şcolar în perioada 28-29 aprilie 2011, în intervalul orar 9,00-15,00.
File Lista cu punctajele finale, obtinute in urma solutionarii contestatiilor, ale cadrelor didactice care solicită transferare pentru restrangere de activitate-sesiunea mai 2011 by Inspector M.R.U — Ultima modificare 2011-05-03 18:51
File Lista cu punctajele finale, obtinute in urma solutionarii contestatiilor, ale cadrelor didactice care solicită pretransferare la cerere-sesiunea 2011 by Inspector M.R.U — Ultima modificare 2011-05-03 18:50
File Planificarea şedinţelor publice pentru transfer prin restrângere de actvitate şi pretransfer la cerere by Inspector M.R.U — Ultima modificare 2011-05-04 15:42
În intervalul 6.05.2011-10.05.2011 vor avea loc şedinţele publice privind transferul prin restrângere de activitate şi pretransfer la cerere. Planificarea detaliată se află în fişierul ataşat. Şedintele vor avea loc în amfiteatrul Colegiului Naţional Pedagogic "Ştefan cel Mare" Bacău.
File LISTA POSTURILOR/CATEDRELOR OCUPATE DE CADRELE DIDACTICE TITULARE PRIN PRETRANSFER IN SEDINTELE PUBLICE DIN 6 - 10 MAI 2011 by Inspector M.R.U — Ultima modificare 2011-05-17 22:16
File LISTA POSTURILOR/CATEDRELOR OCUPATE DE CADRELE DIDACTICE TITULARE PRIN TRANSFER PENTRU RESTRANGERE DE ACTIVITATE IN SEDINTELE PUBLICE DIN 6 - 10 MAI 2011 by Inspector M.R.U — Ultima modificare 2011-05-17 22:15
FOARTE, FOARTE IMPORTANT! FOARTE URGENT! COMPLETAREA MACHETELOR CU CONTINUITATILE ACORDATE IN ANUL SCOLAR 2011-2012 by Inspector M.R.U — Ultima modificare 2011-05-28 21:58
TERMEN: 31.05.2011, ORA 16.00. VA RUGAM RESPECTATI INSTRUCTIUNILE DE COMPLETARE DIN FIECARE MACHETA!
File LISTA CADRELOR DIDACTICE SOLICITATE PENTRU DETASARE (2011-2012) IN INTERESUL INVATAMANTULUI by Inspector M.R.U — Ultima modificare 2011-05-31 21:25
File LISTA POSTURILOR/CATEDRELOR, ORELOR, VACANTE/REZERVATE, TITULARIZABILE/NETITULARIZABILE PENTRU CONCURS by Inspector M.R.U — Ultima modificare 2011-06-06 19:47
LISTA A FOST APROBATĂ ÎN CONSILIUL DE ADMINISTRAŢIE AL INSPECTORATULUI ŞCOLAR JUDEŢEAN BACĂU DIN 06.06.2011, ÎN BAZA PROIECTELOR DE ÎNCADRARE TRANSMISE DE DIRECTORII UNITĂŢILOR DE ÎNVĂŢĂMÂNT DIN JUDEŢUL BACĂU, DUPĂ REALIZAREA MIŞCĂRILOR DE PERSONAL PREVĂZUTE ÎN CALENDARUL DE MIŞCARE A PERSONALULUI DIDACTIC DIN ÎNVĂŢĂMÂNTUL PREUNIVERSITAR. RUGĂM DIRECTORII UNITĂŢILOR DE ÎNVĂŢĂMÂNT SĂ NE COMUNICE URGENT, PÂNĂ CEL TÂRZIU MIERCURI, 08.06.2011, EVENTUALELE ERORI SAU OMISIUNI IDENTIFICATE ÎN LISTA PUBLICATĂ.
File Planificarea depunerii dosarelor candidaţilor la concursul de titularizare/suplinire/detaşare_2011 - Centrul nr. 1 by Inspector M.R.U — Ultima modificare 2011-06-10 13:06
Colegiul Naţional Pedagogic "Ştefan Cel Mare" Bacău
File Planificarea depunerii dosarelor candidaţilor la concursul de titularizare/suplinire/detaşare_2011 - Centrul nr. 2 by Inspector M.R.U — Ultima modificare 2011-06-10 13:08
Colegiul Tehnic de Comunicaţii "Nicolae Vasilescu-Karpen" Bacău
În atenţia candidaţilor care au intenţia de a se înscrie la concursul de titularizare/suplinire/detaşare la cerere_2011 by Inspector M.R.U — Ultima modificare 2011-06-10 15:45
Programe concurs titularizare 2011_partea I by Inspector M.R.U — Ultima modificare 2011-06-14 11:55
Programe concurs titularizare 2011_partea II by Inspector M.R.U — Ultima modificare 2011-06-14 11:53
Supraveghetori pentru concursul de titularizare-13 iulie 2011 by Inspector M.R.U — Ultima modificare 2011-06-23 11:41
File In atenţia candidatilor la concursul de titularizare 2011 by Inspector M.R.U — Ultima modificare 2011-07-12 10:59
File Etapa I de repartizare - planificarile pe discipline la cele doua centre de concurs de titularizare, 2011 by Inspector M.R.U — Ultima modificare 2011-07-19 22:41
File Rezultatele finale la Concursul de titularizare 2011_21.07.2011_19.00 by Inspector M.R.U — Ultima modificare 2011-07-21 20:17
În atenţia candidaţilor care au obţinut la concursul din 13 iulie 2011 minimum nota 7,00 (şapte) şi au rămas nerepartizaţi după prima etapă de repartizare, interesaţi pentru a ocupa un post didactic vacant titularizabil în a II-a etapă de repartizare by Inspector M.R.U — Ultima modificare 2011-07-25 23:42
Lista posturilor didactice/catedrelor vacante titularizabile pentru etapa a II-a de repartizare se afişează la centrele de concurs şi pe pagina de web a Ministerului Educaţiei, Cercetării, Tineretului şi Sportului, site-ul „TITULARIZARE 2011”, la data de 26 iulie 2011. Candidaţii care au obţinut la concursul din 13 iulie 2011 minimum nota 7,00 (şapte) şi au rămas nerepartizaţi după prima etapă de repartizare, interesaţi pentru a ocupa un post didactic vacant titularizabil în a II-a etapă de repartizare, completează fişa de opţiuni, în perioada 27-28 iulie 2011, orele 9,00-16,00, la centrul de concurs la care s-au înscris în perioada 14-24 iunie 2011. În data de 29 iulie 2011, candidaţii care au obţinut la concursul din 13 iulie 2011 minimum nota 7,00 (şapte) şi au rămas nerepartizaţi după prima etapă de repartizare, sunt repartizaţi computerizat, în baza opţiunilor valide depuse în perioada 27-28 iulie 2011.
File Lista posturilor/catedrelor didactice vacante titularizabile pentru etapa a II-a de repartizare by Inspector M.R.U — Ultima modificare 2011-07-26 20:07
File MAXIMĂ URGENŢĂ! În atenţia directorilor unităţilor şcolare din municipiul Bacău by Inspector M.R.U — Ultima modificare 2011-07-27 22:49
Rugăm conducerile unităţilor şcolare să transmită până luni, 01.08.2011, ora 16,00, tabelul nominal ataşat, cuprinzând cadrele didactice care doresc să participe în calitate de supraveghetori la desfăşurarea probei scrise a concursului de suplinire, din data de 4 august 2011.
File Lista posturilor/catedrelor didactice vacante/rezervate la data de 29.07.2011 by Inspector M.R.U — Ultima modificare 2011-07-29 15:19
File Planificarea depunerii dosarelor candidaţilor la concursul de suplinire/detaşare şi revalidarea înscrierii la concursul de suplinire din 4 august 2011 by Inspector M.R.U — Ultima modificare 2011-07-29 17:53
CENTRUL DE EXAMEN SUPLINIRE CALIFICATĂ: COLEGIUL TEHNIC DE COMUNICAŢII "NICOLAE VASILESCU-KARPEN" BACĂU; ÎNSCRIERI ŞI REVALIDARE ÎN PERIOADA: 1-2 AUGUST 2011, ORELE 9,00-15,00; PROBELE PRACTICE/ORALE: 3 AUGUST 2011; CONCURSUL DE SUPLINIRE: 4 AUGUST 2011
URGENTA MAXIMA! IN ATENTIA CANDIDATILOR CARE INTENTIONEAZA SA PARTICIPE LA CONCURSUL DE SUPLINIRE DIN 4 AUGUST 2011, CONCURSUL SPECIFIC PENTRU DETASARE LA CERERE by Inspector M.R.U — Ultima modificare 2011-08-01 15:41
INSCREREA, VALIDAREA/REVALIDAREA SE DESFASOARA IN DATA DE 02.08.2011 PANA LA ORA 14,00.
In atentia candidatilor repartizati pe posturi/catedre titularizabile in etapele I si II by Inspector M.R.U — Ultima modificare 2011-08-04 18:36
Deciziile de titularizare se ridica, personal de candidati sau de imputerniciti cu procura, in data de 10 august 2011, orele 9,00/15,00 de la inspectoratul scolar judetean, biroul resurse umane.
Liste posturi 2011-2012 by Inspector M.R.U — Ultima modificare 2011-08-10 16:54
În atenţia cadrelor didactice care au ocupat ore/catedre/posturi în etapele de mişcare a personalului didactic: completare de normă, transfer, detaşare în interesul învăţmântului, titularizare by Inspector M.R.U — Ultima modificare 2011-08-16 17:04
Având în vedere Hotărârea de Guvern nr. 500/2011 privind registrul general de evidenţă a salariaţilor vă rugăm să vă prezentaţi la unităţile şcolare unde aţi completat norma didactică, v-aţi transferat, detaşat în interesul învăţământului, titularizat, cu cel puţin 48 de ore înainte de data de 1 septembrie 2011, în vederea angajarii.
LISTE CANDIDATI PENTRU SEDINTELE PUBLICE DIN PERIOADA 23-26 AUGUST 2011 by Inspector M.R.U — Ultima modificare 2011-08-16 23:08
Etape de miscare detaliate pentru sedintele publice din perioada 23-30 august 2011 by Inspector M.R.U — Ultima modificare 2011-08-16 23:21
File OMECTS nr. 4865/16.08.2011 privind aprobarea Normelor metodologice pentru stabilirea obligației didactice de predare a personalului de conducere by Inspector M.R.U — Ultima modificare 2011-08-17 21:12
File OMECTS nr. 4860/12.08.2011 pentru modificarea şi completarea Metodologiei privind mișcarea personalului didactic din învățământul preuniversitar, aprobată prin OMECTS nr. 5616/2010, cu modificările și completările ulterioare by Inspector M.R.U — Ultima modificare 2011-08-17 21:16
File Precizări privind pensionarea cadrelor didactice din învăţământul preuniversitar by Inspector M.R.U — Ultima modificare 2011-09-27 13:05
File precizări privind încadrarea profesorilor în învăţământul primar şi preşcolar by Inspector M.R.U — Ultima modificare 2011-09-27 15:55
File Posturi/catedre didactice neocupate la data de 03.10.2011 by Inspector M.R.U — Ultima modificare 2011-10-04 22:13
Personalul didactic NEREPARTIZAT în şedinţele publice organizate, conform Calendarului mişcării personalului didactic din învăţământul preuniversitar pentru anul şcolar 2011-2012, aprobat prin ordinul ministrului educaţiei, cercetării, tineretului şi sportului nr. 5615/2010, cu modificările şi completările ulterioare, VA FI REPARTIZAT ÎN ŞEDINŢA PUBLICĂ din 04.10.2011, ora 13,00, la sediul Inspectoratului Şcolar Judeţean Bacău, respectând ordinea de ocupare a posturilor didactice/catedrelor, prevăzută în Metodologia privind mişcarea personalului didactic din învăţământul preuniversitar, aprobată prin ordinul ministrului educaţiei, cercetării, tineretului şi sportului nr. 5616/2010, cu modificările şi completările ulterioare
File IMPORTANT! Ocuparea posturilor comunicate de către conducerile unităţilor şcolare! by Inspector M.R.U — Ultima modificare 2011-10-04 22:25
Vă comunicăm că în şedinţa publică din 04.10.2011 organizată la sediul ISJ Bacău nu a fost atribuit nici un post/catedră din lista publicată! În conformitate cu prevederile INSTRUCŢIUNII NR. 5 consiliile de administraţie din unităţile de învăţământ care au posturi didactice/catedre vacante/rezervate, comunicate la inspectoratul şcolar şi neocupate conform art. 2 din instrucţiunea menţionată, sunt abilitate să organizeze şi să desfășoare individual, în consorţii şcolare sau în asocieri temporare la nivel local, concursuri de suplinire pentru ocuparea posturilor didactice/catedrelor, cu probe scrise şi practice/orale în profilul postului sau la limba de predare, cu personal didactic calificat, respectiv testări cu personal fără studii corespunzătoare postului.
File Lista posturilor/catedrelor didactice vacante/rezervate la data de 10.10.2011 by Inspector M.R.U — Ultima modificare 2011-10-11 16:47
Personalul didactic NEREPARTIZAT în şedinţele publice organizate, conform Calendarului mişcării personalului didactic din învăţământul preuniversitar pentru anul şcolar 2011-2012, aprobat prin ordinul ministrului educaţiei, cercetării, tineretului şi sportului nr. 5615/2010, cu modificările şi completările ulterioare, VA FI REPARTIZAT ÎN ŞEDINŢA PUBLICĂ din 12.10.2011, ora 13,00, la sediul Inspectoratului Şcolar Judeţean Bacău, respectând ordinea de ocupare a posturilor didactice/catedrelor, prevăzută în Metodologia privind mişcarea personalului didactic din învăţământul preuniversitar, aprobată prin ordinul ministrului educaţiei, cercetării, tineretului şi sportului nr. 5616/2010, cu modificările şi completările ulterioare.
File IMPORTANT! Ocuparea posturilor comunicate de către conducerile unităţilor şcolare by Inspector M.R.U — Ultima modificare 2011-10-12 18:16
Vă comunicăm că în şedinţa publică din 12.10.2011 organizată la sediul ISJ Bacău nu a fost atribuit nici un post/catedră din lista publicată! În conformitate cu prevederile INSTRUCŢIUNII NR. 5 consiliile de administraţie din unităţile de învăţământ care au posturi didactice/catedre vacante/rezervate, comunicate la inspectoratul şcolar şi neocupate conform art. 2 din instrucţiunea menţionată, sunt abilitate să organizeze şi să desfășoare individual, în consorţii şcolare sau în asocieri temporare la nivel local, concursuri de suplinire pentru ocuparea posturilor didactice/catedrelor, cu probe scrise şi practice/orale în profilul postului sau la limba de predare, cu personal didactic calificat, respectiv testări cu personal fără studii corespunzătoare postului.
File În atenţia conducerilor unităţilor şcolare abilitate să organizeze concurs de suplinire conform Instrucţiunii nr. 5 by Inspector M.R.U — Ultima modificare 2011-10-20 20:53
În termen de 5 zile de la desfăşurarea concursului de suplinire vă rugăm să completaţi macheta ataşată şi s-o trimiteţi la ISJ Bacău pe adresa de e-mail: mru.isjbc@yahoo.com.
File Posturi/catedre didactice neocupate la data de 21.10.2011 by Inspector M.R.U — Ultima modificare 2011-10-21 22:21
Personalul didactic NEREPARTIZAT în şedinţele publice organizate, conform Calendarului mişcării personalului didactic din învăţământul preuniversitar pentru anul şcolar 2011-2012, aprobat prin ordinul ministrului educaţiei, cercetării, tineretului şi sportului nr. 5615/2010, cu modificările şi completările ulterioare, VA FI REPARTIZAT ÎN ŞEDINŢA PUBLICĂ din 24.10.2011, ora 14,00, la sediul Inspectoratului Şcolar Judeţean Bacău, respectând ordinea de ocupare a posturilor didactice/catedrelor, prevăzută în Metodologia privind mişcarea personalului didactic din învăţământul preuniversitar, aprobată prin ordinul ministrului educaţiei, cercetării, tineretului şi sportului nr. 5616/2010, cu modificările şi completările ulterioare.
File Rezultate sedinta publica din 24.10.2011 by Inspector M.R.U — Ultima modificare 2011-10-24 16:11
posturi repartizate
File Important! In atentia directorilor by Inspector M.R.U — Ultima modificare 2011-10-24 16:15
Vă comunicăm că în şedinţa publică din 24.10.2011 organizată la sediul ISJ Bacău nu a fost atribuite posturile/catedrele din lista atasata! În conformitate cu prevederile INSTRUCŢIUNII NR. 5 consiliile de administraţie din unităţile de învăţământ care au posturi didactice/catedre vacante/rezervate, comunicate la inspectoratul şcolar şi neocupate conform art. 2 din instrucţiunea menţionată, sunt abilitate să organizeze şi să desfășoare individual, în consorţii şcolare sau în asocieri temporare la nivel local, concursuri de suplinire pentru ocuparea posturilor didactice/catedrelor, cu probe scrise şi practice/orale în profilul postului sau la limba de predare, cu personal didactic calificat, respectiv testări cu personal fără studii corespunzătoare postului.
File Lista posturilor/catedrelor didactice vacante/rezervate la data de 25.10.2011 by Inspector M.R.U — Ultima modificare 2011-10-25 13:46
Personalul didactic NEREPARTIZAT în şedinţele publice organizate, conform Calendarului mişcării personalului didactic din învăţământul preuniversitar pentru anul şcolar 2011-2012, aprobat prin ordinul ministrului educaţiei, cercetării, tineretului şi sportului nr. 5615/2010, cu modificările şi completările ulterioare, VA FI REPARTIZAT ÎN ŞEDINŢA PUBLICĂ din 26.10.2011, ora 13,00, la sediul Inspectoratului Şcolar Judeţean Bacău, respectând ordinea de ocupare a posturilor didactice/catedrelor, prevăzută în Metodologia privind mişcarea personalului didactic din învăţământul preuniversitar, aprobată prin ordinul ministrului educaţiei, cercetării, tineretului şi sportului nr. 5616/2010, cu modificările şi completările ulterioare.
File Posturi/catedre didactice neocupate la data de 25.10.2011 by Inspector M.R.U — Ultima modificare 2011-10-27 11:47
Vă comunicăm că în şedinţa publică din 25.10.2011 organizată la sediul ISJ Bacău nu a fost atribuite posturile/catedrele din lista atasata! În conformitate cu prevederile INSTRUCŢIUNII NR. 5 consiliile de administraţie din unităţile de învăţământ care au posturi didactice/catedre vacante/rezervate, comunicate la inspectoratul şcolar şi neocupate conform art. 2 din instrucţiunea menţionată, sunt abilitate să organizeze şi să desfășoare individual, în consorţii şcolare sau în asocieri temporare la nivel local, concursuri de suplinire pentru ocuparea posturilor didactice/catedrelor, cu probe scrise şi practice/orale în profilul postului sau la limba de predare, cu personal didactic calificat, respectiv testări cu personal fără studii corespunzătoare postului.
File Posturi/catedre didactice neocupate la data de 28.10.2011 by Inspector M.R.U — Ultima modificare 2011-10-28 15:42
Personalul didactic NEREPARTIZAT în şedinţele publice organizate, conform Calendarului mişcării personalului didactic din învăţământul preuniversitar pentru anul şcolar 2011-2012, aprobat prin ordinul ministrului educaţiei, cercetării, tineretului şi sportului nr. 5615/2010, cu modificările şi completările ulterioare, VA FI REPARTIZAT ÎN ŞEDINŢA PUBLICĂ din 31.10.2011, ora 14,00, la sediul Inspectoratului Şcolar Judeţean Bacău, respectând ordinea de ocupare a posturilor didactice/catedrelor, prevăzută în Metodologia privind mişcarea personalului didactic din învăţământul preuniversitar, aprobată prin ordinul ministrului educaţiei, cercetării, tineretului şi sportului nr. 5616/2010, cu modificările şi completările ulterioare.
File Posturi/catedre didactice nerepartizate în şedinţa publică din data de 31.10.2011 by Inspector M.R.U — Ultima modificare 2011-10-31 15:30
Vă comunicăm că în şedinţa publică din 31.10.2011 organizată la sediul ISJ Bacău nu a fost atribuite posturile/catedrele din lista atasata! În conformitate cu prevederile INSTRUCŢIUNII NR. 5 consiliile de administraţie din unităţile de învăţământ care au posturi didactice/catedre vacante/rezervate, comunicate la inspectoratul şcolar şi neocupate conform art. 2 din instrucţiunea menţionată, sunt abilitate să organizeze şi să desfășoare individual, în consorţii şcolare sau în asocieri temporare la nivel local, concursuri de suplinire pentru ocuparea posturilor didactice/catedrelor, cu probe scrise şi practice/orale în profilul postului sau la limba de predare, cu personal didactic calificat, respectiv testări cu personal fără studii corespunzătoare postului.
File Posturi/catedre didactice neocupate la data de 04.11.2011 by Inspector M.R.U — Ultima modificare 2011-11-05 08:47
Personalul didactic NEREPARTIZAT în şedinţele publice organizate, conform Calendarului mişcării personalului didactic din învăţământul preuniversitar pentru anul şcolar 2011-2012, aprobat prin ordinul ministrului educaţiei, cercetării, tineretului şi sportului nr. 5615/2010, cu modificările şi completările ulterioare, VA FI REPARTIZAT ÎN ŞEDINŢA PUBLICĂ din 07.11.2011, ora 14,00, la sediul Inspectoratului Şcolar Judeţean Bacău, respectând ordinea de ocupare a posturilor didactice/catedrelor, prevăzută în Metodologia privind mişcarea personalului didactic din învăţământul preuniversitar, aprobată prin ordinul ministrului educaţiei, cercetării, tineretului şi sportului nr. 5616/2010, cu modificările şi completările ulterioare.
Readucem în atenţia conducerilor unităţilor şcolare care au organizat concurs de suplinire conform Instrucţiunii nr. 5 by Inspector M.R.U — Ultima modificare 2011-11-10 21:10
File Lista posturilor/catedrelor didactice vacante/rezervate la data de 18.11.2011 by Inspector M.R.U — Ultima modificare 2011-11-18 22:27
Personalul didactic NEREPARTIZAT în şedinţele publice organizate, conform Calendarului mişcării personalului didactic din învăţământul preuniversitar pentru anul şcolar 2011-2012, aprobat prin ordinul ministrului educaţiei, cercetării, tineretului şi sportului nr. 5615/2010, cu modificările şi completările ulterioare, VA FI REPARTIZAT ÎN ŞEDINŢA PUBLICĂ din 21.11.2011, ora 14,00, la sediul Inspectoratului Şcolar Judeţean Bacău, respectând ordinea de ocupare a posturilor didactice/catedrelor, prevăzută în Metodologia privind mişcarea personalului didactic din învăţământul preuniversitar, aprobată prin ordinul ministrului educaţiei, cercetării, tineretului şi sportului nr. 5616/2010, cu modificările şi completările ulterioare.
File Posturi/catedre didactice nerepartizate în şedinţa publică din data de 21.11.2011 by Inspector M.R.U — Ultima modificare 2011-11-21 21:48
Vă comunicăm că în şedinţa publică din 21.11.2011 organizată la sediul ISJ Bacău nu a fost atribuite posturile/catedrele din lista atasata! În conformitate cu prevederile INSTRUCŢIUNII NR. 5 consiliile de administraţie din unităţile de învăţământ care au posturi didactice/catedre vacante/rezervate, comunicate la inspectoratul şcolar şi neocupate conform art. 2 din instrucţiunea menţionată, sunt abilitate să organizeze şi să desfășoare individual, în consorţii şcolare sau în asocieri temporare la nivel local, concursuri de suplinire pentru ocuparea posturilor didactice/catedrelor, cu probe scrise şi practice/orale în profilul postului sau la limba de predare, cu personal didactic calificat, respectiv testări cu personal fără studii corespunzătoare postului.
File Lista posturilor/catedrelor didactice vacante/rezervate la data de 25.11.2011 by Inspector M.R.U — Ultima modificare 2011-11-28 11:44
Personalul didactic NEREPARTIZAT în şedinţele publice organizate, conform Calendarului mişcării personalului didactic din învăţământul preuniversitar pentru anul şcolar 2011-2012, aprobat prin ordinul ministrului educaţiei, cercetării, tineretului şi sportului nr. 5615/2010, cu modificările şi completările ulterioare, VA FI REPARTIZAT ÎN ŞEDINŢA PUBLICĂ din 28.11.2011, ora 14,00, la sediul Inspectoratului Şcolar Judeţean Bacău, respectând ordinea de ocupare a posturilor didactice/catedrelor, prevăzută în Metodologia privind mişcarea personalului didactic din învăţământul preuniversitar, aprobată prin ordinul ministrului educaţiei, cercetării, tineretului şi sportului nr. 5616/2010, cu modificările şi completările ulterioare.
File Posturi/catedre didactice nerepartizate în şedinţa publică din data de 28.11.2011 by Inspector M.R.U — Ultima modificare 2011-11-28 16:34
Vă comunicăm că în şedinţa publică din 28.11.2011 organizată la sediul ISJ Bacău nu a fost atribuite posturile/catedrele din lista atasata! În conformitate cu prevederile INSTRUCŢIUNII NR. 5 consiliile de administraţie din unităţile de învăţământ care au posturi didactice/catedre vacante/rezervate, comunicate la inspectoratul şcolar şi neocupate conform art. 2 din instrucţiunea menţionată, sunt abilitate să organizeze şi să desfășoare individual, în consorţii şcolare sau în asocieri temporare la nivel local, concursuri de suplinire pentru ocuparea posturilor didactice/catedrelor, cu probe scrise şi practice/orale în profilul postului sau la limba de predare, cu personal didactic calificat, respectiv testări cu personal fără studii corespunzătoare postului.
File Lista posturilor/catedrelor didactice vacante/rezervate la data de 29.11.2011 by Inspector M.R.U — Ultima modificare 2011-11-30 13:44
Personalul didactic NEREPARTIZAT în şedinţele publice organizate, conform Calendarului mişcării personalului didactic din învăţământul preuniversitar pentru anul şcolar 2011-2012, aprobat prin ordinul ministrului educaţiei, cercetării, tineretului şi sportului nr. 5615/2010, cu modificările şi completările ulterioare, VA FI REPARTIZAT ÎN ŞEDINŢA PUBLICĂ din 02.12.2011, ora 13,00, la sediul Inspectoratului Şcolar Judeţean Bacău, respectând ordinea de ocupare a posturilor didactice/catedrelor, prevăzută în Metodologia privind mişcarea personalului didactic din învăţământul preuniversitar, aprobată prin ordinul ministrului educaţiei, cercetării, tineretului şi sportului nr. 5616/2010, cu modificările şi completările ulterioare.
File Posturi/catedre didactice nerepartizate în şedinţa publică din data de 02.12.2011 by Inspector M.R.U — Ultima modificare 2011-12-05 10:48
Vă comunicăm că în şedinţa publică din 02.12.2011 organizată la sediul ISJ Bacău nu a fost atribuite posturile/catedrele din lista atasata! În conformitate cu prevederile INSTRUCŢIUNII NR. 5 consiliile de administraţie din unităţile de învăţământ care au posturi didactice/catedre vacante/rezervate, comunicate la inspectoratul şcolar şi neocupate conform art. 2 din instrucţiunea menţionată, sunt abilitate să organizeze şi să desfășoare individual, în consorţii şcolare sau în asocieri temporare la nivel local, concursuri de suplinire pentru ocuparea posturilor didactice/catedrelor, cu probe scrise şi practice/orale în profilul postului sau la limba de predare, cu personal didactic calificat, respectiv testări cu personal fără studii corespunzătoare postului.
File Posturi/catedre didactice neocupate la data de 04.01.2012 by Inspector M.R.U — Ultima modificare 2012-01-04 13:16
Personalul didactic NEREPARTIZAT în şedinţele publice organizate, conform Calendarului mişcării personalului didactic din învăţământul preuniversitar pentru anul şcolar 2011-2012, aprobat prin ordinul ministrului educaţiei, cercetării, tineretului şi sportului nr. 5615/2010, cu modificările şi completările ulterioare, VA FI REPARTIZAT ÎN ŞEDINŢA PUBLICĂ din 05.01.2012, ora 10,00, la sediul Inspectoratului Şcolar Judeţean Bacău, respectând ordinea de ocupare a posturilor didactice/catedrelor, prevăzută în Metodologia privind mişcarea personalului didactic din învăţământul preuniversitar, aprobată prin ordinul ministrului educaţiei, cercetării, tineretului şi sportului nr. 5616/2010, cu modificările şi completările ulterioare.
File Rezultate ale şedinţei publice din 05.01.2012 by Inspector M.R.U — Ultima modificare 2012-01-05 20:05
Posturi didactice/catedre repartizate conform tabelului anexat
File Rezultate ale şedinţei publice din 05.01.2012 by Inspector M.R.U — Ultima modificare 2012-01-05 20:07
Posturi didactice/catedre/ore nerepartizate
File Posturi/catedre didactice neocupate la data de 10.01.2012 by Inspector M.R.U — Ultima modificare 2012-01-11 13:27
Personalul didactic NEREPARTIZAT în şedinţele publice organizate, conform Calendarului mişcării personalului didactic din învăţământul preuniversitar pentru anul şcolar 2011-2012, aprobat prin ordinul ministrului educaţiei, cercetării, tineretului şi sportului nr. 5615/2010, cu modificările şi completările ulterioare, VA FI REPARTIZAT ÎN ŞEDINŢA PUBLICĂ din 12.01.2011, ora 10,00, la sediul Inspectoratului Şcolar Judeţean Bacău, respectând ordinea de ocupare a posturilor didactice/catedrelor, prevăzută în Metodologia privind mişcarea personalului didactic din învăţământul preuniversitar, aprobată prin ordinul ministrului educaţiei, cercetării, tineretului şi sportului nr. 5616/2010, cu modificările şi completările ulterioare.
File Posturi/catedre didactice neocupate la data de 12.01.2012 by Inspector M.R.U — Ultima modificare 2012-01-12 16:06
Vă comunicăm că în şedinţa publică din 12.01.2012 organizată la sediul ISJ Bacău nu a fost atribuit nici un post/catedră din lista publicată! În conformitate cu prevederile INSTRUCŢIUNII NR. 5 consiliile de administraţie din unităţile de învăţământ care au posturi didactice/catedre vacante/rezervate, comunicate la inspectoratul şcolar şi neocupate conform art. 2 din instrucţiunea menţionată, sunt abilitate să organizeze şi să desfășoare individual, în consorţii şcolare sau în asocieri temporare la nivel local, concursuri de suplinire pentru ocuparea posturilor didactice/catedrelor, cu probe scrise şi practice/orale în profilul postului sau la limba de predare, cu personal didactic calificat, respectiv testări cu personal fără studii corespunzătoare postului.
File Posturi/catedre didactice neocupate la data de 16.01.2012 by Inspector M.R.U — Ultima modificare 2012-01-16 17:50
Personalul didactic NEREPARTIZAT în şedinţele publice organizate, conform Calendarului mişcării personalului didactic din învăţământul preuniversitar pentru anul şcolar 2011-2012, aprobat prin ordinul ministrului educaţiei, cercetării, tineretului şi sportului nr. 5615/2010, cu modificările şi completările ulterioare, VA FI REPARTIZAT ÎN ŞEDINŢA PUBLICĂ din 17.01.2011, ora 12,00, la sediul Inspectoratului Şcolar Judeţean Bacău, respectând ordinea de ocupare a posturilor didactice/catedrelor, prevăzută în Metodologia privind mişcarea personalului didactic din învăţământul preuniversitar, aprobată prin ordinul ministrului educaţiei, cercetării, tineretului şi sportului nr. 5616/2010, cu modificările şi completările ulterioare.
File Rezultate ale şedinţei publice pentru ocuparea posturilor didactice/catedrelor din 17.01.2012 by Inspector M.R.U — Ultima modificare 2012-01-17 13:33
Vă comunicăm că în şedinţa publică din 17.01.2012 organizată la sediul ISJ Bacău a fost atribuit un singur post/catedră din lista publicată, aşa cu reiese din documentul ataşat! Pentru celelalte posturi/catedre, în conformitate cu prevederile INSTRUCŢIUNII NR. 5 consiliile de administraţie din unităţile de învăţământ care au posturi didactice/catedre vacante/rezervate, comunicate la inspectoratul şcolar şi neocupate conform art. 2 din instrucţiunea menţionată, sunt abilitate să organizeze şi să desfășoare individual, în consorţii şcolare sau în asocieri temporare la nivel local, concursuri de suplinire pentru ocuparea posturilor didactice/catedrelor, cu probe scrise şi practice/orale în profilul postului sau la limba de predare, cu personal didactic calificat, respectiv testări cu personal fără studii corespunzătoare postului.
File Posturi didactice/catedre pentru şedinţa publică din 20.01.2012, ora 12,00 by Inspector M.R.U — Ultima modificare 2012-01-19 21:22
Personalul didactic NEREPARTIZAT în şedinţele publice organizate, conform Calendarului mişcării personalului didactic din învăţământul preuniversitar pentru anul şcolar 2011-2012, aprobat prin ordinul ministrului educaţiei, cercetării, tineretului şi sportului nr. 5615/2010, cu modificările şi completările ulterioare, VA FI REPARTIZAT ÎN ŞEDINŢA PUBLICĂ din 20.01.2012, ora 12,00, la sediul Inspectoratului Şcolar Judeţean Bacău, respectând ordinea de ocupare a posturilor didactice/catedrelor, prevăzută în Metodologia privind mişcarea personalului didactic din învăţământul preuniversitar, aprobată prin ordinul ministrului educaţiei, cercetării, tineretului şi sportului nr. 5616/2010, cu modificările şi completările ulterioare.
File Rezultate ale şedinţei publice pentru ocuparea posturilor didactice/catedrelor din 20.01.2012 by Inspector M.R.U — Ultima modificare 2012-01-20 13:02
Vă comunicăm că în şedinţa publică din 20.01.2012 organizată la sediul ISJ Bacău a fost atribuit o catedră din lista publicată, aşa cu reiese din documentul ataşat! Pentru celelalte posturi/catedre, în conformitate cu prevederile INSTRUCŢIUNII NR. 5 consiliile de administraţie din unităţile de învăţământ care au posturi didactice/catedre vacante/rezervate, comunicate la inspectoratul şcolar şi neocupate conform art. 2 din instrucţiunea menţionată, sunt abilitate să organizeze şi să desfășoare individual, în consorţii şcolare sau în asocieri temporare la nivel local, concursuri de suplinire pentru ocuparea posturilor didactice/catedrelor, cu probe scrise şi practice/orale în profilul postului sau la limba de predare, cu personal didactic calificat, respectiv testări cu personal fără studii corespunzătoare postului.
File Posturi didactice/catedre pentru şedinţa publică din 24.01.2012, ora 12,00 by Inspector M.R.U — Ultima modificare 2012-01-23 16:40
Personalul didactic NEREPARTIZAT în şedinţele publice organizate, conform Calendarului mişcării personalului didactic din învăţământul preuniversitar pentru anul şcolar 2011-2012, aprobat prin ordinul ministrului educaţiei, cercetării, tineretului şi sportului nr. 5615/2010, cu modificările şi completările ulterioare, VA FI REPARTIZAT ÎN ŞEDINŢA PUBLICĂ din 24.01.2012, ora 12,00, la sediul Inspectoratului Şcolar Judeţean Bacău, respectând ordinea de ocupare a posturilor didactice/catedrelor, prevăzută în Metodologia privind mişcarea personalului didactic din învăţământul preuniversitar, aprobată prin ordinul ministrului educaţiei, cercetării, tineretului şi sportului nr. 5616/2010, cu modificările şi completările ulterioare.
File Rezultate ale şedinţei publice pentru ocuparea posturilor didactice/catedrelor din 24.01.2012 by Inspector M.R.U — Ultima modificare 2012-01-24 22:01
Vă comunicăm că în şedinţa publică din 24.01.2012 organizată la sediul ISJ Bacău nu a fost atribuit nici un post/catedră din lista publicată! În conformitate cu prevederile INSTRUCŢIUNII NR. 5 consiliile de administraţie din unităţile de învăţământ care au posturi didactice/catedre vacante/rezervate, comunicate la inspectoratul şcolar şi neocupate conform art. 2 din instrucţiunea menţionată, sunt abilitate să organizeze şi să desfășoare individual, în consorţii şcolare sau în asocieri temporare la nivel local, concursuri de suplinire pentru ocuparea posturilor didactice/catedrelor, cu probe scrise şi practice/orale în profilul postului sau la limba de predare, cu personal didactic calificat, respectiv testări cu personal fără studii corespunzătoare postului.
File Posturi didactice/catedre pentru şedinţa publică din 30.01.2012, ora 14,00 by Inspector M.R.U — Ultima modificare 2012-01-27 06:35
Personalul didactic NEREPARTIZAT în şedinţele publice organizate, conform Calendarului mişcării personalului didactic din învăţământul preuniversitar pentru anul şcolar 2011-2012, aprobat prin ordinul ministrului educaţiei, cercetării, tineretului şi sportului nr. 5615/2010, cu modificările şi completările ulterioare, VA FI REPARTIZAT ÎN ŞEDINŢA PUBLICĂ din 30.01.2012, ora 14,00, la sediul Inspectoratului Şcolar Judeţean Bacău, respectând ordinea de ocupare a posturilor didactice/catedrelor, prevăzută în Metodologia privind mişcarea personalului didactic din învăţământul preuniversitar, aprobată prin ordinul ministrului educaţiei, cercetării, tineretului şi sportului nr. 5616/2010, cu modificările şi completările ulterioare.
File Rezultate ale şedinţei publice pentru ocuparea posturilor didactice/catedrelor din 30.01.2012 by Inspector M.R.U — Ultima modificare 2012-01-30 18:25
Vă comunicăm că în şedinţa publică din 30.01.2012 organizată la sediul ISJ Bacău nu a fost atribuit nici un post/catedră din lista publicată! În conformitate cu prevederile INSTRUCŢIUNII NR. 5 consiliile de administraţie din unităţile de învăţământ care au posturi didactice/catedre vacante/rezervate, comunicate la inspectoratul şcolar şi neocupate conform art. 2 din instrucţiunea menţionată, sunt abilitate să organizeze şi să desfășoare individual, în consorţii şcolare sau în asocieri temporare la nivel local, concursuri de suplinire pentru ocuparea posturilor didactice/catedrelor, cu probe scrise şi practice/orale în profilul postului sau la limba de predare, cu personal didactic calificat, respectiv testări cu personal fără studii corespunzătoare postului.
File Posturi/catedre didactice neocupate pentru şedinţa publică din 31.01.2012 by Inspector M.R.U — Ultima modificare 2012-01-31 13:10
Personalul didactic NEREPARTIZAT în şedinţele publice organizate, conform Calendarului mişcării personalului didactic din învăţământul preuniversitar pentru anul şcolar 2011-2012, aprobat prin ordinul ministrului educaţiei, cercetării, tineretului şi sportului nr. 5615/2010, cu modificările şi completările ulterioare, VA FI REPARTIZAT ÎN ŞEDINŢA PUBLICĂ din 31.01.2012, ora 14,00, la sediul Inspectoratului Şcolar Judeţean Bacău, respectând ordinea de ocupare a posturilor didactice/catedrelor, prevăzută în Metodologia privind mişcarea personalului didactic din învăţământul preuniversitar, aprobată prin ordinul ministrului educaţiei, cercetării, tineretului şi sportului nr. 5616/2010, cu modificările şi completările ulterioare.
File Rezultate ale şedinţei publice pentru ocuparea posturilor didactice/catedrelor din 31.01.2012 by Inspector M.R.U — Ultima modificare 2012-02-01 08:13
Vă comunicăm că în şedinţa publică din 31.01.2012 organizată la sediul ISJ Bacău a fost atribuit un post/catedră din lista publicată! Pentru celelalte neocupate,conducerile unităţilor şcolare le pot ocupa prin plata cu ora sau în conformitate cu prevederile INSTRUCŢIUNII NR. 5 consiliile de administraţie din unităţile de învăţământ care au posturi didactice/catedre vacante/rezervate, comunicate la inspectoratul şcolar şi neocupate conform art. 2 din instrucţiunea menţionată, sunt abilitate să organizeze şi să desfășoare individual, în consorţii şcolare sau în asocieri temporare la nivel local, concursuri de suplinire pentru ocuparea posturilor didactice/catedrelor, cu probe scrise şi practice/orale în profilul postului sau la limba de predare, cu personal didactic calificat, respectiv testări cu personal fără studii corespunzătoare postului.
File Posturi didactice/catedre pentru şedinţa publică din 07.02.2012, ora 13,00 by Inspector M.R.U — Ultima modificare 2012-02-05 08:56
Personalul didactic NEREPARTIZAT în şedinţele publice organizate, conform Calendarului mişcării personalului didactic din învăţământul preuniversitar pentru anul şcolar 2011-2012, aprobat prin ordinul ministrului educaţiei, cercetării, tineretului şi sportului nr. 5615/2010, cu modificările şi completările ulterioare, VA FI REPARTIZAT ÎN ŞEDINŢA PUBLICĂ din 07.02.2012, ora 13,00, la sediul Inspectoratului Şcolar Judeţean Bacău, respectând ordinea de ocupare a posturilor didactice/catedrelor, prevăzută în Metodologia privind mişcarea personalului didactic din învăţământul preuniversitar, aprobată prin ordinul ministrului educaţiei, cercetării, tineretului şi sportului nr. 5616/2010, cu modificările şi completările ulterioare.
File Posturi didactice/catedre pentru şedinţa publică din 13.02.2012, ora 14,00 by Inspector M.R.U — Ultima modificare 2012-02-09 21:40
Personalul didactic NEREPARTIZAT în şedinţele publice organizate, conform Calendarului mişcării personalului didactic din învăţământul preuniversitar pentru anul şcolar 2011-2012, aprobat prin ordinul ministrului educaţiei, cercetării, tineretului şi sportului nr. 5615/2010, cu modificările şi completările ulterioare, VA FI REPARTIZAT ÎN ŞEDINŢA PUBLICĂ din 13.02.2012, ora 14,00, la sediul Inspectoratului Şcolar Judeţean Bacău, respectând ordinea de ocupare a posturilor didactice/catedrelor, prevăzută în Metodologia privind mişcarea personalului didactic din învăţământul preuniversitar, aprobată prin ordinul ministrului educaţiei, cercetării, tineretului şi sportului nr. 5616/2010, cu modificările şi completările ulterioare.
File Rezultate ale şedinţei publice pentru ocuparea posturilor didactice/catedrelor din 13.02.2012 by Inspector M.R.U — Ultima modificare 2012-02-13 21:13
File Posturi didactice/catedre pentru şedinţa publică din 28.02.2012, ora 14,00 by Inspector M.R.U — Ultima modificare 2012-02-27 23:51
Personalul didactic NEREPARTIZAT în şedinţele publice organizate, conform Calendarului mişcării personalului didactic din învăţământul preuniversitar pentru anul şcolar 2011-2012, aprobat prin ordinul ministrului educaţiei, cercetării, tineretului şi sportului nr. 5615/2010, cu modificările şi completările ulterioare, VA FI REPARTIZAT ÎN ŞEDINŢA PUBLICĂ din 28.02.2012, ora 14,00, la sediul Inspectoratului Şcolar Judeţean Bacău, respectând ordinea de ocupare a posturilor didactice/catedrelor, prevăzută în Metodologia privind mişcarea personalului didactic din învăţământul preuniversitar, aprobată prin ordinul ministrului educaţiei, cercetării, tineretului şi sportului nr. 5616/2010, cu modificările şi completările ulterioare.
File Rezultate ale şedinţei publice pentru ocuparea posturilor didactice/catedrelor din 28.02.2012 by Inspector M.R.U — Ultima modificare 2012-02-28 16:11
File Posturi didactice/catedre pentru şedinţa publică din 02.03.2012, ora 13,00 by Inspector M.R.U — Ultima modificare 2012-02-29 17:24
Personalul didactic NEREPARTIZAT în şedinţele publice organizate, conform Calendarului mişcării personalului didactic din învăţământul preuniversitar pentru anul şcolar 2011-2012, aprobat prin ordinul ministrului educaţiei, cercetării, tineretului şi sportului nr. 5615/2010, cu modificările şi completările ulterioare, VA FI REPARTIZAT ÎN ŞEDINŢA PUBLICĂ din 02.03.2012, ora 13,00, la sediul Inspectoratului Şcolar Judeţean Bacău, respectând ordinea de ocupare a posturilor didactice/catedrelor, prevăzută în Metodologia privind mişcarea personalului didactic din învăţământul preuniversitar, aprobată prin ordinul ministrului educaţiei, cercetării, tineretului şi sportului nr. 5616/2010, cu modificările şi completările ulterioare.
File Rezultate ale şedinţei publice pentru ocuparea posturilor didactice/catedrelor din 02.03.2012 by Inspector M.R.U — Ultima modificare 2012-03-02 13:30
Vă comunicăm că în şedinţa publică din 02.03.2012 organizată la sediul ISJ Bacău nu a fost atribuit nici un post/catedră din lista publicată! Conducerile unităţilor şcolare le pot ocupa prin plata cu ora (titulari sau pensinari calificaţi) sau în conformitate cu prevederile INSTRUCŢIUNII NR. 5 consiliile de administraţie din unităţile de învăţământ care au posturi didactice/catedre vacante/rezervate, comunicate la inspectoratul şcolar şi neocupate conform art. 2 din instrucţiunea menţionată, sunt abilitate să organizeze şi să desfășoare individual, în consorţii şcolare sau în asocieri temporare la nivel local, concursuri de suplinire pentru ocuparea posturilor didactice/catedrelor, cu probe scrise şi practice/orale în profilul postului sau la limba de predare, cu personal didactic calificat, respectiv testări cu personal fără studii corespunzătoare postului.
File Posturi didactice/catedre pentru şedinţa publică din 05.03.2012, ora 14,00 by Inspector M.R.U — Ultima modificare 2012-03-02 19:35
Personalul didactic NEREPARTIZAT în şedinţele publice organizate, conform Calendarului mişcării personalului didactic din învăţământul preuniversitar pentru anul şcolar 2011-2012, aprobat prin ordinul ministrului educaţiei, cercetării, tineretului şi sportului nr. 5615/2010, cu modificările şi completările ulterioare, VA FI REPARTIZAT ÎN ŞEDINŢA PUBLICĂ din 05.03.2012, ora 14,00, la sediul Inspectoratului Şcolar Judeţean Bacău, respectând ordinea de ocupare a posturilor didactice/catedrelor, prevăzută în Metodologia privind mişcarea personalului didactic din învăţământul preuniversitar, aprobată prin ordinul ministrului educaţiei, cercetării, tineretului şi sportului nr. 5616/2010, cu modificările şi completările ulterioare.
File Rezultate ale şedinţei publice pentru ocuparea posturilor didactice/catedrelor din 05.03.2012 by Inspector M.R.U — Ultima modificare 2012-03-06 00:26
File Posturi didactice/catedre pentru şedinţa publică din 09.03.2012, ora 13,00 by Inspector M.R.U — Ultima modificare 2012-03-06 11:38
Personalul didactic NEREPARTIZAT în şedinţele publice organizate, conform Calendarului mişcării personalului didactic din învăţământul preuniversitar pentru anul şcolar 2011-2012, aprobat prin ordinul ministrului educaţiei, cercetării, tineretului şi sportului nr. 5615/2010, cu modificările şi completările ulterioare, VA FI REPARTIZAT ÎN ŞEDINŢA PUBLICĂ din 09.03.2012, ora 13,00, la sediul Inspectoratului Şcolar Judeţean Bacău, respectând ordinea de ocupare a posturilor didactice/catedrelor, prevăzută în Metodologia privind mişcarea personalului didactic din învăţământul preuniversitar, aprobată prin ordinul ministrului educaţiei, cercetării, tineretului şi sportului nr. 5616/2010, cu modificările şi completările ulterioare.
File Rezultate ale şedinţei publice pentru ocuparea posturilor didactice/catedrelor din 09.03.2012 by Inspector M.R.U — Ultima modificare 2012-03-09 14:32
File Posturi didactice/catedre pentru şedinţa publică din 12.03.2012, ora 14,00 by Inspector M.R.U — Ultima modificare 2012-03-09 14:33
File Rezultate ale şedinţei publice pentru ocuparea posturilor didactice/catedrelor din 15.03.2012 by Inspector M.R.U — Ultima modificare 2012-03-16 00:40
Vă comunicăm că în şedinţa publică din 15.03.2012 organizată la sediul ISJ Bacău nu a fost atribuit nici un post/catedră din lista publicată! Conducerile unităţilor şcolare le pot ocupa prin plata cu ora (titulari sau pensinari calificaţi) sau în conformitate cu prevederile INSTRUCŢIUNII NR. 5 consiliile de administraţie din unităţile de învăţământ care au posturi didactice/catedre vacante/rezervate, comunicate la inspectoratul şcolar şi neocupate conform art. 2 din instrucţiunea menţionată, sunt abilitate să organizeze şi să desfășoare individual, în consorţii şcolare sau în asocieri temporare la nivel local, concursuri de suplinire pentru ocuparea posturilor didactice/catedrelor, cu probe scrise şi practice/orale în profilul postului sau la limba de predare, cu personal didactic calificat, respectiv testări cu personal fără studii corespunzătoare postului.