-
-
Conducere
-
Compartiment curriculum
-
Compartiment management
-
ACTIVITĂŢI EXTRAŞCOLARE
-
EDUCAȚIE PERMANENTĂ ȘI MENTORAT
-
PROIECTE EDUCAŢIONALE (EUROPENE)
-
Invatamant particular şi alternative educationale
-
Inspectori şcolari pentru managementul resurselor umane
-
Legea educaţiei naţionale nr. 1/2011; ordine şi instrucţiuni MECTS
-
Gazeta de perete-rezervată restanţierilor la solicitările compartimentului MRU
-
Mobilitatea personalului didactic 2013-2014
-
Arhiva mobilitate
-
Mişcarea personalului didactic 2010-2011. Legislaţie
-
Mişcarea personalului didactic 2011-2012
-
Mobilitatea personalului didactic 2012-2013
-
Metodologie-cadru
-
Metodologie-cadru prezentare sedinta cu directorii
-
Calendar mobilitate personal didactic pentru anul scolar 2012-2013
-
MAXIMĂ URGENŢĂ! Metodologia pentru fundamentarea cifrei de scolarizare si stabilirea retelei unitatilor de invatamant, anexe la OMECTS 6694/20.12.2011
-
În atenţia conducerilor unităţilor şcolare!
-
În atenţia conducerilor unităţilor şcolare! CDŞ 2012-2013
-
Macheta privind transferul titularilor detaşaţi în interesul învăţământului pentru restrângere de activitate nesoluţionată în anul şcolar 2011-2012
-
Macheta privind întregirea normei didactice prin transfer începând cu data de 01.09.2012
-
Macheta restrangere de activitate incepand cu 01.09.2012
-
Macheta cu lista posturilor didactice/catedrelor vacante/rezervate complete/incomplete
-
Macheta cu completările de normă în unitate/la nivelul localităţii
-
Macheta proiect încadrare pentru anul şcolar 2012-2013
-
Planificarea predarii machetelor rezultate în urma constituirii posturilor didactice/catedrelor, încadrării titularilor şi vacantării posturilor pentru anul şcolar 2012-2013
-
MAXIMĂ URGENŢĂ! În atenţia directorilor unităţilor şcolare din mediul rural! Aţi primit pe e-mail OMECTS nr. 3062/19.01.2012 publicat în M.Of. nr. 86/02.02.2012 prin care se aprobă Metodologia de organizare a claselor în regim simultan!
-
IMPORTANT! IN ATENTIA DIRECTORILOR DIN UNITATILE DE INVATAMANT PREUNIVERSITAR DIN JUDETUL BACAU
-
EXTREM DE IMPORTANT! Planificarea predarii machetelor rezultate în urma constituirii posturilor didactice/catedrelor, încadrării titularilor şi vacantării posturilor pentru anul şcolar 2012-2013
-
EXTREM DE IMPORTANT! Predarea machetelor în format scris rezultate în urma constituirii posturilor didactice/catedrelor, încadrării titularilor şi vacantării posturilor pentru anul şcolar 2012-2013-termen 10.02.2012, ora 16,00.
-
Lista cuprinzând posturile didactice/catedrele vacante/rezervate pentru anul şcolar 2012-2013
-
Lista cadrelor didactice care intră în restrângere de activitate, începând cu 01.09.2012
-
Cerere tip, conform anexei nr. 22 din Metodologia-cadru privind mobilitatea personalului didactic din învăţământul preuniversitar în anul şcolar 2012-2013
-
FIŞA DE EVALUARE-în conformitate cu anexa 2 din Metodologia-cadru privind mobilitatea personalului didactic din învăţământul preuniversitar pentru anul şcolar 2012-2013, cu modificările şi completările ulterioare
-
În atenţia absolvenţilor şi studenţilor aflaţi în ultimul an de studii, care au contract cu Ministerul Educaţiei, Cercetării, Tineretului şi Sportului pentru mediul rural
-
Centralizator privind disciplinele de învăţământ, domeniile şi specializările, precum şi probele de concurs valabile pentru încadrarea personalului didactic din învăţământul preuniversitar 2012
-
Lista cu punctajele cadrelor didactice care solicită soluţionarea restrângerii de activitate
-
Graficul soluţionării cererilor de transferare pentru restrângere de activitate 2012
-
Lista posturilor didactice/catedrelor ocupate în urma şedinţei publice pentru soluţionarea restrângerilor de activitate, sesiunea martie 2012
-
Lista posturilor didactice/catedrelor rămase neocupate în urma şedinţei publice pentru soluţionarea restrângerilor din 16.03.2012
-
Lista posturilor didactice/catedrelor rămase neocupate în urma şedinţei publice pentru soluţionarea restrângerilor de activitate, sesiunea martie 2012
-
Lista posturilor didactice/catedrelor ocupate la data de 30.03.2012
-
Grafice înscriere la concursul de ocupare a posturilor didactice/catedrelor vacante/rezervate complete/incomplete 2012
-
În atenția candidaților care depun dosare de înscriere la concursul de ocupare a posturilor didactice/catedrelor vacante/rezervate din învățământul preuniversitar
-
Grafice validare înscriere la concursul de ocupare a posturilor didactice/catedrelor - 2012
-
Grafic probe practice/orale, inspectii la clasa - concursul de ocupare a posturilor didactice/catedrelor - 2012
-
Candidatii cu specializarile din atasament au primit acceptul de participare la concursul de ocupare a posturilor didactice/catedrelor - 2012
-
Modificarea anexei nr. 15 din Metodologia-cadru privind mobilitatea personalului didactic din învăţământul preuniversitar în anul şcolar 2012-2013
-
Modificarea şi completarea Metodologiei-cadru privind mobilitatea personalului didactic din învăţământul preuniversitar în anul şcolar 2012-2013
-
Structura subiectelor la concursul de ocupare a posturilor didactice/catedrelor din învățămîntul preuniversitar
-
CERERI MOBILITATE TITULARI AUGUST 2012
-
DOCUMENTE MOBILITATE UNITATI SCOLARE 2012
-
În atenția participanților la proba scrisă a Concursului de ocupare a posturilor didactice/catedrelor vacante/rezervate din învățământul preuniversitar 2012
-
Rezultate concurs ocupare posturi didactice/catedre vacante/rezervate din 02.08.2012
-
Rezultate finale (după contestaţii) la concursul de ocupare a posturilor didactice/catedrelor vacante/rezervate din 02.08.2012
-
Lista posturilor didactice/catedrelor pentru şedinţa publică din 16.08.2012
-
CALENDARUL MOBILITĂŢII PERSONALULUI DIDACTIC DIN ÎNVĂŢĂMÂNTUL PREUNIVERSITAR PENTRU ANUL ŞCOLAR 2012-2013 (modificat conform OMECTS 4472/14.06.2012)
-
Lista posturilor didactice/catedrelor, orelor vacante/rezervate pentru pretransfer și detașări
-
În atenţia cadrelor didactice titulare care au depus dosar pentru completarea normei didactice în anul şcolar 2012-2013
-
Lista posturilor didactice/catedrelor ocupate în şedinţa publică din 20.08.2012 pentru completarea normei didactice a titularilor
-
Lista posturilor didactice/catedrelor rămase după completarea normei didactice a titularilor din 20.08.2012
-
Lista candidaților la detașare la cerere, cu punctajele aferente
-
Planificarea ședinței publice de ocupare a posturilor/catedrelor prin pretransfer consimțit între unitățile de învățământ
-
Ocuparea posturilor/catedrelor vacante prin pretransfer consimțit între unitățile de învățământ
-
Planificarea pe discipline pentru şedinţa publică din 29.08.2012
-
Lista posturilor didactice/catedrelor ocupate prin detaşare în interesul învăţământului
-
Programul repartizării suplinitorilor în sedința publică din 30-31 august 2012
-
Lista posturilor didactice/catedrelor vacante/rezervate complete/incomplete pentru plata cu ora
-
Programarea şedinţelor publice din 6-7 septembrie 2012
-
lISTA POSTURILOR DIDACTICE/CATEDRELOR NEOCUPATE LA 06.09.2012
-
Lista posturilor/catedrelor neocupate la data de 12.09.2012
-
METODOLOGIA DE ORGANIZARE ŞI DESFĂŞURARE A CONCURSURILOR DE OCUPARE A POSTURILOR DIDACTICE/CATEDRELOR POSTURILOR DIDACTICE/CATEDRELOR CARE SE VACANTEAZĂ PE PARCURSUL ANULUI ŞCOLAR 2012-2013 ÎN UNITĂŢILE DE ÎNVĂŢĂMÂNT PREUNIVERSITAR DE STAT
-
Deficit de personal
-
Situatia cadre didactice navetisti anul școlar 2011-2012
-
Unități de învățământ de stat ce nu au trimis fișa de încadrare în format electronic
-
Anunturi mobilitate 2012-2013
-
Comunicări importante 2011-2013
-
Mobilitatea personalului didactic 2014-2015
-
Comunicări importante 2014
-
Mobilitatea personalului didactic 2015-2016
-
Concurs pentru ocuparea functiilor de inspector scolar general adjunct si director la Casa Corpului Didactic
-
Primirea dosarelor pentru ocuparea functiilor de inspector scolar general adjunct/director al casei corpului didactic
-
IN ATENTIA DIRECTORILOR UNITATILE SCOLARE
-
Concurs pentru ocuparea funcțiilor de inspector școlar din Inspectoratul Școlar Județean Bacău
-
Zilele de 31 octombrie, 1 și 2 noiembrie - zile de doliu național
-
Mobilitatea personalului didactic pentru anul școlar 2016-2017
-
Concurs pentru ocuparea functiilor de inspector scolar general adjunct si director CCD
-
Sedinta publica din 19.08.2016- pentru ocuparea posturilor catedrelor
-
LISTA PUNCTAJELOR ACORDATE CADRELOR DIDACTICE TITULARE ÎNSCRISE LA DETAȘARE LA CERERE PRIN CONCURS SPECIFIC
-
Posturi vacante/rezervate pentru sedinta publica din 08.09.2016
-
Programarea concursului pentru ocuparea funcției vacante de inspector școlar general adjunct și director al casei corpului didactic Bacău
-
Mobilitatea personalului didactic 2017-2018
-
GRADATII DE MERIT 2017
-
Mobilitatea personalului didactic 2018-2019
-
Metodologia-cadru privind mobilitatea personalului didactic 2019-2020
-
Mobilitatea personalului didactic 2019-2020
-
Mobilitatea personalului didactic 2020-2021
-
Mobilitate 2021-2022
-
Mobilitatea personalului didactic 2022-2023
-
Dezvoltarea resursei umane
-
Salarizare
-
INSPECTORI ŞCOLARI MANAGEMENT INSTITUȚIONAL
-
Alte compartimente
-
Programe minister
-
Proiecte fonduri structurale
-
Proiecte UNICEF
-
Examene nationale
-
Contact
-


-
INSPECTOR ŞCOLAR GENERAL, PROF. ANA-MARIA EGARMIN miercuri: 09:00-10:00
INSPECTOR ŞCOLAR GENERAL ADJUNCT, PROF. IDA VLAD luni: 10:00-14:00, miercuri: 12:00-16:00, vineri: 9:00-13:00
INSPECTOR ŞCOLAR GENERAL ADJUNCT, PROF. LAVINIA MISĂILĂ luni: 12:00-14:00; marti: 11:00-13:00, joi 9:00-11:00
Înscrierile se fac în fiecare luni, între orele 9.00 şi 15.00, la tel. +40 (0)754033700.
|
- Info
Mobilitatea personalului didactic 2012-2013
-
Metodologie-cadru
—
by
Inspector scolar de specialitate
—
Ultima modificare
2011-12-09 17:29
-
Metodologie-cadru prezentare sedinta cu directorii
—
by
Inspector scolar de specialitate
—
Ultima modificare
2012-01-06 11:18
-
Calendar mobilitate personal didactic pentru anul scolar 2012-2013
—
by
Inspector scolar de specialitate
—
Ultima modificare
2011-12-09 17:30
-
MAXIMĂ URGENŢĂ! Metodologia pentru fundamentarea cifrei de scolarizare si stabilirea retelei unitatilor de invatamant, anexe la OMECTS 6694/20.12.2011
—
by
Inspector scolar de specialitate
—
Ultima modificare
2011-12-23 14:25
-
Temen pentru unitatile de invatamant special: 27.12.2011
Termen pentru celelalte unitati de invatamant: 29.12.2011
Fiecare unitate de învățământ va completa anexele specifice.
Predarea lucrărilor, înregistrate la registratura ISJ Bacău, se va face de către directorul instituției la compartimentul plan-salarizare.
Lucrările vor fi semnate de către director și de către secretarul instituției și vor avea aplicată ștampila unității de învățământ.
-
În atenţia conducerilor unităţilor şcolare!
—
by
Inspector scolar de specialitate
—
Ultima modificare
2012-01-09 23:46
-
Marţi, 10.01.2012, ora 16,00 este termenul limită pentru confirmarea sau trimiterea, pe adresa de e-mail mru.isjbc@yahoo.com, a listei cuprinzând personalul didactic titular care îndeplineşte condiţiile legale de pensionare până la 1 septembrie 2012. Solicitarea a fost trimisă pe adresa de e-mail a unităţii şcolare în 28.12.2011.
-
În atenţia conducerilor unităţilor şcolare! CDŞ 2012-2013
—
by
Inspector scolar de specialitate
—
Ultima modificare
2012-01-10 15:12
-
Vă rugăm să aveți în vedere că pachetul CDŞ este parte integrantă a proiectului de încadrare pentru anul şcolar 2012-2013.
-
Macheta privind transferul titularilor detaşaţi în interesul învăţământului pentru restrângere de activitate nesoluţionată în anul şcolar 2011-2012
—
by
Inspector scolar de specialitate
—
Ultima modificare
2012-01-13 16:10
-
Extras din procedura operaţională privind transferul titularilor detaşaţi în interesul învăţământului pentru restrângere de activitate nesoluţionată în anul şcolar 2011-2012
—
by
Inspector scolar de specialitate
—
Ultima modificare
2012-01-16 11:22
-
Macheta privind întregirea normei didactice prin transfer începând cu data de 01.09.2012
—
by
Inspector scolar de specialitate
—
Ultima modificare
2012-01-13 16:14
-
Extras din procedura operaţională privind întregirea normei didactice prin transfer începând cu data de 01.09.2012
—
by
Inspector scolar de specialitate
—
Ultima modificare
2012-01-13 21:23
-
Macheta restrangere de activitate incepand cu 01.09.2012
—
by
Inspector scolar de specialitate
—
Ultima modificare
2012-01-24 22:04
-
Extras din procedura operaţională privind restrângerea de activitate începând cu data de 01.09.2012
—
by
Inspector scolar de specialitate
—
Ultima modificare
2012-01-24 22:05
-
Macheta cu lista posturilor didactice/catedrelor vacante/rezervate complete/incomplete
—
by
Inspector scolar de specialitate
—
Ultima modificare
2012-01-24 22:06
-
Macheta cu completările de normă în unitate/la nivelul localităţii
—
by
Inspector scolar de specialitate
—
Ultima modificare
2012-01-24 22:08
-
Macheta proiect încadrare pentru anul şcolar 2012-2013
—
by
Inspector scolar de specialitate
—
Ultima modificare
2012-01-27 14:43
-
Extras din procedura operaţională privind încadrarea titularilor în anul şcolar 2012-2013
—
by
Inspector scolar de specialitate
—
Ultima modificare
2012-01-24 22:10
-
Planificarea predarii machetelor rezultate în urma constituirii posturilor didactice/catedrelor, încadrării titularilor şi vacantării posturilor pentru anul şcolar 2012-2013
—
by
Inspector scolar de specialitate
—
Ultima modificare
2012-02-02 19:39
-
DIRECTORII unităţilor de învăţământ prezintă la inspectoratul şcolar spre analiză, corectare şi avizare Proiectul de încadrare; Oferta de posturi didactice/catedre vacante/rezervate complete/incomplete; Lista cadrelor didactice aflate în restrângere de activitate ; Macheta completărilor de normă, conform planificării ataşate. Nu se admit abateri de la planificare! Directorii vor avea asupra lor: un dosar cu copii a deciziilor de numire a titularilor, planurile-cadru în baza cărora au constituit catedrele, copia procesului-verbal de la şedinţa consiliului de administraţie în care s-a aprobat proiectul de încadrare şi lista posturilor didactice/catedrelor vacante/rezervate complete/incomplete.
-
MAXIMĂ URGENŢĂ! În atenţia directorilor unităţilor şcolare din mediul rural! Aţi primit pe e-mail OMECTS nr. 3062/19.01.2012 publicat în M.Of. nr. 86/02.02.2012 prin care se aprobă Metodologia de organizare a claselor în regim simultan!
—
by
Inspector scolar de specialitate
—
Ultima modificare
2012-02-02 20:11
-
IMPORTANT! IN ATENTIA DIRECTORILOR DIN UNITATILE DE INVATAMANT PREUNIVERSITAR DIN JUDETUL BACAU
—
by
Inspector scolar de specialitate
—
Ultima modificare
2012-02-03 13:49
-
PUBLICAREA IN MONITORUL OFICIAL NR.87/03.02.2012 A OMECTS NR.3157/31.01.2012.
-
EXTREM DE IMPORTANT! Planificarea predarii machetelor rezultate în urma constituirii posturilor didactice/catedrelor, încadrării titularilor şi vacantării posturilor pentru anul şcolar 2012-2013
—
by
Inspector scolar de specialitate
—
Ultima modificare
2012-02-05 14:43
-
Având în vedere condiţiile meteorologice planificarea predarii machetelor rezultate în urma constituirii posturilor didactice/catedrelor, încadrării titularilor şi vacantării posturilor pentru anul şcolar 2012-2013 se modifică conform ataşamentului. Conducerile unităţilor de învăţământ, din afara municipiului Bacău, vor trimite machetele în format electronic pe adresa de e-mail: mru.isjbc@yahoo.com. Observaţiile asupra completării machetelor vor fi trimise pe adresa de e-mail a unităţii de învăţământ. Formatul scris va fi adus ulterior.
-
EXTREM DE IMPORTANT! Predarea machetelor în format scris rezultate în urma constituirii posturilor didactice/catedrelor, încadrării titularilor şi vacantării posturilor pentru anul şcolar 2012-2013-termen 10.02.2012, ora 16,00.
—
by
Inspector scolar de specialitate
—
Ultima modificare
2012-02-09 12:34
-
Formatul scris al machetelor rezultate în urma constituirii posturilor didactice/catedrelor, încadrării titularilor şi vacantării posturilor pentru anul şcolar 2012-2013 se predă la compartimentul managementul resurselor umane până vineri, 10.02.2012 ora 16,00. (proiectul de încadrare-2 exemplare, lista posturilor didactice-1 exemplar, lista cadrelor didactice aflate în restrăngere-1 exemplar şi lista completărilor de normă-1 exemplar; numai dacă aveţi situaţii aduceţi machetele).
-
Lista cuprinzând posturile didactice/catedrele vacante/rezervate pentru anul şcolar 2012-2013
—
by
Inspector scolar de specialitate
—
Ultima modificare
2012-02-20 20:30
-
Unităţile de învăţământ cu personalitate juridică vor afişa propria listă cuprinzând posturile didactice/catedrele vacante/rezervate pentru anul şcolar 2012-2013.
-
Lista cadrelor didactice care intră în restrângere de activitate, începând cu 01.09.2012
—
by
Inspector scolar de specialitate
—
Ultima modificare
2012-02-21 16:50
-
În perioada 16-22.02.2012, cadrele didactice aflate în restrângere de activitate, pot depune solicitări (cererea tip, conform anexei nr. 22 din Metodologia-cadru privind mobilitatea personalului didactic din învăţământul preuniversitar în anul şcolar 2012-2013) pentru obţinerea acordului pentru transfer, prin consimţământ. Consiliul de administraţie al unităţilor de învăţământ analizează solicitările şi comunică hotărârea cu privire la acordarea/neacordarea consimţământului, în perioada 23-27.02.2012 (Respectând prevederile capitolului III din Metodologia-cadru privind mobilitatea personalului didactic din învăţământul preuniversitar în anul şcolar 2012-2013. Atenţie la art. 53!). În perioada 28.02-06.03.2012 cadrele didactice aflate în restrângere de activitate depun, la inspectoratul şcolar, dosarul cu documentele prevăzute în art. 54 din Metodologia-cadru privind mobilitatea personalului didactic din învăţământul preuniversitar în anul şcolar 2012-2013. Cererea tip menționată mai sus se descarcă de pe site-ul ISJ Bacău: http://www.isjbacau.ro/compartiment-management/inspectori-scolari-managementul-resurselor-umane/mobilitatea-personalului-didactic-2012-2013/cerere-tip-conform-anexei-nr.-22-din-metodologia-cadru-privind-mobilitatea-personalului-didactic-din-invatamantul-preuniversitar-in-anul-scolar-2012-2013/view .
-
Cerere tip, conform anexei nr. 22 din Metodologia-cadru privind mobilitatea personalului didactic din învăţământul preuniversitar în anul şcolar 2012-2013
—
by
Inspector scolar de specialitate
—
Ultima modificare
2012-02-15 19:16
-
FIŞA DE EVALUARE-în conformitate cu anexa 2 din Metodologia-cadru privind mobilitatea personalului didactic din învăţământul preuniversitar pentru anul şcolar 2012-2013, cu modificările şi completările ulterioare
—
by
Inspector scolar de specialitate
—
Ultima modificare
2012-02-15 21:42
-
În atenţia absolvenţilor şi studenţilor aflaţi în ultimul an de studii, care au contract cu Ministerul Educaţiei, Cercetării, Tineretului şi Sportului pentru mediul rural
—
by
Inspector scolar de specialitate
—
Ultima modificare
2012-02-17 14:44
-
În conformitate cu prevederile art. 111, alin. 17 din Metodologia- cadru privind mobilitatea personalului didactic din învăţământul preuniversitar în anul şcolar 2012-2013 anexă la OMECTS nr. 5560/2011, absolvenţii şi studenţii aflaţi în ultimul an de studii, care au contract cu Ministerul Educaţiei, Cercetării, Tineretului şi Sportului pentru mediul rural, au obligaţia de a se prezenta la inspectoratele şcolare, până la data de 1 martie 2012, pentru a-şi exprima intenţia de a participa la concursul organizat pentru ocuparea posturilor didactice/catedrelor declarate vacante/rezervate în unităţile de învăţământ preuniversitar.
-
Centralizator privind disciplinele de învăţământ, domeniile şi specializările, precum şi probele de concurs valabile pentru încadrarea personalului didactic din învăţământul preuniversitar 2012
—
by
Inspector scolar de specialitate
—
Ultima modificare
2012-02-21 17:10
-
Anexă la ordinul ministrului educaţiei, cercetării, tineretului şi sportului nr. 3202/03.02.2012
-
Lista cu punctajele cadrelor didactice care solicită soluţionarea restrângerii de activitate
—
by
Inspector scolar de specialitate
—
Ultima modificare
2012-03-13 15:08
-
Înregistrarea contestaţiilor la punctajele acordate se face la registratura ISJ Bacău în perioada 12-13 martie 2012, orele 10,00-15,00.
-
Graficul soluţionării cererilor de transferare pentru restrângere de activitate 2012
—
by
Inspector scolar de specialitate
—
Ultima modificare
2012-03-13 17:12
-
Soluţionarea cererilor de transferare pentru restrângere de activitate se face în şedinţa publică organizată la sediul ISJ Bacău, în sala de şedinţe, conform graficului ataşat.
-
Lista posturilor didactice/catedrelor ocupate în urma şedinţei publice pentru soluţionarea restrângerilor de activitate, sesiunea martie 2012
—
by
Inspector scolar de specialitate
—
Ultima modificare
2012-03-17 20:30
-
Lista posturilor didactice/catedrelor rămase neocupate în urma şedinţei publice pentru soluţionarea restrângerilor din 16.03.2012
—
by
Inspector scolar de specialitate
—
Ultima modificare
2012-03-19 20:22
-
În eventualitatea existenţei unor erori vă rugăm să le transmiteţi prin adresă scrisă!
-
Lista posturilor didactice/catedrelor rămase neocupate în urma şedinţei publice pentru soluţionarea restrângerilor de activitate, sesiunea martie 2012
—
by
Inspector scolar de specialitate
—
Ultima modificare
2012-03-21 13:17
-
Listă actualizată 21.03.2012
-
Lista posturilor didactice/catedrelor ocupate la data de 30.03.2012
—
by
Inspector scolar de specialitate
—
Ultima modificare
2012-03-30 15:20
-
Grafice înscriere la concursul de ocupare a posturilor didactice/catedrelor vacante/rezervate complete/incomplete 2012
—
by
Inspector scolar de specialitate
—
Ultima modificare
2012-04-03 09:41
-
În perioada 02-12 aprilie 2012 se înregistrează: cererile (cu dosarele aferente) de înscriere a candidaţilor la concursul de ocupare a posturilor didactice/catedrelor vacante/rezervate la centrul care organizează concurs, cererile (cu dosarele aferente) candidaţiilor care solicită angajare în baza notelor de la concursul din iulie 2010 şi/sau la concursul din iulie 2011 şi cererile (cu dosarele aferente) pentru încadrare în regim de plată cu ora. Pentru detalii candidaţii se adresează centrelor de concurs.
-
În atenția candidaților care depun dosare de înscriere la concursul de ocupare a posturilor didactice/catedrelor vacante/rezervate din învățământul preuniversitar
—
by
Inspector scolar de specialitate
—
Ultima modificare
2012-04-23 16:22
-
Foarte important diploma de bacalaureat
-
Grafice validare înscriere la concursul de ocupare a posturilor didactice/catedrelor - 2012
—
by
Inspector scolar de specialitate
—
Ultima modificare
2012-04-23 22:26
-
Validarea înscrierii se face, prin semnătură, de către candidaţi sau împuterniciţii acestora prin procură notarială în original, conform graficului stabilit de comisia de organizare şi desfăşurare a concursului din fiecare centru; neprezentarea la validare atrage după sine anularea înscrierii la concurs.
-
Grafic probe practice/orale, inspectii la clasa - concursul de ocupare a posturilor didactice/catedrelor - 2012
—
by
Inspector scolar de specialitate
—
Ultima modificare
2012-05-04 15:40
-
Candidații se vor prezenta la proba practică/orală sau de inspecție la clasă având asupra lor buletinul/ cartea de identitate și, în cazul inspecției la clasă, cu proiectul de lecție corespunzător.
-
Candidatii cu specializarile din atasament au primit acceptul de participare la concursul de ocupare a posturilor didactice/catedrelor - 2012
—
by
Inspector scolar de specialitate
—
Ultima modificare
2012-05-05 23:23
-
Modificarea anexei nr. 15 din Metodologia-cadru privind mobilitatea personalului didactic din învăţământul preuniversitar în anul şcolar 2012-2013
—
by
Inspector scolar de specialitate
—
Ultima modificare
2012-05-09 17:29
-
În atenţia candidaţilor la proba practică la disciplina informatică şi tehnologia informaţiei
-
Modificarea şi completarea Metodologiei-cadru privind mobilitatea personalului didactic din învăţământul preuniversitar în anul şcolar 2012-2013
—
by
Inspector scolar de specialitate
—
Ultima modificare
2012-06-15 17:10
-
O.M.E.C.T.S. nr 4472 din 14.06.2012 privind modificarea şi completarea Metodologiei-cadru privind mobilitatea personalului didactic din învăţământul preuniversitar în anul şcolar 2012-2013
-
Structura subiectelor la concursul de ocupare a posturilor didactice/catedrelor din învățămîntul preuniversitar
—
by
Inspector scolar de specialitate
—
Ultima modificare
2012-07-11 09:07
-
În fișierul atașat găsiți structura subiectelor de la concursul de ocupare a posturilor didactice/catedrelor din 02 august 2012, conform Adresei 225/DGMRURS/2012
-
CERERI MOBILITATE TITULARI AUGUST 2012
—
by
Inspector scolar de specialitate
—
Ultima modificare
2012-08-07 11:18
-
DOCUMENTE MOBILITATE UNITATI SCOLARE 2012
—
by
Inspector scolar de specialitate
—
Ultima modificare
2012-08-06 14:30
-
În atenția participanților la proba scrisă a Concursului de ocupare a posturilor didactice/catedrelor vacante/rezervate din învățământul preuniversitar 2012
—
by
Inspector scolar de specialitate
—
Ultima modificare
2012-08-06 16:02
-
Contestațiile la proba scrisă a Concursului de ocupare a posturilor didactice/catedrelor vacante/rezervate din învățământul preuniversitar 2012 se depun la registratura Inspectoratului Școlar Județean Bacău. Modelul de cerere se găsește în fișierul atașat. Program de depunere: 7 august 2012, de la afișarea rezultatelor până la ora 16.00, 8 august 2012, orele 8.00-14.00.
-
Rezultate concurs ocupare posturi didactice/catedre vacante/rezervate din 02.08.2012
—
by
Inspector scolar de specialitate
—
Ultima modificare
2012-08-07 13:44
-
Contestaţiile se depun la registratura inspectoratului şcolar în 07.08.2012 în intervalul orar 13,00-16,00 şi în 08.08.2012 în intervalul orar 8,00-14,00.
-
Rezultate finale (după contestaţii) la concursul de ocupare a posturilor didactice/catedrelor vacante/rezervate din 02.08.2012
—
by
Inspector scolar de specialitate
—
Ultima modificare
2012-08-10 12:24
-
Lista posturilor didactice/catedrelor pentru şedinţa publică din 16.08.2012
—
by
Inspector scolar de specialitate
—
Ultima modificare
2012-08-14 19:24
-
Şedinţa publică este organizată la nivelul centrului de concurs şi sunt repartizaţi candidaţii care au obţinut cel puţin media 5,00 (cinci) la concursul din august 2012, pe posturile didactice/catedrele vacante/rezervate publicate în vederea angajării pe perioadă determinată. Posturile didactice/catedrele, orele marcate cu roşu în lista ataşată nu mai sunt viabile datorită nerealizării planului de şcolarizare pentru anul şcolar 2012-2013.
-
CALENDARUL MOBILITĂŢII PERSONALULUI DIDACTIC DIN ÎNVĂŢĂMÂNTUL PREUNIVERSITAR PENTRU ANUL ŞCOLAR 2012-2013 (modificat conform OMECTS 4472/14.06.2012)
—
by
Inspector scolar de specialitate
—
Ultima modificare
2012-08-14 19:47
-
Lista posturilor didactice/catedrelor, orelor vacante/rezervate pentru pretransfer și detașări
—
by
Inspector scolar de specialitate
—
Ultima modificare
2012-08-18 21:17
-
Listă în curs de actualizare. Atenţionăm directorii, membrii consiliului de administraţie si membrii comisiei de mobilitate din unităţile de învăţământ că trebuie să dea acordul pentru pretransfer în conformitate cu prevederile OMECTS nr. 4472/2012.
-
În atenţia cadrelor didactice titulare care au depus dosar pentru completarea normei didactice în anul şcolar 2012-2013
—
by
Inspector scolar de specialitate
—
Ultima modificare
2012-08-19 09:58
-
Şedinţa publică pentru completarea normei didactice are loc în sala de şedinţe a Inspectoratului Şcolar Judeţean Bacău, luni, 20.08.2012, începând cu ora 14,00.
-
Lista posturilor didactice/catedrelor ocupate în şedinţa publică din 20.08.2012 pentru completarea normei didactice a titularilor
—
by
Inspector scolar de specialitate
—
Ultima modificare
2012-08-20 23:26
-
Lista posturilor didactice/catedrelor rămase după completarea normei didactice a titularilor din 20.08.2012
—
by
Inspector scolar de specialitate
—
Ultima modificare
2012-08-20 23:27
-
Lista candidaților la detașare la cerere, cu punctajele aferente
—
by
Inspector scolar de specialitate
—
Ultima modificare
2012-08-22 19:32
-
Contestațiile la punctaj se depun mâine, 23 august 2012, între orele 9.00 și 14.00, la registratura ISL Bacău
-
Planificarea ședinței publice de ocupare a posturilor/catedrelor prin pretransfer consimțit între unitățile de învățământ
—
by
Inspector scolar de specialitate
—
Ultima modificare
2012-08-23 21:04
-
Ședința va avea loc la ISJ Bacău, sala de ședințe, începând cu ora 10.00
-
Ocuparea posturilor/catedrelor vacante prin pretransfer consimțit între unitățile de învățământ
—
by
Inspector scolar de specialitate
—
Ultima modificare
2012-08-24 18:12
-
Lista cadrelor didactice transferate prin pretransfer consimțit între unitățile de învățământ, în ședința publică din 24.08.2012.
-
Planificarea pe discipline pentru şedinţa publică din 29.08.2012
—
by
Inspector scolar de specialitate
—
Ultima modificare
2012-08-28 17:05
-
În şedinţa publică, din sala de ședințe a ISJ Bacău, se soluţionează conform planificării atașate: 1. cererile cadrelor didactice titulare, a căror restrângere de activitate nu a fost soluţionată prin transfer sau repartizare, prin detaşare în interesul învăţământului pentru nesoluţionarea restrângerii de activitate, pe posturi didactice/catedre vacante/rezervate; 2. cererile de continuitate pentru detaşare la cerere; 3. detaşarea la cerere în ordinea descrescătoare a notelor obţinute la concursul organizat pentru ocuparea posturilor didactice/catedrelor vacante în unităţile de învăţământ preuniversitar; 4. detaşare la cerere în ordinea descrescătoare a punctajelor.
-
Lista posturilor didactice/catedrelor ocupate prin detaşare în interesul învăţământului
—
by
Inspector scolar de specialitate
—
Ultima modificare
2012-08-29 09:27
-
Programul repartizării suplinitorilor în sedința publică din 30-31 august 2012
—
by
Inspector scolar de specialitate
—
Ultima modificare
2012-08-29 22:36
-
Ședința publică va avea loc pe 30-31 august, de la ora 9.00, la Colegiul Tehnic ANGHEL SALIGNY Bacău
-
Lista posturilor didactice/catedrelor vacante/rezervate complete/incomplete pentru plata cu ora
—
by
Inspector scolar de specialitate
—
Ultima modificare
2012-09-02 19:33
-
Programarea şedinţelor publice din 6-7 septembrie 2012
—
by
Inspector scolar de specialitate
—
Ultima modificare
2012-09-05 20:08
-
Şedinţele publice au loc în sala de conferinţe a Colegiului Tehnic "Anghel Saligny" Bacău.
La şedinţele publice pot participa: 1. cadrele didactice titulare pentru completarea normei didactice, 2. cadrele didactice titulare cu restrângere de activitate nesoluţionate, 3. cadrele didactice titulare care solicită continuitate la detaşare la cerere obţinută în baza notei la titularizare 2011, 4. cadrele didactice titulare nerepartizate care solicită detaşare la cerere în baza mediilor obţinute la concursul din 2012, 5. cadrele didactice titulare nerepartizate care solicită detaşare la cerere în baza punctajului, 6. candidaţii rămaşi nerepartizaţi sau care au norma incompletă în baza mediei la concursul din 2012 şi pentru repartizare în baza notelor de la concursul de titularizare din 2010/2011, 7. candidaţii pentru repartizare în baza notelor de la concursul de titularizare din 2010/2011 care nu s-au înscris în perioada prevăzută în calendarul mobilităţii, 8. plata cu ora personalului didactic prevăzut la art. 157 (4) lit. d)-g) din Metodologia cadru aprobată prin OMECTS 5560/2011 cu modificările şi completările ulterioare.
-
lISTA POSTURILOR DIDACTICE/CATEDRELOR NEOCUPATE LA 06.09.2012
—
by
Inspector scolar de specialitate
—
Ultima modificare
2012-09-05 21:31
-
Lista posturilor/catedrelor neocupate la data de 12.09.2012
—
by
Inspector scolar de specialitate
—
Ultima modificare
2012-09-12 19:54
-
METODOLOGIA DE ORGANIZARE ŞI DESFĂŞURARE A CONCURSURILOR DE OCUPARE A POSTURILOR DIDACTICE/CATEDRELOR POSTURILOR DIDACTICE/CATEDRELOR CARE SE VACANTEAZĂ PE PARCURSUL ANULUI ŞCOLAR 2012-2013 ÎN UNITĂŢILE DE ÎNVĂŢĂMÂNT PREUNIVERSITAR DE STAT
—
by
Inspector scolar de specialitate
—
Ultima modificare
2012-09-12 19:58
-
Deficit de personal
—
by
Inspector scolar de specialitate
—
Ultima modificare
2012-09-13 16:57
-
La cererea DGMRURS din MECTS, vă rugăm să completati tabelul din atașament.
"Vă rugăm ca, în perioada imediat următoare, să identificaţi zonele şi localităţile în care există unităţi de învăţământ, care în anii şcolari precedenţi au întâmpinat dificultăţi la încadrarea cu personal didactic titular sau calificat, precum şi evoluţia numărului de clase/grupe, respectiv copii/elevi din cadrul acestor unităţi de învăţământ în perioada 2013-2015.
Datele statistice privind efectivele de copii/elevi, numărul de clase/grupe şi încadrarea cu personal didactic în aceste unităţi de învăţământ, precum şi motivele pentru care în aceste unităţi de învăţământ se înregistrează deficit de personal didactic titular sau calificat, vor fi comunicate pe FORUM in cadrul acestui subiect până luni 17.09.2012, ora 18.00, conform machetei atasate.
ATENTIE. SUNT 2 FOI DE CALCUL.
COMPLETATI CU ATENTIE AMBELE FOI DE CALCUL.
VA RUGAM SA NU SCHIMBATI STRUCTURA FISIERULUI.
Acest mesaj a fost modificat de către abarbulescu la data 13 Sep 2012, 09:55 AM"
Fisierele se vor trimite pe adresa de mail: mru.isjbc@yahoo.com .
-
Situatia cadre didactice navetisti anul școlar 2011-2012
—
by
Inspector scolar de specialitate
—
Ultima modificare
2012-09-26 16:05
-
Urgent! Completati tabelul din atașament pentru anul școlar încheiat, 2011-2012. Termen: 27 septembrie 2012, ora 10.00.
email: mru.isjbc@yahoo.com
-
Unități de învățământ de stat ce nu au trimis fișa de încadrare în format electronic
—
by
Inspector scolar de specialitate
—
Ultima modificare
2012-11-27 11:35
|
|