Unelte personale
Locatia curenta: Prima pagina Compartiment management Inspectori şcolari pentru managementul resurselor umane Arhiva mobilitate Mişcarea personalului didactic 2011-2012 Rezultate ale şedinţei publice pentru ocuparea posturilor didactice/catedrelor din 28.05.2012
Navigare
Proiecte

cred.jpg

PROF.jpg

PROGRAM AUDIENŢE

INSPECTOR ŞCOLAR GENERAL, PROF. ANA-MARIA EGARMIN miercuri: 09:00-10:00

INSPECTOR ŞCOLAR GENERAL ADJUNCT, PROF. IDA VLAD luni: 11:00-13:00, miercuri: 14:00-16:00, vineri: 10:00-12:00

INSPECTOR ŞCOLAR GENERAL ADJUNCT, PROF. LAVINIA MISĂILĂ luni: 12:00-14:00; marti: 11:00-13:00, joi 9:00-11:00

Înscrierile se fac în fiecare luni, între orele 9.00 şi 15.00, la tel. +40 (0)754033700.

Edusal

edusal.jpg

Inspect

mru.jpg

curriculum.jpg

scoala.jpg

admin.jpg

retea.jpg

acte.jpg

admin_conta.png

Invitatie

Banner_200_ECN.jpg

Protectia consumatorilor

InfoCons2.png.png

« Martie 2024 »
Martie
LuMaMiJoViSaDu
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
 

Rezultate ale şedinţei publice pentru ocuparea posturilor didactice/catedrelor din 28.05.2012

by Inspector M.R.U Ultima modificare 2012-05-30 05:49
Filed under: ,
Vă comunicăm că în şedinţa publică din 29.05.2012 organizată la sediul ISJ Bacău nu a fost atribuită catedra din lista publicată! Conducerea unităţii şcolare poate ocupa prin plata cu ora (titulari sau pensinari calificaţi) sau în conformitate cu prevederile INSTRUCŢIUNII NR. 5 consiliul de administraţie este abilitat să organizeze şi să desfășoare, concursul de suplinire pentru ocuparea catedrei, cu personal didactic calificat, respectiv testări cu personal fără studii corespunzătoare postului.

BC_29_05_2012_POSTURI_NEREPARTIZATE.xls — Excel spreadsheet, 30 kB (30720 bytes)