Unelte personale
Locatia curenta: Prima pagina Anunturi in atentia directorilor
Proiecte

cred.jpg

PROF.jpg

PROGRAM AUDIENŢE

INSPECTOR ŞCOLAR GENERAL, PROF. ANA-MARIA EGARMIN miercuri: 09:00-10:00

INSPECTOR ŞCOLAR GENERAL ADJUNCT, PROF. IDA VLAD luni: 11:00-13:00, miercuri: 14:00-16:00, vineri: 10:00-12:00

INSPECTOR ŞCOLAR GENERAL ADJUNCT, PROF. LAVINIA MISĂILĂ luni: 12:00-14:00; marti: 11:00-13:00, joi 9:00-11:00

Înscrierile se fac în fiecare luni, între orele 9.00 şi 15.00, la tel. +40 (0)754033700.

Edusal

edusal.jpg

Inspect

mru.jpg

curriculum.jpg

scoala.jpg

admin.jpg

retea.jpg

acte.jpg

admin_conta.png

Invitatie

Banner_200_ECN.jpg

Protectia consumatorilor

InfoCons2.png.png

Noiembrie 2020 »
Noiembrie
LuMaMiJoViSaDu
1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30
 

Anunturi in atentia directorilor

by admin Ultima modificare 2011-02-08 09:32
File IMPORTANT! FISELE DE GRADATII PENTRU CONTABILITATE by Contabilitate — Ultima modificare 2011-03-15 14:54
File Rezultate după contestaţii - titularizare conform Instrucţiunii nr. 3 - lista validată by Inspector M.R.U — Ultima modificare 2011-03-11 22:52
File Rezultate după contestaţii - titularizare conform Instrucţiunii nr. 3 - lista nevalidată by Inspector M.R.U — Ultima modificare 2011-03-11 22:51
File Lista finală, validată de consiliul de administraţie în şedinţa din 07.03.2011, care cuprinde cadrele didactice netitulare propuse pentru a fi titulare începând cu 1 septembrie 2011 by Inspector M.R.U — Ultima modificare 2011-03-07 17:42
Contestaţiile se depun la registratura inspectoratului şcolar în perioada 08-09.03.2011, orele 09,00-15,00.
File Graficul predării anexelor privind privind constituirea, încadrarea şi vacantarea posturilor didactice/catedrelor pentru anul şcolar 2011-2012 by Inspector M.R.U — Ultima modificare 2011-03-06 10:47
În tabelul ataşat găsiţi planificarea predării anexelor privind constituirea, încadrarea şi vacantarea posturilor didactice/catedrelor ca urmare a aplicării planurilor-cadru pentru anul şcolar 2011-2012. Vă rugăm să respectaţi, pe cât posibil, termenele, cu atât mai mult cu cât acestea sunt destul de strânse.
File URGENT!!! SITUAŢIE ABSENŢE by Inspector M.R.U — Ultima modificare 2011-03-04 16:41
Până luni, 07.03.2011, ora 9,30 conducerile unităţilor şcolare din judeţul Bacău transmit macheta ataşată în format electronic pe adresa de email: informatizarebc@gmail.com şi pe fax la nr.: 0234/571038.
File Cerere tip - întregirea normei prin pretransfer într-o unitate şcolară/disciplină by Inspector M.R.U — Ultima modificare 2011-03-02 23:22
Cadrele didactice titulare în două sau mai multe unităţi de învăţământ/specializări, conform art. 6 din Metodologia privind mişcarea personalului didactic din învăţământul preuniversitar, anexă la O.M.E.C.T.S. nr. 5616/11.11.2010, îşi pot întregi norma într-o singură unitate de învăţământ/specializare în baza cererii tip ataşate. Cererea şi documentele anexate se depun la registratura inspectoratului şcolar în perioada 14-15 martie 2011.
Şedinţă cu directorii-28.02.2011. Tema: Promovarea politicilor de personal ca urmare a intrării în vigoare a Legii educaţiei naţionale nr. 1/2011 by Inspector M.R.U — Ultima modificare 2011-02-25 21:15
File Instrucţiunea nr. 1 privind menţinerea în activitate ca titular peste vârsta standard de pensionare by Inspector M.R.U — Ultima modificare 2011-02-23 14:38
File Fişa de evaluare, în conformitate cu anexa nr. 2 din Metodologia privind mişcarea personalului didactic din învăţământul preuniversitar anexă la O.M.E.C.T.S. nr. 5616/11.11.2010 by Inspector M.R.U — Ultima modificare 2011-03-02 23:26
File Macheta privind punerea în aplicare a art. 253 din Legea educaţiei naţionale nr. 1/2011 by Inspector M.R.U — Ultima modificare 2011-02-22 17:42
File Instructiunea nr. 3 pentru punerea în aplicare a art. 253 din Legea educaţiei naţionale nr. 1/2011 by Inspector M.R.U — Ultima modificare 2011-02-23 14:39
File O.M.E.C.T.S. privind aprobarea unor măsuri tranzitorii în sistemul naţional de învăţământ by Inspector M.R.U — Ultima modificare 2011-02-10 13:00
COMPARTIMENT AUDIT INTERN by admin — Ultima modificare 2020-11-17 10:01
Auditori interni: ec.Adelina Cercel, ec.Lucica Cucu cercel.adelina@e-isjbacau.ro , mobil: 0754033736; cucu.lucica@e-isjbacau.ro, mobil: 0754033737.
INSPECTORI ŞCOLARI MANAGEMENT INSTITUȚIONAL by admin — Ultima modificare 2023-10-30 09:45
PROF. DIACONU COSMINA tel. 0744426773, email: diaconu.cosmina@e-isjbacau.ro, PROF. URZICĂ SORIN, tel. 0723314866, email: urzica.sorin@e-isjbacau.ro, PROF. MUNTEANU ION tel. 0744340483, email: munteanu.ion@e-isjbacau.ro, PROF. VRÎNCEANU IULIAN tel. 0754033728/0762603724, email: vrinceanu.iulian@e-isjbacau.ro Vă rugăm să accesați zilnic site-ul ISJ dar și e-mailul școlii dvs.
File Catre toate unitatile de invatamant cu personalitate juridica. In atentia directorilor by admin — Ultima modificare 2011-02-08 09:50
Aveti obligatia ca pana pe data de 15 februarie 2011, sa prezentati la ISJ Bacau , compartimentul Retea scolara-salarizare, statele de personal pentru luna ianuarie 2011, pentru avizare. Avizarea, se va face de catre seful compartimentului Retea scolara-salarizare, auditor si inspectorul scolar general. In atasament , aveti macheta pentru completarea statelor de personal.
Actiuni document