Anunturi in atentia directorilor
by
admin
—
Ultima modificare
2011-02-08 09:32
- IMPORTANT! FISELE DE GRADATII PENTRU CONTABILITATE — by Contabilitate — Ultima modificare 2011-03-15 14:54
- Rezultate după contestaţii - titularizare conform Instrucţiunii nr. 3 - lista validată — by Inspector M.R.U — Ultima modificare 2011-03-11 22:52
- Rezultate după contestaţii - titularizare conform Instrucţiunii nr. 3 - lista nevalidată — by Inspector M.R.U — Ultima modificare 2011-03-11 22:51
- Lista finală, validată de consiliul de administraţie în şedinţa din 07.03.2011, care cuprinde cadrele didactice netitulare propuse pentru a fi titulare începând cu 1 septembrie 2011 — by Inspector M.R.U — Ultima modificare 2011-03-07 17:42
- Contestaţiile se depun la registratura inspectoratului şcolar în perioada 08-09.03.2011, orele 09,00-15,00.
- Graficul predării anexelor privind privind constituirea, încadrarea şi vacantarea posturilor didactice/catedrelor pentru anul şcolar 2011-2012 — by Inspector M.R.U — Ultima modificare 2011-03-06 10:47
- În tabelul ataşat găsiţi planificarea predării anexelor privind constituirea, încadrarea şi vacantarea posturilor didactice/catedrelor ca urmare a aplicării planurilor-cadru pentru anul şcolar 2011-2012. Vă rugăm să respectaţi, pe cât posibil, termenele, cu atât mai mult cu cât acestea sunt destul de strânse.
- URGENT!!! SITUAŢIE ABSENŢE — by Inspector M.R.U — Ultima modificare 2011-03-04 16:41
- Până luni, 07.03.2011, ora 9,30 conducerile unităţilor şcolare din judeţul Bacău transmit macheta ataşată în format electronic pe adresa de email: informatizarebc@gmail.com şi pe fax la nr.: 0234/571038.
- Cerere tip - întregirea normei prin pretransfer într-o unitate şcolară/disciplină — by Inspector M.R.U — Ultima modificare 2011-03-02 23:22
- Cadrele didactice titulare în două sau mai multe unităţi de învăţământ/specializări, conform art. 6 din Metodologia privind mişcarea personalului didactic din învăţământul preuniversitar, anexă la O.M.E.C.T.S. nr. 5616/11.11.2010, îşi pot întregi norma într-o singură unitate de învăţământ/specializare în baza cererii tip ataşate. Cererea şi documentele anexate se depun la registratura inspectoratului şcolar în perioada 14-15 martie 2011.
- Şedinţă cu directorii-28.02.2011. Tema: Promovarea politicilor de personal ca urmare a intrării în vigoare a Legii educaţiei naţionale nr. 1/2011 — by Inspector M.R.U — Ultima modificare 2011-02-25 21:15
- Instrucţiunea nr. 1 privind menţinerea în activitate ca titular peste vârsta standard de pensionare — by Inspector M.R.U — Ultima modificare 2011-02-23 14:38
- Fişa de evaluare, în conformitate cu anexa nr. 2 din Metodologia privind mişcarea personalului didactic din învăţământul preuniversitar anexă la O.M.E.C.T.S. nr. 5616/11.11.2010 — by Inspector M.R.U — Ultima modificare 2011-03-02 23:26
- Macheta privind punerea în aplicare a art. 253 din Legea educaţiei naţionale nr. 1/2011 — by Inspector M.R.U — Ultima modificare 2011-02-22 17:42
- Instructiunea nr. 3 pentru punerea în aplicare a art. 253 din Legea educaţiei naţionale nr. 1/2011 — by Inspector M.R.U — Ultima modificare 2011-02-23 14:39
- O.M.E.C.T.S. privind aprobarea unor măsuri tranzitorii în sistemul naţional de învăţământ — by Inspector M.R.U — Ultima modificare 2011-02-10 13:00
- COMPARTIMENT AUDIT INTERN — by admin — Ultima modificare 2020-11-17 10:01
- Auditori interni: ec.Adelina Cercel, ec.Lucica Cucu cercel.adelina@e-isjbacau.ro , mobil: 0754033736; cucu.lucica@e-isjbacau.ro, mobil: 0754033737.
- INSPECTORI ŞCOLARI MANAGEMENT INSTITUȚIONAL — by admin — Ultima modificare 2023-10-30 09:45
- PROF. DIACONU COSMINA tel. 0744426773, email: diaconu.cosmina@e-isjbacau.ro, PROF. URZICĂ SORIN, tel. 0723314866, email: urzica.sorin@e-isjbacau.ro, PROF. MUNTEANU ION tel. 0744340483, email: munteanu.ion@e-isjbacau.ro, PROF. VRÎNCEANU IULIAN tel. 0754033728/0762603724, email: vrinceanu.iulian@e-isjbacau.ro Vă rugăm să accesați zilnic site-ul ISJ dar și e-mailul școlii dvs.
- Catre toate unitatile de invatamant cu personalitate juridica. In atentia directorilor — by admin — Ultima modificare 2011-02-08 09:50
- Aveti obligatia ca pana pe data de 15 februarie 2011, sa prezentati la ISJ Bacau , compartimentul Retea scolara-salarizare, statele de personal pentru luna ianuarie 2011, pentru avizare. Avizarea, se va face de catre seful compartimentului Retea scolara-salarizare, auditor si inspectorul scolar general. In atasament , aveti macheta pentru completarea statelor de personal.