Unelte personale
Locatia curenta: Prima pagina Anunturi importante
Proiecte

cred.jpg

PROF.jpg

PROGRAM AUDIENŢE

INSPECTOR ŞCOLAR GENERAL, PROF. ANA-MARIA EGARMIN miercuri: 09:00-10:00

INSPECTOR ŞCOLAR GENERAL ADJUNCT, PROF. IDA VLAD luni: 11:00-13:00, miercuri: 14:00-16:00, vineri: 10:00-12:00

INSPECTOR ŞCOLAR GENERAL ADJUNCT, PROF. LAVINIA MISĂILĂ luni: 12:00-14:00; marti: 11:00-13:00, joi 9:00-11:00

Înscrierile se fac în fiecare luni, între orele 9.00 şi 15.00, la tel. +40 (0)754033700.

Edusal

edusal.jpg

Inspect

mru.jpg

curriculum.jpg

scoala.jpg

admin.jpg

retea.jpg

acte.jpg

admin_conta.png

Invitatie

Banner_200_ECN.jpg

Protectia consumatorilor

InfoCons2.png.png

Decembrie 2020 »
Decembrie
LuMaMiJoViSaDu
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031
 

Anunturi importante

by admin Ultima modificare 2011-02-08 09:29
In atentia cadrelor didactice care au promovat examenul de definitivat- sesiunea 2015! 2015-08-17 12:10 by Inspector scolar
Au fost validate rezultatele examenului de definitivat-2015 prin OMECS nr. 4597/20.07.2015. Potrivit ordinului de validare, cadrele didactice promovate(care au obtinut cel putin nota 8.00 la proba scrisa) ,in sesiunea 2015, vor primi certificate de acordare a definitivarii in invatamant. Pana la eliberarea certificatelor de acordare a definitivarii in invatamant, care confera dreptul de practica in invatamantul preuniversitar, potrivit art. 7 din procedura MECS nr.47164/29.07.2015, inspectoratul scolar " poate elibera candidatilor promovati o adeverinta valabila pana la eliberarea certificatului, dar nu mai mult de un an de la data eliberarii acesteia". Eliberarea adeverintei de promovare a definitivatului se face pe baza unei cereri depusa de catre candidatul promovat la Registratura ISJ Bacau, cerere adresata inspectorului scolar general, in care vor fi mentionate urmatoarele date: numele si prenumele de pe CI( candidatii care s-au inscris la definitivat cu un nume si ulterior si-au schimbat numele vor mentiona ambele nume, mai intai numele conform CI si in paranteza numele pe care l-au purtat la inscriere), unitatea de invatamant la care a fost incadrat candidatul in anul scolar 2014-2015, functia didactica, specializarea, disciplina de examen, nota obtinuta la proba scrisa si MOTIVUL pentru care solicita eliberarea adeverintei, motiv care va fi mentionat si pe adeverinta eliberata de catre ISJ Bacau. Nu eliberam candidatilor, adeverinte de promovare a definitivarii in invatamant, fara ca acestia sa fi depus anterior eliberarii adeverintei de catre inspectoratul scolar a unei cereri de solicitare a adeverintei, cerere care sa includa toate datele mentionate.
File PROPUNERI COMISII BACALAUREAT 2015- SESIUNEA AUGUST -SEPTEMBRIE by Inspector scolar de specialitate informatică — Ultima modificare 2015-08-14 09:56
Vă rugăm, respectuos, să completati machetele din fișierul atașat până la data de 19 august 2015 ,ora 12. Fișiere excel vor fi arhivate sub denumirea UNITATE SCOLARA_COMISII BACALAUREAT și trimise la adresa de mail coranechita@yahoo.co.uk Adresa de înaintare din arhivă va fi trimisă Comisiei Județene de Bacalaureat. Vă mulțumim!
BACALAUREAT_IMPORTANT_INSCRIERE CANDIDATI_SESIUNEA AUGUST- SEPTEMBRIE by Inspector scolar de specialitate informatică — Ultima modificare 2015-08-11 11:22
FINALIZAREA inscrierii candidatilor la examenul de bacalaureat sesiunea august-septembrie 2015, in aplicatia CL trebuie realizata până miercuri, 12 august 2015, ora 10 Vă rugăm să confirmați finalizarea la inspectorul scolar prof. Nechita Cora Mariana Menționăm că perioada de înscriere s-a terminat în 17 iulie 2015 iar acuma trebuie introdusi elevii clasei a XII-a promotia curenta care au sustinut examenul de corigenta si l-au promovat.
File URGENT IN ATENTIA CONTABILILOR SEFI by Contabilitate — Ultima modificare 2015-08-10 12:22
In fisierul atasat sunt scolile care vor primi bani la titlul 59 maine 11.08.2015.Va rog sa ne comunicati de urgenta daca in urma deschiderilor care se vor opera maine 11.08.2015,va raman bani in cont,pentru ca sunt unitati scolare care nu le ajung banii.Urgent comunicati la Bir.Contabilitate,pentru a putea face modificari.
File URGENT IN ATENTIA CONTABILILOR SEFI by Contabilitate — Ultima modificare 2015-08-05 10:30
In fisierul anexat gasiti unitatile scolare carora saptamana viitoare li se vor deschide credite la titlul 59 "Burse".Daca mai aveti corectii la sume sunati la Bir Contabilitate.
File Situație autorizații sanitare de funcționare ( A.S.F.) unități de învățământ preuniversitar de stat din județul Bacău by Inspector scolar de specialitate — Ultima modificare 2015-08-03 12:25
În atenția directorilor/secretariatului unităților de învățământ preuniversitar de stat din județul Bacău!!! Vă informăm că macheta anexată trebuie verificată de către toți directorii/secretariatele unităților de învățământ preuniversitar de stat din județul Bacău și apoi completată cu datele cerute. După actualizare, NUMAI ACOLO UNDE ESTE CAZUL, macheta va fi trimisă pe adresa de email descentralizarebacau@gmail.com, până joi, 06.08.2015, ora 16.30. Respectați modul de completare din sheet-ul al doilea al machetei!!! Inspectorii școlari pentru implementarea descentralizării instituționale
File Lista posturilor didactice/catedrelor vacante/rezervate complete/incomplete reactualizată la 31.07.2015 by Inspector M.R.U — Ultima modificare 2015-07-31 17:18
Prelungirea duratei contractului individual de munca cf. art. 85 din metodologie by Inspector M.R.U — Ultima modificare 2015-07-30 11:02
Inscrierea candidatilor cu note/medii din 2009-2014 by Inspector M.R.U — Ultima modificare 2015-07-30 11:01
Solutionarea restrangerilor de activitate by Inspector M.R.U — Ultima modificare 2015-07-30 11:00
Completarea normei didactice a titularilor 2015-2016 ca urmare a nerealizarii planului de scolarizare si/sau a nesolutionarii in etapa anterioara by Inspector M.R.U — Ultima modificare 2015-07-30 10:59
Cererile insotite de actele doveditoare vor fi depuse la registratura ISJ (dupa evaluarea lor de catre inspectorii de specialitate) in perioadele 30-31 iulie sau 17-18 august 2015.
Detasare in interesul invatamantului 2015-2016 by Inspector M.R.U — Ultima modificare 2015-07-30 10:59
Detasare la cerere prin concurs specific 2015-2016 by Inspector M.R.U — Ultima modificare 2015-07-30 10:59
File Lista posturilor didactice/catedrelor vacante/rezervate complete/incomplete reactualizată la 29.07.2015 by Inspector M.R.U — Ultima modificare 2015-07-29 18:21
File URGENT IN ATENTIA CONDUCERII UNITATILOR DE INVATAMNAT by Contabilitate — Ultima modificare 2015-07-29 17:13
Incepind cu data de 03.08.2015 unitatile scolare se pot prezenta la Bir.Contabilitate cu dosarele Euro 200.Va rugam sa respectati tot ceea ce trebuie sa contina un dosar Euro 200 asa cum este prezentat in anuntul atasat.Fata de anunt, programul de primire dosare este modificat si anume : luni-joi intre orele 9-13.
Depunerea dosarelor pentru DIIRAN, DLC si inscriere candidati cu note din 2009-2014 si prelungire durata CIM by Inspector M.R.U — Ultima modificare 2015-07-29 14:11
File URGENT IN ATENTIA CONTABILILOR SEFI by Contabilitate — Ultima modificare 2015-07-28 12:39
In urma solicitarilor primite, unitatilor scolare din fisierul atasat li se vor deschide credite la titlul 57 pentru transport elevi.
File Posturi didactice/catedre repartizate in sedinta publica din 27.07.2015 by Inspector M.R.U — Ultima modificare 2015-07-27 14:08
File PROGRAMARE PENTRU ȘEDINȚELE PUBLICE ORGANIZATE ÎN 27-28.07.2015 PENTRU REPARTIZAREA CANDIDAȚILOR PE POSTURI DIDACTICE/CATEDRE PUBLICATE PENTRU ANGAJARE PE PERIOADĂ NEDETERMINATĂ by Inspector M.R.U — Ultima modificare 2015-07-24 13:48
File Rezultatele la proba scrisă din cadrul concursului național de ocupare a posturilor didactice/catedrelor declarate vacante/rezervate (TITULARIZARE) - sesiunea 2015 - DUPĂ CONTESTAȚII by Inspector M.R.U — Ultima modificare 2015-07-24 10:38
Actiuni document