Unelte personale
Locatia curenta: Prima pagina Compartiment management Inspectori şcolari pentru managementul resurselor umane Mobilitatea personalului didactic 2025-2026 Titularizare 2025 REPROGRAMARE_RIDICARE DECIZII_PENTRU SEDINȚELE DE REPARTIZARE DIN 31 IULIE, 1 AUGUST,4 AUGUST 2025
Navigare
Proiecte

prof.png

Adresa minister

cred.jpg

PROF.jpg

PROGRAM AUDIENŢE

INSPECTOR ŞCOLAR GENERAL, PROF. ANA-MARIA EGARMIN miercuri: 09:00-10:00

INSPECTOR ŞCOLAR GENERAL ADJUNCT, PROF. IDA VLAD luni: 11:00-13:00, miercuri: 14:00-16:00, vineri: 10:00-12:00

INSPECTOR ŞCOLAR GENERAL ADJUNCT, PROF. LAVINIA MISĂILĂ luni: 12:00-14:00; marti: 11:00-13:00, joi 9:00-11:00

Înscrierile se fac în fiecare luni, între orele 9.00 şi 15.00, la tel. +40 (0)754033700.

Edusal

edusal.jpg

Inspect

mru.jpg

curriculum.jpg

scoala.jpg

admin.jpg

retea.jpg

acte.jpg

admin_conta.png

Invitatie

Banner_200_ECN.jpg

Protectia consumatorilor

InfoCons2.png.png

« Septembrie 2025 »
Septembrie
LuMaMiJoViSaDu
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
 

REPROGRAMARE_RIDICARE DECIZII_PENTRU SEDINȚELE DE REPARTIZARE DIN 31 IULIE, 1 AUGUST,4 AUGUST 2025

by Inspector M.R.U Ultima modificare 2025-08-05 10:42
Filed under:
Candidații repartizați în data de 31 iulie 2025, 1 august 2025 și 4 august 2025 pot ridica deciziile după următorul program de la secretariatul Inspectoratului Școlar Județean Bacău ( doamna Roman) str. Oituz nr. 24 pe baza cărții de identitate: - 6 august 2025: interval orar 9.00-16.00 - 7 august 2025: interval orar 9.00-16.00 - 8 august 2025: interval orar 9.00-12.00

Candidații repartizați în data de 31 iulie 2025, 1 august 2025 și 4 august 2025 pot ridica deciziile după următorul program de la secretariatul Inspectoratului Școlar Județean Bacău ( doamna Roman) str. Oituz nr. 24 pe baza cărții de identitate:

 

- 6 august 2025: interval orar 9.00-16.00

- 7 august 2025: interval orar 9.00-16.00

- 8 august 2025: interval orar 9.00-12.00