Unelte personale
Locatia curenta: Prima pagina Compartiment management Inspectori şcolari pentru managementul resurselor umane Mobilitatea personalului didactic 2015-2016 Ședințe publice după 14.09.2015 Ședință publică pentru repartizarea posturilor didactice/catedrelor din fișierul atașat
Navigare
Proiecte

cred.jpg

PROF.jpg

PROGRAM AUDIENŢE

INSPECTOR ŞCOLAR GENERAL, PROF. ANA-MARIA EGARMIN miercuri: 09:00-10:00

INSPECTOR ŞCOLAR GENERAL ADJUNCT, PROF. IDA VLAD luni: 11:00-13:00, miercuri: 14:00-16:00, vineri: 10:00-12:00

INSPECTOR ŞCOLAR GENERAL ADJUNCT, PROF. LAVINIA MISĂILĂ luni: 12:00-14:00; marti: 11:00-13:00, joi 9:00-11:00

Înscrierile se fac în fiecare luni, între orele 9.00 şi 15.00, la tel. +40 (0)754033700.

Edusal

edusal.jpg

Inspect

mru.jpg

curriculum.jpg

scoala.jpg

admin.jpg

retea.jpg

acte.jpg

admin_conta.png

Invitatie

Banner_200_ECN.jpg

Protectia consumatorilor

InfoCons2.png.png

« Aprilie 2024 »
Aprilie
LuMaMiJoViSaDu
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
 

Ședință publică pentru repartizarea posturilor didactice/catedrelor din fișierul atașat

by Inspector M.R.U Ultima modificare 2015-09-16 14:08
Filed under:
Ședința are loc joi, 17.09.2015, ora 14:00, în sala de ședințe a ISJ Bacău. Repartizarea se realizează conform prevederilor art. 103 alin. (2) din Metodologia-cadru privind mobilitatea personalului didactic din învățământul preuniversitar pentru anul școlar 2015-2016 aprobată prin OMEN nr. 4895/2014.

POSTURI_VACANTE_REZERVATE_17_09_2015.xls — Excel spreadsheet, 45 kB (46080 bytes)