Unelte personale
Locatia curenta: Prima pagina Compartiment management Inspectori şcolari pentru managementul resurselor umane Mobilitatea personalului didactic 2017-2018 Transferarea personalului didactic titular disponibilizat prin restrangere de activitate sau prin restructurarea retelei scolare ori prin desfiintarea unor unitati de invatamant
Navigare

logo310.png

PROGRAM AUDIENŢE

INSPECTOR ŞCOLAR GENERAL - cu delegare de atributii specifice funtiei, PROF. ANA-MARIA EGARMIN miercuri: 11:00-13:00

INSPECTOR ŞCOLAR GENERAL ADJUNCT, PROF. IDA VLAD luni: 10:00-12:00; miercuri: 13:00-15:00, vineri: 10:00-12:00

INSPECTOR ŞCOLAR GENERAL ADJUNCT, PROF. ANA-MARIA EGARMIN marti: 10:00 - 12:00; joi: 13:00-15:00, vineri: 11:00-13:00


Înscrierile se fac în fiecare luni, între orele 9.00 şi 15.00, la tel. 0234/511899  sau 0754033740.

Invitatie

Banner_200_ECN.jpg

« Iulie 2019 »
Iulie
LuMaMiJoViSaDu
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031
 

Transferarea personalului didactic titular disponibilizat prin restrangere de activitate sau prin restructurarea retelei scolare ori prin desfiintarea unor unitati de invatamant

by Inspector scolar de specialitate Ultima modificare 2017-03-23 10:11

Nu exista inca albume sau fotografii incarcate.

File Cerere de transfer pentru restrangere de activitate by Inspector scolar de specialitate — Ultima modificare 2017-02-24 16:26
File Cerere pentru obtinerea acordului privind transferul by Inspector scolar de specialitate — Ultima modificare 2017-02-24 16:14
File Fisa de evaluare in conformitate cu anexa 2 din Metodologia-cadru privind mobilitatea personalului didactic din invatamantul preuniversitar in anul scolar 2017-2018 by Inspector scolar de specialitate — Ultima modificare 2017-02-24 16:15
File Calendarul etapei de transfer by Inspector scolar de specialitate — Ultima modificare 2017-02-24 16:17
File Organizarea şi desfăşurarea transferării personalului didactic titular disponibilizat by Inspector scolar de specialitate — Ultima modificare 2017-02-24 16:36
File Lista cadrelor didactice care intră în restrângere de activitate, începând cu data de 01.09.2017 by Inspector scolar de specialitate — Ultima modificare 2017-03-02 10:16
File LISTA POSTURILOR DIDACTICE VACANTE/REZERVATE, COMPLETE/INCOMPLETE DIN 02.03.2017 by Inspector scolar de specialitate — Ultima modificare 2017-03-02 17:49
File Graficul desfasurarii probelor practice din ziua de 10.03.2017 by Inspector scolar de specialitate — Ultima modificare 2017-03-06 18:40
File LISTA CU PUNCTAJELE CADRELOR DIDACTICE CARE SOLICITA SOLUTIONAREA RESTRANGERII DE ACTIVITATE by Inspector scolar de specialitate — Ultima modificare 2017-03-09 09:39
Eventualele contestatii la punctajele acordate, se depun la registratura ISJ, în zilele de 9 și 10 martie 2017. Programul biroului registratura: joi, 09.03.2017 între orele 08.00-16.00, vineri 10.03.2017, între orele 08.00-14.00.
DEPUNEREA EVENTUALELOR CONTESTATII PRIVIND MODUL DE SOLUTIONARE A RESTRANGERILOR by Inspector scolar de specialitate — Ultima modificare 2017-03-23 10:11
Eventualele contestatii privind modul de solutionare a restrangerilor de activitate se pot depune azi 23.03.2017 la registratura ISJ Bacau, pana la ora 16.00.