Analizarea, corectarea și avizarea proiectului de încadrare și a ofertei de posturi didactice/catedre vacante/rezervate de către inspectoratul școlar
Nu exista inca albume sau fotografii incarcate.
- 
                    
                         Procedura privind analizarea, corectarea si avizarea proiectului de incadrare si a listei posturilor/catedrelor vacante/rezervate
                    
                    
                        
                        
                        
                         
                        
                            —
                            
                              
                                by
                              Inspector M.R.U
                              
                            
                            
                                —
                                Ultima modificare
                                2018-01-18 12:45 Procedura privind analizarea, corectarea si avizarea proiectului de incadrare si a listei posturilor/catedrelor vacante/rezervate
                    
                    
                        
                        
                        
                         
                        
                            —
                            
                              
                                by
                              Inspector M.R.U
                              
                            
                            
                                —
                                Ultima modificare
                                2018-01-18 12:45
- Reprogramare pentru analizarea si corectarea proiectului de incadrare pentru anul scolar 2018-2019 — by Inspector M.R.U — Ultima modificare 2018-02-12 18:41
- Scolie care au fost programate pe 20 si 21 februarie vor veni in acelasi interval orar astfel: - cele programate pe 20 februarie vor veni pe 16 februarie - cele programate pe 21 februarie vor veni pe 19 februarie

 
             
             
            










 
 

































