Unelte personale
Locatia curenta: Prima pagina Compartiment management Inspectori şcolari pentru managementul resurselor umane Mobilitatea personalului didactic 2018-2019 Transferarea personalului didactic titular disponibilizat prin restrângere de activitate sau prin restructurarea reţelei şcolare
Navigare
Proiecte

cred.jpg

PROF.jpg

PROGRAM AUDIENŢE

INSPECTOR ŞCOLAR GENERAL, PROF. ANA-MARIA EGARMIN miercuri: 09:00-10:00

INSPECTOR ŞCOLAR GENERAL ADJUNCT, PROF. IDA VLAD luni: 11:00-13:00, miercuri: 14:00-16:00, vineri: 10:00-12:00

INSPECTOR ŞCOLAR GENERAL ADJUNCT, PROF. LAVINIA MISĂILĂ luni: 12:00-14:00; marti: 11:00-13:00, joi 9:00-11:00

Înscrierile se fac în fiecare luni, între orele 9.00 şi 15.00, la tel. +40 (0)754033700.

Edusal

edusal.jpg

Inspect

mru.jpg

curriculum.jpg

scoala.jpg

admin.jpg

retea.jpg

acte.jpg

admin_conta.png

Invitatie

Banner_200_ECN.jpg

Protectia consumatorilor

InfoCons2.png.png

« Aprilie 2024 »
Aprilie
LuMaMiJoViSaDu
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
 

Transferarea personalului didactic titular disponibilizat prin restrângere de activitate sau prin restructurarea reţelei şcolare

by Inspector M.R.U Ultima modificare 2018-03-06 15:13

Nu exista inca albume sau fotografii incarcate.

File Cerere de inscriere pentru sustinerea inspectiei la clasa by Inspector M.R.U — Ultima modificare 2018-03-06 15:25
File Conditii specifice pentru etapele de transfer si pretransfer aprobate in comisia judeteana de mobilitate by Inspector M.R.U — Ultima modificare 2018-03-06 15:28
File Extras din Metodologia-cadru by Inspector M.R.U — Ultima modificare 2018-03-06 15:33
File Cerere de transfer pentru restrangere de activitate by Inspector M.R.U — Ultima modificare 2018-03-06 15:43
File Cerere pentru obtinerea acordului de transfer de la unitatea de invatamant by Inspector M.R.U — Ultima modificare 2018-03-06 15:43
File Calendarul pentru transferarea personalului didactic titular disponibilizat prin restrângere de activitate by Inspector M.R.U — Ultima modificare 2018-03-06 16:19
File Anexa 2 - fisa de evaluare by Inspector M.R.U — Ultima modificare 2018-03-06 16:20
File Lista cadrelor didactice aflate in restrangere de activitate by Inspector M.R.U — Ultima modificare 2018-03-06 16:24
File Reactualizarea listei posturilor didactice/catedrelor vacante/rezervate complete si incomplete pentru anul scolar 2018-2019 by Inspector M.R.U — Ultima modificare 2018-03-06 16:34
File Programarea probei practice la disciplina Informatica - pentru etapa de transfer by Inspector M.R.U — Ultima modificare 2018-03-09 15:16
File Programarea pentru sustinerea inspectiei speciale la clasa - etapa de transfer by Inspector M.R.U — Ultima modificare 2018-03-09 15:21
File Reactualizare - lista inspectii speciale la clasa pentru etapa de transfer by Inspector M.R.U — Ultima modificare 2018-03-12 16:48
File Lista cu punctajele cadrelor didactice care solicita solutionarea restrangerii de activitate by Inspector M.R.U — Ultima modificare 2018-03-12 16:47
Eventualele contestatii la punctajele acordate, se pot depune la registratura Inspectoratului Scolar Judetean Bacau, in zilele de 12-13.03.2018.
File Transferul personalului didactic din mediul rural in mediul urban by Inspector M.R.U — Ultima modificare 2018-03-14 13:17
Art. 5, alin. (7) Completarea normei didactice de predare-învățare-evaluare pe perioadă nedeterminată a personalului didactic titular în mediul rural/transferul personalului didactic titular în mediul rural disponibilizat prin restrângere de activitate sau prin restructurarea rețelei școlare/pretransferul consimțit între unitățile de învățământ preuniversitar a personalului didactic titular în mediul rural se poate realiza în mediul urban numai dacă persoana respectivă a obținut nota/media minimă 7 (șapte) la concursul de ocupare a posturilor didactice/catedrelor vacante în baza căruia s-a transferat/titularizat în învățământul preuniversitar sau dacă a avut media minimă 7 (șapte) la repartiția guvernamentală în învățământul preuniversitar ori dacă a obținut cel puțin nota/media 7 (șapte) la un concurs de titularizare în învățământul preuniversitar de stat în ultimii 6 ani, iar ulterior nu a obținut note sub 5 (cinci) la proba scrisă în cadrul următoarelor concursuri de titularizare în învățământul preuniversitar de stat, aflându-se într-una dintre următoarele situații: a) a obținut cel puțin nota 7 (șapte) atât la proba scrisă, cât și la proba practică/orală sau inspecția specială la clasă la concursul de titularizare în învățământul preuniversitar de stat sesiunea 2012/cel puțin media 7 (șapte) la inspecțiile la clasă în cadrul examenului național de definitivare în învățământ, sesiunea 2012, iar ulterior nu a obținut note sub 5 (cinci) la proba scrisă în cadrul următoarelor concursuri de titularizare în învățământul preuniversitar de stat; b) a obținut cel puțin nota 7 (șapte) atât la proba scrisă, cât și la proba practică/orală sau inspecția specială la clasă la unul din concursurile de titularizare în învățământul preuniversitar de stat sesiunile 2013-2016/cel puțin media 8 (opt) la inspecțiile la clasă în cadrul examenului național de definitivare în învățământ, sesiunile 2013-2016, în anul în care a obținut cel puțin nota 7 (șapte) la proba scrisă, iar ulterior nu a obținut notă sub 5 (cinci) la proba scrisă în cadrul următoarelor concursuri de titularizare în învățământul preuniversitar de stat; c) a obținut cel puțin nota 7 (șapte) atât la proba scrisă, cât și la proba practică/orală sau inspecția specială la clasă la concursul de titularizare în învățământul preuniversitar de stat sesiunea 2017/cel puțin media 8 (opt) la inspecțiile la clasă în cadrul examenului național de definitivare în învățământ, sesiunea 2017.
File Lista cu punctajele cadrelor didactice care solicita solutionarea restrangerii de activitate by Inspector M.R.U — Ultima modificare 2018-03-19 13:13
Mentionam ca nu au fost depuse contestatii.
File Ședința de repartizare pentru transferarea personalului didactic titular disponibilizat prin restrângere de activitate sau prin restructurarea rețelei școlare by Inspector M.R.U — Ultima modificare 2018-03-23 12:03
Sedinta va avea loc pe 27.03.2018, ora 16.00, la Inspectoratul Scolar Judetean Bacau, in sala de sedinte, etajul 1.