Unelte personale
Locatia curenta: Prima pagina Compartiment management Inspectori şcolari pentru managementul resurselor umane Mobilitatea personalului didactic 2018-2019 Ridicarea deciziilor de repartizare/ocupare a cadrelor didactice care au participat in sedintele din 25,26 si 27 iulie 2018
Navigare
Proiecte

cred.jpg

PROF.jpg

PROGRAM AUDIENŢE

INSPECTOR ŞCOLAR GENERAL, PROF. ANA-MARIA EGARMIN miercuri: 09:00-10:00

INSPECTOR ŞCOLAR GENERAL ADJUNCT, PROF. IDA VLAD luni: 11:00-13:00, miercuri: 14:00-16:00, vineri: 10:00-12:00

INSPECTOR ŞCOLAR GENERAL ADJUNCT, PROF. LAVINIA MISĂILĂ luni: 12:00-14:00; marti: 11:00-13:00, joi 9:00-11:00

Înscrierile se fac în fiecare luni, între orele 9.00 şi 15.00, la tel. +40 (0)754033700.

Edusal

edusal.jpg

Inspect

mru.jpg

curriculum.jpg

scoala.jpg

admin.jpg

retea.jpg

acte.jpg

admin_conta.png

Invitatie

Banner_200_ECN.jpg

Protectia consumatorilor

InfoCons2.png.png

August 2022 »
August
LuMaMiJoViSaDu
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031
 

Ridicarea deciziilor de repartizare/ocupare a cadrelor didactice care au participat in sedintele din 25,26 si 27 iulie 2018

by Inspector M.R.U Ultima modificare 2018-08-06 14:13
Filed under:
Deciziile vor fi ridicate pe baza de carte de identitate de la ISJ Bacau, camera 1, etajul I, in zilele de 13-14 august 2018, interval orar 10.00-14.00.