Unelte personale
Navigare
Proiecte

cred.jpg

PROF.jpg

PROGRAM AUDIENŢE

INSPECTOR ŞCOLAR GENERAL, PROF. ANA-MARIA EGARMIN miercuri: 09:00-10:00

INSPECTOR ŞCOLAR GENERAL ADJUNCT, PROF. IDA VLAD luni: 11:00-13:00, miercuri: 14:00-16:00, vineri: 10:00-12:00

INSPECTOR ŞCOLAR GENERAL ADJUNCT, PROF. LAVINIA MISĂILĂ luni: 12:00-14:00; marti: 11:00-13:00, joi 9:00-11:00

Înscrierile se fac în fiecare luni, între orele 9.00 şi 15.00, la tel. +40 (0)754033700.

Edusal

edusal.jpg

Invitatie

Banner_200_ECN.jpg

Protectia consumatorilor

InfoCons2.png.png

« Septembrie 2023 »
Septembrie
LuMaMiJoViSaDu
123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930
 

PROGRAMARE SEDINTA DE REPARTIZARE DIN 01.08.2022

by Inspector M.R.U Ultima modificare 2022-07-27 15:24
Filed under:
Sedinta va avea loc la ISJ Bacau, etalul I, în sala de ședințe. În cadrul şedinţelor de repartizare, opţiunea fiecărui candidat se exprimă în scris, conform cererii tip şi se consemnează în procesul verbal al şedinţei, cu certificare prin semnătura solicitantului sau împuternicitului, acesta din urmă prezentând procura notarială în original. Candidații vor intra în sală conform programării atașată acestui anunț.

Anunt_sedinte de repartizare_01_08_2022.docx — application/vnd.openxmlformats-officedocument.wordprocessingml.document, 16 kB (17084 bytes)