Unelte personale
Locatia curenta: Prima pagina News
PROGRAM AUDIENŢE

INSPECTOR ŞCOLAR GENERAL, PROF. FLORIN LAZĂR miercuri: 11:00-13:00

INSPECTOR ŞCOLAR GENERAL ADJUNCT, PROF. IDA VLAD luni: 10:00-12:00; miercuri: 13:00-15:00, vineri: 10:00-12:00

INSPECTOR ŞCOLAR GENERAL ADJUNCT, PROF. ANA-MARIA EGARMIN marti: 10:00 - 12:00; joi: 13:00-15:00, vineri: 11:00-13:00


Înscrierile se fac în fiecare luni, între orele 9.00 şi 15.00, la tel. 0234/511899  sau 0754033740.

Inspect

inspect.png

iadoc

iadoc.png

Invitatie

Banner_200_ECN.jpg

« Noiembrie 2017 »
Noiembrie
LuMaMiJoViSaDu
12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930
 

News

by admin Ultima modificare 2011-01-16 18:06
Site News

In atentia operatorilor din centrele de colectare date pentru BDNE

by Inspector scolar de specialitate Ultima modificare 2011-10-06 08:45

Astazi 6.10.2011 ora 13 are loc sedinta de instruire care se va tine la Casa Corpului Didactic, in sala calculatoarelor. Va rugam sa pregatiti o lista cu probleme sau neclaritati, intampinate in derularea activitatii. Prezenta este obligatorie!!!

Read More…

Consfătuirea judeţeană învăţământ special şi special integrat - 7 octombrie 2011, ora 12.00

by Inspector scolar de specialitate Ultima modificare 2011-09-30 23:56

În atenţia directorilor şi şefilor de cerc din unităţile cu învăţământ special şi special integrat, consfătuirea judeţeană pentru învăţământ special şi special integrat va avea loc la CENTRUL ŞCOLAR DE EDUCAŢIE INCLUZIVA NR. 1 BACĂU în data de 7 octombrie 2011, ora12.00

Read More…

IMPORTANT ! IN ATENTIA DIRECTORILOR DE UNITATI DE INVATAMANT PREUNIVERSITAR DIN JUDETUL BACAU

by Informatizare Ultima modificare 2011-09-08 15:20

ORARUL UNITATILOR DE INVATAMANT - FINALIZARE PANA IN DATA DE 12.09.2011.

Read More…

În atenţia cadrelor didactice care au ocupat ore/catedre/posturi în etapele de mişcare a personalului didactic: completare de normă, transfer, detaşare în interesul învăţmântului, titularizare

by Inspector scolar de specialitate Ultima modificare 2011-08-16 17:04

Având în vedere Hotărârea de Guvern nr. 500/2011 privind registrul general de evidenţă a salariaţilor vă rugăm să vă prezentaţi la unităţile şcolare unde aţi completat norma didactică, v-aţi transferat, detaşat în interesul învăţământului, titularizat, cu cel puţin 48 de ore înainte de data de 1 septembrie 2011, în vederea angajarii.

Read More…

EURO 200 - Ridicarea cupoanelor

by Inspector scolar de specialitate Ultima modificare 2011-07-14 10:01

In intervalul 14.07-30.07.2011se pot ridica bonurile valorice pentru achizitionarea de calculatoare prin programul "EURO 200", de la casieria I.S.J.Bacau .Persoana din unitatea scolara desemnata sa ridice bonurile valorice, trebuie sa prezinte la I.S.J. Bacau, imputernicire din partea conducerii untatii si copia dupa actul de identitate. Va rugam sa completati cu atentie bonurile valorice atat la solicitant cat si la beneficiar . Agentul economic va vinde calculatorul numai după verificarea autenticităţii bonului valoric şi a identităţii persoanei solicitante, în raport cu lista publicată în Monitorul Oficial al României şi prin intermediul portalului pentru achiziţii PC cu ajutor financiar http://euro200.edu.ro/ Tot pe acest portal se gaseste si Calendarul pentru anul 2011, conform anexei 1 la Hotarârea de Guvern nr. 1294/2004, cu modificarile si completarile ulterioare. Lista cu contestatiile aprobate va fi publicata in cateva zile.

Read More…

FOARTE, FOARTE IMPORTANT! ADRESA MECTS NR. 42274/02.06.2011: ORA DE INCEPERE PENTRU PROBELE A) SI B) DIN CADRUL EXAMENULUI DE BACALAUREAT 2011 ESTE ORA 09.00

FOARTE, FOARTE IMPORTANT! ADRESA MECTS NR. 42274/02.06.2011: ORA DE INCEPERE PENTRU PROBELE A) SI B) DIN CADRUL EXAMENULUI DE BACALAUREAT 2011 ESTE ORA 09.00

by Informatizare Ultima modificare 2011-06-03 17:37

RUGAM DIRECTORII UNITATILOR DE INVATAMANT LICEAL SA IA MASURI PENTRU INFORMAREA CANDIDATILOR CU PRIVIRE LA ORA DE INCEPERE A ACESTOR PROBE.

Read More…

FOARTE URGENT! FOARTE IMPORTANT! CONVOCAREA DE INSTRUIRE, INMANARE PROCEDURI SI DE CERTIFICATE SSL PENTRU EXAMENUL DE EVALUARE NATIONALA 2011

by Informatizare Ultima modificare 2011-05-20 09:10

CONVOCARE: VINERI, 20.05.2011, ORA 16.00, LA SEDIUL ISJ BACAU. PARTICIPANTI: DIRECTORII DE UNITATI DIN CENTRELE DE COMUNICARE SI PERSOANELE DE CONTACT DIN ACESTE CENTRE. ATENTIE: PREZENTA ESTE OBLIGATORIE! VA RUGAM SA AVETI ASUPRA DVS. DOCUMENTELE DE IDENTIFICARE PERSONALA (C.I./B.I.) - ORIGINAL SI COPIE.

Read More…

FOARTE URGENT! FOARTE IMPORTANT! CONVOCAREA DE INSTRUIRE, INMANARE PROCEDURI SI DE CERTIFICATE SSL PENTRU EXAMENUL DE BACALAUREAT 2011

by Informatizare Ultima modificare 2011-05-20 09:09

CONVOCARE: VINERI, 20.05.2011, ORA 17.00, LA SEDIUL ISJ BACAU. PARTICIPANTI: DIRECTORII UNITATILOR DE INVATAMANT LICEAL, PRESEDINTII CENTRELOR DE EXAMEN BACALAUREAT 2011 SI PERSOANELE DE CONTACT DIN ACESTE CENTRE. ATENTIE: PREZENTA ESTE OBLIGATORIE! VA RUGAM SA AVETI ASUPRA DVS. DOCUMENTELE DE IDENTIFICARE PERSONALA (C.I./B.I.) - ORIGINAL SI COPIE.

Read More…

FFF URGENT - EDUSAL -

by Inspector scolar de specialitate Ultima modificare 2011-04-16 19:33

Va rugam ca astazi, ca pana la ora 15, sa accesati butonul "Situatia comparativa venit brut" Veti introduce date pe coloana "Venit brut MARTIE2011 conf legislatiei in vigoare" pentru personalul didactic si didactic auxiliar. In cazul ca apar diferente, se precizeaza natura acestora. Unitatile care si-au pierdut datele (din statul de personal), trebuie sa le introduca din nou.

Read More…

Catre unitatile cu PJ - EDUSAL-moificari-

by Inspector scolar de specialitate Ultima modificare 2011-04-15 16:01

Au aparut modificari in EDUSAL. Intrati pe https://edusal.edu.ro cu utilizator si parola COD SIRUES (daca nu ati schimbat pana acum parola). In coltul din dreapta sus aveti “SITUATIE COMPARATIVA VENIT BRUT”. Va apar toti salariatii conform statului de personal introdus in EDUSAL. Se va introduce in coloana “Venit brut martie 2011 conform legislatiei in vigoare”, venitul brut pe fiecare salariat conform statului de functii, fara plata cu ora pentru luna martie 2011. In cazul in care aveti diferente, trebuie in coloana de “Observatii” sa treceti cauzele. Pe fiecare pagină sunt multe înregistrări - recomandăm să se salveze des pentru a evita pierderea de date. Aspect important - plata cu ora şi cumulul de funcţii. Deocamdată înregistrările apar în acest centralizator exact aşa cum sunt introduse în EDUSAL - adică o persoană va apărea de mai multe ori dacă aşa a fost introdusă din motive de PCO sau cumul. Vă rugăm ca introducerea sumei copiate din statul de personal deja avizat să se facă o singură dată - la norma de bază, iar la a doua înregistrare să se lase zero. De exemplu, dacă Florin Ilia are 1000 de lei pe norma de bază şi 200 de lei la plata cu ora, în tabel va apărea aşa: CODE Nume Venit cuvenit cf Venit cuvenit cf Diferenţa legisl în vigoare proiect de lege Florin Ilia 1200 1000 200 - 1200 e copiat din statul avizat Florin Ilia 0 200 -200 - aici se lasă zero la venitul cuvenit cf. legisl. în vig. Va rugam sa va conformati.

Read More…

ULTRAURGENT! IN ATENTIA DIRECTORILOR UNITATILOR DE INVATAMANT LICEAL CU CLASE TERMINALE!

by Informatizare Ultima modificare 2011-04-13 09:18

COMPONENTA COMISIILOR DE EVALUARE A COMPETENTELOR LINGVISTICE SI DIGITALE: TERMEN - 14.04.2011, ORA 10.00. PROPUNERI PENTRU VICEPRESEDINTI, SECRETARI, MEMBRI, PROFESORI EVALUATORI, PROFESORI ASISTENTI: TERMEN - 15.04.2011, ORA 12.00.

Read More…

Actiuni document