Unelte personale
Locatia curenta: Prima pagina Anunturi importante
Proiecte

prof.png

Adresa minister

cred.jpg

PROF.jpg

PROGRAM AUDIENŢE

INSPECTOR ŞCOLAR GENERAL, PROF. ANA-MARIA EGARMIN miercuri: 09:00-10:00

INSPECTOR ŞCOLAR GENERAL ADJUNCT, PROF. IDA VLAD luni: 11:00-13:00, miercuri: 14:00-16:00, vineri: 10:00-12:00

INSPECTOR ŞCOLAR GENERAL ADJUNCT, PROF. LAVINIA MISĂILĂ luni: 12:00-14:00; marti: 11:00-13:00, joi 9:00-11:00

Înscrierile se fac în fiecare luni, între orele 9.00 şi 15.00, la tel. +40 (0)754033700.

Edusal

edusal.jpg

Inspect

mru.jpg

curriculum.jpg

scoala.jpg

admin.jpg

retea.jpg

acte.jpg

admin_conta.png

Invitatie

Banner_200_ECN.jpg

Protectia consumatorilor

InfoCons2.png.png

« Noiembrie 2025 »
Noiembrie
LuMaMiJoViSaDu
12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
 

Anunturi importante

by admin Ultima modificare 2011-02-08 09:29
File Locuri libere invatamant profesional dupa etapa a II-a by Inspector scolar IPT — Ultima modificare 2025-08-20 09:55
File REPARTIZAREA ABSOLVENȚILOR CLASEI A VIII-A ETAPA A II-A DE ADMITERE ÎN ÎNVĂȚĂMÂNTUL LICEAL PENTRU ANUL ȘCOLAR 2025-2026 by Inspector scolar IPT — Ultima modificare 2025-08-20 07:34
Candidații repartizați vor primi adeverință personală ce va fi ridicată de la registratura ISJ Bacău începând de miercuri, 20 august 2025. De asemenea, candidații vor depune dosarul la noua unitate de învățământ conform repartizării.
File Locuri libere liceu vocational dupa etapa a II-a 19.08.2025 by Inspector scolar IPT — Ultima modificare 2025-08-19 16:40
File Locuri libere liceu dupa etapa a II-a 19.08.2025 by Inspector scolar IPT — Ultima modificare 2025-08-19 16:37
File PROGRAMARE SEDINTE REPARTIZARE_COMPLETARI NORMA_ CADRE DIDACTICE ANGAJATE PE DURATA DE VIABILITATE A POSTULUI.pdf by Inspector M.R.U — Ultima modificare 2025-08-19 12:14
Cadrele didactice ANGAJATE PE DURATA DE VIABILITATE A POSTULUI afectate de diminuarea normei didactice de predare ale căror cereri de completare de normă nu s-a soluționat la nivelul unităților de învățământ/consorțiilor școlare se soluționează prin completarea normei didactice de predare pe perioadă determinată, în ședința de repartizare organizată la nivelul INSPECTORATULUI ȘCOLAR JUDEȚEAN BACĂU, STR. OITUZ NR. 24, ETAJ I, SALA DE ȘEDINȚE în data de 20 AUGUST 2025, interval orar 14.30-16.00. Aveți atașat programarea pe ore și discipline.
File PROGRAMARE SEDINTE REPARTIZARE_COMPLETARI NORMA_ TITULARI.pdf by Inspector M.R.U — Ultima modificare 2025-08-19 12:04
Cadrele didactice TITULARE afectate de diminuarea normei didactice de predare ale căror cereri de completare de normă nu s-a soluționat la nivelul unităților de învățământ/consorțiilor școlare se soluționează prin completarea normei didactice de predare pe perioadă determinată, în ședința de repartizare organizată la nivelul INSPECTORATULUI ȘCOLAR JUDEȚEAN BACĂU, STR. OITUZ NR. 24, ETAJ I, SALA DE ȘEDINȚE în data de 20 AUGUST 2025, interval orar 13.00-14.30. Aveți atașat programarea pe ore și discipline.
File PROGRAMARE SEDINTE REPARTIZARE_RESTRANGERI DE ATIVITATE TITULARI.pdf by Inspector M.R.U — Ultima modificare 2025-08-19 12:03
Cererile cadrelor didactice afectate de restrângere de activitate se soluționează prin completarea normei didactice de predare pe perioadă determinată sau nedeterminată/transfer/modificarea repartizării, după caz, în ședința de repartizare organizată la nivelul INSPECTORATULUI ȘCOLAR JUDEȚEAN BACĂU, STR. OITUZ NR. 24, ETAJ I, SALA DE ȘEDINȚE în data de 20 AUGUST 2025, interval orar 9.00-11.00. Aveți atașat programarea pe ore și discipline.
File LISTA CADRELOR DIDACTICE _TITULRE_ AFLATE ÎN RESTRÂNGEE DE ACTIVITAE CA URMARE A APLICĂRII LEGII NR. 141.xls by Inspector M.R.U — Ultima modificare 2025-08-18 18:47
File LISTA CADRELOR DIDACTICE _TITULRE_ AFLATE ÎN COMPLETARE NORMA CA URMARE A APLICĂRII LEGII NR. 141.xls by Inspector M.R.U — Ultima modificare 2025-08-18 18:17
File LISTA CADRELOR DIDACTICE _ANGAJATE PE DURATA DE VIABILITATE A POSTULUI_ AFLATE ÎN COMPLETARE NORMA CA URMARE A APLICĂRII LEGII NR. 141.xls by Inspector M.R.U — Ultima modificare 2025-08-18 18:17
File BACALAUREAT 2025_sesiunea a doua_primele rezultate (inainte de contestatii) by Comunicare institutionala — Ultima modificare 2025-08-18 13:30
File CERERE _COMPLETARE NORMA_ANEXA 14_AN SCOLAR 2025-2026.pdf by Inspector M.R.U — Ultima modificare 2025-08-11 10:31
File FISA DE EVALUARE_MOBILITATE_2025_2026_conf_anexa_2.pdf by Inspector M.R.U — Ultima modificare 2025-08-11 10:31
File CERERE_RESTRANGERE DE ACTIVITATE_ANEXA 14_AN SCOLAR 2025-2026.pdf by Inspector M.R.U — Ultima modificare 2025-08-11 10:30
File CALENDARUL MOBILITATII_ANEXA LA PROCEDURA DE CONSTITUIRE A NORMEI DIDACTICE CA URMARE A APLICARII LEGII 141_2025.pdf by Inspector M.R.U — Ultima modificare 2025-08-11 10:29
File ISJ_Machete locuri libere_liceu_vocational_etapa CZ_2025-2026_erata by Inspector scolar IPT — Ultima modificare 2025-08-08 19:03
Erată transcriere pentru codul de specializare 111 - Educator-puericultor, conform adresei nr. 5468/30.07.2025. Nr. locuri libere 0.
File REACTUALIZAREA_LISTEI POSTURILOR_CATEDRELOR VACANTE_REZERVATE_JUDET BACAU_5 AUGUST 2025_AN SCOLAR 2025-2026.xls by Inspector M.R.U — Ultima modificare 2025-08-05 15:29
REPROGRAMARE_RIDICARE DECIZII_PENTRU SEDINȚELE DE REPARTIZARE DIN 31 IULIE, 1 AUGUST,4 AUGUST 2025 by Inspector M.R.U — Ultima modificare 2025-08-05 10:42
Candidații repartizați în data de 31 iulie 2025, 1 august 2025 și 4 august 2025 pot ridica deciziile după următorul program de la secretariatul Inspectoratului Școlar Județean Bacău ( doamna Roman) str. Oituz nr. 24 pe baza cărții de identitate: - 6 august 2025: interval orar 9.00-16.00 - 7 august 2025: interval orar 9.00-16.00 - 8 august 2025: interval orar 9.00-12.00
File BACALAUREAT 2025_ sesiunea a doua: numar candidati pe probe by Comunicare institutionala — Ultima modificare 2025-08-04 11:44
File Rezultatele repartizării elevilor din diaspora la liceu 2025-2026 by Inspector scolar IPT — Ultima modificare 2025-08-04 07:33
In atentia unităților de învățământ, În atenția elevilor repartizați din diaspora, Înmatricularea la studii preuniversitare în România se face în baza dosarului cu acte în original, pe care elevii îl prezintă la unitatea de învățământ repartizați, în perioada. Elevii care sunt repartizați pe locuri la care vor susține o probă de verificare la limba modernă sau care vor susține probe de aptitudini vor fi programați pentru probe în primele zile ale anului școlar 2025-2026. Informații despre cazare (sunt unități care nu oferă locuri în cămin) se vor obține direct de la unitatea de învățământ. Informații despre viză se pot obține de la ambasade/ consulate, după ce Ministerul Educației și Cercetării din România transmite la unitățile de învățământ lista nominală cu elevii admiși. Apreciem că aceste demersuri se fac după data de 18 august 2025. Alte informații se pot obține de la unitatea de învățământ repartizată. Alte informații: inspector școlar Corlade Iulia, tel. 0745.067.852, e-mail iulia.corlade@e-isjbacau.ro
Actiuni document