Unelte personale
Locatia curenta: Prima pagina Anunturi importante
Proiecte

cred.jpg

PROF.jpg

PROGRAM AUDIENŢE

INSPECTOR ŞCOLAR GENERAL, PROF. ANA-MARIA EGARMIN miercuri: 09:00-10:00

INSPECTOR ŞCOLAR GENERAL ADJUNCT, PROF. IDA VLAD luni: 11:00-13:00, miercuri: 14:00-16:00, vineri: 10:00-12:00

INSPECTOR ŞCOLAR GENERAL ADJUNCT, PROF. LAVINIA MISĂILĂ luni: 12:00-14:00; marti: 11:00-13:00, joi 9:00-11:00

Înscrierile se fac în fiecare luni, între orele 9.00 şi 15.00, la tel. +40 (0)754033700.

Edusal

edusal.jpg

Inspect

mru.jpg

curriculum.jpg

scoala.jpg

admin.jpg

retea.jpg

acte.jpg

admin_conta.png

Invitatie

Banner_200_ECN.jpg

Protectia consumatorilor

InfoCons2.png.png

« Aprilie 2024 »
Aprilie
LuMaMiJoViSaDu
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
 

Anunturi importante

by admin Ultima modificare 2011-02-08 09:29
File URGENT PROIECT 700 RON! by Inspector scolar de specialitate — Ultima modificare 2015-04-22 15:02
PANA LUNI 27.04.2015 TREBUIE SA COMPLETATI RAPORTUL DE ANALIZA NR.1, CONFORM ANEXEI 1a (PE CARE O GASITI IN FISIERUL ATASAT). RAPORTUL DE ANALIZA NR.1 SE VA INTOCMI PRIN CENTRALIZAREA SI ANALIZA DATELOR DIN RAPOARTELE INDIVIDUALE DE DEZVOLTARE PROFESIONALA ALE PERSOANELOR DIN GRUPUL TINTA. RAPORTUL DE ANALIZA NR.1 VA FI ADUS LA ISJ IN URMATOAREA FORMA: 1. PE CD, IN FORMAT EXCEL SI IN FORMAT SCANAT PDF (SE VA SCANA FORMA FINALA A RAPORTULUI, COMPLETAT, CU PAGINILE NUMEROTATE, SEMNATE SI STAMPILATE). DENUMIREA CD-ULUI VA FI DE FORMA BC_R1_denumire unitate de invatamant_localitate. SE VOR REALIZA 2 CD-URI IDENTICE, UNUL VA RAMANE IN SCOALA SI UNUL VA FI PREDAT LA ISJ. 2. RAPORTUL LISTAT IN 3 EXEMPLARE IN ORIGINAL, VALIDAT PRIN SEMNATURA DIRECTORULUI SI STAMPILA INSTITUTIEI PE FIECARE PAGINA, FIECARE PAGINA FIIND NUMEROTATA. UN EXEMPLAR LISTAT SE VA PASTRA IN SCOALA, IAR CELELALTE DOUA VOR FI ADUSE LA ISJ. COMPLETAREA RAPORTULUI DE ANALIZA NR.1 SE VA FACE CONFORM INSTRUCTIUNILOR DIN ANEXE LA PROCEDURA DE ANALIZA (VEZI ATASAMENTUL ANEXAT).
File Nota VET/1010/16.04.2015 by Inspector scolar IPT — Ultima modificare 2015-04-22 11:44
Privind aprobarea Precizarilor referitoare la completarea fisei de inscriere la invatamantul profesional cu durata de 3 ani, pentru anul scolar 2015 - 2016 si codificarea calificarilor pentru fisa de inscriere in invatamantul profesional cu durata de 3 ani
File Simpozionul national „ Creativitate si tehnologie” - editia a II-a by Inspector scolar IPT — Ultima modificare 2015-04-21 18:30
Colegiul Tehnic Gheorghe Asachi Onesti organizeaza, in ziua de 22 mai 2015, Simpozionul national „ Creativitate si tehnologie” - editia a II-a. Simpozionul şi concursul va fi un bun prilej pentru prezentarea, dezbaterea, diseminarea şi promovarea rezultatelor cadrelor didactice şi elevilor, stimularea creativităţii elevilor, cunoaşterea celor mai noi realizări în domeniul tehnologiilor creative, dezvoltarea parteneriatelor dintre şcoală-agenţi economici/asociaţii profesionale în scopul menţinerii contactului între specialişti şi al abordării unor proiecte şi participări la programe europene. Se adreseaza: directorilor, personalului didactic si didactic auxiliar din învăţământul preuniversitar, elevilor din învăţământul liceal, elevilor din învăţământul profesional.
File Simpozionul Chimia - prieten sau dușman by Inspector scolar de specialitate — Ultima modificare 2015-04-21 15:00
Anunț organizarea Simpozionului Chimia - prieten sau dușman
File Program de formare Monitori de calitate/membru evaluator la examenul de certificare a competentelor profesionale nivelul 3,4,5 by Inspector scolar IPT — Ultima modificare 2015-04-21 12:18
Programul de formare se va desfasura dupa urmatorul program: 1. Marti, 5 mai 2015, ora 16, la sala de sedinte ISJ Bacau, pentru zona Bacau, Buhusi, Podu Turcului, Parincea, Sascut, etc... (depinde de distanta). 2. Miercuri, 6 mai 2015, ora 15, la Colegiul Tehnic "Gh. Asachi" Onesti, Clubul Elevilor, pentru zona Onesti, Tg. Ocna. 3. Joi, 7 mai 2015, ora 15, la Colegiul Tehnic "G. Cobalcescu" Moinesti, cantina, pentru zona Moinesti, Comanesti, Faget, Darmanesti.
File LISTA OCUPARILOR ETAPA PRETRANSFER - 2015 by Inspector M.R.U — Ultima modificare 2015-04-20 14:19
File Concurs pentru ocuparea funcțiilor de inspector școlar din Inspectoratul Școlar Județean Bacău by Inspector M.R.U — Ultima modificare 2015-04-20 12:08
Perioada de înscriere la concurs este 27 aprilie-4 mai 2015, în intervalul orar 09.00-15.00, la sediul inspectoratului școlar, etajul I, cam. 2. Nu se depun dosare în zilele de 1, 2 și 3 mai 2015.
File Forumul educaţional Magister - 6 mai 2015 - Universitatea "G. Bacovia" Bacău by Inspector scolar de specialitate — Ultima modificare 2015-04-17 11:52
Evenimentul este destinat profesorilor de matematica, limba si literatura romana si limba engleza din invatamantul preuniversitar. In acest an, tema conferintei este „Relatia cultura didactica – tehnologie, la catedra”, cu subtitlul „Scoala si incredere – o proiectie comparativa”. Pentru mai multe informaţii despre eveniment, vedeţi invitaţia şi formularul de înscriere (trebuie trimis la adresa: forumul.educational.magister@niculescu.ro) ataşate.
File ORDIN MODIFICARE CALENDAR ADMITERE LICEU SI INVATAMANT PROFESIONAL by Inspector scolar IPT — Ultima modificare 2015-04-17 11:32
Va rugam sa aveti in vedere Ordinul privind modificarea calendarului admiterii, informand si Comisia de admitere din unitatea scolara. Multumim!
Ședința publică-pretransfer 2015 are loc conform programării afișate la sediul inspectoratului școlar, în sala de ședințe de la etajul I by Inspector M.R.U — Ultima modificare 2015-04-17 09:07
File Planificarea pe discipline și ore în cadrul ședinței publice pentru pretransfer, sesiunea 2015 by Inspector M.R.U — Ultima modificare 2015-04-16 18:51
File OLIMPIADA NATIONALA - DOMENIILE ELECTRIC SI ELECTRONICA by Inspector scolar IPT — Ultima modificare 2015-04-10 19:58
Multumim tuturor colegilor si sponsorilor pentru implicarea si sprijinul acordat in derularea cu succes a olimpiadei de la Bacau, pentru domeniile electric, electrotehnic, electromecanic si electronica, automatizari si telecomunicatii. In atasament sunt scanate rezultatele, subiectele si baremele olimpiadei, editia 2015. Felicitam de asemenea castigatorii si profesorii care i-au coordonat!
IN ATENTIA DIRECTORILOR UNITATILE SCOLARE by Inspector M.R.U — Ultima modificare 2015-04-09 13:42
CONFORM ADRESEI NR. 455/DGMRS/09.04.2015, PRIMA, A DOUA SI A TREIA ZI DE PASTE SUNT ZILE NELUCRATOARE PENTRU TOTI ANGAJATII INCADRATI IN UNITATILE DE INVATAMANT.
URGENT IN ATENTIA CONTABILILOR SEFI by Contabilitate — Ultima modificare 2015-04-06 11:37
Va rugam ca pana pe data de 08.04.2015,sa trimiteti macheta cu transport elevi.Scolile care nu vor trimite la termenul stabilit nu vor putea primii sumele necesare decontarii abonametelor.
File Lista titularilor inscrisi la pretransfer in alte judete by Inspector M.R.U — Ultima modificare 2015-04-05 14:37
Ședință publică pentru repartizarea posturilor didactice/catedrelor din data de 06.04.2015 se amana by Inspector M.R.U — Ultima modificare 2015-04-05 13:09
Ședință publică pentru repartizarea posturilor didactice/catedrelor din 06.04.2015 se amana pentru ziua 07.04.2015, ora 10.00 la compartiment MRU.
Primirea dosarelor pentru ocuparea functiilor de inspector scolar general adjunct/director al casei corpului didactic by Inspector M.R.U — Ultima modificare 2015-04-03 17:40
Primirea dosarelor pentru ocuparea funcțiilor de inspector școlar general adjunct din cadrul inspectoratului școlar sau de director al casei corpului didactic se va realiza și în zilele de 04-05.04.2015, în intervalul orar 9.30-15.00. Pentru relații suplimentare sunați la inspector școlar pentru managementul resurselor umane Tarasă Daniela tel. 0754033704 sau la inspector școlar general prof. Theodora Șotcan tel. 0751042040.
File Activitati si rezultate propuse pentru prezentare în cadrul standului României la acţiunea "Săptămâna învăţării" - Bruxelles 01-05.06.2015 by Inspector scolar IPT — Ultima modificare 2015-04-02 14:18
Va rugam sa aveti amabilitatea de a citi informatiile din fisierul atasat si sa completati macheta cu realizarile remarcabile din scoala dvs., ale elevilor sau profesorilor. De asemenea, daca exista materiale de tipul desene/picturi/icoane sa precizati acest lucru. Termen de completare: joi, 2.04.2015, ora 17, adresa mciuchi@yahoo.com Va multumim!
File Lista cu punctajele cadrelor didactice care participa la pretransfer 2015- dupa contestatii by Inspector M.R.U — Ultima modificare 2015-04-02 13:45
URGENT IN ATENTIA CONTABILILOR SEFI by Contabilitate — Ultima modificare 2015-04-02 10:40
Pana pe data de 06.04.2015,termen de trimitere executia soldurilor din trezorerii.Termen de depunere situatii financiare : 15.04.2015
Actiuni document