Unelte personale
Locatia curenta: Prima pagina Compartiment management Inspectori şcolari pentru managementul resurselor umane Mobilitatea personalului didactic 2024-2025 Titularizare 2024 SEDINȚĂ PUBLICĂ_TOATE DISCIPLINELE_5 AUGUST 2024_ORA 10
Navigare
Proiecte

prof.png

Adresa minister

cred.jpg

PROF.jpg

PROGRAM AUDIENŢE

INSPECTOR ŞCOLAR GENERAL, PROF. ANA-MARIA EGARMIN miercuri: 09:00-10:00

INSPECTOR ŞCOLAR GENERAL ADJUNCT, PROF. IDA VLAD luni: 11:00-13:00, miercuri: 14:00-16:00, vineri: 10:00-12:00

INSPECTOR ŞCOLAR GENERAL ADJUNCT, PROF. LAVINIA MISĂILĂ luni: 12:00-14:00; marti: 11:00-13:00, joi 9:00-11:00

Înscrierile se fac în fiecare luni, între orele 9.00 şi 15.00, la tel. +40 (0)754033700.

Edusal

edusal.jpg

Inspect

mru.jpg

curriculum.jpg

scoala.jpg

admin.jpg

retea.jpg

acte.jpg

admin_conta.png

Invitatie

Banner_200_ECN.jpg

Protectia consumatorilor

InfoCons2.png.png

« Decembrie 2024 »
Decembrie
LuMaMiJoViSaDu
1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031
 

SEDINȚĂ PUBLICĂ_TOATE DISCIPLINELE_5 AUGUST 2024_ORA 10

by Inspector M.R.U Ultima modificare 2024-07-30 15:08

Ședința de repartizare va începe  la ora 10, în sala de ședințe a Inspectoratului Școlar Județean Bacău în următoarea ordine:

(i)    cadrele didactice titulare, conform prevederilor art. 74 alin. (3), lit. b) din Metodologie (repartizarea pentru completarea normei didactice de predare a cadrelor didactice titulare şi a cadrelor didactice debutante prevăzute la art. 24 alin. (4) şi (6))

(ii)   cadrele didactice titulare, conform prevederilor art. 74 alin. (3), lit. c) din Metodologie (repartizarea prin transfer sau detaşare în interesul învăţământului pentru restrângere de activitate nesoluţionată a cadrelor didactice titulare aflate în restrângere de activitate)

(iii) cadrele didactice angajate pe durata de viabilitate a postului/catedrei rămase cu norma didactică de predare incompletă, conform prevederilor art. 74 alin. (3), lit. d) din Metodologie;

Termen: 5 august 2024