Model cerere contestatie_PROBA SCRISA_TITULARIZARE 2024.docx
Model cerere contestatie_PROBA SCRISA_TITULARIZARE 2024.docx — application/vnd.openxmlformats-officedocument.wordprocessingml.document, 13 kB (13473 bytes)
|
Model cerere contestatie_PROBA SCRISA_TITULARIZARE 2024.docx
by
Inspector M.R.U
—
Ultima modificare
2024-07-23 16:19
Filed under:
IMPORTANT
In perioada prevăzută pentru depunerea/transmiterea contestațiilor la inspectoratele școlare, acestea se depun/transmit astfel:
a) în data de 23 iulie 2024 contestațiile se depun, în scris, până la ora 21:00;
b) în data de 24 iulie 2024 contestațiile se depun, în scris, până la ora 12:00.
Transmiterea contestațiilor la inspectoratele școlare se poate realiza și electronic (scanat), prin poștă electronică, în data de 23 iulie 2024 și în data de 24 iulie 2024 până la ora 12:00.
În contestație candidatul precizează următoarele informații: județul, numărul fișei de înscriere la concurs, numărul și denumirea centrului de concurs, numele, inițiala/inițialele prenumelui tatălui, prenumele, codul numeric personal, disciplina la care a susținut proba scrisă în cadrul concursului și nota contestată, adresa de e-mail, numărul de telefon și denumirea uneia dintre instituțiile/unitățile de învățământ absolvite.
Contestația la proba scrisă se depune la inspectoratul școlar, personal de către candidat sau prin împuternicit, acesta din urmă prezentând procura notarială în original.
Candidatul anexează la contestația depusă/transmisă la inspectoratul școlar și o copie a buletinului/cărții de identitate. Nu pot fi contestate lucrările scrise ale altor candidați.
CONTESAȚIILE TRANSMISE PRIN POȘTA ELECTRONICĂ VOR FI FĂCUTE LA ADRESA DE E-MAIL:
titularizare@e-isjbacau.ro
Model cerere contestatie_PROBA SCRISA_TITULARIZARE 2024.docx — application/vnd.openxmlformats-officedocument.wordprocessingml.document, 13 kB (13473 bytes) |
|