Unelte personale
Locatia curenta: Prima pagina Compartiment management Inspectori şcolari pentru managementul resurselor umane Mobilitatea personalului didactic pentru anul școlar 2016-2017 Grafic de desfasurare pentru sedinta publica din 19.08.2016 de repartizare pe posturi didactice/catedre vacante/rezervate
Navigare
Proiecte

cred.jpg

PROF.jpg

PROGRAM AUDIENŢE

INSPECTOR ŞCOLAR GENERAL, PROF. ANA-MARIA EGARMIN miercuri: 09:00-10:00

INSPECTOR ŞCOLAR GENERAL ADJUNCT, PROF. IDA VLAD luni: 11:00-13:00, miercuri: 14:00-16:00, vineri: 10:00-12:00

INSPECTOR ŞCOLAR GENERAL ADJUNCT, PROF. LAVINIA MISĂILĂ luni: 12:00-14:00; marti: 11:00-13:00, joi 9:00-11:00

Înscrierile se fac în fiecare luni, între orele 9.00 şi 15.00, la tel. +40 (0)754033700.

Edusal

edusal.jpg

Inspect

mru.jpg

curriculum.jpg

scoala.jpg

admin.jpg

retea.jpg

acte.jpg

admin_conta.png

Invitatie

Banner_200_ECN.jpg

Protectia consumatorilor

InfoCons2.png.png

« Martie 2024 »
Martie
LuMaMiJoViSaDu
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
 

Grafic de desfasurare pentru sedinta publica din 19.08.2016 de repartizare pe posturi didactice/catedre vacante/rezervate

by Inspector M.R.U Ultima modificare 2016-08-18 22:10
Filed under:
La această ședință pot participa: - cadrele didactice titulare care se află în restrângere nesoluționată/completare de normă - cadrele didactice care solicită detașare la cerere prin continuitate/detașare la cerere in ordinea descrescătoare a mediilor - candidații la concursul național de ocupare a posturilor/catedrelor sesiunea 2016 care au obținut medii >=7 Sedinta publica va avea loc la Inspectoratul Scolar Judetean Bacau, Str. Oituz nr. 24, etaj 1, sala de sedinte

PROGRAMAREA PENTRU ȘEDINȚA PUBLICĂ DIN 19.pdf — PDF document, 173 kB (177262 bytes)