Unelte personale
Locatia curenta: Prima pagina Compartiment management Inspectori şcolari pentru managementul resurselor umane Mobilitatea personalului didactic pentru anul școlar 2016-2017 Repartizarea, in sedinta publica organizata de inspectoratul scolar, pe perioada nedeterminata, a cadrelor didactice calificate angajate cu contract de munca pe perioada determinata, in baza prevederilor art. 253 din Legea nr.1/2011
Navigare
PROGRAM AUDIENŢE

INSPECTOR ŞCOLAR GENERAL ADJUNCT, PROF. IDA VLAD luni: 10:00-12:00; miercuri: 13:00-15:00, vineri: 10:00-12:00


Înscrierile se fac în fiecare luni, între orele 9.00 şi 15.00, la tel. 0234/511899  sau 0754033740.

Inspect

inspect.png

iadoc

iadoc.png

Invitatie

Banner_200_ECN.jpg

« Februarie 2017 »
Februarie
LuMaMiJoViSaDu
12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728
 

Repartizarea, in sedinta publica organizata de inspectoratul scolar, pe perioada nedeterminata, a cadrelor didactice calificate angajate cu contract de munca pe perioada determinata, in baza prevederilor art. 253 din Legea nr.1/2011

by Inspector scolar de specialitate Ultima modificare 2016-04-25 08:39

Nu exista inca albume sau fotografii incarcate.

File Cerere de repartizare în vederea angajării cu contract individual de muncă pe perioadă nedeterminată începând cu anul şcolar 2016-2017 by Inspector scolar de specialitate — Ultima modificare 2016-04-12 09:12
Cererea insotita de toate documentele prevazute se depun in perioada 25-27.04.2016 la registratura Inspectoratului Scolar Judetean Bacau
File Calendar pentru etapa de repartizare în vederea angajării cu contract individual de muncă pe perioadă nedeterminată începând cu anul şcolar 2016-2017 by Inspector scolar de specialitate — Ultima modificare 2016-04-12 09:10
File Extras din metodologie by Inspector scolar de specialitate — Ultima modificare 2016-04-12 09:10
Program preluare dosare pentru aplicarea art. 253 by Inspector scolar de specialitate — Ultima modificare 2016-04-25 08:39
25-27 aprilie 2016 interval 9.00-15.00 in sala mare de sedinte a ISJ Bacau
File Lista posturilor didactice/catedrelor vacante/rezervate complete/incomplete pentru anul școlar 2016-2017 by Inspector scolar de specialitate — Ultima modificare 2016-04-27 17:02
Actualizată după etapa de pretransfer consimțit între unitățile de învățământ preuniversitar, la cerere, a personalului didactic titular
Sedinta publica pentru repartizarea pe perioadă nedeterminată a cadrelor didactice calificate angajate cu contract individual de muncă pe perioadă determinată, în baza art. 253 din Legea nr. 1/2011 cu modificările şi completările ulterioare by Inspector scolar de specialitate — Ultima modificare 2016-05-04 13:34
Sedinta va avea loc pe 05.05.2016, ora 14.00, in sala mare de sedinte a ISJ Bacau, Str. Oituz, nr. 24, etaj. I pentru toate disciplinele.