Unelte personale
Locatia curenta: Prima pagina Compartiment management Inspectori şcolari pentru managementul resurselor umane Mobilitatea personalului didactic pentru anul școlar 2016-2017 Transferarea personalului didactic titular disponibilizat prin restrângere de activitate sau prin restructurarea reţelei şcolare
Navigare
Proiecte

cred.jpg

PROF.jpg

PROGRAM AUDIENŢE

INSPECTOR ŞCOLAR GENERAL, PROF. ANA-MARIA EGARMIN miercuri: 09:00-10:00

INSPECTOR ŞCOLAR GENERAL ADJUNCT, PROF. IDA VLAD luni: 11:00-13:00, miercuri: 14:00-16:00, vineri: 10:00-12:00

INSPECTOR ŞCOLAR GENERAL ADJUNCT, PROF. LAVINIA MISĂILĂ luni: 12:00-14:00; marti: 11:00-13:00, joi 9:00-11:00

Înscrierile se fac în fiecare luni, între orele 9.00 şi 15.00, la tel. +40 (0)754033700.

Edusal

edusal.jpg

Inspect

mru.jpg

curriculum.jpg

scoala.jpg

admin.jpg

retea.jpg

acte.jpg

admin_conta.png

Invitatie

Banner_200_ECN.jpg

Protectia consumatorilor

InfoCons2.png.png

« Martie 2024 »
Martie
LuMaMiJoViSaDu
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
 

Transferarea personalului didactic titular disponibilizat prin restrângere de activitate sau prin restructurarea reţelei şcolare

by Inspector M.R.U Ultima modificare 2016-03-18 14:12

Nu exista inca albume sau fotografii incarcate.

File Cerere de transfer pentru restrângere de activitate/pretransfer consimţit între unităţi de învăţământ by Inspector M.R.U — Ultima modificare 2016-02-24 08:50
File Cerere pentru obţinerea acordului pentru transfer/pretransfer consimţit între unităţi de învăţământ by Inspector M.R.U — Ultima modificare 2016-02-24 08:51
File Calendar pentru etapa de transferare a personalului didactic titular disponibilizat prin restrângere de activitate sau prin restructurarea rețelei școlare ori prin desființarea unor unități de învățământ by Inspector M.R.U — Ultima modificare 2016-02-24 09:09
File Fișa de evaluare pentru etapele de mobilitate a personalului didactic de predare din învățământul preuniversitar pentru anul școlar 2016-2017 by Inspector M.R.U — Ultima modificare 2016-02-25 16:17
File Lista cadrelor didactice care intră în restrângere de activitate, începând cu 1 septembrie 2016 by Inspector M.R.U — Ultima modificare 2016-02-25 16:19
File Lista unităților de învățământ care au condiții specifice la etapa de transfer pentru soluționarea restrângerii de activitate by Inspector M.R.U — Ultima modificare 2016-02-25 16:51
File Lista posturilor didactice/catedrelor vacante/rezervate complete/incomplete by Inspector M.R.U — Ultima modificare 2016-02-25 16:51
File Lista cu punctajele cadrelor didactice care solicită soluționarea restrângerii de activitate by Inspector M.R.U — Ultima modificare 2016-03-07 11:48
Eventualele contestații la punctajele acordate se depun la registratura inspectoratului școlar în 07.03.2016, în intervalul orar 13:00-16:00, respectiv în 08.03.2016 în intervalul orar 9:00-15:00.
File Erată la lista cu punctajele cadrelor didactice care solicită soluționarea restrângerii de activitate publicată în 07.03.2015 by Inspector M.R.U — Ultima modificare 2016-03-08 09:01
Prin reafișare se corecteză erorile materiale de la pozițiile 8,11, 16 și 17 din lista cu punctajele cadrelor didactice care solicită soluționarea restrângerii de activitate, publicată în 07.03.2015.
File Lista cu punctajele acordate, după contestații, cadrelor didactice care solicită soluționarea restrângerii de activitate by Inspector M.R.U — Ultima modificare 2016-03-09 16:26
Ședința publică din 22.03.2016 pentru repartizarea candidaților care au depus cerere de transfer pentru soluționarea restrângerii de activitate by Inspector M.R.U — Ultima modificare 2016-03-18 14:12
Are loc începând cu ora 12:00 în sala de ședințe a ISJ Bacău
File Lista ocuparilor in sedinta publica din 22.03.2016 pentru solutionarea restrangerii de activitate prin transfer by Inspector M.R.U — Ultima modificare 2016-03-22 16:16
Eventualele contestatii cu privire la modul de solutionare a restrangerilor se depun la registratura ISJ in 23.03.2016 interval orar 10.00-14.00.