Unelte personale
Locatia curenta: Prima pagina Anunturi importante
Proiecte

cred.jpg

PROF.jpg

PROGRAM AUDIENŢE

INSPECTOR ŞCOLAR GENERAL, PROF. ANA-MARIA EGARMIN miercuri: 09:00-10:00

INSPECTOR ŞCOLAR GENERAL ADJUNCT, PROF. IDA VLAD luni: 11:00-13:00, miercuri: 14:00-16:00, vineri: 10:00-12:00

INSPECTOR ŞCOLAR GENERAL ADJUNCT, PROF. LAVINIA MISĂILĂ luni: 12:00-14:00; marti: 11:00-13:00, joi 9:00-11:00

Înscrierile se fac în fiecare luni, între orele 9.00 şi 15.00, la tel. +40 (0)754033700.

Edusal

edusal.jpg

Inspect

mru.jpg

curriculum.jpg

scoala.jpg

admin.jpg

retea.jpg

acte.jpg

admin_conta.png

Invitatie

Banner_200_ECN.jpg

Protectia consumatorilor

InfoCons2.png.png

« Aprilie 2024 »
Aprilie
LuMaMiJoViSaDu
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
 

Anunturi importante

by admin Ultima modificare 2011-02-08 09:29
File Documente necesare obținerii autorizației de funcționare S.S.M - unități de învățământ preuniversitar de stat by Inspector scolar de specialitate — Ultima modificare 2015-09-23 15:16
În atașament veți găsi documentele necesare obținerii autorizației de funcționare S.S.M - unități de învățământ preuniversitar de stat. Inspectorii școlari pentru management instituțional
File Situația A.S.F. a unităților de învățământ preuniversitar de stat din județul Bacău, la 07.09.2015 by Inspector scolar de specialitate — Ultima modificare 2015-09-23 15:01
În anexă găsiți situația unităților de învățământ preuniversitar de stat din județul Bacău, cu privire la autorizațiile sanitare de funcționare în anul școlar 2015 - 2016. Orice modificare apărută se completează în machetă și apoi se trimite pe adresa de email descentralizarebacau@gmail.com. Vă mulțumim. Inspectorii școlari pentru management instituțional
ÎN ATENȚIA DIRECTORILOR UNITĂȚILOR DE ÎNVĂȚĂMÂNT DIN JUDEȚ, ÎN CARE SE DESFĂȘOARĂ PROGRAMUL „A DOUA ȘANSĂ” by Inspector scolar de specialitate fizica — Ultima modificare 2015-09-23 12:26
Programele ,,A doua șansă”, se desfășoară în conformitate cu OMECTS Nr. 5248 / 31.08.2011. Unităţile de învăţământ care îndeplinesc condițiile pentru realizarea acestor programe, pot înfiinţa clase în Programul „A doua şansă” – pentru învăţământul primar și pentru învăţământul secundar inferior, cu avizul Inspectoratului Școlar Judeţean Bacău. Directorii unităților școlare vor trimite, în acest sens, o adresă către Inspectoratul Școlar Judeţean Bacău, prin care solicită începerea derulării acestor programe în școala pe care o coordonează. Activitatea coordonatorului Programului „A doua șansă”, de la nivelul unităţii de învăţământ, va fi monitorizată la nivelul Inspectoratului Școlar Judeţean Bacău, de către coordonatorul Programului „A doua şansă” de la nivel judeţean(Inspector școlar de specialitatea fizică - prof. dr. Ovidiu BUHUCIANU). Legislația aferentă o găsiți în atașament.
URGENT IN ATENTIA CONTABILILOR SEFI by Contabilitate — Ultima modificare 2015-09-23 11:58
Atragem atentia scolilor care au solicitat credite la titlul 10 pentru plata examenelor nationale ca trebuie sa solicitati bani pentru plata examenelor nationale care s-au sustinut in perioada iunie-iulie 2015 si sesiune bacalaureat august 2015.Cititi cu atentie ordinele MECS pentru plata comisiilor privind examenele nationale.Numai pentru sesiunea iunie-iulie 2015 si sesiunea bacalaureat- august 2015,ISJ Bacau asigura fondurile necesare.Plata comisiilor pentru "Concursul judetean de ocuparea posturilor vacante" din perioada 3-4 septembrie 2015,sustinut la Colegiul Tehnic N.V.Karpen NU SE ASIGURA din fondurile de la Bugetul de Stat prin ISJ Bacau.Sumele solicitate de d-voastra prin adresele primite au fost alocate.Scolile care au solicitat sume ce nu se achita din fondurile de la bugetul de stat vor inainta adresa catre Bir.Contabilitate de retragerea a acestor sume.Va rugam analizati cu atentie toate solicitarile pe care le aveti si nu achitati decat ceea ce s-a stabilit prin ordinele emise de catre MECS.
File Legislatie formare continua by Inspector scolar — Ultima modificare 2015-09-23 10:06
File Precizari si documente inscriere cadre didactice la examenele pentru obtinerea gradului didactic I/gradului didactic II, An scolar 2015-2016! by Inspector scolar — Ultima modificare 2015-09-23 09:50
Arhiva contine toate precizarile si documentele necesare pentru inscrierea cadrelor didactice la grade didactice(grad II, grad I) si pentru depunerea, de catre scoli, a documentelor de inscriere la inspectoratul scolar.
URGENT IN ATENTIA DIRECTORILOR UNITATILOR DE INVATAMNT by Contabilitate — Ultima modificare 2015-09-18 14:27
Urmataorele unitati scolare au acte incomplete la dosarul EURO200: -SC.TRAIAN -SC.PALANCA -SC LIPOVA -SC.PARAVA -SC.ITESTI -LIC.TEHN.TG.OCNA -SC.AGAS -LIC.TEHN.AL.VLAHUTA Va rugam sa aduceti actele lipsa la dosar.
File Ședință de lucru cu directorii unităților de învățământ preuniversitar de stat din județul Bacău by Inspector scolar de specialitate — Ultima modificare 2015-09-18 12:34
Luni 21.09.2015, ora 14.00, la C.T. ,,Anghel Saligny’’ Bacău are loc ședința de lucru cu directorii unităților de învățământ preuniversitar de stat din județul Bacău. În atașament veți găsi ordinea de zi. Prezența este OBLIGATORIE!!! Inspectorii școlari pentru management instituțional
File Situația unităților de învățământ preuniversitar de stat la începutul anului școlar 2015 - 2016 by Inspector scolar de specialitate — Ultima modificare 2015-09-17 15:17
În macheta anexată veți găsi rețeaua școlară din județul Bacău, pentru învățământul preuniversitar de stat, valabilă pentru anul școlar 2015 - 2016. Pe baza acesteia veți completa în INSPECT aceeași machetă, până vineri, 18.09.2015, ora 12.00 (termenul de predare la MECS fiind ora 14.00!). Macheta va fi completată cu majuscule. La coloana "Localitate" trebuie scris doar denumirea localităţii (de exemplu: BACĂU sau DOFTEANA/LARGA) la fiecare PJ sau AR (structură). Denumirea localităţii şi a PJ-ului trebuie să apară la fiecare AR, în coloana care specifică acest lucru. CIF trebuie să apară la fiecare AR. Datele cu privire la directori/directori adjuncti vor fi completate la unitatea PJ. Pentru fiecare director/director adjunct se va completa cate un rand distinct cu toate datele PJ-ului. Veti găsi instrucțiuni de completare în INSPECT. Vă mulțumim. Inspectorii școlari pentru management instituțional
File Ședință publică pentru repartizarea posturilor didactice/catedrelor din fișierul atașat by Inspector M.R.U — Ultima modificare 2015-09-16 14:08
Ședința are loc joi, 17.09.2015, ora 14:00, în sala de ședințe a ISJ Bacău. Repartizarea se realizează conform prevederilor art. 103 alin. (2) din Metodologia-cadru privind mobilitatea personalului didactic din învățământul preuniversitar pentru anul școlar 2015-2016 aprobată prin OMEN nr. 4895/2014.
Consfătuirea județeană a profesorilor de religie 2015-09-19 from 10:00 to 12:30 Colegiul Național Pedagogic "Șefan cel Mare" din Bacău, by Inspector scolar de specialitate
Consfătuirea județeană a profesorilor de religie va avea loc la Colegiul Național Pedagogic "Ștefan cel Mare" din Bacău, sâmbătă 19 septembrie 2015, ora 10.
File În atenția directorilor - situatia bibliotecilor din mediul rural by Inspector scolar de specialitate — Ultima modificare 2015-09-15 15:24
În urma adresei înregistrate la IȘJ Bacău cu nr. 954M/15.09.2015, rugăm directorii unităților de învățământ din mediul rural să completeze în INSPECT macheta SOLOCITARE DATE BIBLIOTECI ȘCOLARE, până miercuri 16.09.2015, ora 16.30!!! Inspectorii școlari pentru management instituțional Vă mulțumim
File Funcționarea consiliului de administrație din unitățile de învățământ preuniversitar aprobat prin OMECS nr. 4621 / 2015 by Inspector scolar de specialitate — Ultima modificare 2015-09-15 14:13
Atenție!!! Pentru constituirea consiliului de administrație din unitățile de învățământ preuniversitar se va ține cont de prevederile O.M.E.C.S. 4621 / 2015 - privind modificarea și completarea Metodologiei-cadru de organizare și funcționare a consiliului de administrație din unitățile de învățământ preuniversitar, aprobată prin Ordinul M.E.N. nr. 4619/2014
File POSTURI DIDACTICE/CATEDRE VACANTE/REZERVATE RAMASE NEREPARTIZATE IN ȘEDINȚA PUBLICĂ DIN 14.09.2015 by Inspector M.R.U — Ultima modificare 2015-09-14 15:53
URGENT IN ATENTIA CONTABILILOR SEFI by Contabilitate — Ultima modificare 2015-09-14 09:51
Pina pe data de 17.09.2015,va rugam sa trimiteti necesarul la titlul 10 si titlul 20 pentru examenele de toamna.De asemenea pe adresa va rugam sa treceti trezoreria de care apartineti si codul fiscal.Fax contabilitate 0234518089
File Ședință publică pentru repartizarea posturilor didactice/catedrelor din fișierul atașat by Inspector M.R.U — Ultima modificare 2015-09-13 12:56
Ședința are loc luni, 14.09.2015, ora 14:00, în sala de ședințe a ISJ Bacău. Repartizarea se realizează conform prevederilor art. 103 alin. (2) din Metodologia-cadru privind mobilitatea personalului didactic din învățământul preuniversitar pentru anul școlar 2015-2016 aprobată prin OMEN nr. 4895/2014
File Amanare grade didactice, an scolar 2015- 2016! by Inspector scolar — Ultima modificare 2015-09-11 14:22
Documentul atasat contine toate informatiile referitoare la modul de solicitare a amanarii sustinerii gradelor didactice, modul de reinscriere la gradul II pentru candidatii care nu au promovat examenul in sesiunea 2015, precum si machetele cererilor de amanare pentru gradul II(anexa 1) si gradul I(anexa 2). Cererile de amanare corespunzatoare gradului didactic pentru care se solicita amanarea, avizate si de catre directorul unitatii de invatamant si numai insotite de toate documentele justificative mentionate in atasament, vor fi depuse la Registratura ISJ Bacau, in perioada 14 septembrie- 16 octombrie 2015. Solicitarile cadrelor didactice care nu respecta toate precizarile din documentul atasat nu vor fi supuse aprobarii CA al ISJ Bacau. Directorii unitatilor de invatamant sunt rugati sa printeze si sa afiseze la loc vizibil documentul atasat anuntului.
File Posturi/catedre ramase neocupate dupa sedinta publica din 10.09.2015 by Inspector M.R.U — Ultima modificare 2015-09-10 19:25
File Lista posturilor/catedrelor vacante/rezervate pentru sedinta publica din 10.09.2015 by Inspector M.R.U — Ultima modificare 2015-09-10 00:16
URGENT! MACHETA CU TERMEN 10.09.2015 by Inspector M.R.U — Ultima modificare 2015-09-10 00:04
Va rugam sa completati pana la ora 14.00. Macheta poarta denumirea URGENT! MACHETA CU TERMEN 10.09.2015 si este postata in aplicatia INSPECT(alegeti anul 2015). Atentie! Nu este vorba de macheta cu termen 11.09.2015.
Actiuni document