Unelte personale
Locatia curenta: Prima pagina Compartiment management PROIECTE EDUCAŢIONALE (EUROPENE) anunt angajare coordonator judetean in domeniul educatiei - proiect UNICEF
Navigare
Proiecte

cred.jpg

PROF.jpg

PROGRAM AUDIENŢE

INSPECTOR ŞCOLAR GENERAL, PROF. ANA-MARIA EGARMIN miercuri: 09:00-10:00

INSPECTOR ŞCOLAR GENERAL ADJUNCT, PROF. IDA VLAD luni: 11:00-13:00, miercuri: 14:00-16:00, vineri: 10:00-12:00

INSPECTOR ŞCOLAR GENERAL ADJUNCT, PROF. LAVINIA MISĂILĂ luni: 12:00-14:00; marti: 11:00-13:00, joi 9:00-11:00

Înscrierile se fac în fiecare luni, între orele 9.00 şi 15.00, la tel. +40 (0)754033700.

Edusal

edusal.jpg

Inspect

mru.jpg

curriculum.jpg

scoala.jpg

admin.jpg

retea.jpg

acte.jpg

admin_conta.png

Invitatie

Banner_200_ECN.jpg

Protectia consumatorilor

InfoCons2.png.png

« Martie 2024 »
Martie
LuMaMiJoViSaDu
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
 

anunt angajare coordonator judetean in domeniul educatiei - proiect UNICEF

by Inspector scolar Ultima modificare 2015-01-30 14:51

TERMENI DE REFERINTA PENTRU ANGAJAREA UNUI COORDONATOR JUDEȚEAN ÎN DOMENIUL EDUCAȚIEI

Sumar

Scop

Coordonarea inițiativelor din domeniul educației, precum și furnizarea de sprijin tehnic și metodologic cadrelor didactice, consilierilor școlari și mediatorilor școlari implicați în proiect

Locație

Bacău, județul Bacău

Durată

11 luni, cu posibilitate de prelungire

Data de început

februarie – martie 2015

Raportare

Ofițer Parteneriate Locale și Manager Proiect

Budget Code/ PBA No

SC140918

Project and Activity codes

3660/A0/05/802/001/005

 

Context

 

Conform datelor EUROSTAT din 2013 peste 40% din populația României, respectiv peste 49% din populația de copii a României se afla la risc de sărăcie. Motivele sunt complexe, interdependente și continuă să se transmită de la o generație la alta. Accesul scăzut la servicii de sănătate, sociale și de educație, la care se adaugă cunoștințe limitate despre drepturi și oportunități, duc la excluziunea socială a familiilor vulnerabile și copiilor acestora. Criza economică a afectat familiile vulnerabile prin pierderea locurilor de muncă și prin reducerea veniturilor obținute din munca în țară sau străinătate. Criza a afectat totodată și capacitatea sistemelor de protecție socială, sănătate și educație de a răspunde nevoilor multiple ale copiilor și familiilor vulnerabile. In acest context, UNICEF a dezvoltat proiectul „Incluziune socială prin furnizarea de servicii integrate la nivelul comunității”, model de intervenție care își propune să genereze evidențe care să contribuie la dezvoltarea politicilor publice în domeniul incluziunii sociale.

Pe baza experiențelor anterioare acumulate de către UNICEF și partenerii săi în intervenții la nivel local, județean și național, acest model de intervenție își propune testarea unui model de furnizare de servicii care să privilegieze o abordare integrată  a serviciilor comunitare la nivelul județului Bacău.

Integrarea serviciilor va fi realizată în primul rând prin coordonarea și optimizarea serviciilor asigurate de către lucrătorii comunitari, respectiv: asistentul medical comunitar și mediatorul sanitar; asistentul socialul; consilierul școlar; mediatorul școlar

Modelul va urmări totodată facilitarea accesului tuturor copiilor și adolescenților la educație incluzivă de calitate. Pentru a sprijini abordare integrată a serviciilor la nivel comunitar, modelul va urmări:

ü  dezvoltarea unui mecanism de identificare timpurie a cazurilor de copii în situație de vulnerabilitate

ü  dezvoltarea de metodologii de lucru inter sectoriale la nivelul sistemelor de educație, protecție socială și asistență medicală comunitară.

Modelul va fi implementat într-un număr de 45 de comunități urbane și rurale din județul Bacău, vizând aprox. 54.000 de copii și familiile acestora.

 

Responsabilități și sarcini de lucru

Coordonatorul județean în domeniul  educației va avea de îndeplinit următoarele sarcini de lucru și responsabilități:

  1. 1. Coordonarea tuturor activităților derulate la nivelul unităților de învățământ ( fiecare coordonator va asigura coordonarea unui număr de 6 școli și 6 grădinițe), respectiv : ( 20%)

1.1   Coordonarea programului de formare (minim 6 scoli si 6 grădinițe), derularea de activități extracurriculare, organizarea unor schimburi de experiență, întâlniri locale, etc.

1.2   organizarea de întâlniri lunare  cu coordonatorii la nivel local;

1.3   organizarea unor schimburi de experiență între școlile și grădinițele implicate în proiect;

1.4   monitorizarea lunară a rezultatelor în baza indicatorilor furnizați de către UNICEF;

1.5   raportarea progresului înregistrat prin elaborarea de rapoarte lunare de activitate;

1.6   identificarea unor inițiative complementare derulate la nivel comunitar în sfera educației și facilitarea cooperării cu alți actori de pe plan local;

1.7   coordonarea activităților derulate de către consilierii școlari/mediatorii școlari.

 

  1. 2. Acordarea de sprijin tehnic și metodologic ( 40%)

2.1  sprijinirea școlilor implicate în proiect din județul Bacău în completarea informațiilor solicitate în Fișa şcolii şi mobilizarea reprezentanților şcolii  pentru implicarea în proiect;

2.2  asistarea unităţilor şcolare în  identificarea copiilor în risc major de abandon școlar şi colectarea de informaţii sistematice privind factorii de risc (individuali, familiali şi şcolari – cf Fisei Individuale a Copilului în Risc Major de Abandon Scolar);

2.3  acordarea de sprijin metodologic și tehnic  unităţilor şcolare din judeţ implicate în proiect pentru planificarea activităților, participarea la programul de formare și aplicarea activă a cunoștințelor obținute în cadrul programului de formare organizat de către UNICEF;

2.4  acordarea de sprijin metodologic in atragerea de granturi, dezvoltarea și implementarea unor proiecte care răspund nevoilor specifice ale școlii;

2.5  facilitarea activităţilor de învăţare de pe platforma online training.ise.ro şi sprijinirea profesorilor pentru a aplica o metodologie interactivă în şcoală;

2.6 acordarea de sprijin pentru organizarea în cadrul școlii a unui spațiu de consultare și interacțiune cu părinții;

2.7 sprijinirea dezvoltării unei rețele de educatori parentali la nivel județean, precum și a dezvoltării activităților de educație parentală care vor fi implementate în cadrul proiectului.

 

  1. 3. Comunicare (10%)

3.1 identificarea de bune practici și  promovarea la nivel local a activităților de succes şi a rezultatelor proiectului;

3.2 participarea la evenimentele de informare și comunicare organizate în cadrul proiectului;

3.3 inițierea și dezvoltarea de evenimente care să faciliteze comunicarea progresului obținut în cadrul proiectului.

 

  1. 4. Cooperare intersectorială și dezvoltarea capacității instituționale (30%)

4.1 participare la întâlnirile de lucru organizate în cadrul proiectului cu reprezentanți din sfera asistenței medicale, asistenței sociale, precum și din domenii de activitate complementare;

4.2 colaborare pentru dezvoltarea unor metodologii și instrumente de lucru inter sectoriale și documentarea aspectelor referitoare la colaborarea inter sectorială;

4.3 participarea la programele de formare și schimburile de experiență organizate în cadrul proiectului.

4.4 facilitarea sustenabilității proiectului prin identificarea unor oportunități de finanțare nerambursabilă și scrierea de proiecte.

 

Calificări și experiență profesională

  • Studii superioare în științe sociale sau administrative;
  • Experiență profesională

-          minim 5 ani de experiență în învățământul preuniversitar;

-          minim 3 ani de experiență in implementarea sau evaluarea de proiecte educaționale

-          experienţă în formarea continuă a cadrelor didactice

-          experienţă în proiecte educaționale;

 

  • Competențe transversale

-          capacitate de comunicare

-          capacitate de lucru în echipă

-          capacitatea de a utiliza noile tehnologii pentru documentare, comunicare şi elaborare de materiale specifice proiectului

Condiții generale

  • Consultantul va lucra sub directa supervizare a Ofițerului de Proiect UNICEF și coordonarea managerului de proiect;
  • Luând în considerare specificul activităților, coordonatorul va dezvolta relații de colaborare cu: echipa de implementare a proiectului; reprezentanţii primăriilor și structurilor de pe plan local implicate în proiect; reprezentanţii organizaţiilor relevante la nivel judeţean (ISJ, CCD, CJRAE, DGASPC, Consiliul Județean, Prefectură, etc.)

 

Candidații interesați sunt rugați să trimită CV-ul și o scrisoare de recomandare la Reprezentanța UNICEF, prin email bucharest@unicef.org sau fax (021 3175255), cu subiect „Coordonator Educație Bacău”, până la data de 13 feb 2015.