Unelte personale
Locatia curenta: Prima pagina Compartiment management PROIECTE EDUCAŢIONALE (EUROPENE) Prelungire termen - Parteneriate Strategice de Schimb Interșcolar
Navigare
Proiecte

cred.jpg

PROF.jpg

PROGRAM AUDIENŢE

INSPECTOR ŞCOLAR GENERAL, PROF. ANA-MARIA EGARMIN miercuri: 09:00-10:00

INSPECTOR ŞCOLAR GENERAL ADJUNCT, PROF. IDA VLAD luni: 11:00-13:00, miercuri: 14:00-16:00, vineri: 10:00-12:00

INSPECTOR ŞCOLAR GENERAL ADJUNCT, PROF. LAVINIA MISĂILĂ luni: 12:00-14:00; marti: 11:00-13:00, joi 9:00-11:00

Înscrierile se fac în fiecare luni, între orele 9.00 şi 15.00, la tel. +40 (0)754033700.

Edusal

edusal.jpg

Invitatie

Banner_200_ECN.jpg

Protectia consumatorilor

InfoCons2.png.png

« Octombrie 2022 »
Octombrie
LuMaMiJoViSaDu
12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31
 

Prelungire termen - Parteneriate Strategice de Schimb Interșcolar

by Inspector scolar Ultima modificare 2018-03-21 14:59
Termenul limită pentru depunerea formularelor de candidatură la acțiunea Parteneriate Strategice de Schimb Interșcolar (KA-229) a fost prelungit cu 48 de ore! Toate celelalte condiții și modalitate de a candida rămân identice. Astfel noul termen este 23 martie, ora 13.00 (ora României) Pentru toate celelalte tipuri de parteneriate strategice, inclusiv pentru proiecte de parteneriat strategic şcolar (depuse prin formularul de candidatură KA-201), termenul a fost 21 martie, ora 13.00 (ora României).

Erori tehnice

În cazul puțin probabil în care aplicații întâmpină problemele tehnice la transmiterea online a formularelor de tip webform pentru acțiunea Parteneriate Strategice de Schimb Interșcolar, aceștia trebuie să contacteze responsabilii de acțiune menționați mai jos:
- Mădălina Soveja: madalina.soveja@anpcdefp.ro
- Veronica Simionescu: veronica.simionescu@anpcdefp.ro
- Eugenia Stănescu: jeni.stanescu@anpcdefp.ro

În cazul în care aceste erori persistă, pentru a fi luate în considerare îi rugăm să efectueze următoarele operațiuni până vineri, 23 martie, ora 13.00 (ora României)
- salvarea formularul de candidatură în format pdf 
- realizarea unui printscreen care să conțină următoarele informații: eroarea, formID-ul, ora și data la care a fost făcut printscreen-ul

Aceste documente vor fi trimise pe adresele de e-mail menționate mai sus până cel târziu vineri, 23 martie, ora 15.00 (ora României)

Mult succes tuturor!