Unelte personale
Locatia curenta: Prima pagina Compartiment management PROIECTE EDUCAŢIONALE (EUROPENE) Prelungire termen - Parteneriate Strategice de Schimb Interșcolar
Navigare
PROGRAM AUDIENŢE

INSPECTOR ŞCOLAR GENERAL, PROF. FLORIN LAZĂR miercuri: 11:00-13:00

INSPECTOR ŞCOLAR GENERAL ADJUNCT, PROF. IDA VLAD luni: 10:00-12:00; miercuri: 13:00-15:00, vineri: 10:00-12:00

INSPECTOR ŞCOLAR GENERAL ADJUNCT, PROF. ANA-MARIA EGARMIN marti: 10:00 - 12:00; joi: 13:00-15:00, vineri: 11:00-13:00


Înscrierile se fac în fiecare luni, între orele 9.00 şi 15.00, la tel. 0234/511899  sau 0754033740.

Inspect

inspect.png

iadoc

iadoc.png

Invitatie

Banner_200_ECN.jpg

« Decembrie 2018 »
Decembrie
LuMaMiJoViSaDu
12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31
 

Prelungire termen - Parteneriate Strategice de Schimb Interșcolar

by Inspector scolar Ultima modificare 2018-03-21 14:59
Termenul limită pentru depunerea formularelor de candidatură la acțiunea Parteneriate Strategice de Schimb Interșcolar (KA-229) a fost prelungit cu 48 de ore! Toate celelalte condiții și modalitate de a candida rămân identice. Astfel noul termen este 23 martie, ora 13.00 (ora României) Pentru toate celelalte tipuri de parteneriate strategice, inclusiv pentru proiecte de parteneriat strategic şcolar (depuse prin formularul de candidatură KA-201), termenul a fost 21 martie, ora 13.00 (ora României).

Erori tehnice

În cazul puțin probabil în care aplicații întâmpină problemele tehnice la transmiterea online a formularelor de tip webform pentru acțiunea Parteneriate Strategice de Schimb Interșcolar, aceștia trebuie să contacteze responsabilii de acțiune menționați mai jos:
- Mădălina Soveja: madalina.soveja@anpcdefp.ro
- Veronica Simionescu: veronica.simionescu@anpcdefp.ro
- Eugenia Stănescu: jeni.stanescu@anpcdefp.ro

În cazul în care aceste erori persistă, pentru a fi luate în considerare îi rugăm să efectueze următoarele operațiuni până vineri, 23 martie, ora 13.00 (ora României)
- salvarea formularul de candidatură în format pdf 
- realizarea unui printscreen care să conțină următoarele informații: eroarea, formID-ul, ora și data la care a fost făcut printscreen-ul

Aceste documente vor fi trimise pe adresele de e-mail menționate mai sus până cel târziu vineri, 23 martie, ora 15.00 (ora României)

Mult succes tuturor!